quote:niks zegt:
En wederom nomineer ik je tot grootste infantiele kutkneus van het hele universem...... hahahahaNiet weten wat Deil is, terwijl je er naast woont, LOL
M¤®©Y zegt:
rot op Debiel
Sommige mensen denken gewoon wat trager dan anderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en rugridder kwam ook weer eens langsheeft ie 3 dagen over nagedacht
![]()
Oh, jullie hebben een stapje hoger gedaan via Word.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Frontpage heb ik ook wel eens gebruikt, maar dat is weer te makkelijk he.Zo saai.
Ik heb wel eens een half jaartje met een Honda CB250 Nighthawkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Van Friesland naar Nederland rijden is erg ver op een GS500.Ik kan het weten. Snelweg rijden was met de GS niet mijn meest favoriete hobby.
![]()
quote:
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuke bestandsnaam, homerzondertshirtmetarmenindelucht.gif
Dacht even dat OPM was die poste met je groene schuin-door-de-bocht motor icon
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet me wel weer inhouden hoor, voor die MSN log
Tja, ik wil niet zeggen dat Word en dan FTP-en zo geniaal is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben een stapje hoger gedaan via Word.![]()
![]()
[..]
Ik heb wel eens een half jaartje met een Honda CB250 Nighthawkmoeten rijden tijdens een aanvechting van het in de soep lopen van de RGV250.
![]()
Op de snelweg deed ik de passagierstepjes uitklappen, en zette daar mijn voeten op.
Perfecte zithouding.![]()
kom eens eventje op msnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet me wel weer inhouden hoor, voor die MSN log
Sommigen hebben gewoon een enorme aantrekkingskracht op schapen koeien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Geilen jullie nou zo op jezelf met je eigen foto als avatar.
Of komt het omdat ik geen mooie pic van mezelf heb?![]()
Volgens mij leg ik hier weer een mooi neer ......... >>
Heb ik ook wel eens overwogen als ik weer eens veel snelwegkilometers moet afleggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de snelweg deed ik de passagierstepjes uitklappen, en zette daar mijn voeten op.
Perfecte zithouding.![]()
met 2 meets dit jaar heb je ook niet echt veel foto materiaal heHquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij leg ik hier weer een mooi neer ......... >>
quote:
Ja ik vind je ook mooi in een leren pak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Sommigen hebben gewoon een enorme aantrekkingskracht op schapen koeien.![]()
En ik ben gewoon gek op mijn leren pak.![]()
Ja, en motormaatjes die niet weten hoe je foto's bij een avondmeet moet maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
met 2 meets dit jaar heb je ook niet echt veel foto materiaal heH
Jij dan, met je avatar met een foto van je vriendin eropquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ze heeft wel grote uiers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Jij dan, met je avatar met een foto van je vriendin erop![]()
Daar heb je het altijd over, daarom ook mijn opmerkingquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Als jij die Beemer twin tof vindt, dan ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gok van wel.![]()
Leuk gelijk die huisvlijt, maar je kan het echt niet meer goedmaken hoor.![]()
![]()
En wat vinden jullie van de nieuwe Beemer twin trouwens?![]()
Niet veel, maar morgenochtend is er wel een meeting in de buurt van Geldermalsen / Ede. 11:30 spreken we af bij de MacDonalds. Afrit 15 van de A2quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond, is er wat te doen hier?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond, is er wat te doen hier?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Als jij die Beemer twin tof vindt, dan ik ook
Als jij die Beemter twin niks vindt, dan ik ook niet
[afbeelding]![]()
Die foto van Pepijn is wel grappig jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb je het altijd over, daarom ook mijn opmerking
Ze komt hier alleen om tegen jou te zeggen dat je je mail moet checken, dus ik verwacht niet dat ze het heeft gelezen
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders koop jij ff een mooie digicamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die foto van Pepijn is wel grappig ja![]()
[afbeelding]
Deze foto heeft wel iets echt nachtmeeterigs![]()
![]()
[afbeelding]
Jammer dat we cameratechnisch niet meer zonder OPM kunnenChocomel light??
![]()
Met kralen en dropjes kan je nix kopenquote:
quote:Ben je al bezig met het plan van aanpak?
Weet nog niet hoe goed jij bijleest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:52 schreef R2-D2 het volgende:
@Patrick
in deel 319 vroeg of het dezelfde GSX-R was, die van hem was een naked bike. Die kon alleen maar heel snel of stilstaan, eentje voor ervaren motorrijders dus...
EDIT: Je hebt 'm weer gepost zie ik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Die foto van Pepijn is wel grappig ja![]()
Zijn de wallen zo ver?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Met kralen en dropjes kan je nix kopen![]()
Helaas moet ik morgen weg. Ik heb vandaag de hele dag gereden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Niet veel, maar morgenochtend is er wel een meeting in de buurt van Geldermalsen / Ede. 11:30 spreken we af bij de MacDonalds. Afrit 15 van de A2*hint*
Met kickstarter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef R2-D2 het volgende:
Helaas moet ik morgen weg. Ik heb vandaag de hele dag gereden.
Ik ben nog een Yamaha XT uit 1982 tegengekomen bij een motorzaak die voor 600 euro te koop was. Alle vloeistoffen waren vervangen en er zat en nieuwe accu in. Dat ding was zo lelijk dat ik 'm ga kopendenk ik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Zorg jij even dat de Chocomel Light van de bestellijst wordt geschrapt?![]()
[afbeelding]
Nou maar aan wat nuttigs beginnen.
![]()
Op zich ging het best goed, maar toen kwamen er 4 haakse bochten achter elkaar met 2 verschillende soorten wegdek. De eerste 3 bochten op asfalt de overgang van bocht 3 naar bocht 4 waren klinkers. Met de intruder goed te doen, met de GSX-R ook maar niet met mijn rechterpolsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
Weet nog niet hoe goed jij bijleest.![]()
Een naked GSX-R .. dat is niet standaard.
![]()
En die van mij had ook maar 155 pk hoor.![]()
Maar tegelijk een disclaimer dat je er mee gevallen was?![]()
![]()
Inderdaad alleen kickstarter, de verkoper zei dat als je de techniek door hebt dat het dan een makkie is. De motor is zo simpel dat er niks kapot aan kon gaan. Blok kan je heel makkelijk spoelen dus ideaal voor de winterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met kickstarter?
Dingen zijn nogal bruut om te starten.![]()
Maar worden alleen maar meer waard als het tenminste een 500 is.![]()
Ai ai aiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
Op zich ging het best goed, maar toen kwamen er 4 haakse bochten achter elkaar met 2 verschillende soorten wegdek. De eerste 3 bochten op asfalt de overgang van bocht 3 naar bocht 4 waren klinkers. Met de intruder goed te doen, met de GSX-R ook maar niet met mijn rechterpols![]()
![]()
Heeft hij dat even voorgedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef R2-D2 het volgende:
Inderdaad alleen kickstarter, de verkoper zei dat als je de techniek door hebt dat het dan een makkie is. De motor is zo simpel dat er niks kapot aan kon gaan. Blok kan je heel makkelijk spoelen dus ideaal voor de winter.
Ik was ook bang om over klinkers of kinderkopjes te rijden in het begin, ik was echt geschrokken van de gladde klinkers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ai ai aizo ben ik gevallen tijdens mijn eerste motorles.
Ging keihard regenen, en ik moest linksaf van asfalt naar kinderkopjes.![]()
De instructeur zat achterop en brulde: minder gas, minder gas!
Vroegah, toen was motorrijden nog andersquote:En ik wist toch niet wat dat was.(is dat naar voren of naar achteren!
)
Ik ga verder niet bijlezen, maar dit kan ikniet latenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
<insert door Hicham / Youssef filmpje penningmeester/voorzitter van de Fireblade club>![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
Vroegah, toen was motorrijden nog anders![]()
http://members.chello.nl/rosier/blade1.mpegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ai ai aizo ben ik gevallen tijdens mijn eerste motorles.
Ging keihard regenen, en ik moest linksaf van asfalt naar kinderkopjes.![]()
De instructeur zat achterop en brulde: minder gas, minder gas!
En ik wist toch niet wat dat was.(is dat naar voren of naar achteren!
)
<insert door Hicham / Youssef filmpje penningmeester/voorzitter van de Fireblade club>![]()
Hmmm... *denkt na over het maken van startknopje*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft hij dat even voorgedaan?![]()
Dingen kunnen echte ondingen zijn, menige knaap heeft daar zijn poot mee gebroken door de terugslag.![]()
Even erotisch.![]()
![]()
Hier werd ik nog niet eens geraakt, blessure is puur van het blijven aantrappen en niet starten.
[afbeelding]
En ik was dus niet snel genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga verder niet bijlezen, maar dit kan ikniet laten![]()
Deel I
Deel II![]()
Goed man, ik ging op een andere manier onderuit. Ik viel op m'n rug en gleed zo een meter of wat door. Ik zag de motor de stoeprand op stuiteren en eventjes later kwam ik erachter aan ...quote:
Das mooi een constructiefout dan, die airbags horen op je rug te zittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goed man, ik ging op een andere manier onderuit. Ik viel op m'n rug en gleed zo een meter of wat door. Ik zag de motor de stoeprand op stuiteren en eventjes later kwam ik erachter aan ...
Ja, alleen m'n hand was beschadigd en m'n knie van de stoeprand. Ik moest ook maken dat ik wegkwam want ik had geen rijbewijs. Ik ben naar huis gereden met alleen de achterrem. Het was gelukkig niet ver en toen gelijk de motor de garage in en met alleen de spiegel in m'n hand m'n broer het nieuws verteld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Das mooi een constructiefout dan, die airbags horen op je rug te zitten
Droeg je beschermende kleding e.d
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, alleen m'n hand was beschadigd en m'n knie van de stoeprand. Ik moest ook maken dat ik wegkwam want ik had geen rijbewijs. Ik ben naar huis gereden met alleen de achterrem. Het was gelukkig niet ver en toen gelijk de motor de garage in en met alleen de spiegel in m'n hand m'n broer het
Ik heb shoarma besteld en dat is nu binnen, ff eten![]()
Bezorg jij nu ook al zondags kranten ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 07:47 schreef hicham het volgende:
Begin je eerst maar eens bezig te houden met slapen bwt
Wat je nu dus waarschijnlijk ook doet
Mogguh![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En hoe pispotterig bij overtreffende trap zijn die standaard voetsteuenen dan wel voor je gevoel als je bij het opdraaien van een uitvoegstrook in de remmen moet, cq de bebouwde kom inrijdt.![]()
[..]
Ja ik vind je ook mooi in een leren pak.![]()
![]()
[..]
Ja, en motormaatjes die niet weten hoe je foto's bij een avondmeet moet maken.![]()
![]()
Wist je dat niet danquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bezorg jij nu ook al zondags kranten ?![]()
nog nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
Weet ze dat jij geweldigadig bent [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je ons meeneemt stinkieWaar moeten we ons melden?
![]()
Mercy, ik vertrek over 10 minuten![]()
Ja echt wel jammer. Het klinkt allemaal erg leuk, een gevarieerde rit met klaverblad, dijkjes en allerlei leuke bochten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:05 schreef hicham het volgende:
En ik ben weer wakker
[..]
Wist je dat niet dan24/7/365 kranten lopen
![]()
![]()
Jammer Raus, volgende keer beter. Likt me ook niet echt verstandig met dikke branderige ogen te gaan rijden(of je maakt gewoon wat minder ruzie met Mercy
) Youssef zei net ook al tegen me dat ie niet kwam
Mijn alarm ging af, hij kwam ff binnen om te zeggen dat ie niet kwam omdat ie nog iets moest doen (administratie hoorde ik
) en nou ligt ie weer in bed
Het zonnetje schijnt hier iig wel, dat wordt dan maar een minimeet denk ik. Tenzij Mercy nog wat Bosche Bollen meesleept
eerst Haarlem, schijnt daarna in Spaarnwoude te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je ons meeneemt stinkieWaar moeten we ons melden?
![]()
Mercy, ik vertrek over 10 minuten![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:21 schreef hicham het volgende:
Daar sta je dan in je motorpak en de motor die niet aanslaat
Here we go again![]()
![]()
![]()
PoepzooiHeb maar gelijk de ANWB gebeld, probeer de hele tijd te starten maar heb geen zin om mijn accu leeg te starten. Had ook een tijdje geleden eigenlijk de bougies moeten vervangen, maar had de juiste bougiesleutel niet en de motor starte daarna altijd meteen
Straks het ANWB mannetje als vraagbaak gebruiken
Ik ben weer ff naar beneden
Veel plezier peppovitch
Daar in die regio heb ik ook een keer gepaintballed, in een veldje tussen de fabrieken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:51 schreef stinkie het volgende:
eerst Haarlem, schijnt daarna in Spaarnwoude te zijn
Damn, leuk begin van de dag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:21 schreef hicham het volgende:
Daar sta je dan in je motorpak en de motor die niet aanslaat
Here we go again![]()
![]()
![]()
PoepzooiHeb maar gelijk de ANWB gebeld, probeer de hele tijd te starten maar heb geen zin om mijn accu leeg te starten. Had ook een tijdje geleden eigenlijk de bougies moeten vervangen, maar had de juiste bougiesleutel niet en de motor starte daarna altijd meteen
Straks het ANWB mannetje als vraagbaak gebruiken
Ik ben weer ff naar beneden
Veel plezier peppovitch
Waaaat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh hoor inmiddels dat hij rijdt, maar nu heeft Martie pech.En nog levensgevaarlijk ook, de accu stopt onder het rijden.
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog steeds dat solliformulier schrijven en gewoon leerwerk doen voor school/werk, maar dat gebeurd allemaal achter de computerquote:
Ondanks alle chocolade, koek en snoep ben ik onbewust afgevallen. Misschien lijken mijn ogen daarom wel zo dik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds dat solliformulier schrijven en gewoon leerwerk doen voor school/werk, maar dat gebeurd allemaal achter de computer![]()
Dus er staan netjes wat topics open voor wat afleiding om de zoveel tijd
Maar straks moet ik me PC eruit trekken om een andere PC te maken voor iemand en dat heb ik al zo een week uitgesteld omdat ik dan niet onderwijl kan internetten
Zijn de oogjes nog dik?![]()
![]()
Remember, plaatselijk afvallen lukt niet ..
Ja ik had het F5-en al opgegeven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef bwt het volgende:
Wat een rust hier
YEAHquote:
Ik betaal 400 per jaar WA+quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef yup het volgende:
Fappers vraagje aan jullie:
Wat betalen jullie aan verzekering?
Volgens de Orion site zou een 25 kw brommer mij 130 euro per jaar kosten aan verzekering ? WTF dat is fucking cheap ?
ik poste beetje laat vanwege een niet leuk telefoontjequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:51 schreef hicham het volgende:Ook thuis
Straks bijlezen en verhaaltje, nu eerst even rustig settelen
Je bent laat Mercy, of post je gewoon laat
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:48 schreef yup het volgende:
WA+ is echt wat anders dan WA hoor...
Denk dat het daardoor komt... Bij WA betalen ze GEEN FUCK aan je brommer. En motorrijders veroorzaken meestal minder klappers die hun eigen schuld is, zeg maar door roekeloos rijden etc. want meestal bekoop je zulke dingen met zware verwondingen of zelfs de dood... Met een auto is het klapper maken en uitstappen...
Maar het is bij orion direct... Ik ga morgen direct een belletje plegen want 130 per jaar is ECHT GEEN GELD...
http://www.oriondirect.nl/
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef Rausdouwer het volgende:
ik poste beetje laat vanwege een niet leuk telefoontje![]()
En heb je op orion direct site je premie berekent ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]WA is de simpelste ja, maar dat is dus wanneer je iemand anders van z'n bike ragt ofzo
All Risk is me te duur en dat is eigenlijk de enige die je wat voldoening kan geven als je crasht, dan krijg je tenminste zelf ook wat
WA+ is alleen diefstal (vandalisme
) en brandschade eentje die ik dus wel nuttig vind hierzo
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef yup het volgende:
[..]
En heb je op orion direct site je premie berekent ?
Verder zie ik het wel, denk dat WA+ ook nuttig kan zijn helemaal tegen brandschade etc
WA is idd goedkoop omdat ze je dure motor niet hoeven te betalen, dat beperkt Casco is hier wel een lachertjequote:WA: ¤ 127
WA Beperkt casco: ¤ 529
ik betaal nu 550 euro per jaar voor mijn CeeBeeRquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef yup het volgende:
Fappers vraagje aan jullie:
Wat betalen jullie aan verzekering?
Volgens de Orion site zou een 25 kw brommer mij 130 euro per jaar kosten aan verzekering ? WTF dat is fucking cheap ?
Als ik een ouwe knaak kut brommer koop zoals een GPZ500/ER500/GS500 dan doe ik dus echt wel WA. Als het een ZXR400 of iets anders duurs is zie ik het wel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Done.. en dan krijg ik:
[..]
WA is idd goedkoop omdat ze je dure motor niet hoeven te betalen, dat beperkt Casco is hier wel een lachertje530 euro (nieuwprijs= 9.982)
![]()
Maar wel aardig dat ze om je aantal KW's vragen, ik zie het echter niet terug in de prijs.
Damn cheap, zou ik ook doen met een 900RR :-)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik betaal nu 550 euro per jaar voor mijn CeeBeeRen dan is ie wel all risk verzekerd
![]()
kleine tip van mijquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef yup het volgende:
[..]
En heb je op orion direct site je premie berekent ?
Verder zie ik het wel, denk dat WA+ ook nuttig kan zijn helemaal tegen brandschade etc
Nu je hier toch bent, kijk hier ffquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:37 schreef yup het volgende:
Voor WA kan het me vrij weinig schelen eerlijk gezegd... Maar all risk/WA+ never nooit niet bij orion direct
En verder ik kan via Meuus' (Amsterdamse verzekeringsmaatschappij, is van Nationale Nederlanden) 40% korting krijgen... Morgen hun maar eens bellen...
Wat vooral frappant was dat ze VROEGER helemaal soepel waren met de auto, dus Golf 3 VR6 met 170 pk kon je gewoon op je 18e verzekerd krijgen (wel duur, maar het kon)... Doe dat maar ergens anders, kreeg je altijd te horen, nee te jong en te snel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Klaar met eten
Orion Direct kan de tering krijgen van mij
Pimber en ik hadden onze eerste brommerverzekering via hun afgesloten, althans, dat deed de brommerdealer voor ons. We waren nog n00bs enzoDat jaar daarop maar even gekeken of ik een goedkopere verzekering kon vinden, en Unive was gewoon iets van 150 euro goedkoper
Lekker geld zitten weggooien dat jaar daarvoor
COOL, ik heb ZEKER interesse, hoeveel moet dat apparaat opbrengen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, kijk hier ff
De motor is van een tante/familielidcollega dus van hem, staat al een tijdje te koop ... dus je kan denk ik wat afdingen. Vroeg er volgens mij 2500 en voor 2250 kan je hem misschien wel meenemen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef yup het volgende:
[..]
Wat vooral frappant was dat ze VROEGER helemaal soepel waren met de auto, dus Golf 3 VR6 met 170 pk kon je gewoon op je 18e verzekerd krijgen (wel duur, maar het kon)... Doe dat maar ergens anders, kreeg je altijd te horen, nee te jong en te snel...
[..]
COOL, ik heb ZEKER interesse, hoeveel moet dat apparaat opbrengen?
Dat is gewoon triest ja, wettelijk ben je verplicht je voertuig te verzekeren, maar het is soms niet eens altijd mogelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef yup het volgende:
[..]
Wat vooral frappant was dat ze VROEGER helemaal soepel waren met de auto, dus Golf 3 VR6 met 170 pk kon je gewoon op je 18e verzekerd krijgen (wel duur, maar het kon)... Doe dat maar ergens anders, kreeg je altijd te horen, nee te jong en te snel...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik poste beetje laat vanwege een niet leuk telefoontje![]()
Ik was gewoon te haastigquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, leuk begin van de dag.
Kunnen de bougie's zijn, maar die gaan meestal veel langer mee dan de onderhoudsbeuren voorschrijven.
Bij de KLX leek'ie wel in 10 jaar tijd niet vervangen, en FS deed het bij haar auto ook pas na 3 jaar.![]()
Ding starte daarvoor ook altijd als de brandweer, zelfs in de winter met de kapotte choke.![]()
En Mark heeft gezien hoe oud die accu is die erin ligt.![]()
Maar ik hoop dat het bij jou alleen wat vocht is of iets anders simpels.
Niet dat de onsteking defect is ofzo, die is duur.![]()
Vergeet niet dat je ook nog motorkleding, benzinekosten en slijtageonderdelen moet gaan betalen. Alhoewel het met de slijtageonderdelen wel mee zal vallen bij die ZZR. Het is iig niet verstandig om met 1000 euro rood staan een motor te kopen, spaar liever even door zodat je zeker weet dat je kunt rijden ipv dat ie stilstaat omdat je geld tekort komtquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef yup het volgende:
Ja kijk ik wil het ding graag alleen stuit ik op dit:
Ik heb nu absoluut geen 2250 euri.
De auto moet weg... Dan moet ik nog wel wat sparen denk ik, want school moet ook nog betaald worden
Tering... Naja het kan opzich wel... Ik mag 1000 euro rood staan... Maar het belangrijkste is dus dat die auto moet opdonderen... Daarna kan ik pas een motor halen. Ga nog maandag effe paar kleine dingen vervangen aan de auto daarna kan gaat ie op marktplaats/speurders etc.
Pfff, hoe goedkoop wil je het hebben, 4000 was teveel voor je, maar 2250 is toch zeker reëel... zeker als je dat ding mooi vind heb je volgens mij een erg mooie aan dat dingquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef yup het volgende:
Ja kijk ik wil het ding graag alleen stuit ik op dit:
Ik heb nu absoluut geen 2250 euri.
De auto moet weg... Dan moet ik nog wel wat sparen denk ik, want school moet ook nog betaald worden
Tering... Naja het kan opzich wel... Ik mag 1000 euro rood staan... Maar het belangrijkste is dus dat die auto moet opdonderen... Daarna kan ik pas een motor halen. Ga nog maandag effe paar kleine dingen vervangen aan de auto daarna kan gaat ie op marktplaats/speurders etc.
Ik wacht nog wel op de uitgebreidequote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
Dat was even het verslagje van vandaag in sneltreinvaart
Dude ik vind 2250 ook reeel maar ik heb het geld gewoon niet, dat is wat anders he...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, hoe goedkoop wil je het hebben, 4000 was teveel voor je, maar 2250 is toch zeker reëel... zeker als je dat ding mooi vind heb je volgens mij een erg mooie aan dat ding! Maar je moet zelf kijken ... de opleiding tot motorfapper is ook gewoon erg duur.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef yup het volgende:
Geloof mij maar, die 400 is een geschenk uit de hemel echt, als ik nu 2250 kon uitgeven dan was ie nu van mij echt waar...
Heel gaaf verslag Hicham.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
Dat was even het verslagje van vandaag in sneltreinvaart
Het verslag klinkt inderdaad wat te leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Maarruh Worldpimber en ik eisen wel een herhaling van deze route.![]()
jaaah had ie snel gedaan vanuit Amsterdam naar Kerkdrielquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef worldpimber het volgende:
Martie, alle 4 meteen rondom vervangen?Waar gekocht en voor welke prijs? En is dat een beetje makkelijk te monteren?
Weinig foto's jamaar wel liev dat meneer A.Nwb toevallig jullie beide tegenkwam
Maar wel op de juiste manier doen dan heHquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij elkaar was ik 21 euro kwijten het monteren kan gewoon op de bestaande aansluitingen
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar wel op de juiste manier doen dan heHZullen we die ANWB gasten ook ff vragen of ze bij de Fok!MC willen komen? Stelletje klunzen hier
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
mooi he die kleine knippers![]()
eigenlijk was ik de oorzaak van de storingquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]Jep
![]()
Is er helemaal bij ingeschoten door dat hectische gedoe voordat we konden rijden
Hoewel het wel de veroorzakers van de ellende waren
Dit is je 2de keer al, ik zou maar eens oppassen nu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk was ik de oorzaak van de storing![]()
![]()
Op de foto was ik ook even vergeten te kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]Jep
![]()
Is er helemaal bij ingeschoten door dat hectische gedoe voordat we konden rijden
Hoewel het wel de veroorzakers van de ellende waren
De nieuwe is beter.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alhoewel deze ook aardig is
[afbeelding]
i'm off
Probeer maar eens https://www.myaon.nl/knmvverzekeringen/quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:48 schreef yup het volgende:
WA+ is echt wat anders dan WA hoor...
Denk dat het daardoor komt... Bij WA betalen ze GEEN FUCK aan je brommer. En motorrijders veroorzaken meestal minder klappers die hun eigen schuld is, zeg maar door roekeloos rijden etc. want meestal bekoop je zulke dingen met zware verwondingen of zelfs de dood... Met een auto is het klapper maken en uitstappen...
Maar het is bij orion direct... Ik ga morgen direct een belletje plegen want 130 per jaar is ECHT GEEN GELD...
http://www.oriondirect.nl/
Een gedeelte van de harde kern + introducéquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alhoewel deze ook aardig is
[afbeelding]
i'm off
Een Bossche bol.quote:
Ik betaalde voor de Beemer die een hogere nieuwwaarde heeft en ruim 4.000 euro aan accesoires had ook 550 euro bij de KNMV .. die eigenlijk gewoon London verzekeringen is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik betaal nu 550 euro per jaar voor mijn CeeBeeRen dan is ie wel all risk verzekerd
![]()
Met schade opzittenden kost het 200+ euri, niet zo duur dus...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Probeer maar eens https://www.myaon.nl/knmvverzekeringen/
Ik moet bij Orion 1150 euro betalen (all-risk) en bij de knmv betaal ik 900 euro.
Maar ik kan mijn beemer bij london niet allrisk verzekerd krijgen en bij de knmv wel(london max. 15000 euro nieuwwaarde...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
Heîja, allemaal toch een leuke dag gehad dus.![]()
2 pechgevallen die eigenlijk niet hoefden.
Zou het besmettelijk zijn.![]()
[..]
Een Bossche bol.![]()
M-F.![]()
[..]
Ik betaalde voor de Beemer die een hogere nieuwwaarde heeft en ruim 4.000 euro aan accesoires had ook 550 euro bij de KNMV .. die eigenlijk gewoon London verzekeringen is.![]()
Leuk voor de duo zo'n warmte kanon.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie achterbrug, maar vooral die seatpipe!![]()
![]()
![]()
Leuke duosteppies ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk voor de duo zo'n warmte kanon.![]()
Toppie dag gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
Heîja, allemaal toch een leuke dag gehad dus.![]()
2 pechgevallen die eigenlijk niet hoefden.
Zou het besmettelijk zijn.![]()
Opzittende verzekering heb je niets aan, is netzoiets als een levensverzekeringquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef yup het volgende:
[..]
Met schade opzittenden kost het 200+ euri, niet zo duur dus...
Naja eerst effe me eigen verzekering (Meeus) vragen... Ik kan daar 40% korting krijgen...
En voor OPM: zolang die ZZR400 van je collega nog niet weg is heb ik interesse, als mijn geldstroom goed is (lees = koekblik verkocht is) hoor je nog wel van me... Uiteraard als het ding dan niet weg is :-)
Ach, je kleding is cheap-ass meeverzekerd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opzittende verzekering heb je niets aan, is netzoiets als een levensverzekering
/oude koeien uit de sloot![]()
Tip:quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef yup het volgende:
Hmmm dan maar geen opzittenden shit
Naja who cares eerst een rijbewijs + motor scoren
Ik zit effe nu te broeden hoe ik mijn geldstroom kan vergroten, geldnet overvallen word nu wel erg aantrekkelijk, nu nog een AK-47, kogelwerende vest + bivakmuts scoren![]()
Hard & veelquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Tip:
Het begint met een W en eindigt op erken
Laat ik dat nu net doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hard & veel![]()
En vakkenvullen iig niet, moet je teveel uren voor maken![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef yup het volgende:
[..]
Laat ik dat nu net doen![]()
Naja dan maar MEER vakkenvullen![]()
Als ik in me achterhoofd heb dat ik daar een mooie brommer voor terugkrijg gaat de tijd zo hard, dat ik in notime een brommer heb gekocht![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Vaselin Pepijn, vaseline ... je hebt vast wel zo een pot bij je bed staan![]()
![]()
Geen idee, heb de band eraf gesloopt, en inelkaar is andere koek.quote:Maar gaat idd wel beter, gelukkig dat je eerst twee oefenvelgjes in bezit had.Maar dat ding rechtsonder, zit dat nou op de velg en daaroverheen pas de band
quote:En ga je nu gewoon normale banden op je spaakwielen zetten en geen velgen meer kopen?![]()
quote:De laatste jaren is Super Motard rijden een echte trend aan het worden. Meer en meer mensen beginnen met hun MX motor over de circuits te glijden, maar ook over de weg voor de hobby.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef yup het volgende:
Dirk van den Broek.
Jaja ik weet ga me maar afzeiken. Maar een ding: goed werk is zeldzaam... Goed verdienend werk kan je overal vinden maar het is allemaal saai of werk dat slecht is voor je gezondheid...
Ik ga binnenkort een andere opleiding doen. In de tussentijd voor Februari (dan begint school) ga ik wel wat meer werken denk ik...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Weer lekker actief bezig, als dit werk maar niet ook weer in de prullenbak eindigt![]()
quote:![]()
Maar wel in no-time een vette fiets onder je reet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef yup het volgende:
Het heeft weinig loon maar is fokking chill werk... Is niet supersaai, altijd lachen met collega's ook...
Maar bijv. ik heb in een loods gewerkt, saai aftands werkmaar wel hoge lonen...
Mietje...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef yup het volgende:
Dude ik zeg jou een ding: in die loods ging me rug totall loss (niet te letterlijk nemen) dat doe ik nooit meer dus echt waar niet...
Want ik meen dit echt: na een week daar werken zou ik zelfs niet op een motor kunnen stappen... Liever wat minder geld maar betere gezondheid...
Dit is gewoon een conspiricy van jou zodat ik te hard werk en niet meer kan motorrijdenquote:
Herkenbaar, en verder heb ik ook zware medelijden met vaste mensen bij zulke baantjes, heb ze zelf ook gezien en het is echt geen leven nee...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef worldpimber het volgende:Dat soort kutwerk doe ik onder andere nu ook, omdat ik geld nodig heb voor mijn C rijbewijs doe ik naast mijn gewone werk nu ook post. Het verdient zoals je zegt best goed en ik zou na 2 maanden nu al niet meer zonder kunnen, tis gewoon fijn als je gestort krijgt
Maar wat je inderdaad zegt..nu de winter eraankomt en het bedrijf bekend wordt (concurrent van TPG, TPG=lage lonen) heb je ongelofelijk veel poststukken en die mensen die daar min of meer permanent werken zitten dan flink te balen en dat gaat zo iedere werkdag (2 maal per week) door.
Dan zit ik echt zo vanwtf, wat voor leven hebben jullie
Die zitten echt te balen iedere werkdag, ik ook trouwens wanneer er weer veel te sorteren valt, want dat is kutwerk waar je rug kapot van gaat, en bezorgen niet
Ik ga daar ook zo snel mogelijk meestoppen zodra ik ben aangenomen als koerier. Dat is pas lekker werk, hele dag toeren zonder moe te worden
toen ik serieus overwoog die ZZR400 te nemen had ik mijn oude ZXR400 nog te koop staan, wat pepijn toen voorstelde was om nu alvast wat handgeld te geven (desnoods 100 euro) om hem alvast te reserveren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef yup het volgende:
En voor OPM: zolang die ZZR400 van je collega nog niet weg is heb ik interesse, als mijn geldstroom goed is (lees = koekblik verkocht is) hoor je nog wel van me... Uiteraard als het ding dan niet weg is :-)
Kijken is altijd relaxed.quote:
Voor m'n woon-werk verkeer.quote:
hoe raad je het zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijken is altijd relaxed.![]()
Samen met je vriendin even het weekend verlengenof moet je daarna gelijk weer aan den arbeid?
![]()
[..]
Voor m'n woon-werk verkeer.
Lijkt me wel lachen in de winter.![]()
![]()
Ben je trouwens nog lekker voor je kanis geschoten?![]()
![]()
Ben al aan de arbeid en ga daarna weer verder. Heb het echt TE druk om vrij te sjeffen. Morgen ook weer 2 dagen naar Nunspeet voor cursus dus het tikt lekker aan zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijken is altijd relaxed.![]()
Samen met je vriendin even het weekend verlengenof moet je daarna gelijk weer aan den arbeid?
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef stinkie het volgende:
hoe raad je het zo
Schoot balletje onder helm door vanaf de zijkant, vol op mijn lip, gevolgd door 2 op de schouder terwijl ik stond te tieren en verf uit te spugen. Was iig net nadat ik er die ronde 3 van de tegenstanders had gepakt
Het konijnenpak werd door de soon-to-be ex-vrijgezel ook gewaardeerdDie hebben we eens flink voor z'n kloten geschoten
quote:
........en die vind je echt mooi?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef stinkie het volgende:
http://www.marktplaza.nl/honda-africa-twin-xrv-650-1100565.php
goedkoopste tot nu toe....
kleur niet, model heeft wel iets vind ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
........en die vind je echt mooi?
Africa Twin, geen TransAlpquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Net even een laskap uit de fabriek geleend en naar de zonsverduistering gekeken.![]()
Die Transalp staat bij Lars om de hoek zie ik.![]()
Met gietwielen NIET op het circuitquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Was het inderdaad in een drassig gebied tussen de bomen?
[..]
[afbeelding]
Even in het kort.
Heb de godfather van de CR opgeroepen per mail, en die raadt het af om de GPZ wielen af te draaien.![]()
(hij kan het zelf niet eens)
Ik had oorspronkelijk verwacht dat een paar bussen ertussen om het wiel te centreren wel afdoende zou zijn.
JIj hebt immers 150/70 en 120/70 banden, dus ik dacht met 130/90 en 110/90 zijn deze wielen smaller.![]()
Maar die oude Kawa dingen zijn echt megabreed, de naaf loopt ver door en de remschijf zit 4 centimeter buiten het wiel ofzo. Bij het KLX achterwiel zie je de remschijf niet eens als je boven op de band kijkt.
De losse meenemer waar het tandwiel op zit is 35 mm breed uitwendig, en daar moet 22.5 mm vanaf.
Dus ik denk zelf dat er wel een losse meenemer te fabriceren is, mits je kan draaien.![]()
Kees zegt dat het heel moeilijk is om een nieuwe adapter te maken, want een viertakt heeft meer remmende werking en je moet je rubber in de meenemer wel kwijt.
Dus dan maar omspaken, en zonder problemen of aanpassingen de wielen erin zetten.![]()
Schijnt dat je met gietwielen niet het circuit op mag, dus bijkomend voordeel.![]()
Je hebt het steeds over een transalp, dus ik las weinig maar oordeelde over de overgespoten rat bike.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:
Africa Twin, geen TransAlp
die kleur is idd niet veel, aar daar is wel wat aan te doen natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over een transalp, dus ik las weinig maar oordeelde over de overgespoten rat bike.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Makster het volgende:
Met gietwielen NIET op het circuitVreemd, waarom niet
Ik wist niet dat dit ding op kenteken stond.quote:Maar goed, je naven opsturen is wel een idee ja als ik het zo hoor
Mijn buurjoch heeft voor 220 Euro GS500 wielen gescoord voor zijn LC4, inclusief 320mm zwevende (zelf gemaakte) porno schijf en adapter![]()
alleen de lagers waren net te smal voor de naaf, gaat ie morgen even naar zijn oom met die garage waar ze die tractorpull motoren bouwen. ff lagers eruit persen, nieuwe erin en klaar![]()
Wreed.quote:Owja, ik heb achter een 160 er omheen liggen![]()
Die van mijn buurjoch staat gewoon op kenteken hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, mag met wegmotoren toch ook.
Maar dat las ik ergens van iemand die zich erin aan het verdiepen was.
Misschien is het gevaarlijker met vallen.
SM's rijden vaak op kartbaantjes en zo, en gaan we vaker onderuit.![]()
[..]
Ik wist niet dat dit ding op kenteken stond.
Maar het was dus een compleet setje?![]()
[..]
Wreed.![]()
Die 130 zat er hier al zo krap onder.![]()
Staat al vet goed genoegen stuurt nog wat lichter.
Nog breder is natuurlijk nog meer porno.![]()
[afbeelding]
Ah, dus zo kom je nog een beetje aan je trekken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef Makster het volgende:
Die van mijn buurjoch staat gewoon op kenteken hoording ziet er niet uit maar rijdt als een aap zonder banaan
![]()
Vorige week ergens in de avond nog wezen crossen door de blubber bij wegwerkzaamheden een kilomter ofzo verderop. Was goed te doen, ik kwam zo zwart als een zebra thuis man![]()
Maar idd een compleet setje.... Zag er goed uit, ik moest gelijk aan jou denken![]()
Moet ik inderdaad al een tijd doen.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ik inderdaad al een tijd doen.![]()
Zijn lesfilmpjes van Youssef geloof ik, of van jou, ik zie toch geen verschil.![]()
Moet ze hier eens met geluid bekijken.![]()
[afbeelding]
quote:
Vond het al heel wat dat FS eerst goedemorgen zeiquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Vond het al heel wat dat FS eerst goedemorgen zei
De nieuwste rage heHDie van jouw was toch ook niet serieus bedoelt?
Is dit wat voor jou Peppovitch, een ZZR1200 ScooTaH!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
@Hicham;quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Blijft helaas weinig van over denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@Hicham;
hoe kan ik daar mijn icon van maken?
Nog makkelijker KD-enquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Zat gisteravond nog even wat filmpies te kijken, oa. How to Pull Wheelies 1 en 3.. zag daar een minibike voorbij komen en ik dacht.. hey das toch best leuk![]()
Zou het best wel weer eens willen proberen, ik denk dat ik nu toch wel iets beter kan manoeuvreren met dat ding. Nee toen bakte ik er niks van, alhoewel ik toen meer bezig was met achterom kijken aangezien ik niet in de weg wou rijden voor de snellere gasten.. ja en dan vlieg je wel eens bij de boarding op![]()
Goh.. moet maar eens ophouden met dat gedagdroom. Maar goed, dat heb je hè, als je op school zit![]()
[afbeelding]
Stuur een significant bedrag naar mijn girorekening incl. je accountgegevens en de rest gaat vanzelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@Hicham;
hoe kan ik daar mijn icon van maken?
KD-en zal nu wel lukken denk ik. Lukte mij destijds niet op de kartbaan, maar goed.. toen had ik ook nog nooit eerder een 2-wieler met motortje beredenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog makkelijker KD-en
Ga eens op bezoek bij Lars ofzo, die heeft ook een minibike
Kunnen jullie wedstrijdjes houdeuh
Waarom doe jij altijd een flare of hoe dat dan ook genoemd wordt bij de koplampen op foto'squote:Op maandag 3 oktober 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blijft helaas weinig van over denk ik.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef hicham het volgende:
Stuur een significant bedrag naar mijn girorekening incl. je accountgegevens en de rest gaat vanzelf [afbeelding]
I'm very sorry...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef stinkie het volgende:
Ja HAD natuurlijk ook je vorige bericht kunnen editten blondie
Blond ja, hele layout naar de klotenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef stinkie het volgende:
Ja HAD natuurlijk ook je vorige bericht kunnen editten blondie
Hmmmm.. knopjes die niet goed werken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef stinkie het volgende:
Ik wil 'm best editten of verwijderen voor je, maar op de een of andere manier werken mijn mod-knopjes niet goed
Mijn broertje van 2 die was er wel tevreden meequote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn broertje van 2 die was er wel tevreden mee
en ik heb geen eens een broertje van 2
Wel een broertje die geestelijk nog ongeveer ~12 is en hier post onder de naam worldpimber
Sneeeel webcam voor het raam zettenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
Live vrouwentennis hier voor het huis![]()
Er is hier een blondine aan het tennissen, jammer genoeg draagt ze geen typische tenniskledingWaar komen al die tennissers vandaan
Zouden ze soms ook een tennisforum hebben waar ze een "Waar is wat te doen" forum hebben met "daar en daar is een tof pleintje, strak geasfalteerd en een mooi muurtje voor solo oefeningen"
Het begon allemaal met een gekke Chinees die hier altijd schreeuwend ging tennissen, die zie ik nu nooit meer maar wel steeds anderen. Vandaag voor het eerst een vrouw
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sneeeel webcam voor het raam zetten [afbeelding]
Eusj...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
Wel een broertje die geestelijk nog ongeveer ~12 is en hier post onder de naam worldpimber
Ik ben wel heel nukkig jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij valt toch alleen op motorrijdende dames?![]()
Hey stinkaap, was dat paintballen eigenlijk een beetje te betalen?
Is het niet leuk dat een keertje met de de Fok!MC te doen? [afbeelding]
Vooral met het oog op slechter wordende weer moeten we maar even van het motorrijden afwijken
En dan kunnen we die teringlijers met uit elkaar liggende motoren ook weer eens meeten
Uit smurfenlandquote:
I eat Chinese for breakfast... Was het geen meeneemchinees?quote:
Het begon allemaal met een gekke Chinees die hier altijd schreeuwend ging tennissen, die zie ik nu nooit meer maar wel steeds anderen.
Doet de jouwe het nog welquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmm.. knopjes die niet goed werken...
Mochten we gaan paintballen dan doe ik dat natuurlijk vooral om Makster keihard in z'n gezicht te knallenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben wel heel nukkig ja![]()
Paintballen was erg gaaf, maar ik was wel 56 euri kwijt![]()
En dat terwijl ik 80% heb gespeeld met de safety trigger er half op, waardoor het heel zwaar werd om de trigger over te halen.. heb iets minder afgeschoten daardoor.
Maar was wel heel erg gaaf![]()
Had 'r destijds nog een filmpje van gepost hoe die hier aan het tennissen wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uit smurfenland
[..]
I eat Chinese for breakfast... Was het geen meeneemchinees?![]()
Dan ben je min of meer in mijn achtertuin geweestquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef stinkie het volgende:
Piantballen was in Spaarnwoude, 25 euro, van 1 tot 5. Ben begin van het jaar met Fok! geweest bij Almere, kostte ook zoiets. 12,50 voor 100 extra kogeltjes. Die kosten zijn dus afhankelijk van rambo-niveau. Is wel leuk om een keer me Fok!MC te doen ja.
Ik zit meer aan de choke van de motor dan aan mijn ...*moment van bezinning*quote:
Wil je 4 uur knallen met 100-150 balletjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Mochten we gaan paintballen dan doe ik dat natuurlijk vooral om Makster keihard in z'n gezicht te knallenJammer alleen dat Rambo zijn zo duur is volgens Stinkie z'n post, maar 25 euro voor 4 uur vind ik wel goed klinken
Snel opwarmen is een vereiste jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zit meer aan de choke van de motor dan aan mijn ...*moment van bezinning*
Geeft niet. Leggen we je nog wel een keer uitquote:[onschuldmode]
Ik begrijp je niet?
[/onschuldmode]
25 KW geschiktquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gezocht en gevonden![]()
ik vind hem best leuk![]()
Goed gezocht, krijg je de tegel erbij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gezocht en gevonden![]()
ik vind hem best leuk![]()
Gaaf!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
En voor de mensen die een beeldarchief bijhouden, hier nogmaals het filmpjes van de tennissende ChineesInclusief ghetto achtergrond
Hahaha! Wat een irritante chinees zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
Fulcrum smilies
En voor de mensen die een beeldarchief bijhouden, hier nogmaals het filmpjes van de tennissende ChineesInclusief ghetto achtergrond
Mountainbike kopen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef stinkie het volgende:
Damn, ik hoop dat mijn flat snel verkocht is, kan ik tenminste een andere fiets kopen
hehe, die Chinees heb ik daar nog eens gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
Live vrouwentennis hier voor het huis![]()
Er is hier een blondine aan het tennissen, jammer genoeg draagt ze geen typische tenniskledingWaar komen al die tennissers vandaan
Zouden ze soms ook een tennisforum hebben waar ze een "Waar is wat te doen" forum hebben met "daar en daar is een tof pleintje, strak geasfalteerd en een mooi muurtje voor solo oefeningen"
Het begon allemaal met een gekke Chinees die hier altijd schreeuwend ging tennissen, die zie ik nu nooit meer maar wel steeds anderen. Vandaag voor het eerst een vrouw
Oh was het een mannelijk Chineesje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hehe, die Chinees heb ik daar nog eens gezien.Nou dan zijn jullie er toch al heel wat op vooruit gegaan? Niet zeuren dus.
![]()
Wel als het die ene is die ik daar gezien heb. Ik weet verder natuurlijk ook niet hoeveel Chinezen daar rondhangen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh was het een mannelijk Chineesje?![]()
voor dat geld koop je een CR500 tegenwoordigquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mountainbike kopen?
Helemaal niet duurSlechts 350 Euro.
![]()
Dat heb ik toch nergens gezegdquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wil je 4 uur knallen met 100-150 balletjes?![]()
Hey appelflap, hoe is het met de dikke ogen afgelopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mountainbike kopen?
Helemaal niet duurSlechts 350 Euro.
![]()
Jepquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh was het een mannelijk Chineesje?![]()
Voor 300 Euro dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor dat geld koop je een CR500 tegenwoordig
ligt aan het soort veld (speltype) en hoeveelheid spelers. BEn wel eens met een paar schoten door een spel gekomen. Ook wel eens dat ik met dik 100 kogels nog zonder kwam te zitten halverwegequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef hicham het volgende:
Nog even een postje voordat ik echt weg ga
[..]
Dat heb ik toch nergens gezegdIk vond die 4 uurtjes wel relaxed, meer niet
Wat was ongeveer jouw rambofacter dan? En die van stinkie?
[..]
Soms spelen ze in duo, zeggen geen woord tegen elkaar maar er zal vast een denkbeeldige lijn op de muur zitten waarbij ze ieder tegen een helft mogen slaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hehe, die Chinees heb ik daar nog eens gezien.Nou dan zijn jullie er toch al heel wat op vooruit gegaan? Niet zeuren dus.
![]()
Ah, ik had dus de juiste Chinees gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef hicham het volgende:
Nog even een postje voordat ik echt weg ga
[..]
Dat heb ik toch nergens gezegdIk vond die 4 uurtjes wel relaxed, meer niet
Wat was ongeveer jouw rambofacter dan? En die van stinkie?
[..]
Hey appelflap, hoe is het met de dikke ogen afgelopen
[..]
Jep
Raus en Mercy hebben hem inderdaad ook IRL kunnen zien
als je het lief vraagt vast welquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goed gezocht, krijg je de tegel erbij?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eusj...
H A L L O B R O E R T J E V A N H I C H A M! !
Ik heb extra langzaam getypt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme
het wachten is nu op de echte happerts
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef stinkie het volgende:
ik heb genoeg vrouwen huilend achter gelaten. Hoezo?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme
liggen nog wel wat klonen klaar hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
trollen blijft leuk
ben het wel een beetje afgeleerd...
Hopelijk vergeet BrightEyes niet in het crewforum de admins te herinneren aan een sinterklaas /kerst /ramadan /nieuwjaars-unban![]()
Posten in serieuze fora lijkt af en toe zo veel op vissenquote:
ikkequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme
Had ik net moeten doen toen ik me zo verveelde. Ik heb morgen vast wel tijd om zoiets op te zetten, ik kan alleen niet zo snel een onderwerp bedenken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Posten in serieuze fora lijkt af en toe zo veel op vissen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Middag [afbeelding]
Pep, check je mail![]()
Mijn boetes komen vanaf nu op een ander adres binnen, geloof dat ik het nu al een stuk minder erg na een flits
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had ik net moeten doen toen ik me zo verveelde. Ik heb morgen vast wel tijd om zoiets op te zetten, ik kan alleen niet zo snel een onderwerp bedenken...
Wrom nie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Rausdouwer het volgende:
maar dat kan ik nu natuurlijk niet meer doen.![]()
Stormfront doet het ook goed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebbenZorg wel dat je een kloon voor ons klaar hebt staan.
@ Martie .. wrong guess, maa komt wel op hetzelfde neer
ben ' verhuist'
En de reden was niet vanwege de boetes hoor
![]()
Rechts in het algemeen doet het wel goed bij Dannyquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stormfront doet het ook goed.
Zal nog eens bij mij kloontjes kijken, misschien is er nog wat te recyclen.![]()
Kan je dat uitleggen meesterbrein?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebben
Ga ik straks eventjes testen, doet Raus mee?quote:Zorg wel dat je een kloon voor ons klaar hebt staan.![]()
Holocaust ontkennen schijnt ook te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stormfront doet het ook goed.
Zal nog eens bij mij kloontjes kijken, misschien is er nog wat te recyclen.![]()
Je kan het het best even navragen in Feedback. Moet je ff op google zoeken naar tubgirl.jpg en dat plaatje posten (zitten wat newbie mods bij tegenwoordig, dus voor de duidelijkheid is dat wel aan te raden)quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen meesterbrein?
[..]
Ik hou je wel op de hoogte, moet nu eventjes een vergadering in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je kan het het best even navragen in Feedback. Moet je ff op google zoeken naar tubgirl.jpg en dat plaatje posten (zitten wat newbie mods bij tegenwoordig, dus voor de duidelijkheid is dat wel aan te raden)
Zie tip van stinkie, ik ga nu ff pitten en 's avonds weer naar schoolquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen meesterbrein?
[..]
Ga ik straks eventjes testen, doet Raus mee?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen schijnt ook te werken
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebbenZorg wel dat je een kloon voor ons klaar hebt staan.
![]()
ohoho studifinancierings fraudequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ Martie .. wrong guess, maa komt wel op hetzelfde neer
ben ' verhuist'
En de reden was niet vanwege de boetes hoor
![]()
[..]
Wrom nie?![]()
Kan je ook een keer rellen buiten FokMC
Daar hebben we het ook al eens over gehadquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Winter = kartmeet ?Heb het bollentopic gezien en begrijp niet waarom ze voor bowlen gaan
![]()
Beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met mijn ogen gaat het best aardig. Ze zijn gistermiddag weer tot de normale proporties teruggekeerd. Vandaag voelen ze alleen nog branderig aan, maar ja ik kan de lenzen vrij aardig verdragen, dus het komt wel goed hoor. Bedankt voor het vragen.![]()
Altijd handig een stoeptegel, anders krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je het lief vraagt vast wel![]()
Ze zijn vies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Kan iemand nog iets aflezen aan mijn vorige bougies?
Ik zag het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef stinkie het volgende:
zo, leuk topic in SEX. Algemene zeikopmerking, iemand persoonlijk een schopje gegeven en daaruitvolgend zo goed als zeker een kloon bekend gemaakt van een gebande user. Al met al hoef ik niet te klagen
Heb je al een proefrit gemaakt dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef hicham het volgende:
Damnnn, ik ben echt technisch joh, ik overtref Makster volgens mij
Ik heb de bougies vervangen, wie doet me dat na
quote:
Nope, alleen even de motor gestartquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je al een proefrit gemaakt dan?
Ik weet van iemand dat hij een keer een bougie door de motorkap heen kreeg.
Die werd afgevuurd vanaf het motorblok.![]()
Net niet goed vast.![]()
Camera accu is aan het opladenquote:[..]
Maak ff een foto vanaf de andere kant, lichter en wat dichterbij graag.
![]()
Misschien kan je een lichttentje maken, wat vellentjes A4 erachter als lichtreflectiescherm.![]()
Edit: het gaat met name om de kleur van het porselein achter de electrode.
Die zien we zo toch niet!![]()
Nope, ben er nog lang niet doorheen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef hicham het volgende:
Ben je al door je orders heen?
Kennelijk erg druk de afgelopen uurtjes gezien je postgedrag
Bikkelquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, ben er nog lang niet doorheen.![]()
Maar het was zo druk met telefoon dat ik geen zin meer heb.![]()
Zelfs de telefoniste klaagde dat het zo chaotisch was, en dat is normaal de mooiste baan hier.
Soort orkaan overgekomen.![]()
Ga nu op rustig tempo alles afwerken, morgen weer een dag van volledige inzet.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ohoho studifinancierings fraude![]()
wtf? Die BX lijkt echt sprekend op mijn exquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zie tip van stinkie, ik ga nu ff pitten en 's avonds weer naar school![]()
Maakt iemand nog screenies van het gebeuren voor de aftermath die ik dan kan volgen?
[afbeelding]
Nee ik ga naar Utrecht om even mijn bougies te vervangen keejquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
wtf? Die BX lijkt echt sprekend op mijn ex![]()
Is het in Amsterdam toevallig?
Btw, ik ben vanochtend gelaserd.. ging nog op de rem staan, maar dat was al veel te laat. Was op de ventweg naast de autoweg, ik reed 70/65 ofzo. Weet alleen niet of ik daar nou 50 of 80 mocht, vermoedelijk toch 50. Anyway, ik reed rustig langs die agent, keek hem aan en hij mij, ik met een blik van 'wat moet ik nou'. Hij keek even maar deed niks.. toen ik weer keek zag ik hem weer koekeloeren door de laser. Ik neem aan dat als ie mij wou bekeuren, mij wel aangehouden zou hebben?
true, anders mogen ze je niet bekeuren. Zal wel zo'n opleindingsmanetje zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee ik ga naar Utrecht om even mijn bougies te vervangen keej
Ja tis Amsterdam
Bij laseren houden ze je meestal iets verderop aan, maar dat is bij jou niet gebeurd omdat je lelijk bent
je zal ook eens buiten de MC posten hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]Op zich zou dat wel kunnen, maar daar doe ik niet aan ..
Reden was al een keer besproken hier
Misschien dat Pepijn het weet, anders niet
![]()
vrouw aan haar trekken ja of nee? Dees is ook nog wel leuk, alleen een beetje onder de iq-grensQwue zegt me eigenlijk niets verder
WTFFFFFFF DAT IS MIJN BX !!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee ik ga naar Utrecht om even mijn bougies te vervangen keej
Ja tis Amsterdam
Bij laseren houden ze je meestal iets verderop aan, maar dat is bij jou niet gebeurd omdat je lelijk bent
Er schijnt een kentekenplaat te zitten op dat ding om het te kunnen identificerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
WTFFFFFFF DAT IS MIJN BX !!!!!
waarschijnlijk/misschien
ST-81-NXquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Er schijnt een kentekenplaat te zitten op dat ding om het te kunnen identificeren
Wawasjouwkenteken?![]()
Jammer.. naja it's a small world after allquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef hicham het volgende:
Nope, kenteken komt niet overeen
ZR-56-RL, better luck next time
in tegenstelling tot sommige Beemers had ie hem vrij snel verkochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:28 schreef yup het volgende:
Ding van jou zal wel uitelkaar gewaaid zijn fulcrum
En nu kan ik je chanteren voor 50% van het geld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef worldpimber het volgende:Op zich zou dat wel kunnen, maar daar doe ik niet aan ..
Reden was al een keer besproken hier
Misschien dat Pepijn het weet, anders niet
![]()
Besneden vrouwen hebben al helemaal niets.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef worldpimber het volgende:
vrouw aan haar trekken ja of nee? Dees is ook nog wel leuk, alleen een beetje onder de iq-grensQwue zegt me eigenlijk niets verder
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in tegenstelling tot sommige Beemers had ie hem vrij snel verkocht![]()
![]()
Ik schat dat het Beemer publiek de auto ook wat meer door de toeren haalt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
En die stinkende BMW haalt de 3 ton niet eens volgens mij![]()
![]()
![]()
Hoezo.. alsof ik als een oud wijf reed? Trok hem ook regelmatig door naar het rode gebiedquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat dat het Beemer publiek de auto ook wat meer door de toeren haalt.![]()
Volgens mij had je niet helemaal door waarom pimber die pic poste, maar het is voor mij een kwestie van uit het raam kijken hoor. Kleine moeite dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jammer.. naja it's a small world after all![]()
Leuk dat je even gekeken hebt![]()
Maakte hij niet teveveel herrie dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoezo.. alsof ik als een oud wijf reed? Trok hem ook regelmatig door naar het rode gebied![]()
quote:Op maandag 03 oktober 2005 16:12 schreef Speedphreax het volgende:
[...]
As if! Ga daar maar eens op zitten als volwassene. Zo'n 50cc tweetakt haalt het bij lange na niet bij zo'n 110cc of 125 4-takt die is afgeveerd op hoog gewicht.
Onderstaande ga ik wellicht zelf verkopen. Overigens worden ze wel een heel stukje duurder dan die goedkope China rommel die je veel op markplaats/speurders ziet staan
Kenteken kan wel maar dan wel alleen op Thumpstars en Monsters. Je kunt ze in Belgie door een belgische eigenaar op kenteken laten zetten en dan naar NL importeren. Er zijn in .be bedrijven die ze binnenkort met kenteken gaan leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |