... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van een kerel met een koord aan zijn hoofd? die droomt over een vrouw die nauwelijks geil te noemen is? of is geil zijn het summum van astrale erotiek?
Ben je op zoek ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Weer een potentiële kandidaat voor astrale erotiek!![]()
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!![]()
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...
Astrale erotiek is meer dan geilheid, het is eenwording, op alle niveaus mogelijk.
Mijn avatar staat voor mijzelf, that's me. Ik ben heel simpel, what you see is what you get.Uw, als je het nog niet begrepen hebt, het is gewoon een foto van mezelf.
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik vind het wel heel boeiend wat je schrijft ook al denk ik zelf nog niet dat ik zover ben, maar misschien in een ander stadium van mijn leven
Thanx, jij ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Stenny het volgende:
[..]
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Thanx, jij ook.
Ik ga nu ff de stad in, het is hier kermis en vuurwerk. Maybe tot morgen ofzoSlaap lekker alvast
Lieverd, je komt nu echt wat gefrustreerd over, kusje op je bol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.
Fijn, de afbeelding houdt dus toch wel bezig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook wel mooi, op een beetje freaky manier![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik kan in ieder geval heel goed dansen... Kijk maar [afbeelding]
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het idee vind ik iig wel mooi.
Die plaatjes op die site hebben mij altijd al (erg) aangesproken.
Astrale erotiek, tja..what can I say..![]()
en beetje van dit soms
<- alleen dan zijn de oortjes rood ipv de wangen, of beiden dat kan ook.
Goed, ga maar weer verder![]()
Ja zekers, al heb ik sommige dingen al gedeeld hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Stenny het volgende:
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.
Dank je, alleen ga ik nog niet slapen hoor.quote:In ieder geval: weltrusten.![]()
Dezelfde? Is het ook nodig dat het kapsel wordt geastraalprojecteerd? Gaatjes in kiezen? Voortplantingsorganen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
In de astrale wereld heb je ook kleding...
Tar-kanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |