Ik achtte haar incapabel. Ik heb een inschattingsfout gemaakt, ik geef het toe.quote:
Ssstttt, rustig blijven, tel tot 10.000, adem in, adem uit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef farceman het volgende:
chantal rot jijd an op met je voelsprieten
Daar moest ik straks ook aan denken toen ik m zag liggenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
volgens mij ligt Rob alles rustig mee te luisteren
means to an end, ik had het daar niet over, hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet drie keer per dag bonje te trappen voor een wip ???
kan ook zonder bonje heur!
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
Dat verstond ik ook, maar was te grof om dat hier neer te tikken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .
ah! Vandaar dat Chantal het niet over Rob heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
Yup, en nu nog in de live-uitzending een compilatie laten zien van Chantal's stookactiquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar toegeven.... Chantal hebben ze goed gecast voor BB![]()
Neu laat maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Lieske op de praatstoel over studentenvereniging.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |