"Vind je dat? Nou wat leuk! Dankje"quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
En Dido vist maar weer om een complimentje van Chantal.
Chantal: "En ik vind dat je er stijlvol mee omgaat!"
Dido: "Ja?"
whatever 1week, 1 dag, 1 maand, het gaat erom dat Roel de foute smoesjes gebruikt maar wel 2 dagen geleden in de tuin zei tegen Dido, dat alles cool was, dat hij haar erg leuk vond, ms zelfs een beetje verliefd, maar hij begreep dat zij het nog niet was, en hij haar dus de tijd gunde uit te vinden wat ze nu voelde, en was het vriendschap, enkel, ook goed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 weekje? Volgens mij kroelen meerdere dames al 5 weken om Roel heen. Eerst was er Lieske, waarmee Roel even snel dacht te scoren. Mislukt en Roel bleef met een geil gevoel achter. Toen was daar Dido... zelfde verhaal. Die jongen spat bijna uit elkaar volgens mij.
Thuis kan hij zich nog afreageren door de hand aan zichzelf te slaan, maar dat doe je in dat huis niet zo snel.
NEE!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef milagro het volgende:
[..]
jaja, het zat je gewoon hoog en je moest reageren, terwijl je ook had kunnen denken : boeien, zand erover, laat maar lullen, dat wijf
maar nee......
![]()
Hij had het er zelfs over, dat ze beide hetzelfde in de toekomst wilde, "misschien komen we elkaar wel tegen" boerderij'tje, vrijheid, gezinnetje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef milagro het volgende:
[..]
whatever 1week, 1 dag, 1 maand, het gaat erom dat Roel de foute smoesjes gebruikt maar wel 2 dagen geleden in de tuin zei tegen Dido, dat alles cool was, dat hij haar erg leuk vond, ms zelfs een beetje verliefd, maar hij begreep dat zij het nog niet was, en hij haar dus de tijd gunde uit te vinden wat ze nu voelde, en was het vriendschap, enkel, ook goed.
Maar ja de tijd gunnen is bij Roel 24 uur en dan pakt ie een ander
ja, maar het verliest na teveel tevaak het effect, hoor , dat knallen en snel zand eroverquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE!
Het zit me niet hoog.....alleen alleen ....
door die stomme roel worden mannen weer als simpel gezien !
Wij zijn verdomme wel het sterke geslacht....of was het ...wij worden vrij sterk geslacht....pffffff
Toch vind ik ff een flinke knalruzie en na een uur of wat weer klaar met de zaak zijn beter dan uren/dagenlang gaan rekken. Is trouwens ook beter voor de goedmaaksex!
Je hoeft toch ook niet drie keer per dag bonje te trappen voor een wip ???quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar het verliest na teveel tevaak het effect, hoor , dat knallen en snel zand erover
en dan wil je die hele sex niet meer![]()
joh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen, dat Chantal met voorbedachte rade mensen aan het uitspelen is. Het gaat wel heeeel geslepen namelijk.
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan niet tegen een gespannen sfeer. Ze is daar erg gevoelig voor.
Ik achtte haar incapabel. Ik heb een inschattingsfout gemaakt, ik geef het toe.quote:
Ssstttt, rustig blijven, tel tot 10.000, adem in, adem uit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef farceman het volgende:
chantal rot jijd an op met je voelsprieten
Daar moest ik straks ook aan denken toen ik m zag liggenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
volgens mij ligt Rob alles rustig mee te luisteren
means to an end, ik had het daar niet over, hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet drie keer per dag bonje te trappen voor een wip ???
kan ook zonder bonje heur!
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
Dat verstond ik ook, maar was te grof om dat hier neer te tikken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .
ah! Vandaar dat Chantal het niet over Rob heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
Yup, en nu nog in de live-uitzending een compilatie laten zien van Chantal's stookactiquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar toegeven.... Chantal hebben ze goed gecast voor BB![]()
Neu laat maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Lieske op de praatstoel over studentenvereniging.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |