abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31128920
Vaselin Pepijn, vaseline ... je hebt vast wel zo een pot bij je bed staan Maar gaat idd wel beter, gelukkig dat je eerst twee oefenvelgjes in bezit had. Maar dat ding rechtsonder, zit dat nou op de velg en daaroverheen pas de band

En ga je nu gewoon normale banden op je spaakwielen zetten en geen velgen meer kopen?
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef yup het volgende:

[..]

Laat ik dat nu net doen

Naja dan maar MEER vakkenvullen

Als ik in me achterhoofd heb dat ik daar een mooie brommer voor terugkrijg gaat de tijd zo hard, dat ik in notime een brommer heb gekocht
!! Dawissiknie Vind je het gek dat je naar een budgetmotor op zoek bent Je gaat me zeker niet vertellen waar je de vakken vult 1 van de 2 Lidl's bij je in de buurt, de AH/Dirk bij het Osdorpplein?

Internet werkt echt verrot hier momenteel, af en toe tig keer F5'en voor een pagina het doet
pi_31129198
Dirk van den Broek.

Jaja ik weet ga me maar afzeiken. Maar een ding: goed werk is zeldzaam... Goed verdienend werk kan je overal vinden maar het is allemaal saai of werk dat slecht is voor je gezondheid...

Ik ga binnenkort een andere opleiding doen. In de tussentijd voor Februari (dan begint school) ga ik wel wat meer werken denk ik...

Verder is mijn doelbudget max 2500 euro (kan hoger of lager zijn) maar ik denk dat dit haalbaar is MET motorrijlessen etc. erbij...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:09:07 #153
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31129670
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Vaselin Pepijn, vaseline ... je hebt vast wel zo een pot bij je bed staan

Vaseline is trouwens overschat.

En niets werkt beter op rubber dan gewone groene zeep.
Met veel water ben je die zeep ook weer gewoon kwijt als de band er bijvoorbeeld na montage juist omheen moet blijven zitten.
quote:
Maar gaat idd wel beter, gelukkig dat je eerst twee oefenvelgjes in bezit had. Maar dat ding rechtsonder, zit dat nou op de velg en daaroverheen pas de band
Geen idee, heb de band eraf gesloopt, en inelkaar is andere koek.

Maar ik kan morgen nog bij de achtervelg kijken. Deze ging er zo snel af.
Ik ging maar gewoon door zonder te stoppen.
quote:
En ga je nu gewoon normale banden op je spaakwielen zetten en geen velgen meer kopen?
Eerst de spaken eruit draaien, ben benieuwd hoeveel werk dat is.
Dan de naven oppoetsen, opsturen naar Haan Wheels, en mooie 17' inch velgen terugkrijgen na 1-2 weken. Geen gedoe met de remklauwen, maatvoering van de wielen of afstandsbussen.
pi_31130182
Weer lekker actief bezig, als dit werk maar niet ook weer in de prullenbak eindigt
quote:
De laatste jaren is Super Motard rijden een echte trend aan het worden. Meer en meer mensen beginnen met hun MX motor over de circuits te glijden, maar ook over de weg voor de hobby.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef yup het volgende:
Dirk van den Broek.

Jaja ik weet ga me maar afzeiken. Maar een ding: goed werk is zeldzaam... Goed verdienend werk kan je overal vinden maar het is allemaal saai of werk dat slecht is voor je gezondheid...

Ik ga binnenkort een andere opleiding doen. In de tussentijd voor Februari (dan begint school) ga ik wel wat meer werken denk ik...
Zo ben ik niet hoor, andermans putjesschepwerk afzeiken. Heb het zelf alleen nooit gedaan omdat ik het uurloon te laag vond, maar weet van genoeg anderen dat ze dat werk doen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:26:03 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31130254
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Weer lekker actief bezig, als dit werk maar niet ook weer in de prullenbak eindigt

KLX in onderdelen kopen?
quote:

En ik hoorde ook van iemand dat je met gietwielen niet op de SM circuitjes mag komen.
Dus dan is deze keus ook voordelig, ik wil volgend jaar toch wel een paar keer de baan op.

i
pi_31130282
Het heeft weinig loon maar is fokking chill werk... Is niet supersaai, altijd lachen met collega's ook...

Maar bijv. ik heb in een loods gewerkt, saai aftands werk maar wel hoge lonen...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:32:48 #157
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31130522
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef yup het volgende:
Het heeft weinig loon maar is fokking chill werk... Is niet supersaai, altijd lachen met collega's ook...

Maar bijv. ik heb in een loods gewerkt, saai aftands werk maar wel hoge lonen...
Maar wel in no-time een vette fiets onder je reet!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31130574
Dude ik zeg jou een ding: in die loods ging me rug totall loss (niet te letterlijk nemen) dat doe ik nooit meer dus echt waar niet...

Want ik meen dit echt: na een week daar werken zou ik zelfs niet op een motor kunnen stappen... Liever wat minder geld maar betere gezondheid...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:35:36 #159
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31130632
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef yup het volgende:
Dude ik zeg jou een ding: in die loods ging me rug totall loss (niet te letterlijk nemen) dat doe ik nooit meer dus echt waar niet...

Want ik meen dit echt: na een week daar werken zou ik zelfs niet op een motor kunnen stappen... Liever wat minder geld maar betere gezondheid...
Mietje...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31130794
Dat soort kutwerk doe ik onder andere nu ook, omdat ik geld nodig heb voor mijn C rijbewijs doe ik naast mijn gewone werk nu ook post. Het verdient zoals je zegt best goed en ik zou na 2 maanden nu al niet meer zonder kunnen, tis gewoon fijn als je gestort krijgt

Maar wat je inderdaad zegt..nu de winter eraankomt en het bedrijf bekend wordt (concurrent van TPG, TPG=lage lonen ) heb je ongelofelijk veel poststukken en die mensen die daar min of meer permanent werken zitten dan flink te balen en dat gaat zo iedere werkdag (2 maal per week) door.

Dan zit ik echt zo van wtf, wat voor leven hebben jullie Die zitten echt te vloeken en te tieren wanneer er weer een aantal pallets post binnenkomen, ik ook trouwens wanneer er weer veel te sorteren valt, want dat is kutwerk waar je rug kapot van gaat, en bezorgen niet Ik ga daar ook zo snel mogelijk meestoppen zodra ik ben aangenomen als koerier. Dat is pas lekker werk, hele dag toeren zonder moe te worden
pi_31130964
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:35 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Mietje...

Dit is gewoon een conspiricy van jou zodat ik te hard werk en niet meer kan motorrijden
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Dat soort kutwerk doe ik onder andere nu ook, omdat ik geld nodig heb voor mijn C rijbewijs doe ik naast mijn gewone werk nu ook post. Het verdient zoals je zegt best goed en ik zou na 2 maanden nu al niet meer zonder kunnen, tis gewoon fijn als je gestort krijgt

Maar wat je inderdaad zegt..nu de winter eraankomt en het bedrijf bekend wordt (concurrent van TPG, TPG=lage lonen ) heb je ongelofelijk veel poststukken en die mensen die daar min of meer permanent werken zitten dan flink te balen en dat gaat zo iedere werkdag (2 maal per week) door.

Dan zit ik echt zo van wtf, wat voor leven hebben jullie Die zitten echt te balen iedere werkdag, ik ook trouwens wanneer er weer veel te sorteren valt, want dat is kutwerk waar je rug kapot van gaat, en bezorgen niet Ik ga daar ook zo snel mogelijk meestoppen zodra ik ben aangenomen als koerier. Dat is pas lekker werk, hele dag toeren zonder moe te worden
Herkenbaar, en verder heb ik ook zware medelijden met vaste mensen bij zulke baantjes, heb ze zelf ook gezien en het is echt geen leven nee...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:46:45 #162
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31131070
Truste

en werk/spaar ze!!!!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31131122
Slaapzeeeeeee

Thx verder.

We zien wel hoe ver we komen, iemand hier E30 kopen
pi_31131278
Nop geen interesse hier

gHum ze allen i
pi_31131834
Oh ik heb een nieuwe topicstart gemist

Beetje druk gehad de laatste dagen. Zal nu ook al weer slapen
pi_31136622
morgen
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef yup het volgende:
En voor OPM: zolang die ZZR400 van je collega nog niet weg is heb ik interesse, als mijn geldstroom goed is (lees = koekblik verkocht is ) hoor je nog wel van me... Uiteraard als het ding dan niet weg is :-)
toen ik serieus overwoog die ZZR400 te nemen had ik mijn oude ZXR400 nog te koop staan, wat pepijn toen voorstelde was om nu alvast wat handgeld te geven (desnoods 100 euro) om hem alvast te reserveren.

het liefst wil ze hem zsm kwijt natuurlijk want hij staat al een tijdje te koop, maar ik weet zeker dat als jij uitlegt dat je eerst je auto wilt verkopen en dan pas die motor kunt wilt kopen ze echt bereid zal zijn om even te wachten (met de wetenschap dat die motor echt verkocht is) zodat jij de tijd hebt om je cashflow te fiksen.

ik hoor het wel
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:13:44 #167
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31136873
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:51 schreef worldpimber het volgende:
gHum ze allen i
Ik geloof niet dat 1 van de 8 dromen over motoren ging.
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:39:23 #168
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_31137048
Goedemorgen allemaal

@Pep zie mail
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:59:31 #169
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31137237
Mogge mensen

Peppovitorrio zie je mail
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:52:09 #170
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31137963
Mogguh

Volgens mij ben ik hier een dag of 5 niet geweest ofzo

Nog spannende dingen gebeurd

Ik ga straks naar een huis kijken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:53:01 #171
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31137982
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:56:10 #172
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31138062
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
Ik ga straks naar een huis kijken
Kijken is altijd relaxed.
Samen met je vriendin even het weekend verlengen of moet je daarna gelijk weer aan den arbeid?
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef stinkie het volgende:
Quad te koop
Voor m'n woon-werk verkeer.
Lijkt me wel lachen in de winter.

Ben je trouwens nog lekker voor je kanis geschoten?
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:10:35 #173
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31138390
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Samen met je vriendin even het weekend verlengen of moet je daarna gelijk weer aan den arbeid?
[..]

Voor m'n woon-werk verkeer.
Lijkt me wel lachen in de winter.

Ben je trouwens nog lekker voor je kanis geschoten?
hoe raad je het zo

Schoot balletje onder helm door vanaf de zijkant, vol op mijn lip, gevolgd door 2 op de schouder terwijl ik stond te tieren en verf uit te spugen. Was iig net nadat ik er die ronde 3 van de tegenstanders had gepakt

Het konijnenpak werd door de soon-to-be ex-vrijgezel ook gewaardeerd Die hebben we eens flink voor z'n kloten geschoten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:31:10 #174
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31138852
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ben al aan de arbeid en ga daarna weer verder. Heb het echt TE druk om vrij te sjeffen. Morgen ook weer 2 dagen naar Nunspeet voor cursus dus het tikt lekker aan zo

Ga je je naven naar Haan sturen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:06:26 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31139632
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef stinkie het volgende:
hoe raad je het zo

Schoot balletje onder helm door vanaf de zijkant, vol op mijn lip, gevolgd door 2 op de schouder terwijl ik stond te tieren en verf uit te spugen. Was iig net nadat ik er die ronde 3 van de tegenstanders had gepakt

Het konijnenpak werd door de soon-to-be ex-vrijgezel ook gewaardeerd Die hebben we eens flink voor z'n kloten geschoten

Was het inderdaad in een drassig gebied tussen de bomen?
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef Makster het volgende:
Ga je je naven naar Haan sturen

Even in het kort.

Heb de godfather van de CR opgeroepen per mail, en die raadt het af om de GPZ wielen af te draaien.
(hij kan het zelf niet eens )

Ik had oorspronkelijk verwacht dat een paar bussen ertussen om het wiel te centreren wel afdoende zou zijn.
JIj hebt immers 150/70 en 120/70 banden, dus ik dacht met 130/90 en 110/90 zijn deze wielen smaller.

Maar die oude Kawa dingen zijn echt megabreed, de naaf loopt ver door en de remschijf zit 4 centimeter buiten het wiel ofzo. Bij het KLX achterwiel zie je de remschijf niet eens als je boven op de band kijkt.

De losse meenemer waar het tandwiel op zit is 35 mm breed uitwendig, en daar moet 22.5 mm vanaf.
Dus ik denk zelf dat er wel een losse meenemer te fabriceren is, mits je kan draaien.
Kees zegt dat het heel moeilijk is om een nieuwe adapter te maken, want een viertakt heeft meer remmende werking en je moet je rubber in de meenemer wel kwijt.

Dus dan maar omspaken, en zonder problemen of aanpassingen de wielen erin zetten.
Schijnt dat je met gietwielen niet het circuit op mag, dus bijkomend voordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')