abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31156201
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

van een kerel met een koord aan zijn hoofd? die droomt over een vrouw die nauwelijks geil te noemen is? of is geil zijn het summum van astrale erotiek?
... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!
pi_31156247
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:47 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Ik word er best geil van
Weer een potentiële kandidaat voor astrale erotiek!
pi_31156311
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Stenny het volgende:

[..]

Weer een potentiële kandidaat voor astrale erotiek!
Ben je op zoek ofzo
pi_31156341
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:15 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ben je op zoek ofzo
Ben jij dan astraal?
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:17:16 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31156356
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Stenny het volgende:

[..]

... Waar word jij geil van? Van Kerkhoven? (zie jouw Avatar). Jonge!!! Dan is astrale erotiek juist iets voor jou!
ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31156424
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ben jij dan astraal?
Ik doe mijn best...
pi_31156472
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind kerkhoven wel erg fijn, maar niet geil. en als astrale erotiek gelijk staat aan geilheid dan lijkt me het leven erg leeg. mijn avatar is symbolisch, ik wil niet met elk plaatje mijn erotische voorkeur duiden. waar staat jouw avatar voor? astrale erotiek?
Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...
Astrale erotiek is meer dan geilheid, het is eenwording, op alle niveaus mogelijk.
Mijn avatar staat voor mijzelf, that's me. Ik ben heel simpel, what you see is what you get. Uw, als je het nog niet begrepen hebt, het is gewoon een foto van mezelf.
pi_31156535
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ik doe mijn best...
Nou okay dan, misschien tot ziens.
pi_31156594
Ik kan in ieder geval heel goed dansen... Kijk maar
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:24:14 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31156607
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Kerkhoven zijn inderdaad fijn, de rust, de bezinning. Verdrietig soms om het afscheid...
Astrale erotiek is meer dan geilheid, het is eenwording, op alle niveaus mogelijk.
Mijn avatar staat voor mijzelf, that's me. Ik ben heel simpel, what you see is what you get. Uw, als je het nog niet begrepen hebt, het is gewoon een foto van mezelf.
ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.
pi_31156647
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:22 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nou okay dan, misschien tot ziens.
Ja wie weet
pi_31156697
Ik vind het wel heel boeiend wat je schrijft ook al denk ik zelf nog niet dat ik zover ben, maar misschien in een ander stadium van mijn leven
pi_31156825
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ok. nou veel plezier met je astrale erotiek nog. ik zie je vast nog wel eens op sbs6 of een andere zender die erotiekbeurzen afstruind opzoek naar een glimp van burgerlijke sex.
Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"
pi_31156887
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik vind het wel heel boeiend wat je schrijft ook al denk ik zelf nog niet dat ik zover ben, maar misschien in een ander stadium van mijn leven
Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.
pi_31157072
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dank je Sebastiaan, je danst goed en je voelt ook goed qua energie.
Thanx, jij ook .
Ik ga nu ff de stad in, het is hier kermis en vuurwerk. Maybe tot morgen ofzo Slaap lekker alvast
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:37:49 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31157117
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Stenny het volgende:

[..]

Probeer je me nu te beledigen of zo? Ik vind het wel grappig, ik heb nog nooit iemand astrale erotiek burgelijk horen noemen. Ik sta niet op erotiek beurzen, ik kan moeilijk astrale erotiek gaan aanbieden. "Wilt u een pondje astrale erotiek meneer, en u mevrouw?"
en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.
pi_31157667
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Thanx, jij ook .
Ik ga nu ff de stad in, het is hier kermis en vuurwerk. Maybe tot morgen ofzo Slaap lekker alvast

Veel plezier! Kermis en vuurwerk:
pi_31157707
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en die foto van je in de tt dan? gelukkig zijn er voor jou mensen die er wel geil van worden. ik dus niet. geen belediging, maar meer mijn mening. en dat je mijn avatar met astrale erotiek vergelijkt is natuurlijk een beetje dommig en geeft wel aan op welk niveau ik astrale erotiek moet zoeken. zo'n beurs dus met van jongs af aan gepeste mensen die ineens toch mogen neuken.
Lieverd, je komt nu echt wat gefrustreerd over, kusje op je bol.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:41:07 #69
38316 BoomSmurf
pi_31159423
Ik vind hem eigenlijk ook wel mooi, op een beetje freaky manier
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_31159871
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook wel mooi, op een beetje freaky manier
Fijn, de afbeelding houdt dus toch wel bezig.
pi_31160713
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik kan in ieder geval heel goed dansen... Kijk maar [afbeelding]

Het idee vind ik iig wel mooi.
Die plaatjes op die site hebben mij altijd al (erg) aangesproken .

Astrale erotiek, tja..what can I say.. en beetje van dit soms <- alleen dan zijn de oortjes rood ipv de wangen, of beiden dat kan ook.

Goed, ga maar weer verder
pi_31160796
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het idee vind ik iig wel mooi.
Die plaatjes op die site hebben mij altijd al (erg) aangesproken .

Astrale erotiek, tja..what can I say.. en beetje van dit soms <- alleen dan zijn de oortjes rood ipv de wangen, of beiden dat kan ook.

Goed, ga maar weer verder
Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.

In ieder geval: weltrusten.
pi_31160964
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Stenny het volgende:

Het is jouw nachtleven en je deelt ervan met de buitenwereld wat je wilt delen.
Ja zekers, al heb ik sommige dingen al gedeeld hoor , ook aan jou volgens mij. Kan het meestal niet laten als ik zoiets heb beleefd en/of meegemaakt. Maar sommige dingen of moet ik zeggen, details, laat ik idd voor mezelf .
quote:
In ieder geval: weltrusten.
Dank je, alleen ga ik nog niet slapen hoor.
Maar als ik het ga doen, dan dank alvast en jij ook

Sweet dreams zullen we maar zeggen
pi_31188107
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

In de astrale wereld heb je ook kleding...
Dezelfde? Is het ook nodig dat het kapsel wordt geastraalprojecteerd? Gaatjes in kiezen? Voortplantingsorganen?

Vertoont dit para-universum nog meer gelijkenissen met Droomland?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:22:55 #75
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_31190604
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef Stenny het volgende:

[..]

Astrale-erotiek-kan
Tar-kan
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')