... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van een kerel met een koord aan zijn hoofd? die droomt over een vrouw die nauwelijks geil te noemen is? of is geil zijn het summum van astrale erotiek?
Ben je op zoek ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Weer een potentiële kandidaat voor astrale erotiek!![]()
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!![]()
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...
Astrale erotiek is meer dan geilheid, het is eenwording, op alle niveaus mogelijk.
Mijn avatar staat voor mijzelf, that's me. Ik ben heel simpel, what you see is what you get.Uw, als je het nog niet begrepen hebt, het is gewoon een foto van mezelf.
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik vind het wel heel boeiend wat je schrijft ook al denk ik zelf nog niet dat ik zover ben, maar misschien in een ander stadium van mijn leven
Thanx, jij ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Stenny het volgende:
[..]
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Thanx, jij ook.
Ik ga nu ff de stad in, het is hier kermis en vuurwerk. Maybe tot morgen ofzoSlaap lekker alvast
Lieverd, je komt nu echt wat gefrustreerd over, kusje op je bol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.
Fijn, de afbeelding houdt dus toch wel bezig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook wel mooi, op een beetje freaky manier![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik kan in ieder geval heel goed dansen... Kijk maar [afbeelding]
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het idee vind ik iig wel mooi.
Die plaatjes op die site hebben mij altijd al (erg) aangesproken.
Astrale erotiek, tja..what can I say..![]()
en beetje van dit soms
<- alleen dan zijn de oortjes rood ipv de wangen, of beiden dat kan ook.
Goed, ga maar weer verder![]()
Ja zekers, al heb ik sommige dingen al gedeeld hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Stenny het volgende:
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.
Dank je, alleen ga ik nog niet slapen hoor.quote:In ieder geval: weltrusten.![]()
Dezelfde? Is het ook nodig dat het kapsel wordt geastraalprojecteerd? Gaatjes in kiezen? Voortplantingsorganen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
In de astrale wereld heb je ook kleding...
Tar-kanquote:
Ook haar kan variëren ja, haar op het lichaam is daar echter meer symbolisch. Geen gaatjes in de kiezen, maar een geest kan uit zijn mond stinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef Keromane het volgende:
[..]
Dezelfde? Is het ook nodig dat het kapsel wordt geastraalprojecteerd? Gaatjes in kiezen? Voortplantingsorganen?
Vertoont dit para-universum nog meer gelijkenissen met Droomland?
En, nou moet je toch even je grote bek snoerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Enyalius het volgende:
een geest die uit zijn mond stinkt? wat een onzin :S
op het astrale is het uiterlijk en kleding dat wat jij wilt. als jij er totaal anders uit wilt zien dat je fysieke lichaam en heel bijzondere kleding wilt dragen, of geen kleding at all, dan kan dat dus ook.
en aangezien mijn topic ook respectloos wordt behandeld zal ik hier ook maar recht door zee zijn. het meeste wat hier vermeld wordt klopt geen zak van mevrouw-die-op-ervaring-leeft.
Je legt me woorden in de mond, beste En, ik heb nooit gezegd dat seksualiteit en liefde hetzelfde zijn, wat ik wel heb gezegd is dat je seksualiteit ook op het astrale vlak op het hoogste niveau kan beleven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:18 schreef Enyalius het volgende:
grote woorden voor iemand die zegt dat Seksualiteit en liefde hetzelfde zijn terwijl dat niet zo is. liefde houd ten eerste al meer in dan het woordenboek er over te melden heeft. ten tweede is seksualiteit een uiting van liefde, tenzij je iemand bent die alleen seks heeft voor de lust.
hoe meer je zegt hoe meer je jezelf tegen spreekt. je zegt elders dat je je niet moet laten beperken door de mogelijkheden. toch praat je over fysieke lichamen en kleding en andere onzin. symboliek me reet. het is een interpetatie van jouw kant. dat jij iets uit zijn bek vind stinken zegt meer over jouw dan over een algemene ervaring. wat ga je doen? een astrale pepermunt aanbieden? doe normaal zeg
ter informatie. ik heb praktisch op het astrale geleefd voor 3 maanden non-stop en daar om heen reguliere kortere bezoeken er naar toe. dus ervaring genoeg van mijn kant
reden dat het zo lang duurde voordat ik uberhaupt hier reageerde was omdat ik hele erge bedenkingen hebben over wat jij allemaal loopt te verkondigen.
Prima, veel succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
zoals gewoonlijk zijn je indrukken weer helemaal fout
maar je mag ze gerust hebben hehe
ben er meer mee bezig dan alleen op fok. en ga samen met iemand cursussen/lezingen geven over energetisch werk, inclusief astraal reizen, begin volgend jaar.
Natuurlijk, ik heb er geen moeite mee als Enny kulletjes verkoopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef bighit het volgende:
jongens wees eens lief voor elkaar( dat ik zoiets moet zeggen )
dat jullie meningen botsen dat kan maar jullie moeten die andere fokkertjes verder op weg helpen ( waaronder mij ) en hoe meer info uit des te meer invalshoeken is altijd ok. dus begraaf aub de bijltjes en help ons op onze astrale reis???!!!! aub?
thanks
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Enyalius het volgende:
een geest die uit zijn mond stinkt? wat een onzin :S
Ennyalius, ik vind het opvallend en vervelend dat iedere keer als je iemand tegenkomt met eigen ervaringen je zijn/haar ervaring als onzin af wilt doen.quote:en aangezien mijn topic ook respectloos wordt behandeld zal ik hier ook maar recht door zee zijn. het meeste wat hier vermeld wordt klopt geen zak van mevrouw-die-op-ervaring-leeft.
precies, en zoals ik eerder al ergens vermeldde... ik vind het juist gezond als er verschillende ervaringen tegen elkaar uitgezet worden... dat houdt mensen sceptisch en open voor éigen ervaringen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:09 schreef bighit het volgende:
goed zovrede op aarde in elk geval, en anders in het astrale. nee maar zonder gekheid, ik vind beide van jullie meningen interesant, tuurlijk staan er vaak dingen in dat ik denk wtf.. maar die filteren we er gewoon uit en de rest word verwerkt in informatie..
houdoe
Zo is het: als je zelf niet iets meegemaakt hebt, wil het niet zeggen dat het niet bestaat. Als iemand zegt een aura in kleuren te zien,en die persoon lijkt mij oprecht, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet kan? Ik zie ook wel eens een aura, maar nooit in kleur, en altijd als een soort zilveren band, maar ik neem op de oprechtheid van de ander aan dat het mogelijk is aura's in kleuren te zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het niet mee eens.
Misschien is het niet jouw ervaring, maar ik heb wel degelijk meegemaakt dat bezoekers van mij een bepaalde kenmerkende geur verspreidden.
Dat kan van alles zijn, de lichaamsgeur, een bloemengeur, maar ook bepaalde parfums die ik herkende als een bestaande maar die ik niet gebruik/ in huis heb.
Het blijft natuurlijk de vraag of de "geest" jou die geur laat ruiken of dat dat iets is dat jijzelf oproept omdat de ervaring die je op dat moment hebt voro jou bij die geur past.
Maar geurkan er wel degelijk zijn.
[..]
Ennyalius, ik vind het opvallend en vervelend dat iedere keer als je iemand tegenkomt met eigen ervaringen je zijn/haar ervaring als onzin af wilt doen.
Je eigen ervaringen delen is prima, maar vergeet niet dat het JOUW ervaringen en JOUW interpretaties zijn.
Het hoeven niet de feiten te zijn en het hoeft al helemaal niet te betekenen dat andere ervaringen niet mogelijk zijn.
En opzettelijk respectloos proberen te zijn... daar zitten we helemaal niet op te wachten.
Als jij problemen in een (ander) topic hebt, heb je andere wegen om daar iets aan te veranderen.
Right.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ook haar kan variëren ja, haar op het lichaam is daar echter meer symbolisch. Geen gaatjes in de kiezen, maar een geest kan uit zijn mond stinkenmaar ook dat is dan symbolisch en staat voor zijn ontwikkelingsgraad. Het is geen droomland, want ook jij gaat erheen als je overgaat, zoals iedereen. Voortplantingsorganen: niet om voor te planten zoals op de aarde, wel om astrale erotiek te beleven.
Shippies! Laat ik die film nou net niet gezien hebben, was die niet gisteren op TV of zo, in de TV gids stonden er twee sterren voor, maar ik heb geen idee waar die over gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Keromane het volgende:
[..]
Right.
Vanilla Skies, maar dan op een volkomen natuurlijke manier. Erg logisch.
Respect, en dan krijg je misschien antwoord...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef PhiNiks het volgende:
Hey Stennie, hoeveel doekoes heb jij nu eigenlijk verdiend met je hele doorhetraam gedoe? En heb je nu echt een bevredigend sexleven en een fijn gezinsleven? Of is al deze onzin alleen maar een uitweg uit het feit dat dat niet zo is?
Beetje gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef PhiNiks het volgende:
Hey Stennie, hoeveel doekoes heb jij nu eigenlijk verdiend met je hele doorhetraam gedoe? En heb je nu echt een bevredigend sexleven en een fijn gezinsleven? Of is al deze onzin alleen maar een uitweg uit het feit dat dat niet zo is?
nee hoor, waren gewoon een paar vraagjes, was ik nieuwsgierig naar. excuus voor misinterpretaties, gebeurt mijn wel vaker, maar hey, ik denk dat de hele wereld gek is, dus ik zeg maar zo.quote:
Yo respect enzo, natuurlijk. Ik vind dat je heel veel lef hebt, te doen wat je doet. Ik zou die stap niet zomaar zetten. Wel vind ik niet dat geld en spirituele zaken gescheiden moeten blijven, in het algemeen. Maar dat kan verder buiten dit draadje gehouden worden, omdat velen dat als laster zouden opvatten, helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef Stenny het volgende:
[..]
Respect, en dan krijg je misschien antwoord...
Ik heb helemaal niets verdiend per saldo aan Door het Raam, in tegendeel, het kost me honderden!! eurootjes per jaar, wat denk je van de kosten van de website bij XS4ALL (waar ik flink wat megabytes moet kopen voor mijn enorme database aan afbeeldingen, en ook voor het professionel pakket betaal), de honderden uren per jaar die ik eraan werk, ik steek er alleen maar geld in, en dat is de waarheid, de waarheid en nog eens de waarheid. De verkoop van het boek weegt totaal niet op tegen alles wat ik er aan geld en tijd in steek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef PhiNiks het volgende:
Kun jij nu nooit eens aardig doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of dit topic geen spam is eik.
ik kan onstellend aardig zijn. ik vraag me gewoon iets af. is toch ook wel een beetje begrijpelijk met dit topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |