Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal heeft haar positie in het huis momenteel precies zoals ze het wil hebben.
Nee hoor schat, je kunt zónder alcohol toch óók best plezier hebben??quote:
Dat denk jij maarquote:
als je zo'n zwart gat hebt, kunnen dingen later wel weer boven komen dwarrelen.. Ook als anderen je aan dingen herinneren kunnen beelden weer terug komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel zei dat hij weinig(lees niks) kon herrinneren van het dk-gebeuren gisteren. Net vertelde hij aan Chantal dat het hem wel degelijk bij stond![]()
Die Roel mag van mij oppleuren![]()
Kan best. Maar toch mag hij exit van mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef teun911 het volgende:
[..]
als je zo'n zwart gat hebt, kunnen dingen later wel weer boven komen dwarrelen.. Ook als anderen je aan dingen herinneren kunnen beelden weer terug komen.
Hoeft dus niet perse opzet te zijn.
Denk dat hij het voorlopig wel kan vergeten bij lieske,ingrid,nat en dido.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is aan het peilen bij Tan
Voor (helaas) veel mensen is het een ongeschreven regel dat feestvieren gelijk is aan ladderzat worden (ik was er één van, ben gelukkig tot inkeer gekomen). Daarom vond bijvoorbeeld Roel het hele travestiegebeuren niet leuk, je kunt een jurk namelijk niet drinken en je wordt er al helemaal niet dronken van (hoewel sommige mannen eerst dronken moeten zijn, voordat ze een jurk aantrekken).quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je je apelazerus moet zuipen bij een feestje? Kan d'r niet bij.
Linda bedoel je, denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat hij het voorlopig wel kan vergeten bij lieske,ingrid,nat en dido.
Dan wordt het ingrid maar die had last van het bartje syndroom.
Alleen bij drank gaat er iets tussen die gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |