Dat viel me ook al op, ze lijkt echt geïnteresseerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid lijkt oprecht geinteresseerd en vraagt Lieske de oren van de kop.
Wijsheden? Ze vertelt gewoon hoe het bij haar op die club gaat. Hoezo slaat dat nergens op dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat loopt Lieske een wijsheden te verspreiden die nergens op slaan.
Je kan gaan zappen naar Chantal die wijsheiden loopt te verspreiden die nergens op slaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat loopt Lieske een wijsheden te verspreiden die nergens op slaan.
Dat in heel Groningen het op dinsdagavond huisavond is, dat iedereen precies op de juiste plek terecht komt qua studentenhuis etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Wijsheden? Ze vertelt gewoon hoe het bij haar op die club gaat. Hoezo slaat dat nergens op dan?
Dat was de tweede poging al. Na Rob is nu Tanja aan de beurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:19 schreef Loedertje het volgende:
Poging Tanja zwartmaken is wederom mislukt ?
Dat zegt ze al weken, ook haar zus zei dit in een live uitzending ( in een subtiel jasje gegoten)quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Falco het volgende:
Dido doet nu net alsof krakers minderwaardige mensen zijn.
Oke ik heb het ook niet op bepaalde krakers, het langharig werkschuw tuig zullen we maar zeggen, maar je hebt vast ook toffe krakers a la Roel.
Ik hou het liever bij Lieske. Als Groningse studente herken ik toch bijna niets van haar verhalen, misschien leer ik nog watquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef Loedertje het volgende:
Je kan gaan zappen naar Chantal die wijsheiden loopt te verspreiden die nergens op slaan
Ik zie haar ervoor aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:25 schreef Falco het volgende:
Maar wedden dat Dido bij de nominatieronde geen Roel, maar of Lieske of Linda gaat nomineren? Wat een trut!
Jij hebt vanavond commisie-avondquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij Lieske. Als Groningse studente herken ik toch bijna niets van haar verhalen, misschien leer ik nog wat
Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:25 schreef Falco het volgende:
Maar wedden dat Dido bij de nominatieronde geen Roel, maar of Lieske of Linda gaat nomineren?
Ik zit in geen één commissie meer, thank god. En we aten regelmatig met de gang samen, maar dat was geloof ik niet per se op dinsdag. Eigenlijk was het elke avond huisavond....dan keken we GTSTquote:
Hadden ze dat niet ook afgesproken om hem te gaan negeren?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:31 schreef Loedertje het volgende:
Roel druipt af omdat ze hem straal negeren
hij heeft nergens spijt van, hoor, voelt zich niet schuldig, het was immers de drank, en zo is hij nu eenmaal als hij drank op heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft wel eens betere momenten gekend
[afbeelding]
Chantal is doorgaans juist de reden voor een gespannen sfeer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |