Echt zo niet waar he. Ik als man zijnde weet dat mijn levensverwachting lager moet liggen dan bij de gemiddelde vrouw en aangezien mannen rationeler nadenken en dus de tijd die ze spenderen aan een ruzietje zonde vinden proberen we het kort te houden. Itt vrouwen die er 1 of ander satanisch genoegen inscheppen om elke kleine ruzie om te bouwen tot een groot kop/bok/jankfestijn van uren danwel dagen danwel jaren!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijn
maar zó zijn we niet getrouwd, hè
Dido is echt wel verliefd op Roel. Maar de buitenwereld denkt waarschijnlijk dat Roel niet het soort jongen is waar zij thuis mee kan komen *denkt Dido*. Daarom doet ze er niks mee. Trieste zaak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lam?
Alweer bedoel je![]()
Dat wijf liep 2 weken terug een scene te spelen, oh oh ohwat heb ik gedaan
ik heb gezoend en heb een vriendje thuis
zo ben ik helemaal niet.
Rot op toch man, schijnheilig wijf, nergens spijt van want je doet het gewoon weer![]()
Dido is gewoon niet verliefd op Roel en hij kan het niet hebben, slechte verliezer, dus pakt alles want dan maar voor handen is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Falco het volgende:
Wat een zelfkennis die Dido: "Misschien ben ik wel een kakker!"
in ieder geval niet zoenen met de eerste de beste anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef b0ng het volgende:
dido vond roel dom doen toen hij dronken was?
wat deed die strijkplank zelf dan
en daarom quote jij een berichtje van een uur geledenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt zo niet waar he. Ik als man zijnde weet dat mijn levensverwachting lager moet liggen dan bij de gemiddelde vrouw en aangezien mannen rationeler nadenken en dus de tijd die ze spenderen aan een ruzietje zonde vinden proberen we het kort te houden. Itt vrouwen die er 1 of ander satanisch genoegen inscheppen om elke kleine ruzie om te bouwen tot een groot kop/bok/jankfestijn van uren danwel dagen danwel jaren!
Da's nog het ergstequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
En dat met de wetenschap dat Roel op het punt staat af te studeren in psychologie![]()
Ach ja... een tennisleraar hoeft ook zelf niet toptennisser te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
En dat met de wetenschap dat Roel op het punt staat af te studeren in psychologie![]()
ja oke maar als je net als in dit geval een man van de een naar de ander ziet fladderen ben je toch ook wel beter op je hoedequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
zou ik me ook voelen, hoor, als ik iemand vertrouwde , die dan dat zo snel en makkelijk beschaamt... domme milagro, al die mooie praatjes, en jij stonk er compleet in
ik begrijp het wel, want herken het
Dat huilen was niet vanwege dat vriendje heb ik het idee. Want voordat Linda het BB-huis inging, hadden ze niet echt een serieuze relatie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lam?
Alweer bedoel je![]()
Dat wijf liep 2 weken terug een scene te spelen, oh oh ohwat heb ik gedaan
ik heb gezoend en heb een vriendje thuis
zo ben ik helemaal niet.
Rot op toch man, schijnheilig wijf, nergens spijt van want je doet het gewoon weer![]()
Dido is gewoon niet verliefd op Roel en hij kan het niet hebben, slechte verliezer, dus pakt alles want dan maar voor handen is.
gisteren niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Rob onzichtbaar de laatste tijd
dit is een andere situatie, ze zijn hier volkomen afgesloten, dus geen afleiding, geen weglopen, geen negeren mogelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja oke meer als je net als in dit geval een man van de een naar de ander ziet fladderen ben je toch ook wel beter op je hoede
heerlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Rob onzichtbaar de laatste tijd
Al bekt ze het hele huis, boeit mij verder niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat huilen was niet vanwege dat vriendje heb ik het idee. Want voordat Linda het BB-huis inging, hadden ze niet echt een serieuze relatie.
Dido doet gewoon uit de hoogte en is een vreselijke narcist. Ze kan het niet hebben als anderen dingen doen, die haar niet aanstaan.
Je moet het wel in de context zien. Je trekt het 100 % uit z'n verband.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Al bekt ze het hele huis, boeit mij verder niet.
Maar "als je niet op je man let, pak ik hem van je af".
Sorry hoor, maar wat ben je dan een trut eersteklas als je dat roept, klein kind.
Ben je nou zo'n slet, dat je persee moet en zal neuken daar![]()
Komt nog bij dat Roel en Linda enorm seksueel zijn ingesteld. Die lopen echt op hun achterste benen. Ze zijn zo geil als boter. En dan komt het tijdens een feestje met veel drank wel eens naar buiten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is een andere situatie, ze zijn hier volkomen afgesloten, dus geen afleiding, geen weglopen, geen negeren mogelijk.
ergo, je reacties in zo'n huis zijn niet te vergelijken helemaal met je reactie erbuiten
jawel hoor, dat zei ze net namelijk ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef Rica het volgende:
Dido is gewoon pissed op haarzelf, maar dat heeft ze even niet door.
mee eens daarom is het ook moeilijk in te schatten wat jij (ik) wie dan ook zal doen,maar denk ik dat ik wel wat meer op me hoede zou zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is een andere situatie, ze zijn hier volkomen afgesloten, dus geen afleiding, geen weglopen, geen negeren mogelijk.
ergo, je reacties in zo'n huis zijn niet te vergelijken helemaal met je reactie erbuiten
Volgens mij kwam Tanja alleen shag halen oidquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
Hebben Chantal en Dido nou Tanja net weggewezen, toen ze er bij wilde komen zitten?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
Hebben Chantal en Dido nou Tanja net weggewezen, toen ze er bij wilde komen zitten?
Ik heb die uitspraak ook niet gehoord op dat moment.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je moet het wel in de context zien. Je trekt het 100 % uit z'n verband.
tja moet oook nog af en toe een beetje werken ....grapjurk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
en daarom quote jij een berichtje van een uur geleden
duidelijk
voor Linda okay, maar als je als vent je niet 1 weekje kan beheersen dan ben je gewoon een lul.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Roel en Linda enorm seksueel zijn ingesteld. Die lopen echt op hun achterste benen. Ze zijn zo geil als boter. En dan komt het tijdens een feestje met veel drank wel eens naar buiten.
Nee hoor, Tanja vroeg "mag ik erbij komen zitten of zijn jullie net in gesprek".quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Tanja alleen shag halen oid
Natuurlijk, Tanja zou er ook eens achter moeten komen, dat Sjankwal achterbaks aan het roddelen is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
1 weekje? Volgens mij kroelen meerdere dames al 5 weken om Roel heen. Eerst was er Lieske, waarmee Roel even snel dacht te scoren. Mislukt en Roel bleef met een geil gevoel achter. Toen was daar Dido... zelfde verhaal. Die jongen spat bijna uit elkaar volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef milagro het volgende:
[..]
voor Linda okay, maar als je als vent je niet 1 weekje kan beheersen dan ben je gewoon een lul.
jaja, het zat je gewoon hoog en je moest reageren, terwijl je ook had kunnen denken : boeien, zand erover, laat maar lullen, dat wijfquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja moet oook nog af en toe een beetje werken ....grapjurk!![]()
Doet Tanja eens sociaal, krijgt ze ditquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk, Tanja zou er ook eens achter moeten komen, dat Sjankwal achterbaks aan het roddelen is.
Mooi. Dan is ze echt klaar met Roel. Zolang ze denkt dat ze kwaad op hem is moet ze nog iets van hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel hoor, dat zei ze net namelijk ook
Dat ze met Roel heeft gezoend, toen ze in bed lagen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat fluisterde Dido nu net??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |