Mij houd je niet voor de gek, ik voelde het meteen al bij je foto.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
zelfbewustheid. heel wat anders
maar waarom trap je een hele godsdienst de grond in? weiger je fatsoenlijk antwoord te geven zodra iemand over "God" spreekt? je bent tegen een godsdienst die mensen onderuit haalt, maar zelf doe jij precies hetzelfde in je reacties naar volgelingen van een religie.
ik haat het christendom met een passie, maar zelf loop ik niet bepaald elke volgelingen te negeren etc zodra ze hun mening verkondigen. nee ik doe dat alleen met mensen die onzin verkondigen.
Mijn gevoel is geen lachertje, het heeft me nog nooit bedrogen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
jou voor de gek houden? dat ben ik niet eens van plan. ten tweede jij lijkt je zelf al voldoende voor de gek te houden. en zeker bij "wat je voelt bij mijn foto". wat een lachertje
en niet reageren op jouw. geloof me, dat probeer ik zo min mogelijk. maar 1x in de zoveel tijd heb ik beetje genoeg van je onzin en dan moet ik wel even op reageren.
Ik niet iigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
en jullie zien niet de hypocricy in jullie eigen posts?
* Enyalius lacht om de entertainment waarde hier
Ja, astraal reizen bijv.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef Stenny het volgende:
En reageer niet meer op me, dat is niet leuk voor de rest, die hebben wel wat beters te doen.
Dictatuur? kan ik het helpen dat ik in dit draadje toevallig de enige ben die het christendom verdedigd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef Stenny het volgende:
[..]
Haha, ik sta onder invloed, welja, gooi er nog eens een geloofdictatuur tegenaan.
"schatje" was puur denigrerend bedoeld. En dat stempel heb je bij je eerste reactie op mij zelf gezet, samen met dat stempel wat je mij in die post gaf. Nietde feiten gaan verdraaien he? Ik weet dat je daar goed in bent.quote:Noem me geen schatje, Babe, want hiermee geef jij te kennen gecharmeerd te zijn van de 'antichrist'. Ik ben heel gevaarlijk (jaha![]()
)
, dus reageer vooral maar niet meer op me, dan is iedereen weer blij, en ik raad je een forum aan waar meer van je geloofsfanaten zitten en niet Truth, waar mensen er niet op zitten te wachten met een stempeltje van jou bedrukt te worden.
dat het lastigvallen is, is natuurlijk je eigen mening. En met mij zijn er een paar miljard mensen op de wereld die in een komende antichrist geloven, dus hier verdraai je ook weer een feit, om de discussie maar niet aan te hoeven gaan. Ik heb niet gezegd dat jij die antichrist bent, alleen sprak ik mijn vermoedens uit dat jij daar misschien onder invloed van bent. Weer een verdraai-ing van feiten.quote:Ow ja, ook nog even beter nadenken en lezen, want ik zei dat ik alles beantwoord maar er soms bewust voor kies de antwoorden er niet bij te zetten, soms wegens discretie, soms wegens andere redenen die ik niet aan jouw middeleeuwse snufferd ga hangen. Ben ik blij dat het 2005 is en dat figuren zoals jij, die echt in de antichrist geloven en zo onbeschoft zijn andere mensen daarmee lastig te vallen (en ze te beschuldigen), tegenwoordig alleen nog maar door een slinkend handjevol mensen serieus genomen wordt.
Dat ik discussieren niet nodig zou vinden heb je toch echt zelf bedacht. Ik begon hier te reageren, juist om een discussie te starten. Als je goed opgelet hebt, zag je dat Sten degene was die met haar eerste reactie op mij de discussie beeindigde. Met haar; "oh, het gaat over God met een hoofdletter dus hou maar op met discussieren."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En zoals Phikniks ook al zei, hij blijft bij zijn geloof en vindt discussieëren daarom niet nodig.
Bedankt voor je antwoord, maar liever heb ik dat je geheel mij antwoord. Zijn er gevaren? Treed je dan bewust uit, of middels een graad van slaap?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lees mijn boek 'Door het Raam - ervaringen met uittredingen' maar, ja, daar heb ik het toch voor geschreven, niet dan.
Jozef Rulof was zwaar christelijk en erg racistisch over 'gele', 'zwarte' mensen enzovoort, reden voor mij verder niets met hem te doen. Ietsvan goede kwaliteit is tijdloos. Natuurlijk zal er een deel goed zijn in zijn werk, maar ik heb er gewoon niet zo'n zin in.
Geef mij dan Robert Monroe maar, die beschouw ik als een vriend.![]()
Veel vragen, weinig tijd. Ik verwijs naar mijn boek en naar mijn tweede boek in de maak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:32 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, maar liever heb ik dat je geheel mij antwoord. Zijn er gevaren? Treed je dan bewust uit, of middels een graad van slaap?
Dan bedacht ik mij nog iets, wat heeft het voor nut rond te neuken in de astrale ruimte? Ik ga liever planeten bezoeken. Mag je zomaar rondzwerven en met geesten wippen, wat zou je partner daarvan vinden, of je tweelingziel? Hoe ligt dat? En in verband met de karmatische wetten? Welke afstemming hebben die astrale mensen waarmee je erotische dingen gaat uithalen?
Ik vind het ouderwets om mensen naar kleur in te delen. Een 'zwart' persoon is voor mij hetzelfde als een blank persoon. Een 'zwart' persoon zit niet per definitie in een ander ontwikkelsatium dan een blanke, dat is complete en gevaarlijke kolder. Dat Rulof dat niet zo zag, was zijn fout. In Monroe's boeken bijvoorbeeld kom je nul komma nul tegen over rassen en verschillen, het boeide hem niet en mij ook niet. Fragmentjes van Rulof's werk tonen mij aan dat Rulof onder de invloed van de kerk staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Stenny,
Even over Jozef Rulof. Je vind hem rasistisch en zwaar christelijk.
Ik wil daar nog even op reageren, ik heb diverse boeken van hem gelezen. Tesamen met enkele boeken van andere mediums.
Gezien Rulof medium was, en zijn boeken doorkreeg doordat hogere wezens bezit van zijn lichaam namen, wie in feite was rasistisch? De astrale wereld met al z'n sferen? Je noemt gele en zwarte mensen, dat zijn ze toch? Dat is het noemen van Rode Rugbuikspin ook meteen rasistisch. Ik denk dat het een verzamelnaam is voor mensen met een bepaalde kleur, anders noem je bosjesnegers, afrikanen, nepalezen, etc, en dat is teveel om elke keer aan te duiden dat het om die bevolking gaat.
De boeken van Rulof benaderen het als volgt : De stoffelijke mens (wij allen op deze wereld) leven in verschillende ontwikkelstadia. Het eerste menselijke stadia is bijvoorbeeld de bekende koppensnellers, of oerwoudmensen. En zo loopt een mens omhoog in het ontwikkelen van zijn lichaam. Elk ontwikkelstadium heeft een lichaam met bepaalde overlevingaspecten nodig. Zo kan een neger veel beter tegen zon, en moet het stadium door van overleven in een plaats waar dat is.
Zodoende heb je ook Eskimo's, die hebben een gele huid tegen de kou. Zo ga je maar door. Deze ontwikkel-lichamen, voeren je door elke mogelijke situatie op aarde, waardoor je ontwikkeld. Het stoffelijk leven is tijdelijk, want we worden niet zo oud. Het geestelijk leven is eindeloos lang (geloof dat niemand het einde kan vertellen..)
Ik ben geen directe rasistische opmerking in zijn boeken tegen gekomen, want in de sferen zijn we allen gelijk. Hij maakt wel onderscheid, niet via huidskleur, maar ontwikkelstadium, en dat bij een ontwikkelstadium een huidskleur past, kan je met beide hetgeen aanduiden.
Natuurlijk ben ik benieuwd hoe jij het opvat.
En wat is nou precies zwaar-christelijk?
En Stenny, nogmaals vraag ik je op dit forum toe te lichten welke gevaren er zijn. Jij KAN uittreden, de meeste van ons niet. En sommige mediums waarschuwen er heel duidelijk voor, terwijl anderen het tegenovergestelde vertellen.
Bedankt voor het lezen van deze lap txt.
Wie niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Maar wie staat het dichts bij de waarheid?
Ja, je gaat met sprongen vooruit iigquote:En sinds vannacht is het me gelukt vrij te rennen en hele grote sprongen te maken. Dat kon ik nooit, dat rennen. Droom ik, of ben ik op de goede weg?
Ik heb zelf helemaal geen moeite met het hele fenomeen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:37 schreef Stenny het volgende:
Vraag Astrale liefde en erotiek.
Geachte Fokkers,
ik ben bezig met een boek over astrale liefde en erotiek. Astrale liefde en erotiek zijn fenomenen tijdens uittredingen uit het lichaam (zie Fok Wik http://wiki.fok.nl/index.php/Uittreding ).
Mijn vraag aan jullie is: wat willen jullie absoluut wel en wat absoluut niet aan inhoud en woordgebruik tegenkomen?
Om jullie om weg te helpen: ik gebruik de woorden: vagina(al) en anaal niet. Immers tijdens astrale erotiek gebeurt er iets met deze twee edele delen, dus ik kan er niet omheen dat dit soms genoemd moet worden. Ik heb hier een heel elegante oplossing voor gevonden, die goed matcht met de titel van het boek (die ik nog niet wil geven).
Het woord vagina vervang ik door “Yoni”. Dit is het boeddhistische woord voor “vagina”. Ik las een heel goed stuk van Goedele Liekens die me op dit idee bracht. Ik kende het woord Yoni al en had het al in mijn achterhoofd, maar haar stuk te lezen, gaf me het definitieve duwtje. Top wijf trouwens, die Goedele Liekens.![]()
De woorden orgasme en hoogtepunt komen er wél in voor, als ook: penis (niet vaak, ik vervang het meestal door andere woorden, dat is vrij gemakkelijk).
Ik beschrijf in dit boek dus ‘hoe het hele fenomeen in haar werk’ gaat, dus dat je iets mooie en/of iets intiems ervaart met geesten/energieën. Het is van het uiterste belang (voor mij dan he, en voor iedereen die het wil lezen) dat het boek niet vulgair en banaal wordt. Daar is niets of niemand mee gediend en het zou ook gaan vervelen en irriteren. Bovendien zou het geen recht doen aan het fenomeen dat erkenning en studie verdient.
Mijn vraag aan jullie is: wat schiet je te binnen, waar knap je op af, wat kan volgens jou wel, en wat wil je echt weten?
In mijn boek beschrijf ik de voor-en nadelen van het fenomeen, dus er wordt wel degelijk gewaarschuwd voor de mindere kant. De mooie kant is…Liefde met een grote L.![]()
Graag jullie reacties, al zeg je maar één zin die je te binnen schiet (wel graag opbouwend pleaz)
Nou, ik hoop natuurlijk op reacties en als ik een paar goede krijg, ga ik Fok Truth in het voorwoord noemen!![]()
Alvast bedankt,
Sten
Dat is in ieder geval fijn om te horen, soms denk ik wel eens dat het gewoon niet kan voor heel veel mensen, maar ja, ik wil nu ook b zeggen en wie weet kan ik er echt wel wat mensen mee helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen moeite met het hele fenomeen.
Welke termen gebruik je dan wel voor het woord penis? Je schrijft dat je het hier en daar vervangen hebt maar niet waardoor.
Vind het woord Phallus wel erotisch.
In de chinese literatuur kom je ook wel mooie metaforen tegen.
Zoals een term voor sex: daad van de wolken en de regen. Met uiterst gedetaileerde beschrijvingen van technieken die zeer erotisch zijn maar niet vulgair. Kan je zo 1,2,3 geen linkjes aan de hand doen. Het is erg lang geleden dat ik daar een periode veel over las.
Voor de komische noot, zeker. Ik zou iig in een deuk liggen als ik dat zou lezen...... sowiezo om geslachtsdelen die een naam krijgen als ware het een personificatie. Moet dan gelijk denken aan Yvonne Kroonenberg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
of als iemand "Henk" heet of zo, zeg ik: hij doordrong me met zijn persoonlijke Henk.![]()
Haha, ja, ik heb er doelbewust veel humor in gebouwd, maar nu zit ik toch ook weer te schrappen her en der, wil wel dat het boek serieus blijft overkomen. Zo beweeg je voortdurend heen en weer, op zoek naar de beste formule...humor en ernst steeds naast elkaar, kan dat denk je?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de komische noot, zeker. Ik zou iig in een deuk liggen als ik dat zou lezen...... sowiezo om geslachtsdelen die een naam krijgen als ware het een personificatie. Moet dan gelijk denken aan Yvonne Kroonenberg.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef nokwanda het volgende:
En zijn Engel....![]()
Zou het eerder zijn duivel noemen
ik vind je badinerende, betweterige toontje erg irritant. dus dat hoop ik in je boeken niet tegen te komen, mocht ik er ooit eens toevallig tegen aanlopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:37 schreef Stenny het volgende:
Mijn vraag aan jullie is: wat willen jullie absoluut wel en wat absoluut niet aan inhoud en woordgebruik tegenkomen?
Als je er toevallig tegenaan loopt, hoef je het toch niet te lezen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je badinerende, betweterige toontje erg irritant. dus dat hoop ik in je boeken niet tegen te komen, mocht ik er ooit eens toevallig tegen aanlopen.
Ik vraag mij af waarom jij dit topic open blíjft klikken als je je zo onprettig voelt door de posts.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je badinerende, betweterige toontje erg irritant. dus dat hoop ik in je boeken niet tegen te komen, mocht ik er ooit eens toevallig tegen aanlopen.
imo is het noodzakelijk. Hoe kun je iemand nou serieus nemen die nooit met humor de wereld in kan kijken en dus niet kan relativeren?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb er doelbewust veel humor in gebouwd, maar nu zit ik toch ook weer te schrappen her en der, wil wel dat het boek serieus blijft overkomen. Zo beweeg je voortdurend heen en weer, op zoek naar de beste formule...humor en ernst steeds naast elkaar, kan dat denk je?
ik dacht dat ik als copywriter een zinnige tip kon geven over strekking en toon. overigens heb ik zeker wel iets zinnigs gezegd. wordt nu elke reactie of kritiek gezien als het onderuithalen van dit topic? nee toch hoop ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom jij dit topic open blíjft klikken als je je zo onprettig voelt door de posts.
Alternatief voor zelfkastijding ?
Ik heb nog geen zinnige/positieve post van jou kunnen vinden in dit topic.
Op pagina 1 begin je al met zeuren en dreinen.
Graag een andere toon van jóu of wandel door naar KLB
Ik kan je garanderen dat ik zeer bescheiden ben in mijn boek. Maar nogmaals: lees het dan niet, we leven in een vrij land.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat ik als copywriter een zinnige tip kon geven over strekking en toon. overigens heb ik zeker wel iets zinnigs gezegd. wordt nu elke reactie of kritiek gezien als het onderuithalen van dit topic? nee toch hoop ik.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat ik als copywriter een zinnige tip kon geven over strekking en toon. overigens heb ik zeker wel iets zinnigs gezegd. wordt nu elke reactie of kritiek gezien als het onderuithalen van dit topic? nee toch hoop ik.
Ja, Nokwanda, dat denk ik ook, maar ik vind het moeilijk, humor genoeg, maar soms denk ik: nou moet ik niet al te flauw worden...ik ben een beetje bang dat 'de serieuze wetenschappers' er dan niet meer naar willen kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo is het noodzakelijk. Hoe kun je iemand nou serieus nemen die nooit met humor de wereld in kan kijken en dus niet kan relativeren?
ik geloof dat ik net zeer waardevolle kritiek heb gegeven. dat maakt het lezen straks fijner voor de lezer. ok om kort te gaan. als je kritiek krijgt op iets waar je al van overtuigd bent is het lastig om niet in cynisme en gekat te vallen. in dit geval een gouden tip voor ts.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]Nee absoluut niet !
Maar destructieve kritiek (en dat herhaaldelijk in hetzelfde topic) maakt een topic moeilijk opbouwend te houden. Kritiek is belangrijk, absoluut ! Maar wel met de intentie iemand op zijn/haar punten te wijzen zodat die verbeterd kunnen worden, niet om meermaals je gal te spuien. (spam spam spam b.v.)
Algemene tip voor iedereen incl mijzelf.
Iets wat ik in gedachten probeer te houden als ik kritiek geef niet dat ik daar altijd in slaag), zeggen wat je niet bevalt is makkelijk... maar erbij vertellen hoe je het dan liever zou zien is ontzettend nuttig voor de ontvanger.
wie zegt dat ik er niet tegen aanloop. zoals nu in dit topic. je moet niet alles negatief opvatten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat ik zeer bescheiden ben in mijn boek. Maar nogmaals: lees het dan niet, we leven in een vrij land.
