Roel krijgt um ook amper omhoog, zo gek is dat niet dat juist hij dingen niet kan klaarspelenquote:
ja dat het over het feestje gaat nu begrijp ik. Maar ik vind het zo vreemd dat ze roel niet al heeft verteld hoe ze zich voelt. De meeste vrouwen die ik ken en waar ik iets mee gehad heb zouden waarschijnlijk nu iig met scherp keukengereedschap om opheldering gaan vragen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, je haalt nu 2 dingen door elkaar
nu ging het over het feestje, hoe dat eindigde.
vannacht ging het over Roel's gedrag, inzake haar Linda, haar, Linda
Best wel veel: 19.000quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er alweer 19.000 mensen met hun broek op hun schoenen met een kloppend forumlid in hun hand te wachten op een neukpartij.
http://retecool.com/bbcomments.php?id=10890_0_39_0_C Bron
Gewoon een verliefd wijffie dat niet gewend is niet alle aandacht te krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....
vaag mokkel heur!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft haar excuses al meerdere malen aangeboden voor haar *Hennie opmerking*quote:Prachtig was het om te zien. Daar zaten ze, live in de uitzending. Zwaaien en joelen. Ze dachten echt dat ze de sterren van de show waren, zoals ze daar zaten. Daar maakte Hennie snel een eind aan. Drie, vier opmerkingen over de vermeende domheid van de bewoners en de zaal schudde van het lachen. Of ze de puntentelling wel begrepen, dat ze half achterlijk waren etc. Iedere keer lachte de zaal zich gek. Die trieste figuren in dat huis, op het beeldscherm, op hun bankje. Betreurenswaardige figuren. Iedere keer als ze in beeld kwamen en Hennie zei iets lachten de zaal. En dat kwam hard aan in het huis. Geweldig om te zien.
Die rare beeldvorming binnen het huis, dat zij er als held uit gaan komen en dat er miljoenen mensen zitten te kijken naar dat gehang op een gekleurde poef werd in een keer doorgetrokken. Live hoorden zij mensen gieren van de pret om hun ontstellende domheid. Erg mooi. Je zag de klap hard aankomen. Dido probeerde nog een geintje te maken bij het voorlezen van de punten, maar het was een verloren zaak. Een oude lul als Hennie Huisman had de zaal moeiteloos uit zijn hand laten eten door hun vijf keer dom te noemen.
Ze hebben het er nu nog over, in het huis. Lullig van Henie. Maar je merkt het aan alles. De onzekerheid is er ingeslopen. Niemand, behalve Nico Dijkshoorn, boeit het ene reet wat zij in dat huis doen. Ze komen er beschadigd uit. Niks geen barretjes openen, lintjes doorknippen en meisjes aan iedere vinger. Het wordt geroep op straat, gelach waar zij binnenkomen en eeuwige schande. Nederland vindt ze dom en dat weten ze nu.
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er
ja, en wanneer had ze dat moeten doen, dan ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat het over het feestje gaat nu begrijp ik. Maar ik vind het zo vreemd dat ze roel niet al heeft verteld hoe ze zich voelt. De meeste vrouwen die ik ken en waar ik iets mee gehad heb zouden waarschijnlijk nu iig met scherp keukengereedschap om opheldering gaan vragen...
............. een hindoestaanse ex..............quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef PCaulfield het volgende:
Heeft Rob geen negerin als ex?
alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en wanneer had ze dat moeten doen, dan ?
hij lag de hele morgen in zijn nest te rotten, en toen moesten ze met zijn allen in die kamer wachten.
doet ze heus nog wel, hoor, wacht maar af
al zal Roel wel eerder komen simmen of hij nu echt het verpest heeft, de sukkel
Roel tongde een wijf naar keuze en de rest acteerde dronkenschap.
Ja daar schiet ze echt veel mee opquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.![]()
Nee, de schone schijn ophouden. Daar schiet ze veel mee opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |