Ik vrees ook dat de volgende nominaties voor Linda, Roel, Rob en Lieske zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef -Delta- het volgende:
D'r zijn nu zoveel irritaties en roddels gaande, Tanja valt in het niets...![]()
Die trekt echt bekken lalsof ze compleet in de spotlights staat, yeah I feel goodquote:
Kan nog wel eens meevallen. Ik denk dat ze hooguit nog 2 nominaties krijgt. Of dat genoeg is om op de bank te komen is afwachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Ja Lieske die meid doet geen vlieg kwaad en is denk ik elke ronde de lul.
BS. Het is gewoon zo dat je met alcohol op anders word. Helaas pakte dit in Roels nadeel uit...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel dat al die meiden alles doen met Roel waar ze zin in hebben.
Daar hoop ik idd ook opquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Kan nog wel eens meevallen. Ik denk dat ze hooguit nog 2 nominaties krijgt. Of dat genoeg is om op de bank te komen is afwachten.
Van wie gaat Lies een stem krijgen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat de volgende nominaties voor Linda, Roel, Rob en Lieske zijn.
Chantal nu net: Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest
dat ging over tanja niet lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
BS. Het is gewoon zo dat je met alcohol op anders word. Helaas pakte dit in Roels nadeel uit...
zei Dido nu net over Lieske tegen roel en Chan: "Ze had het idee dat ik achter haar rug om lulde, terwijl ik dat echt nooit zou doen?"
>> TRUquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef cuall het volgende:
Weer heel slim van BB, door alle commatie ontspringt Tanja weer de dans en zitten we voorlopig nog steeds met haar opgescheept![]()
Ik heb daar toch een ander beeld bij dan dat je iedereen afgaat om erover te praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |