Thanx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef Clairvaux het volgende:
Zinnenprikkelend.
Laat alles en niets over aan de fantasie. Mooi.
Bedankt, ik doe mijn best om het beste te verzamelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Andere plaatjes op die site zijn ook heel mooi, dat stelletje, uitgegraveerd in de stenen bijvoorbeeld
Ik ben van de erotiek ja,quote:
Is een keusquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm ik dacht dat het meer een soort liefde/energie uitwisseling was en minder fysiek![]()
Tijdens fysieke seks wissel je ook energie/liefde uit hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm ik dacht dat het meer een soort liefde/energie uitwisseling was en minder fysiek![]()
Gaat niet om kunst of kitsch, hmm, I like it, dat is voor mij het beste kriterium, en mijn kriterium trekt genoeg vruchtbare en oprecht spirituele website bezoekers, dus ik blijf op deze koers varen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik het plaatje mooi vind. Compositorisch gezien mis ik eenheid en is het imo teveel knip en plakwerk dat los van elkaar staat in stijl.
Daardoor geeft het helemaal niets weer van het beeld dat ik heb van astrale erotiek.
Kitscherig, ook het woord dat ik zou kiezen. Maar goed. Tis een kwestie van smaak natuurlijk.
Starseed... what´s wrong with it?
Astrale-erotiek-kanquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:01 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Koffie-Kan
Thee-Kan
Melk-Kan
Wim-Kan
Het kan volledig fysiek aanvoelen en ik spreek uit frequente ervaring, soms denk je echt, en dan bedoel ik echt de dikke en volle honderd procentjes, dat je het met een inbreker doet en je snapt niet hoe het kan, tot je beseft dat het astrale erotiek is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef nietzman het volgende:
Wat een kitscherig gedoe zeg.
Dit is dan ook maar één kant ervan, er zijn er nog 1000 andere.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef -starseed-mayo- het volgende:
astrale liefdehad het me anders voorgesteld
![]()
Welke site?quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:18 schreef nokwanda het volgende:
Kan trouwens de afbeeldingen op je site niet openen
In de astrale wereld heb je ook kleding...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:56 schreef Keromane het volgende:
[..]
Interessant ook dat kleding vrolijk meedoet met het uittreden.
Eenwording van twee werelden in een aangename vorm.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
wat is precies de bedoeling van de erotiek die ik zie?
ik dacht dat liefde de echte ultieme weg was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Eenwording van twee werelden in een aangename vorm.Alles streeft naar eenwording, de seksuele weg is een ultieme weg daartoe, niet de enige, maar wel een van de belangrijkste...
Echte seksualiteit = Liefdequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat liefde de echte ultieme weg was.
Haha, des te beter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Het kan wel zijn dat ik het perspectief verkeerd opvat maar die blote mevrouw bevindt zich niet in de buurt van zijn romp. Meer zo rond zijn scrotum en benen.
Ik zal het Fonz vragen, names jou dan hè, anders denk hij nog dat ik iets met hem wil.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef mvdlubbe het volgende:
En waarom is die meneer niet ook bloot? Dat zou een stuk meer 'verbinding' tussen de twee weergeven, lijkt me.
Het is een van zijn kunstwerken, vandaar dat ik deze nam om in te voegen. Dat het 'goedkoop naakt' is, is jouw invulling...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik hoef ook niets met hem. Maar dat goedkope naakt erin is nu bijzonder ongebalanceerd, mijns inziens.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef nietzman het volgende:
Wat een kitscherig gedoe zeg.
Dat is de achtergrond van een van mijn digitale kinderen: http://www.eroos.nlquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:02 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat zijn die gekleurde spikkels in het plaatje? Ik moest trouwens lachen toen ik dat plaatje zag![]()
Nee, ik bedoelde echt kitscherig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Of bedoel je misschien: klitscherig?![]()
Jongen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef DeStedebouwer het volgende:
Jongen ga fietsen met je trieste plaatjes. Erotiek..., hier wordt mijn nymfomane buurvrouw niet eens geil van.
Hee, een goed idee voor op die beurs. Als ik maar een sneltekenaar had.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
dit past goed op een burgerlijke erotiekbeurs. iets waar ik nog niet dood gevonden wil worden.
"laat uw eigen erotische astrale beeld in 3 minuten maken"
(en nee dit is geen opmerking waarop je 'klaarmaken' moet zeggen, dit is de truttigheid voorbij en het enige dat ik begrijp is het zilveren koord)
Ik word er best geil vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef DeStedebouwer het volgende:
Jongen ga fietsen met je trieste plaatjes. Erotiek..., hier wordt mijn nymfomane buurvrouw niet eens geil van.
van een kerel met een koord aan zijn hoofd? die droomt over een vrouw die nauwelijks geil te noemen is? of is geil zijn het summum van astrale erotiek?quote:
... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van een kerel met een koord aan zijn hoofd? die droomt over een vrouw die nauwelijks geil te noemen is? of is geil zijn het summum van astrale erotiek?
Ben je op zoek ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Weer een potentiële kandidaat voor astrale erotiek!![]()
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!![]()
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...
Astrale erotiek is meer dan geilheid, het is eenwording, op alle niveaus mogelijk.
Mijn avatar staat voor mijzelf, that's me. Ik ben heel simpel, what you see is what you get.Uw, als je het nog niet begrepen hebt, het is gewoon een foto van mezelf.
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik vind het wel heel boeiend wat je schrijft ook al denk ik zelf nog niet dat ik zover ben, maar misschien in een ander stadium van mijn leven
Thanx, jij ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Stenny het volgende:
[..]
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Thanx, jij ook.
Ik ga nu ff de stad in, het is hier kermis en vuurwerk. Maybe tot morgen ofzoSlaap lekker alvast
Lieverd, je komt nu echt wat gefrustreerd over, kusje op je bol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.
Fijn, de afbeelding houdt dus toch wel bezig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook wel mooi, op een beetje freaky manier![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik kan in ieder geval heel goed dansen... Kijk maar [afbeelding]
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het idee vind ik iig wel mooi.
Die plaatjes op die site hebben mij altijd al (erg) aangesproken.
Astrale erotiek, tja..what can I say..![]()
en beetje van dit soms
<- alleen dan zijn de oortjes rood ipv de wangen, of beiden dat kan ook.
Goed, ga maar weer verder![]()
Ja zekers, al heb ik sommige dingen al gedeeld hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Stenny het volgende:
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.
Dank je, alleen ga ik nog niet slapen hoor.quote:In ieder geval: weltrusten.![]()
Dezelfde? Is het ook nodig dat het kapsel wordt geastraalprojecteerd? Gaatjes in kiezen? Voortplantingsorganen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
In de astrale wereld heb je ook kleding...
Tar-kanquote:
Ook haar kan variëren ja, haar op het lichaam is daar echter meer symbolisch. Geen gaatjes in de kiezen, maar een geest kan uit zijn mond stinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef Keromane het volgende:
[..]
Dezelfde? Is het ook nodig dat het kapsel wordt geastraalprojecteerd? Gaatjes in kiezen? Voortplantingsorganen?
Vertoont dit para-universum nog meer gelijkenissen met Droomland?
En, nou moet je toch even je grote bek snoerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Enyalius het volgende:
een geest die uit zijn mond stinkt? wat een onzin :S
op het astrale is het uiterlijk en kleding dat wat jij wilt. als jij er totaal anders uit wilt zien dat je fysieke lichaam en heel bijzondere kleding wilt dragen, of geen kleding at all, dan kan dat dus ook.
en aangezien mijn topic ook respectloos wordt behandeld zal ik hier ook maar recht door zee zijn. het meeste wat hier vermeld wordt klopt geen zak van mevrouw-die-op-ervaring-leeft.
Je legt me woorden in de mond, beste En, ik heb nooit gezegd dat seksualiteit en liefde hetzelfde zijn, wat ik wel heb gezegd is dat je seksualiteit ook op het astrale vlak op het hoogste niveau kan beleven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:18 schreef Enyalius het volgende:
grote woorden voor iemand die zegt dat Seksualiteit en liefde hetzelfde zijn terwijl dat niet zo is. liefde houd ten eerste al meer in dan het woordenboek er over te melden heeft. ten tweede is seksualiteit een uiting van liefde, tenzij je iemand bent die alleen seks heeft voor de lust.
hoe meer je zegt hoe meer je jezelf tegen spreekt. je zegt elders dat je je niet moet laten beperken door de mogelijkheden. toch praat je over fysieke lichamen en kleding en andere onzin. symboliek me reet. het is een interpetatie van jouw kant. dat jij iets uit zijn bek vind stinken zegt meer over jouw dan over een algemene ervaring. wat ga je doen? een astrale pepermunt aanbieden? doe normaal zeg
ter informatie. ik heb praktisch op het astrale geleefd voor 3 maanden non-stop en daar om heen reguliere kortere bezoeken er naar toe. dus ervaring genoeg van mijn kant
reden dat het zo lang duurde voordat ik uberhaupt hier reageerde was omdat ik hele erge bedenkingen hebben over wat jij allemaal loopt te verkondigen.
Prima, veel succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
zoals gewoonlijk zijn je indrukken weer helemaal fout
maar je mag ze gerust hebben hehe
ben er meer mee bezig dan alleen op fok. en ga samen met iemand cursussen/lezingen geven over energetisch werk, inclusief astraal reizen, begin volgend jaar.
Natuurlijk, ik heb er geen moeite mee als Enny kulletjes verkoopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef bighit het volgende:
jongens wees eens lief voor elkaar( dat ik zoiets moet zeggen )
dat jullie meningen botsen dat kan maar jullie moeten die andere fokkertjes verder op weg helpen ( waaronder mij ) en hoe meer info uit des te meer invalshoeken is altijd ok. dus begraaf aub de bijltjes en help ons op onze astrale reis???!!!! aub?
thanks
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Enyalius het volgende:
een geest die uit zijn mond stinkt? wat een onzin :S
Ennyalius, ik vind het opvallend en vervelend dat iedere keer als je iemand tegenkomt met eigen ervaringen je zijn/haar ervaring als onzin af wilt doen.quote:en aangezien mijn topic ook respectloos wordt behandeld zal ik hier ook maar recht door zee zijn. het meeste wat hier vermeld wordt klopt geen zak van mevrouw-die-op-ervaring-leeft.
precies, en zoals ik eerder al ergens vermeldde... ik vind het juist gezond als er verschillende ervaringen tegen elkaar uitgezet worden... dat houdt mensen sceptisch en open voor éigen ervaringen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:09 schreef bighit het volgende:
goed zovrede op aarde in elk geval, en anders in het astrale. nee maar zonder gekheid, ik vind beide van jullie meningen interesant, tuurlijk staan er vaak dingen in dat ik denk wtf.. maar die filteren we er gewoon uit en de rest word verwerkt in informatie..
houdoe
Zo is het: als je zelf niet iets meegemaakt hebt, wil het niet zeggen dat het niet bestaat. Als iemand zegt een aura in kleuren te zien,en die persoon lijkt mij oprecht, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet kan? Ik zie ook wel eens een aura, maar nooit in kleur, en altijd als een soort zilveren band, maar ik neem op de oprechtheid van de ander aan dat het mogelijk is aura's in kleuren te zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het niet mee eens.
Misschien is het niet jouw ervaring, maar ik heb wel degelijk meegemaakt dat bezoekers van mij een bepaalde kenmerkende geur verspreidden.
Dat kan van alles zijn, de lichaamsgeur, een bloemengeur, maar ook bepaalde parfums die ik herkende als een bestaande maar die ik niet gebruik/ in huis heb.
Het blijft natuurlijk de vraag of de "geest" jou die geur laat ruiken of dat dat iets is dat jijzelf oproept omdat de ervaring die je op dat moment hebt voro jou bij die geur past.
Maar geurkan er wel degelijk zijn.
[..]
Ennyalius, ik vind het opvallend en vervelend dat iedere keer als je iemand tegenkomt met eigen ervaringen je zijn/haar ervaring als onzin af wilt doen.
Je eigen ervaringen delen is prima, maar vergeet niet dat het JOUW ervaringen en JOUW interpretaties zijn.
Het hoeven niet de feiten te zijn en het hoeft al helemaal niet te betekenen dat andere ervaringen niet mogelijk zijn.
En opzettelijk respectloos proberen te zijn... daar zitten we helemaal niet op te wachten.
Als jij problemen in een (ander) topic hebt, heb je andere wegen om daar iets aan te veranderen.
Right.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ook haar kan variëren ja, haar op het lichaam is daar echter meer symbolisch. Geen gaatjes in de kiezen, maar een geest kan uit zijn mond stinkenmaar ook dat is dan symbolisch en staat voor zijn ontwikkelingsgraad. Het is geen droomland, want ook jij gaat erheen als je overgaat, zoals iedereen. Voortplantingsorganen: niet om voor te planten zoals op de aarde, wel om astrale erotiek te beleven.
Shippies! Laat ik die film nou net niet gezien hebben, was die niet gisteren op TV of zo, in de TV gids stonden er twee sterren voor, maar ik heb geen idee waar die over gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Keromane het volgende:
[..]
Right.
Vanilla Skies, maar dan op een volkomen natuurlijke manier. Erg logisch.
Respect, en dan krijg je misschien antwoord...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef PhiNiks het volgende:
Hey Stennie, hoeveel doekoes heb jij nu eigenlijk verdiend met je hele doorhetraam gedoe? En heb je nu echt een bevredigend sexleven en een fijn gezinsleven? Of is al deze onzin alleen maar een uitweg uit het feit dat dat niet zo is?
Beetje gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef PhiNiks het volgende:
Hey Stennie, hoeveel doekoes heb jij nu eigenlijk verdiend met je hele doorhetraam gedoe? En heb je nu echt een bevredigend sexleven en een fijn gezinsleven? Of is al deze onzin alleen maar een uitweg uit het feit dat dat niet zo is?
nee hoor, waren gewoon een paar vraagjes, was ik nieuwsgierig naar. excuus voor misinterpretaties, gebeurt mijn wel vaker, maar hey, ik denk dat de hele wereld gek is, dus ik zeg maar zo.quote:
Yo respect enzo, natuurlijk. Ik vind dat je heel veel lef hebt, te doen wat je doet. Ik zou die stap niet zomaar zetten. Wel vind ik niet dat geld en spirituele zaken gescheiden moeten blijven, in het algemeen. Maar dat kan verder buiten dit draadje gehouden worden, omdat velen dat als laster zouden opvatten, helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef Stenny het volgende:
[..]
Respect, en dan krijg je misschien antwoord...
Ik heb helemaal niets verdiend per saldo aan Door het Raam, in tegendeel, het kost me honderden!! eurootjes per jaar, wat denk je van de kosten van de website bij XS4ALL (waar ik flink wat megabytes moet kopen voor mijn enorme database aan afbeeldingen, en ook voor het professionel pakket betaal), de honderden uren per jaar die ik eraan werk, ik steek er alleen maar geld in, en dat is de waarheid, de waarheid en nog eens de waarheid. De verkoop van het boek weegt totaal niet op tegen alles wat ik er aan geld en tijd in steek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef PhiNiks het volgende:
Kun jij nu nooit eens aardig doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of dit topic geen spam is eik.
ik kan onstellend aardig zijn. ik vraag me gewoon iets af. is toch ook wel een beetje begrijpelijk met dit topic?quote:
Alles is spam, alleen je neus ergens vertonen kan al als spam gezien worden. Heee, daar is de neus van Sten Oomen (en de rest ook nog, zucht), ze komt hier zeker weer reclame maken voor haar boek Door het Raam en www.doorhetraam.nlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan onstellend aardig zijn. ik vraag me gewoon iets af. is toch ook wel een beetje begrijpelijk met dit topic?
Ik zal er even een positief berichtje tussen gooien danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:44 schreef Stenny het volgende:
Laat maar hoor, wat ik ook doe, het wordt toch gezien als spam.
Jij doet je naam eer aan!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik zal er even een positief berichtje tussen gooien dan
Sten, en dan nog, boeiuh! Je intenties zijn voornamelijk omdat je er interesse in hebt, er veel van afweet etc. En waar het hart van overloopt.. juist.
Dus ga zo door, maar dat zal je wel doen, en zoniet, ook goed.
Doe wat jij prettig vindt, maar ook dat zal je wel doen.
En zonder www.doorhetraam etc. had ik mezelf allang afgevraagd, wat toch die dingen soms waren, lees: bijv. een nachtelijke uittreding en/of lucide dromen. Want het is cool en kan cool zijn!
Dus praat er lekker verder over, kom nou. Dat je een naam hebt/bekend bent, wil niet zeggen dat je je mening niet mag spuien. En zoals al werd gezegd, verschillende meningen/visies, mooi en goed juist. Wat doet de naam (er soms) nou weer toe.
Zo
Nog even een coaching smiley er tussen door 'Stenny'
En dan ga ik nu douchen @. Mijn kinderlijkheid heeft zijn hoogtepunt weer voor vandaag bereikt.
Maar het is wel zo, vind ik.
God vind ik zelf een heel beladen en ouderwets woord, heel soms gebruik ik het zelf nog wel eens, maar dan wel zo open mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:48 schreef PhiNiks het volgende:
hey Sten, nou voor mij was het een bevredigend antwoord, hoor. Ben blij dat je in ieder geval niet het geld verdienen met je spirituele "nieuwigheid" als prioriteit ziet. Er lopen namelijk genoeg mensen rond die wel verkeerde dingen gaan doen als ze een geschenk van God krijgen, zoals ik het maar zal noemen, jouw begrip van astrale zaken en de toestemming die God je geeft om daar wijselijk gebruik van te maken; een geschenk. Tenminste... het was wel God toch, die je dit geschenk gaf?
Als iemand al over God begint en over Hij met een hoofdletter gaat praten, ben ik uitgepraat met die persoon. Doei!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:35 schreef PhiNiks het volgende:
okay, God even terzijde (aan mijn zij eigenlijk), besef je hoe groots dit allemaal is? Astraal reizen is een langvergeten techniek die de laatste tijd steeds meer in de belangstelling komt. Ondanks alle positieve en leuke verslagen die ik daar over lees, kom ik toch ook veel angstaanjagende dingen tegen. In de brieven die kinderen aan jouw website www.doorhetraam.nl sturen bijvoorbeeld een jongentje dat beschrijft hoe aan alle kanten aan hem wordt getrokken en hij bezoek krijgt van angstaanjagende wezens. Vervolgens zie ik dan geen reactie van jouw kant.
Als je dit astraal reizen zo graag in de publiciteit wil gooien alsof het de nieuwste attractie is, hou dan wel alsjeblieft rekening met de gevaren die eraan kleven, als je die niet ondertussen hebt weggenaiveerd. Je lijkt in al je postings waar dan ook over dit topic nogal luchtig om te springen met deze astrale wereld. Volgens mij is dat een prachtige wereld, waar wij als mensen nog een heleboel moois kunnen ontdekken, maar weet jij bijvoorbeeld wie er daar de baas is? Nee? Nou dan. Denk je dat wij daar als mensen een beetje kunnen gaan rondwandelen zonder te weten wie er verder allemaal in die astrale dimensies wonen? Laat staan zonder enige vorm van begeleiding.
Misschien voelt jouw "kracht" (waarom is het jouw kracht?) wel goed aan en lijkt het alsof je veel mensen een plezier doet door ze deze (voor velen) nieuwe wereld aanbied. Maar voor hetzelfde geld help je hiermee onwetend een heleboel levens naar de knoppen omdat er misschien toch een God is, die liever heeft, dat wij doodgaan wanneer Hij dat wil. Doodgaan, dat, zoals je zelf zegt, geen verschil uitmaakt met uittreden.
Kweenie hoor, dit is ook maar hoe ik er naar kijk. Misschien had je deze invalshoek nog niet over je heen gehad. Dat mijn posts in ieder geval opbouwende kritiek mogen zijn.
In vrede afsluitend,
J
Er is nog veel voorlichting nodig, dat blijkt. Ik zal proberen sneller door te werken aan mijn tweede boek dat daar helemaal over gaat. Maar vergelijk het voor zolang maar met zaken op de aarde, dan blijf je het in proportie zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
Interessante materie, maar...
Stel dat velen zich hiervan bewust gaan worden en dus bewust gaan uittreden, dus stel een man vindt een vrouw een lekker ding en denkt,
hier wil ik even astraal mee de koffer in..
Kan en mag dat dan zomaar en heeft de nog nietsvermoedende zij hier dan geen last van?
Tis gewoon even iets wat ik me zo even afvroeg hoor, en ik ben benieuwd naar het antwoord.
Hai Sten,quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Er is nog veel voorlichting nodig, dat blijkt. Ik zal proberen sneller door te werken aan mijn tweede boek dat daar helemaal over gaat. Maar vergelijk het voor zolang maar met zaken op de aarde, dan blijf je het in proportie zien.
Sten
Hallo Zhe,quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hai Sten,
ik had je site al eens bezocht omdat ik het item erotische kontakten in de nachtelijke uren wel spannend vond klinken.
Maar staat uittreden gelijk aan erotische dromen?
Misschien zou je deze vraag ook in je nieuwe boek kunnen opnemen.
Dan koop ik hem meteen als hij uitgekomen is.
Groetjes
Zhe
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
lucide dromen doe ik al vanaf mijn 12e. uittreden ook rond die tijd. het enige dat je moet doen om uit te treden is dat zilveren koord (zie ook het topic van fuifduif) terwijl lucide dromen je gewoon kan dromen wat je wil en je zelf de hoofdrol speelt. daar hoef je geen spam voor aan te klikken. en het heeft niks met erotiek te maken, terwijl ts dat wel zo zegt omdat ze dan weet dat er veel mensen gaan kijken.
Hai Sten,quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hallo Zhe,
astrale erotiek is een onderdeel van uittredingen. Het fenomeen uittredingen beslaat natuurlijk ook vele niet seksuele ervaringen. Mijn tweede boek zal dus een deelonderwerp van mijn eerste boek uitlichten, en gezien de vooruitstrevendheid zal ik het waarschijnlijk in eigen beheer moeten uitgeven. Ik verwacht geen uitgever te vinden die dit onderwerp aandurft, want ik beschrijf de erotsiche ervaringen wel degelijk, anders kan ik het boek net zo goed niet schrijven.
Sten
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hai Sten,
staan erotische dromen nu gelijk aan uittredingen of hoeft dit niet perse?
Of andersom?
groetjes Zhe
Ik lees alleen iets over een onderdeel van uittredingen en iets over je tweede boek..maar niet echt een antwoord op de vraag?quote:
Mag ik een poging wagen ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik lees alleen iets over een onderdeel van uittredingen en iets over je tweede boek..maar niet echt een antwoord op de vraag?![]()
Hm ik vroeg me af of een erotische droom gelijkstaat aan een erotische uittreding of zijn alle dromen uittredingen in principe?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen ?
Uitreden is vergelijkbaar met "naar buiten gaan".
Naar buiten gaan is niet hetzelfde als fietsen, maar als je fietst ben je meestal wel naar buiten gegaan.
Uittreden is niet gelijk aan astrale erotiek maar ik geloof dat Stenny bedoelde dat je voor astrale erotiek meestal wel eerst uitgetreden bent.
zoiets ?![]()
okay da's duidelijk; geest van antichrist. zeg maar dag met je handje inderdaad. jammer hoor. en je leek me zo'n leuke vrouw. zoveel liefde die je wilt geven, maar echte Liefde heb je niet in huis. met een hoofdletter ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als iemand al over God begint en over Hij met een hoofdletter gaat praten, ben ik uitgepraat met die persoon. Doei!![]()
ach, zolang ze maar meer boekjes verkoopt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:00 schreef PhiNiks het volgende:
[..]
okay da's duidelijk; geest van antichrist. zeg maar dag met je handje inderdaad. jammer hoor. en je leek me zo'n leuke vrouw. zoveel liefde die je wilt geven, maar echte Liefde heb je niet in huis. met een hoofdletter ja.
Ik heb geen staart, ik ben toch geen man.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:00 schreef PhiNiks het volgende:
[..]
okay da's duidelijk; geest van antichrist. zeg maar dag met je handje inderdaad. jammer hoor. en je leek me zo'n leuke vrouw. zoveel liefde die je wilt geven, maar echte Liefde heb je niet in huis. met een hoofdletter ja.
Heb ik toch voor niets de moeite genomen om je website door te ploegen en een passende, uitgebreide reactie te geven, waarmee ik hoopte je niet teveel op de tenen te trappen, maar dit duiveltje voelt zich zo te zien flink op haar staart getrapt.
Je punt was een paar posts terug al duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach, zolang ze maar meer boekjes verkoopt.
naja, het enige waar ik je even op wou wijzen is dat je wel je verantwoordelijkheden moet nemen. begin maar eens met het beantwoorden van die ingestuurde verhalen op je site. heel veel mensen die rare dingen hebben meegemaakt, veel kinderen ook. ik vindt dat die mensen wel een antwoord verdienen van jou. kijken of je die uitdaging aankan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb geen staart, ik ben toch geen man.
...
lieve Fokkers,
gegroet van jullie Sten Devil![]()
![]()
Noem maar eens de exacte bron van die brief. Ik vrees dat jij scheel kijkt, want ik beantwoord alle brieven, gaat al richting de vijfhonderd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:39 schreef PhiNiks het volgende:
[..]
naja, het enige waar ik je even op wou wijzen is dat je wel je verantwoordelijkheden moet nemen. begin maar eens met het beantwoorden van die ingestuurde verhalen op je site. heel veel mensen die rare dingen hebben meegemaakt, veel kinderen ook. ik vindt dat die mensen wel een antwoord verdienen van jou. kijken of je die uitdaging aankan.
Goh, sorry dat ik mezelf er (weer) even mee bemoeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:39 schreef PhiNiks het volgende:
ik vindt dat die mensen wel een antwoord verdienen van jou. kijken of je die uitdaging aankan.
Dank, Sweetygirl, het is zo, ik beantwoord alle brieven, en meer dan mijn best hierin kan ik niet doen. Maar hij heeft ook nog geen bron genoemd. Heel vroeger (jaren geleden) zette ik wel eens brieven erop zonder antwoord, maar ik merkte dat het zinvoller was de antwoorden ook te plaatsen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Goh, sorry dat ik mezelf er (weer) even mee bemoei.. maar jij vindt dat die mensen wel een antwoord verdienen. En wie ben jij? God himself of zijn dienaar? Moet men aan jou verantwoording afleggen? En hoe weet jij zo goed of ze wel of niet die brieven beantwoordt. Maar nevermind.
En vind je jezelf nou niet erg bezig, ik bedoel het lijkt erop alsof je god aanhangt en streeft naar whatever, en tgt maak je andere mensen uit voor anti-christ en duivelsaanbidders. Dat zijn nog even termen zeg. Toch niet teveel Buffy gekeken ofzo
.
Al zou jij de Duivel zijn.. wie zegt dat de Duivel voor het slechte staat ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:35 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank, Sweetygirl, het is zo, ik beantwoord alle brieven, en meer dan mijn best hierin kan ik niet doen. Maar hij heeft ook nog geen bron genoemd. Heel vroeger (jaren geleden) zette ik wel eens brieven erop zonder antwoord, maar ik merkte dat het zinvoller was de antwoorden ook te plaatsen.
Of ik de duivel ben, weet ik niet. Wie bepaalt dat?![]()
![]()
Groetjes,
Sten
Ja, ook ik twijfel opeens aan alles, wat is goed, wat is kwaad, is de duivel god, of is god de duivel?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Al zou jij de Duivel zijn.. wie zegt dat de Duivel voor het slechte staat ?![]()
![]()
Waarom? Kan je niet gewoon antwoord geven?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als iemand al over God begint en over Hij met een hoofdletter gaat praten, ben ik uitgepraat met die persoon. Doei!![]()
Ik ben allergisch voor geloofsdiscussies, hatsjie. Mij heeft het niet veel studie gekost, het gebeurt spontaan, misschien in mijn vorige leven. Jammer van Jozef Rulof dat hij hopeloos ouderwets en achterhaald is op mensbeeld, hij is ronduit racistisch, helaas, daarom wil ik hem niet linken op mijn site.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:35 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Waarom? Kan je niet gewoon antwoord geven?
Voor de mensen die meer willen weten over de geestelijke gaven der mens, kan je het boek Geestelijke Gaven van Jozef Rulof lezen. Astraal rondwandelen, schijnt veel studie en tijd te kosten, tevens blijken er veel gevaren te zijn. Het is dus eerst een studie waard, voor je begint.
In dat boek worden de gaven der mens behandeld, wat is mogelijk en wat niet, en hoe is die werking.
Haha, ik sta onder invloed, welja, gooi er nog eens een geloofdictatuur tegenaan.quote:Daar trek ik vervolgens mijn conclusies uit... namelijk grof gezegd dat je onder invloed van een antichristelijke geest staat.
Vind je? Ik doe mijn best, dat is het minste wat je kunt doen als onbeschofte 'haantjes' unladylike gedrag vertonen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:52 schreef bighit het volgende:
haha die stenny is geen katje om zonder handschoentjes aan te pakken![]()
Eerlijk gezegd vind ik dogmatisch-christelijk gelovige mensen dom, vooral die zin: Jezus is voor jou aan het kruis gestorven om je zonden af te nemen. Totale kolder, niemand is voor mij gestorven om mijn 'zonden' af te nemen. Zó middeleeuws...de arrogantie dat een ander het wel even voor je zal doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:17 schreef bighit het volgende:
vind je? ja en nee, maar ik kan het in elk geval wel waarderen... laten we het daar maar op houden
unladylike gedrag.. hmm toch een leuk woord
in hetgeen wat je hier zegt kan ik me wel vinden... vaak is het idd zo dat het voor die mensen zo is en niet anders, maar dat is met vele geloofs soorten het geval.... en uiteindelijk komt er alleen maar herrie van.... afschaffen die hele handelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dogmatisch-christelijk gelovige mensen dom, vooral die zin: Jezus is voor jou aan het kruis gestorven om je zonden af te nemen. Totale kolder, niemand is voor mij gestorven om mijn 'zonden' af te nemen. Zó middeleeuws...de arrogantie dat een ander het wel even voor je zal doen.En de rest buitensluiten die iets anders denkt, zo
![]()
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:12 schreef bighit het volgende:
[..]
in hetgeen wat je hier zegt kan ik me wel vinden... vaak is het idd zo dat het voor die mensen zo is en niet anders, maar dat is met vele geloofs soorten het geval.... en uiteindelijk komt er alleen maar herrie van.... afschaffen die hele handel![]()
en mooi in jezelf gaan geloven dan sta je ook meer open voor andere dingen.....
![]()
Shit, je hebt gelijk. Natuurlijk die geloofsdiscussies, heb ik zelf ook gevoerd maar nimmer gewonnen. Even over Rulof, hoezo is hij achterhaald, qua mensbeeld wel, maar qua sfeerbeeld? Die veranderen toch niet in 50 jaar? De reden waarom ik hem erbij haal in jouw topic; er staat vaak in zijn boeken dat bij het uittreden en ander in je stoflichaam kan kruipen, maar danwel in bewust uittreden. Wat is jouw manier van uittreden, in een graad van slaap, of echter bewust?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor geloofsdiscussies, hatsjie. Mij heeft het niet veel studie gekost, het gebeurt spontaan, misschien in mijn vorige leven. Jammer van Jozef Rulof dat hij hopeloos ouderwets en achterhaald is op mensbeeld, hij is ronduit racistisch, helaas, daarom wil ik hem niet linken op mijn site.
Wat ik ervan begreep, is dat hij de massa bewust wilde maken. Naar een hoger bestaan voeren. Maar dit werd niet begrepen door onze onbewuste massa, en hup we ragten 'm eventjes aan een paal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dogmatisch-christelijk gelovige mensen dom, vooral die zin: Jezus is voor jou aan het kruis gestorven om je zonden af te nemen. Totale kolder, niemand is voor mij gestorven om mijn 'zonden' af te nemen. Zó middeleeuws...de arrogantie dat een ander het wel even voor je zal doen.En de rest buitensluiten die iets anders denkt, zo
![]()
Lees mijn boek 'Door het Raam - ervaringen met uittredingen' maar, ja, daar heb ik het toch voor geschreven, niet dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk. Natuurlijk die geloofsdiscussies, heb ik zelf ook gevoerd maar nimmer gewonnen. Even over Rulof, hoezo is hij achterhaald, qua mensbeeld wel, maar qua sfeerbeeld? Die veranderen toch niet in 50 jaar? De reden waarom ik hem erbij haal in jouw topic; er staat vaak in zijn boeken dat bij het uittreden en ander in je stoflichaam kan kruipen, maar danwel in bewust uittreden. Wat is jouw manier van uittreden, in een graad van slaap, of echter bewust?
Heb jij gevaren meegemaakt toen je uittrad? Weet jij iets over de astrale mens, de negatieve, de slechte die vooral s'nachts je levenssappen uitzuigt en op je zit. Die groengele waas?
Dan niks! Jouw keuze.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef PhiNiks het volgende:
Aan sweetgirly; inderdaad ik geloof in het diepst van mijn ziel in God. en dan?
quote:dan doe ik dus wat mij goed lijkt voor mensen vanuit God's perspectief. als ik een situatie tegenkom waar mensenzielen verloren lijken te gaan en ik kan een steentje bijdragen om daar eventueel een kleine verandering de goede kant op in aan te brengen dan doe ik dat.
Hallelaju.., zingt.quote:Al heb ik het gevoel dat het water naar de zee dragen is. Al zou maar 1 lezer van deze thread hier de juiste conclusie uittrekken, dan is God weer een kind rijker.
Hoe iemand als ik?! En iemand als jij?! Explainquote:Bovendien geeft het mooi weer hoe iemand als jij reageert op iemand als ik, wat ook weer heel leerzaam is voor diegenen die weten wat ze lezen. ;-)
Ik zie in ieder geval heel goed dat ik jou een arrogant kwalleballetje vind.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
en jullie zien niet de hypocricy in jullie eigen posts?
* Enyalius lacht om de entertainment waarde hier
Jazeker, jij spant de kroon in hypocrisie met je verrekte hoogmoedigheid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef Enyalius het volgende:
en jij een domme doos. so what's your point?
ik ben tenminste niet hypocriet bezig
Mij houd je niet voor de gek, ik voelde het meteen al bij je foto.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
zelfbewustheid. heel wat anders
maar waarom trap je een hele godsdienst de grond in? weiger je fatsoenlijk antwoord te geven zodra iemand over "God" spreekt? je bent tegen een godsdienst die mensen onderuit haalt, maar zelf doe jij precies hetzelfde in je reacties naar volgelingen van een religie.
ik haat het christendom met een passie, maar zelf loop ik niet bepaald elke volgelingen te negeren etc zodra ze hun mening verkondigen. nee ik doe dat alleen met mensen die onzin verkondigen.
Mijn gevoel is geen lachertje, het heeft me nog nooit bedrogen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
jou voor de gek houden? dat ben ik niet eens van plan. ten tweede jij lijkt je zelf al voldoende voor de gek te houden. en zeker bij "wat je voelt bij mijn foto". wat een lachertje
en niet reageren op jouw. geloof me, dat probeer ik zo min mogelijk. maar 1x in de zoveel tijd heb ik beetje genoeg van je onzin en dan moet ik wel even op reageren.
Ik niet iigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
en jullie zien niet de hypocricy in jullie eigen posts?
* Enyalius lacht om de entertainment waarde hier
Ja, astraal reizen bijv.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef Stenny het volgende:
En reageer niet meer op me, dat is niet leuk voor de rest, die hebben wel wat beters te doen.
Dictatuur? kan ik het helpen dat ik in dit draadje toevallig de enige ben die het christendom verdedigd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef Stenny het volgende:
[..]
Haha, ik sta onder invloed, welja, gooi er nog eens een geloofdictatuur tegenaan.
"schatje" was puur denigrerend bedoeld. En dat stempel heb je bij je eerste reactie op mij zelf gezet, samen met dat stempel wat je mij in die post gaf. Nietde feiten gaan verdraaien he? Ik weet dat je daar goed in bent.quote:Noem me geen schatje, Babe, want hiermee geef jij te kennen gecharmeerd te zijn van de 'antichrist'. Ik ben heel gevaarlijk (jaha![]()
)
, dus reageer vooral maar niet meer op me, dan is iedereen weer blij, en ik raad je een forum aan waar meer van je geloofsfanaten zitten en niet Truth, waar mensen er niet op zitten te wachten met een stempeltje van jou bedrukt te worden.
dat het lastigvallen is, is natuurlijk je eigen mening. En met mij zijn er een paar miljard mensen op de wereld die in een komende antichrist geloven, dus hier verdraai je ook weer een feit, om de discussie maar niet aan te hoeven gaan. Ik heb niet gezegd dat jij die antichrist bent, alleen sprak ik mijn vermoedens uit dat jij daar misschien onder invloed van bent. Weer een verdraai-ing van feiten.quote:Ow ja, ook nog even beter nadenken en lezen, want ik zei dat ik alles beantwoord maar er soms bewust voor kies de antwoorden er niet bij te zetten, soms wegens discretie, soms wegens andere redenen die ik niet aan jouw middeleeuwse snufferd ga hangen. Ben ik blij dat het 2005 is en dat figuren zoals jij, die echt in de antichrist geloven en zo onbeschoft zijn andere mensen daarmee lastig te vallen (en ze te beschuldigen), tegenwoordig alleen nog maar door een slinkend handjevol mensen serieus genomen wordt.
Dat ik discussieren niet nodig zou vinden heb je toch echt zelf bedacht. Ik begon hier te reageren, juist om een discussie te starten. Als je goed opgelet hebt, zag je dat Sten degene was die met haar eerste reactie op mij de discussie beeindigde. Met haar; "oh, het gaat over God met een hoofdletter dus hou maar op met discussieren."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En zoals Phikniks ook al zei, hij blijft bij zijn geloof en vindt discussieëren daarom niet nodig.
Bedankt voor je antwoord, maar liever heb ik dat je geheel mij antwoord. Zijn er gevaren? Treed je dan bewust uit, of middels een graad van slaap?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lees mijn boek 'Door het Raam - ervaringen met uittredingen' maar, ja, daar heb ik het toch voor geschreven, niet dan.
Jozef Rulof was zwaar christelijk en erg racistisch over 'gele', 'zwarte' mensen enzovoort, reden voor mij verder niets met hem te doen. Ietsvan goede kwaliteit is tijdloos. Natuurlijk zal er een deel goed zijn in zijn werk, maar ik heb er gewoon niet zo'n zin in.
Geef mij dan Robert Monroe maar, die beschouw ik als een vriend.![]()
Veel vragen, weinig tijd. Ik verwijs naar mijn boek en naar mijn tweede boek in de maak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:32 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, maar liever heb ik dat je geheel mij antwoord. Zijn er gevaren? Treed je dan bewust uit, of middels een graad van slaap?
Dan bedacht ik mij nog iets, wat heeft het voor nut rond te neuken in de astrale ruimte? Ik ga liever planeten bezoeken. Mag je zomaar rondzwerven en met geesten wippen, wat zou je partner daarvan vinden, of je tweelingziel? Hoe ligt dat? En in verband met de karmatische wetten? Welke afstemming hebben die astrale mensen waarmee je erotische dingen gaat uithalen?
Ik vind het ouderwets om mensen naar kleur in te delen. Een 'zwart' persoon is voor mij hetzelfde als een blank persoon. Een 'zwart' persoon zit niet per definitie in een ander ontwikkelsatium dan een blanke, dat is complete en gevaarlijke kolder. Dat Rulof dat niet zo zag, was zijn fout. In Monroe's boeken bijvoorbeeld kom je nul komma nul tegen over rassen en verschillen, het boeide hem niet en mij ook niet. Fragmentjes van Rulof's werk tonen mij aan dat Rulof onder de invloed van de kerk staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Stenny,
Even over Jozef Rulof. Je vind hem rasistisch en zwaar christelijk.
Ik wil daar nog even op reageren, ik heb diverse boeken van hem gelezen. Tesamen met enkele boeken van andere mediums.
Gezien Rulof medium was, en zijn boeken doorkreeg doordat hogere wezens bezit van zijn lichaam namen, wie in feite was rasistisch? De astrale wereld met al z'n sferen? Je noemt gele en zwarte mensen, dat zijn ze toch? Dat is het noemen van Rode Rugbuikspin ook meteen rasistisch. Ik denk dat het een verzamelnaam is voor mensen met een bepaalde kleur, anders noem je bosjesnegers, afrikanen, nepalezen, etc, en dat is teveel om elke keer aan te duiden dat het om die bevolking gaat.
De boeken van Rulof benaderen het als volgt : De stoffelijke mens (wij allen op deze wereld) leven in verschillende ontwikkelstadia. Het eerste menselijke stadia is bijvoorbeeld de bekende koppensnellers, of oerwoudmensen. En zo loopt een mens omhoog in het ontwikkelen van zijn lichaam. Elk ontwikkelstadium heeft een lichaam met bepaalde overlevingaspecten nodig. Zo kan een neger veel beter tegen zon, en moet het stadium door van overleven in een plaats waar dat is.
Zodoende heb je ook Eskimo's, die hebben een gele huid tegen de kou. Zo ga je maar door. Deze ontwikkel-lichamen, voeren je door elke mogelijke situatie op aarde, waardoor je ontwikkeld. Het stoffelijk leven is tijdelijk, want we worden niet zo oud. Het geestelijk leven is eindeloos lang (geloof dat niemand het einde kan vertellen..)
Ik ben geen directe rasistische opmerking in zijn boeken tegen gekomen, want in de sferen zijn we allen gelijk. Hij maakt wel onderscheid, niet via huidskleur, maar ontwikkelstadium, en dat bij een ontwikkelstadium een huidskleur past, kan je met beide hetgeen aanduiden.
Natuurlijk ben ik benieuwd hoe jij het opvat.
En wat is nou precies zwaar-christelijk?
En Stenny, nogmaals vraag ik je op dit forum toe te lichten welke gevaren er zijn. Jij KAN uittreden, de meeste van ons niet. En sommige mediums waarschuwen er heel duidelijk voor, terwijl anderen het tegenovergestelde vertellen.
Bedankt voor het lezen van deze lap txt.
Wie niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Maar wie staat het dichts bij de waarheid?
Ja, je gaat met sprongen vooruit iigquote:En sinds vannacht is het me gelukt vrij te rennen en hele grote sprongen te maken. Dat kon ik nooit, dat rennen. Droom ik, of ben ik op de goede weg?
Ik heb zelf helemaal geen moeite met het hele fenomeen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:37 schreef Stenny het volgende:
Vraag Astrale liefde en erotiek.
Geachte Fokkers,
ik ben bezig met een boek over astrale liefde en erotiek. Astrale liefde en erotiek zijn fenomenen tijdens uittredingen uit het lichaam (zie Fok Wik http://wiki.fok.nl/index.php/Uittreding ).
Mijn vraag aan jullie is: wat willen jullie absoluut wel en wat absoluut niet aan inhoud en woordgebruik tegenkomen?
Om jullie om weg te helpen: ik gebruik de woorden: vagina(al) en anaal niet. Immers tijdens astrale erotiek gebeurt er iets met deze twee edele delen, dus ik kan er niet omheen dat dit soms genoemd moet worden. Ik heb hier een heel elegante oplossing voor gevonden, die goed matcht met de titel van het boek (die ik nog niet wil geven).
Het woord vagina vervang ik door “Yoni”. Dit is het boeddhistische woord voor “vagina”. Ik las een heel goed stuk van Goedele Liekens die me op dit idee bracht. Ik kende het woord Yoni al en had het al in mijn achterhoofd, maar haar stuk te lezen, gaf me het definitieve duwtje. Top wijf trouwens, die Goedele Liekens.![]()
De woorden orgasme en hoogtepunt komen er wél in voor, als ook: penis (niet vaak, ik vervang het meestal door andere woorden, dat is vrij gemakkelijk).
Ik beschrijf in dit boek dus ‘hoe het hele fenomeen in haar werk’ gaat, dus dat je iets mooie en/of iets intiems ervaart met geesten/energieën. Het is van het uiterste belang (voor mij dan he, en voor iedereen die het wil lezen) dat het boek niet vulgair en banaal wordt. Daar is niets of niemand mee gediend en het zou ook gaan vervelen en irriteren. Bovendien zou het geen recht doen aan het fenomeen dat erkenning en studie verdient.
Mijn vraag aan jullie is: wat schiet je te binnen, waar knap je op af, wat kan volgens jou wel, en wat wil je echt weten?
In mijn boek beschrijf ik de voor-en nadelen van het fenomeen, dus er wordt wel degelijk gewaarschuwd voor de mindere kant. De mooie kant is…Liefde met een grote L.![]()
Graag jullie reacties, al zeg je maar één zin die je te binnen schiet (wel graag opbouwend pleaz)
Nou, ik hoop natuurlijk op reacties en als ik een paar goede krijg, ga ik Fok Truth in het voorwoord noemen!![]()
Alvast bedankt,
Sten
Dat is in ieder geval fijn om te horen, soms denk ik wel eens dat het gewoon niet kan voor heel veel mensen, maar ja, ik wil nu ook b zeggen en wie weet kan ik er echt wel wat mensen mee helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen moeite met het hele fenomeen.
Welke termen gebruik je dan wel voor het woord penis? Je schrijft dat je het hier en daar vervangen hebt maar niet waardoor.
Vind het woord Phallus wel erotisch.
In de chinese literatuur kom je ook wel mooie metaforen tegen.
Zoals een term voor sex: daad van de wolken en de regen. Met uiterst gedetaileerde beschrijvingen van technieken die zeer erotisch zijn maar niet vulgair. Kan je zo 1,2,3 geen linkjes aan de hand doen. Het is erg lang geleden dat ik daar een periode veel over las.
Voor de komische noot, zeker. Ik zou iig in een deuk liggen als ik dat zou lezen...... sowiezo om geslachtsdelen die een naam krijgen als ware het een personificatie. Moet dan gelijk denken aan Yvonne Kroonenberg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
of als iemand "Henk" heet of zo, zeg ik: hij doordrong me met zijn persoonlijke Henk.![]()
Haha, ja, ik heb er doelbewust veel humor in gebouwd, maar nu zit ik toch ook weer te schrappen her en der, wil wel dat het boek serieus blijft overkomen. Zo beweeg je voortdurend heen en weer, op zoek naar de beste formule...humor en ernst steeds naast elkaar, kan dat denk je?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de komische noot, zeker. Ik zou iig in een deuk liggen als ik dat zou lezen...... sowiezo om geslachtsdelen die een naam krijgen als ware het een personificatie. Moet dan gelijk denken aan Yvonne Kroonenberg.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef nokwanda het volgende:
En zijn Engel....![]()
Zou het eerder zijn duivel noemen
ik vind je badinerende, betweterige toontje erg irritant. dus dat hoop ik in je boeken niet tegen te komen, mocht ik er ooit eens toevallig tegen aanlopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:37 schreef Stenny het volgende:
Mijn vraag aan jullie is: wat willen jullie absoluut wel en wat absoluut niet aan inhoud en woordgebruik tegenkomen?
Als je er toevallig tegenaan loopt, hoef je het toch niet te lezen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je badinerende, betweterige toontje erg irritant. dus dat hoop ik in je boeken niet tegen te komen, mocht ik er ooit eens toevallig tegen aanlopen.
Ik vraag mij af waarom jij dit topic open blíjft klikken als je je zo onprettig voelt door de posts.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je badinerende, betweterige toontje erg irritant. dus dat hoop ik in je boeken niet tegen te komen, mocht ik er ooit eens toevallig tegen aanlopen.
imo is het noodzakelijk. Hoe kun je iemand nou serieus nemen die nooit met humor de wereld in kan kijken en dus niet kan relativeren?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb er doelbewust veel humor in gebouwd, maar nu zit ik toch ook weer te schrappen her en der, wil wel dat het boek serieus blijft overkomen. Zo beweeg je voortdurend heen en weer, op zoek naar de beste formule...humor en ernst steeds naast elkaar, kan dat denk je?
ik dacht dat ik als copywriter een zinnige tip kon geven over strekking en toon. overigens heb ik zeker wel iets zinnigs gezegd. wordt nu elke reactie of kritiek gezien als het onderuithalen van dit topic? nee toch hoop ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom jij dit topic open blíjft klikken als je je zo onprettig voelt door de posts.
Alternatief voor zelfkastijding ?
Ik heb nog geen zinnige/positieve post van jou kunnen vinden in dit topic.
Op pagina 1 begin je al met zeuren en dreinen.
Graag een andere toon van jóu of wandel door naar KLB
Ik kan je garanderen dat ik zeer bescheiden ben in mijn boek. Maar nogmaals: lees het dan niet, we leven in een vrij land.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat ik als copywriter een zinnige tip kon geven over strekking en toon. overigens heb ik zeker wel iets zinnigs gezegd. wordt nu elke reactie of kritiek gezien als het onderuithalen van dit topic? nee toch hoop ik.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat ik als copywriter een zinnige tip kon geven over strekking en toon. overigens heb ik zeker wel iets zinnigs gezegd. wordt nu elke reactie of kritiek gezien als het onderuithalen van dit topic? nee toch hoop ik.
Ja, Nokwanda, dat denk ik ook, maar ik vind het moeilijk, humor genoeg, maar soms denk ik: nou moet ik niet al te flauw worden...ik ben een beetje bang dat 'de serieuze wetenschappers' er dan niet meer naar willen kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo is het noodzakelijk. Hoe kun je iemand nou serieus nemen die nooit met humor de wereld in kan kijken en dus niet kan relativeren?
ik geloof dat ik net zeer waardevolle kritiek heb gegeven. dat maakt het lezen straks fijner voor de lezer. ok om kort te gaan. als je kritiek krijgt op iets waar je al van overtuigd bent is het lastig om niet in cynisme en gekat te vallen. in dit geval een gouden tip voor ts.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]Nee absoluut niet !
Maar destructieve kritiek (en dat herhaaldelijk in hetzelfde topic) maakt een topic moeilijk opbouwend te houden. Kritiek is belangrijk, absoluut ! Maar wel met de intentie iemand op zijn/haar punten te wijzen zodat die verbeterd kunnen worden, niet om meermaals je gal te spuien. (spam spam spam b.v.)
Algemene tip voor iedereen incl mijzelf.
Iets wat ik in gedachten probeer te houden als ik kritiek geef niet dat ik daar altijd in slaag), zeggen wat je niet bevalt is makkelijk... maar erbij vertellen hoe je het dan liever zou zien is ontzettend nuttig voor de ontvanger.
wie zegt dat ik er niet tegen aanloop. zoals nu in dit topic. je moet niet alles negatief opvatten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat ik zeer bescheiden ben in mijn boek. Maar nogmaals: lees het dan niet, we leven in een vrij land.
Ja, het zou fijn zijn, natuurlijk schrijf ik hier niet helemaal hetzelfde als in mijn boek. Ik hoop gewoon dat mensen wat concrete tips kunnen geven qua taalgebruik, zoals de Chinese invalshoek die Nokwanda suggereerde (ik voel mij ook vaak een voormalige Chinees met mijn Feng Shui ticquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]Nee absoluut niet !
Maar destructieve kritiek (en dat herhaaldelijk in hetzelfde topic) maakt een topic moeilijk opbouwend te houden. Kritiek is belangrijk, absoluut ! Maar wel met de intentie iemand op zijn/haar punten te wijzen zodat die verbeterd kunnen worden, niet om meermaals je gal te spuien. (spam spam spam b.v.)
Algemene tip voor iedereen incl mijzelf.
Iets wat ik in gedachten probeer te houden als ik kritiek geef (niet dat ik daar altijd in slaag), zeggen wat je niet bevalt is makkelijk... maar erbij vertellen hoe je het dan liever zou zien is ontzettend nuttig voor de ontvanger.
Geef mij eens een recent voorbeeld van mijn badinerende toon dan, dan kan ik onderzoeken of ik ook zo in mijn boek praat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er niet tegen aanloop. zoals nu in dit topic. je moet niet alles negatief opvatten.
bij kritiek op jouw gedachtengoed door diverse mensen in dit topic trek je de zaak nogal persoonlijk en is cynisme, badinerendheid (indien dat bestaat) en betweterigheid je toon. geeft niet, het was slechts een tip voor je volgende boek, waar je om vroeg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Geef mij eens een recent voorbeeld van mijn badinerende toon dan, dan kan ik onderzoeken of ik ook zo in mijn boek praat?
Graag concreet taalgebruik? Dan zal ik met 'zoeken' in mijn boek zoeken, of anders natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij kritiek op jouw gedachtengoed door diverse mensen in dit topic trek je de zaak nogal persoonlijk en is cynisme, badinerendheid (indien dat bestaat) en betweterigheid je toon. geeft niet, het was slechts een tip voor je volgende boek, waar je om vroeg.
ik stel voor dat je je reacties op sommige mensen even terugleest, misschien snap je me dan en ben ik concreet genoeg. heb niet zo gek veel zin om alles te gaan lopen herkauwen. ik hoop dat je het zelf ook herkent. op mij kom je in ieder geval wel zo over. maar ja ik ben ook maar n=1.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Graag concreet taalgebruik? Dan zal ik met 'zoeken' in mijn boek zoeken, of anders natuurlijk.
Jammer hoor, ik kan niet weten welke zin jij bedoelt, dus of geef me een concreet voorbeeld, of blijf jezelf niet eindeloos herhalen. Dank je.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik stel voor dat je je reacties op sommige mensen even terugleest, misschien snap je me dan en ben ik concreet genoeg. heb niet zo gek veel zin om alles te gaan lopen herkauwen. ik hoop dat je het zelf ook herkent. op mij kom je in ieder geval wel zo over. maar ja ik ben ook maar n=1.
hele late reactie van mij maargoedquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
In de astrale wereld heb je ook kleding...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo, dat moest er even uitsorry voor je topicvervuiling Sten
Waarom noem je het niet gewoon bij de naam? Ipv zo moeilijk te doen met de engeltjes etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:37 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers,
Om jullie om weg te helpen: ik gebruik de woorden: vagina(al) en anaal niet. Immers tijdens astrale erotiek gebeurt er iets met deze twee edele delen, dus ik kan er niet omheen dat dit soms genoemd moet worden.
Uhm, ja, ik doe dat ook wel, maar ik dacht zelf dat het gaat storen als ik het steeds heb over anaal, vagina(al) enz, denk jij niet dan? Die woorden komen zo plat over, dat is niet de intensie van mijn boek. Mijn man leest mee wat ik schrijf en die werd over het tweede hoofdstuk erg opgewonden, dat is een 'bijeffect' dat wellicht niet te voorkomen is. Hij kwam meteen verhaal halen bij mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Waarom noem je het niet gewoon bij de naam? Ipv zo moeilijk te doen met de engeltjes etc.![]()
Ik vind het niet echt plat hoor.. Zo heet het toch dus waarom zou je er een anere naam aan gaan geven?? Snap ook wel dat het na 3 hoofdstukken over vagina etc een beetje eentonig word maar om van die vage benamingen eraan te geven vind ik ook niet echt wat.. Tja, moeilijk moeilijk moeilijk..quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik doe dat ook wel, maar ik dacht zelf dat het gaat storen als ik het steeds heb over anaal, vagina(al) enz, denk jij niet dan? Die woorden komen zo plat over, dat is niet de intensie van mijn boek. Mijn man leest mee wat ik schrijf en die werd over het tweede hoofdstuk erg opgewonden, dat is een 'bijeffect' dat wellicht niet te voorkomen is. Hij kwam meteen verhaal halen bij mij.![]()
Ja, ik denk dat ik beide type namen maar ga gebruiken, maar je weet hoe dat gaat in een tv programma: je wordt uitgenodigd, je gastheer of vrouw pakt je nieuwe boek, leest er een alinea uit voor en pakt natuurlijk net die zin waar anaal in staat. Dat trekt het een beetje uit zijn verband, maar goed, ik kan wel tegen een stootje. Bedankt voor je tip!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt plat hoor.. Zo heet het toch dus waarom zou je er een anere naam aan gaan geven?? Snap ook wel dat het na 3 hoofdstukken over vagina etc een beetje eentonig word maar om van die vage benamingen eraan te geven vind ik ook niet echt wat.. Tja, moeilijk moeilijk moeilijk..Maar het is jou boek natuurlijk dus gewoon doen wat jij goed vind is wel het beste he..
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:59 schreef newsman het volgende:
Stenny, je mag op mij al je astrale erotiek uitproberen, lijkt me geweldig.
Groet Newsman
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:49 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wel eerst even goed scheren dan he.
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:44 schreef RSH11 het volgende:
[..]
![]()
(sorry heb voor de rest weinig toe te voegen)
Ow, God, ja..... JIJ was dat k*t kind dat de baard van de Sint aftrokquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
: Zullen we deze ook maar eens gaan kortwieken?
![]()
Hm Nok, zou het, ik kan het me niet herinneren, ik ben wel even de oude doos voor je ingedoken en vond daar een kleine Stenny heel braaf bij Sinterklaas.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, God, ja..... JIJ was dat k*t kind dat de baard van de Sint aftrok![]()
Dat IS het.... je afkeer van haar. Een oud jeugdtrauma. Je kreeg nooit wat je wilde van de sint.
Gelukkig was ik toen nog heel lief en onschuldig.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef RSH11 het volgende:
waarom lees ik steeds: "Jij was dat kutkind dat de Sint aftrok"?
-edit-
En nu weer OT kinders!
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm Nok, zou het, ik kan het me niet herinneren, ik ben wel even de oude doos voor je ingedoken en vond daar een kleine Stenny heel braaf bij Sinterklaas.Maar wat doet de Sint nou, geeft hij me een onderscheiding of zo?
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ahahaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeee, hij gaf je de reden voor je weggestopte jeugd/Sint/behaarde mannen trauma.
ontopic??? Sue me...... ik wil best mee naar Spanje![]()
Zelf heb ik geen ervaring met astrale-sex-geesten (ow wat breng ik het weer sensationeel...). Ik voel wat Sten ervaart niet als overspelquote:Usericon van FuifDuif
Maar Jeroen, voel jij de astrale seks van Stenny niet als een soort overspel? Of duik je zelf ook nog wel eens tussen de astrale lakens met de hete dametjes van gene zijde ?
Leuk dat je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Hoi sten,
Ik heb toevallig gister de" vriendin" gelezen (wel van een tijdje terug) waar je in stond.
Vond het wel interresant...
het is denk ik ook wel moeilijk te begrijpen als je het zelf niet meemaakt. Maar zoals je het daar
verwoordde is het wel een beetje te volgen.
Wel leuk dat je erin stond. tussen alle andere "Knuffel" verhalen.
Leuke foto die erbij stond trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |