Ze is ook flink bezig vandaagquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef Maerycke het volgende:
Die topictitel!De rillingen lopen spontaan over m'n rug hier...
O wat geniét ze hiervan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal nu bij Dido
Ze gaat ze echt één voor één langs
Ze krijgt het vertrouwen van een aantal, kan ze beinvloeden en opzetten tegen anderen terwijl ze zelf buiten schot blijft.quote:
Ja, ik dacht ook dat het voor Tanja afgelopen was met leuk doen tegen Roel na het kant&klaremaaltijdenincident.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
Toch heel apart dat Roel met Tanja goed op weet te schieten zo nu en dan.
Dan moet roel al aardig wat drank op hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
En anders begint ze er zelf wel over. Dar vind ze tenslotte zo'n eerlijke eigenschap van zichzelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Chantal smeekt nu bijna tot god dat Dido haar iets gaat vragen over Roel
Zonet nog steedsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet roel al aardig wat drank op hebben.
Ik hoop maar dat haar achterbakse allemansvriendjesgedrag uiteindelijk niet houdbaar blijkt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef Rica het volgende:
Op een rare manier krijg ik zelfs een beetje 'bewondering' voor Gna gna Chantal.
Zelfs zonder drank doet hij rare dingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
Ik ben blij met die aanhalingstekensquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef Rica het volgende:
Op een rare manier krijg ik zelfs een beetje 'bewondering' voor Gna gna Chantal.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat wel iets van het noorden is en ook in Twente wordt snel "het" gezegd, ook als de baby er al is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja over d'r baby
Ik kan niet wachten totdat het eruit is en dat ik weet hoe het er uitziet en dat ik het vast heb.
Het is een meisje hoor, geen boek of kast wat je uitgaat poepen.
Ze hoopt nog steeds dat het een paar nike-schoentjes wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja over d'r baby
Ik kan niet wachten totdat het eruit is en dat ik weet hoe het er uitziet en dat ik het vast heb.
Het is een meisje hoor, geen boek of kast wat je uitgaat poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |