abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 13:22:27 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31142995
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel krijgt het er niet van af
Roel krijgt um ook amper omhoog, zo gek is dat niet dat juist hij dingen niet kan klaarspelen
pi_31143006
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er alweer 19.000 mensen met hun broek op hun schoenen met een kloppend forumlid in hun hand te wachten op een neukpartij. Da zijn de snelst klaarkomende mensen van Nederland, fokkers. Duizenden mensen die elkaar op de hoogte houden van het bewegen van een dekbed. JAAAAAA ER WORDT GENEEEUKKTTTT!!!. In iedere serie, ieder tijdschrift kan je de binnenste schaamlippen van een persoon naar keuze bekijken, maar als er twee boeren in een bed gaan liggen zitten er duizenden geile nerds de streams te bekijken. Het stelde natuurlijk weer geen ene reet voor. Twee uurtje beetje dansen, en alles in de setting van een kinderpartijtje. De mannen moesten als vrouwen verkleed en omgekeerd. Nu, jullie begrijpen, jonglui, dat was mieters leuk. Rob was heel eng met een roze pruikje op en wat lippenstift. Die had ik ter plaatse van geslacht veranderd denk ik. Met een korte ruk die invalidenpik van het lichaam scheiden. Verder gebeurde er geen hol. Roel tongde een wijf naar keuze en de rest acteerde dronkenschap. Nathalie deed dat weer het slechtst. Vooral op dit soort avonden zie je haar ware karakter. Een bang, doodgewoon nietszeggend meisje die in dat huis een wereldwijf aan het acteren is. Ik zou haar in twee minuten verbaal breken.

http://retecool.com/bbcomments.php?id=10890_0_39_0_C Bron
pi_31143019
Als ik Roel was had ik de volgende keer Dido helemaal ondergesmeerd. Kijken hoe zij zou reageren, de ijskoningin. Whaha
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:23:36 #104
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31143029
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:21 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, hoor, je haalt nu 2 dingen door elkaar
nu ging het over het feestje, hoe dat eindigde.

vannacht ging het over Roel's gedrag, inzake haar Linda, haar, Linda
ja dat het over het feestje gaat nu begrijp ik. Maar ik vind het zo vreemd dat ze roel niet al heeft verteld hoe ze zich voelt. De meeste vrouwen die ik ken en waar ik iets mee gehad heb zouden waarschijnlijk nu iig met scherp keukengereedschap om opheldering gaan vragen...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31143037
Roel kan maar geen genoeg krijgen van de verhalen over z'n tocht naar het toilet
"Ik ben Chantal, ik kan niks."
pi_31143040
Het toppunt van triest:

Door een hoogzwangere vrouw naar de wc geholpen worden!
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 13:25:02 #107
128220 Peter6000
pi_31143072
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er alweer 19.000 mensen met hun broek op hun schoenen met een kloppend forumlid in hun hand te wachten op een neukpartij.
Best wel veel: 19.000
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:25:31 #108
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_31143092
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....

vaag mokkel heur!
Gewoon een verliefd wijffie dat niet gewend is niet alle aandacht te krijgen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 13:26:34 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31143123
quote:
quote:
Prachtig was het om te zien. Daar zaten ze, live in de uitzending. Zwaaien en joelen. Ze dachten echt dat ze de sterren van de show waren, zoals ze daar zaten. Daar maakte Hennie snel een eind aan. Drie, vier opmerkingen over de vermeende domheid van de bewoners en de zaal schudde van het lachen. Of ze de puntentelling wel begrepen, dat ze half achterlijk waren etc. Iedere keer lachte de zaal zich gek. Die trieste figuren in dat huis, op het beeldscherm, op hun bankje. Betreurenswaardige figuren. Iedere keer als ze in beeld kwamen en Hennie zei iets lachten de zaal. En dat kwam hard aan in het huis. Geweldig om te zien.

Die rare beeldvorming binnen het huis, dat zij er als held uit gaan komen en dat er miljoenen mensen zitten te kijken naar dat gehang op een gekleurde poef werd in een keer doorgetrokken. Live hoorden zij mensen gieren van de pret om hun ontstellende domheid. Erg mooi. Je zag de klap hard aankomen. Dido probeerde nog een geintje te maken bij het voorlezen van de punten, maar het was een verloren zaak. Een oude lul als Hennie Huisman had de zaal moeiteloos uit zijn hand laten eten door hun vijf keer dom te noemen.

Ze hebben het er nu nog over, in het huis. Lullig van Henie. Maar je merkt het aan alles. De onzekerheid is er ingeslopen. Niemand, behalve Nico Dijkshoorn, boeit het ene reet wat zij in dat huis doen. Ze komen er beschadigd uit. Niks geen barretjes openen, lintjes doorknippen en meisjes aan iedere vinger. Het wordt geroep op straat, gelach waar zij binnenkomen en eeuwige schande. Nederland vindt ze dom en dat weten ze nu.
Lieske heeft haar excuses al meerdere malen aangeboden voor haar *Hennie opmerking*
Voor de rest een leuk stukje text regenworm
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 13:26:52 #110
128220 Peter6000
pi_31143131
Roel wil vanavond weer helemaal losgaan.

Maar bij hem is 'losgaan' dus zuipen (waar hij niet tegen kan), en dan op tijd naar bed
pi_31143161
quote:
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er
hij is weer leuk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:29:09 #112
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31143172
Lieske heeft weer een interessant oninteressant feitje.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31143195
Heeft Rob geen negerin als ex?
pi_31143209
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja dat het over het feestje gaat nu begrijp ik. Maar ik vind het zo vreemd dat ze roel niet al heeft verteld hoe ze zich voelt. De meeste vrouwen die ik ken en waar ik iets mee gehad heb zouden waarschijnlijk nu iig met scherp keukengereedschap om opheldering gaan vragen...
ja, en wanneer had ze dat moeten doen, dan ?
hij lag de hele morgen in zijn nest te rotten, en toen moesten ze met zijn allen in die kamer wachten.

doet ze heus nog wel, hoor, wacht maar af
al zal Roel wel eerder komen simmen of hij nu echt het verpest heeft, de sukkel
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 13:31:42 #115
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31143243
Dido liet wel even fijntje aan Roeltje merken dat háár vrienden gewoon meedoen met dit soort onwijs leuke verkleedpartijtjes
pi_31143246
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef PCaulfield het volgende:
Heeft Rob geen negerin als ex?
............. een hindoestaanse ex..............
pi_31143268
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, en wanneer had ze dat moeten doen, dan ?
hij lag de hele morgen in zijn nest te rotten, en toen moesten ze met zijn allen in die kamer wachten.

doet ze heus nog wel, hoor, wacht maar af
al zal Roel wel eerder komen simmen of hij nu echt het verpest heeft, de sukkel
alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:33:31 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31143289
En roel geniet weer van alle aandacht
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:33:44 #119
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31143290
quote:
Roel tongde een wijf naar keuze en de rest acteerde dronkenschap.

Roel ook trouwens.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31143325
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.
Ja daar schiet ze echt veel mee op
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_31143340
Roel was echt wel lam hoor.
pi_31143342
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:34 schreef Ess het volgende:

[..]

Ja daar schiet ze echt veel mee op
Nee, de schone schijn ophouden. Daar schiet ze veel mee op
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31143348
Natte taarten?
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:35:40 #124
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31143354
Lieskuh geeft kookles
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31143363
Waarom heeft Menno een metalen bakje op zijn hoofd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')