Ja, het zou fijn zijn, natuurlijk schrijf ik hier niet helemaal hetzelfde als in mijn boek. Ik hoop gewoon dat mensen wat concrete tips kunnen geven qua taalgebruik, zoals de Chinese invalshoek die Nokwanda suggereerde (ik voel mij ook vaak een voormalige Chinees met mijn Feng Shui ticquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]Nee absoluut niet !
Maar destructieve kritiek (en dat herhaaldelijk in hetzelfde topic) maakt een topic moeilijk opbouwend te houden. Kritiek is belangrijk, absoluut ! Maar wel met de intentie iemand op zijn/haar punten te wijzen zodat die verbeterd kunnen worden, niet om meermaals je gal te spuien. (spam spam spam b.v.)
Algemene tip voor iedereen incl mijzelf.
Iets wat ik in gedachten probeer te houden als ik kritiek geef (niet dat ik daar altijd in slaag), zeggen wat je niet bevalt is makkelijk... maar erbij vertellen hoe je het dan liever zou zien is ontzettend nuttig voor de ontvanger.
Geef mij eens een recent voorbeeld van mijn badinerende toon dan, dan kan ik onderzoeken of ik ook zo in mijn boek praat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er niet tegen aanloop. zoals nu in dit topic. je moet niet alles negatief opvatten.
bij kritiek op jouw gedachtengoed door diverse mensen in dit topic trek je de zaak nogal persoonlijk en is cynisme, badinerendheid (indien dat bestaat) en betweterigheid je toon. geeft niet, het was slechts een tip voor je volgende boek, waar je om vroeg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Geef mij eens een recent voorbeeld van mijn badinerende toon dan, dan kan ik onderzoeken of ik ook zo in mijn boek praat?
Graag concreet taalgebruik? Dan zal ik met 'zoeken' in mijn boek zoeken, of anders natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij kritiek op jouw gedachtengoed door diverse mensen in dit topic trek je de zaak nogal persoonlijk en is cynisme, badinerendheid (indien dat bestaat) en betweterigheid je toon. geeft niet, het was slechts een tip voor je volgende boek, waar je om vroeg.
ik stel voor dat je je reacties op sommige mensen even terugleest, misschien snap je me dan en ben ik concreet genoeg. heb niet zo gek veel zin om alles te gaan lopen herkauwen. ik hoop dat je het zelf ook herkent. op mij kom je in ieder geval wel zo over. maar ja ik ben ook maar n=1.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Graag concreet taalgebruik? Dan zal ik met 'zoeken' in mijn boek zoeken, of anders natuurlijk.
Jammer hoor, ik kan niet weten welke zin jij bedoelt, dus of geef me een concreet voorbeeld, of blijf jezelf niet eindeloos herhalen. Dank je.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik stel voor dat je je reacties op sommige mensen even terugleest, misschien snap je me dan en ben ik concreet genoeg. heb niet zo gek veel zin om alles te gaan lopen herkauwen. ik hoop dat je het zelf ook herkent. op mij kom je in ieder geval wel zo over. maar ja ik ben ook maar n=1.
hele late reactie van mij maargoedquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
In de astrale wereld heb je ook kleding...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo, dat moest er even uitsorry voor je topicvervuiling Sten
Waarom noem je het niet gewoon bij de naam? Ipv zo moeilijk te doen met de engeltjes etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:37 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers,
Om jullie om weg te helpen: ik gebruik de woorden: vagina(al) en anaal niet. Immers tijdens astrale erotiek gebeurt er iets met deze twee edele delen, dus ik kan er niet omheen dat dit soms genoemd moet worden.
Uhm, ja, ik doe dat ook wel, maar ik dacht zelf dat het gaat storen als ik het steeds heb over anaal, vagina(al) enz, denk jij niet dan? Die woorden komen zo plat over, dat is niet de intensie van mijn boek. Mijn man leest mee wat ik schrijf en die werd over het tweede hoofdstuk erg opgewonden, dat is een 'bijeffect' dat wellicht niet te voorkomen is. Hij kwam meteen verhaal halen bij mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Waarom noem je het niet gewoon bij de naam? Ipv zo moeilijk te doen met de engeltjes etc.![]()
Ik vind het niet echt plat hoor.. Zo heet het toch dus waarom zou je er een anere naam aan gaan geven?? Snap ook wel dat het na 3 hoofdstukken over vagina etc een beetje eentonig word maar om van die vage benamingen eraan te geven vind ik ook niet echt wat.. Tja, moeilijk moeilijk moeilijk..quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik doe dat ook wel, maar ik dacht zelf dat het gaat storen als ik het steeds heb over anaal, vagina(al) enz, denk jij niet dan? Die woorden komen zo plat over, dat is niet de intensie van mijn boek. Mijn man leest mee wat ik schrijf en die werd over het tweede hoofdstuk erg opgewonden, dat is een 'bijeffect' dat wellicht niet te voorkomen is. Hij kwam meteen verhaal halen bij mij.![]()
Ja, ik denk dat ik beide type namen maar ga gebruiken, maar je weet hoe dat gaat in een tv programma: je wordt uitgenodigd, je gastheer of vrouw pakt je nieuwe boek, leest er een alinea uit voor en pakt natuurlijk net die zin waar anaal in staat. Dat trekt het een beetje uit zijn verband, maar goed, ik kan wel tegen een stootje. Bedankt voor je tip!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt plat hoor.. Zo heet het toch dus waarom zou je er een anere naam aan gaan geven?? Snap ook wel dat het na 3 hoofdstukken over vagina etc een beetje eentonig word maar om van die vage benamingen eraan te geven vind ik ook niet echt wat.. Tja, moeilijk moeilijk moeilijk..Maar het is jou boek natuurlijk dus gewoon doen wat jij goed vind is wel het beste he..
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:59 schreef newsman het volgende:
Stenny, je mag op mij al je astrale erotiek uitproberen, lijkt me geweldig.
Groet Newsman
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:49 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wel eerst even goed scheren dan he.
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:44 schreef RSH11 het volgende:
[..]
![]()
(sorry heb voor de rest weinig toe te voegen)
Ow, God, ja..... JIJ was dat k*t kind dat de baard van de Sint aftrokquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
: Zullen we deze ook maar eens gaan kortwieken?
![]()
Hm Nok, zou het, ik kan het me niet herinneren, ik ben wel even de oude doos voor je ingedoken en vond daar een kleine Stenny heel braaf bij Sinterklaas.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, God, ja..... JIJ was dat k*t kind dat de baard van de Sint aftrok![]()
Dat IS het.... je afkeer van haar. Een oud jeugdtrauma. Je kreeg nooit wat je wilde van de sint.
Gelukkig was ik toen nog heel lief en onschuldig.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef RSH11 het volgende:
waarom lees ik steeds: "Jij was dat kutkind dat de Sint aftrok"?
-edit-
En nu weer OT kinders!
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm Nok, zou het, ik kan het me niet herinneren, ik ben wel even de oude doos voor je ingedoken en vond daar een kleine Stenny heel braaf bij Sinterklaas.Maar wat doet de Sint nou, geeft hij me een onderscheiding of zo?
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ahahaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeee, hij gaf je de reden voor je weggestopte jeugd/Sint/behaarde mannen trauma.
ontopic??? Sue me...... ik wil best mee naar Spanje![]()
Zelf heb ik geen ervaring met astrale-sex-geesten (ow wat breng ik het weer sensationeel...). Ik voel wat Sten ervaart niet als overspelquote:Usericon van FuifDuif
Maar Jeroen, voel jij de astrale seks van Stenny niet als een soort overspel? Of duik je zelf ook nog wel eens tussen de astrale lakens met de hete dametjes van gene zijde ?
Leuk dat je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Hoi sten,
Ik heb toevallig gister de" vriendin" gelezen (wel van een tijdje terug) waar je in stond.
Vond het wel interresant...
het is denk ik ook wel moeilijk te begrijpen als je het zelf niet meemaakt. Maar zoals je het daar
verwoordde is het wel een beetje te volgen.
Wel leuk dat je erin stond. tussen alle andere "Knuffel" verhalen.
Leuke foto die erbij stond trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |