abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31120447
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Done.. en dan krijg ik:
[..]

WA is idd goedkoop omdat ze je dure motor niet hoeven te betalen, dat beperkt Casco is hier wel een lachertje 530 euro (nieuwprijs= 9.982) Maar wel aardig dat ze om je aantal KW's vragen, ik zie het echter niet terug in de prijs.
Als ik een ouwe knaak kut brommer koop zoals een GPZ500/ER500/GS500 dan doe ik dus echt wel WA. Als het een ZXR400 of iets anders duurs is zie ik het wel...
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik betaal nu 550 euro per jaar voor mijn CeeBeeR en dan is ie wel all risk verzekerd
Damn cheap, zou ik ook doen met een 900RR :-)
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:30:25 #102
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31120818
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef yup het volgende:

[..]

En heb je op orion direct site je premie berekent ?

Verder zie ik het wel, denk dat WA+ ook nuttig kan zijn helemaal tegen brandschade etc
kleine tip van mij

zoek eens op Orion direct op M-F weet je meteen wat voor verzekering je van plan bent af te sluiten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31120986

Voor WA kan het me vrij weinig schelen eerlijk gezegd... Maar all risk/WA+ never nooit niet bij orion direct

En verder ik kan via Meuus' (Amsterdamse verzekeringsmaatschappij, is van Nationale Nederlanden) 40% korting krijgen... Morgen hun maar eens bellen...
pi_31121111
Klaar met eten

Orion Direct kan de tering krijgen van mij

Pimber en ik hadden onze eerste brommerverzekering via hun afgesloten, althans, dat deed de brommerdealer voor ons. We waren nog n00bs enzo Dat jaar daarop maar even gekeken of ik een goedkopere verzekering kon vinden, en Unive was gewoon iets van 150 euro goedkoper Lekker geld zitten weggooien dat jaar daarvoor
pi_31121137
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:37 schreef yup het volgende:

Voor WA kan het me vrij weinig schelen eerlijk gezegd... Maar all risk/WA+ never nooit niet bij orion direct

En verder ik kan via Meuus' (Amsterdamse verzekeringsmaatschappij, is van Nationale Nederlanden) 40% korting krijgen... Morgen hun maar eens bellen...
Nu je hier toch bent, kijk hier ff
pi_31121211
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Klaar met eten

Orion Direct kan de tering krijgen van mij

Pimber en ik hadden onze eerste brommerverzekering via hun afgesloten, althans, dat deed de brommerdealer voor ons. We waren nog n00bs enzo Dat jaar daarop maar even gekeken of ik een goedkopere verzekering kon vinden, en Unive was gewoon iets van 150 euro goedkoper Lekker geld zitten weggooien dat jaar daarvoor
Wat vooral frappant was dat ze VROEGER helemaal soepel waren met de auto, dus Golf 3 VR6 met 170 pk kon je gewoon op je 18e verzekerd krijgen (wel duur, maar het kon)... Doe dat maar ergens anders, kreeg je altijd te horen, nee te jong en te snel...
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:42 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nu je hier toch bent, kijk hier ff
COOL, ik heb ZEKER interesse, hoeveel moet dat apparaat opbrengen?
pi_31121277
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef yup het volgende:

[..]

Wat vooral frappant was dat ze VROEGER helemaal soepel waren met de auto, dus Golf 3 VR6 met 170 pk kon je gewoon op je 18e verzekerd krijgen (wel duur, maar het kon)... Doe dat maar ergens anders, kreeg je altijd te horen, nee te jong en te snel...
[..]

COOL, ik heb ZEKER interesse, hoeveel moet dat apparaat opbrengen?
De motor is van een tante/familielidcollega dus van hem, staat al een tijdje te koop ... dus je kan denk ik wat afdingen. Vroeg er volgens mij 2500 en voor 2250 kan je hem misschien wel meenemen. Lees even vanaf die plaatjes, volgens mij zegt ie er nog wat over, maar anders moet je maar gewoon serieus contact opnemen

Kwa eisen/budget zie ik een perfect motor voor je
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef yup het volgende:

[..]

Dat is gewoon triest ja, wettelijk ben je verplicht je voertuig te verzekeren, maar het is soms niet eens altijd mogelijk Om die reden is het systeem sowieso al erg oneerlijk: probeer als jongere wat te verzekeren en je bent erg veel geld kwijt...

Maargoed, die verzekeraars doen ook alleen maar aan statistiek en winnen zo veel geld aan mensen die wel al wat ouder zijn die zo goedkoop uit zijn.
pi_31121310
Hoe staat het met de opleiding motormaniak?
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31121374
Ja kijk ik wil het ding graag alleen stuit ik op dit:

Ik heb nu absoluut geen 2250 euri.

De auto moet weg... Dan moet ik nog wel wat sparen denk ik, want school moet ook nog betaald worden

Tering... Naja het kan opzich wel... Ik mag 1000 euro rood staan... Maar het belangrijkste is dus dat die auto moet opdonderen... Daarna kan ik pas een motor halen. Ga nog maandag effe paar kleine dingen vervangen aan de auto daarna kan gaat ie op marktplaats/speurders etc.
pi_31121375
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

ik poste beetje laat vanwege een niet leuk telefoontje
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:

Damn, leuk begin van de dag.
Kunnen de bougie's zijn, maar die gaan meestal veel langer mee dan de onderhoudsbeuren voorschrijven.
Bij de KLX leek'ie wel in 10 jaar tijd niet vervangen, en FS deed het bij haar auto ook pas na 3 jaar.
Ding starte daarvoor ook altijd als de brandweer, zelfs in de winter met de kapotte choke.
En Mark heeft gezien hoe oud die accu is die erin ligt.

Maar ik hoop dat het bij jou alleen wat vocht is of iets anders simpels.
Niet dat de onsteking defect is ofzo, die is duur.
Ik was gewoon te haastig Ik wou zo snel mogelijk naar Geldermalsen knallen dus wou dat teffusding aankrijgen Maar hij sloeg maar niet aan Ik dus gelijk naar boven, overleggen met vader (die eigenlijk alleen maar verstand van auto's heeft en niet van motoren ) HIj: Bel gewoon de ANWB, je bent niet voor niets lid

Ik dus gelijk bellen, en toen bedacht ik me dat ik hem gewoon had verzopen (dat was net na mijn post die ik hier had gemaakt ) Ik dus meteen weer naar beneden om te testen of ik hem nu wel kon starten (en als ie zou starten gelijk de ANWB even afbellen), staat die ANWB gast er al Gewoon in minder dan 10 minuten

Ik de motor even op een parkeerplaatsje zetten waar hij met zijn auto stond, ANWB mannetje draait sleuteltje om en de motor start in 1 keer

Gewoon mijn fout dus Te snel weg willen en dan dat ding verzuipen En nog voordat ik de kans had om het recht te zetten was het ANWB mannetje er al Maar was wel een chille gast van de ANWB, heb met hem nog over de bloemetjes & bijtjes tandwieltjes & electronica zitten praten en toen uitgezwaaid en richting Geldermalsen geknald

Daar Rebel bij de Mac gezien en even voorgesteld. Zij vroeg waar ik vandaan kwam. Ik: Amsterdam, Zij: GODVERDOMME (lees: zachte G in Godverdomme), Amsterdam ?! En ik dacht dat ik ver moest rijden Daarna direct op zoek gegaan naar Mercy en hem tegengekomen op een parkeerplaats langs de weg samen met een ANWB gozer. De tweede van vandaag voor mij

Problem fixed en daarna lekker getoerd, vond het een leuke route Mercy Van alles wat

Dat was even het verslagje van vandaag in sneltreinvaart

[ Bericht 2% gewijzigd door hicham op 02-10-2005 19:01:06 ]
pi_31121442
Sorry voor het grote aantal smilies in bovenstaande post
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef yup het volgende:

De auto moet weg... Dan moet ik nog wel wat sparen denk ik, want school moet ook nog betaald worden

Tering... Naja het kan opzich wel... Ik mag 1000 euro rood staan... Maar het belangrijkste is dus dat die auto moet opdonderen... Daarna kan ik pas een motor halen. Ga nog maandag effe paar kleine dingen vervangen aan de auto daarna kan gaat ie op marktplaats/speurders etc.
Vergeet niet dat je ook nog motorkleding, benzinekosten en slijtageonderdelen moet gaan betalen. Alhoewel het met de slijtageonderdelen wel mee zal vallen bij die ZZR. Het is iig niet verstandig om met 1000 euro rood staan een motor te kopen, spaar liever even door zodat je zeker weet dat je kunt rijden ipv dat ie stilstaat omdat je geld tekort komt
pi_31121446
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef yup het volgende:

Pfff, hoe goedkoop wil je het hebben, 4000 was teveel voor je, maar 2250 is toch zeker reëel... zeker als je dat ding mooi vind heb je volgens mij een erg mooie aan dat ding ! Maar je moet zelf kijken ... de opleiding tot motorfapper is ook gewoon erg duur.
pi_31121467
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
Ik wacht nog wel op de uitgebreide
pi_31121493
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Pfff, hoe goedkoop wil je het hebben, 4000 was teveel voor je, maar 2250 is toch zeker reëel... zeker als je dat ding mooi vind heb je volgens mij een erg mooie aan dat ding ! Maar je moet zelf kijken ... de opleiding tot motorfapper is ook gewoon erg duur.
Dude ik vind 2250 ook reeel maar ik heb het geld gewoon niet, dat is wat anders he...

School+boeken+motorles+theorie+verzekering/belasting van auto, je denkt toch niet dat ik als student ook nog eens kan sparen ?

Geloof mij maar, die 400 is een geschenk uit de hemel echt, als ik nu 2250 kon uitgeven dan was ie nu van mij echt waar...
pi_31121582
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef yup het volgende:
Geloof mij maar, die 400 is een geschenk uit de hemel echt, als ik nu 2250 kon uitgeven dan was ie nu van mij echt waar...
Bedoelde ook niet specifiek dat je de prijs te hoog vond maar dat ik dacht dat je naarstig op zoek was naar een motor met een lage prijs. Dus catogorie 2000-3000, maar kennelijk nog iets minder

Als je die bimmer nou snel kon kwijtraken ... magoed. Het is niet echt een nieuw ding meer volgens mij

Je hebt ook gewoon te snel een auto gekocht jammer genoeg Ik was dat ook van plan, maar mocht het niet. Zou ook leuk zijn met dat betaald parkeren hier en dan wou ik nog echte en lelijk krot kopen ook Dan had ik de motor ook nooit kunnen betalen
pi_31121644
Naja oud ding, bij de APK hebben ze alleen maar een kapotte linkerachterveer gevonden... Beide achterveren vervangen voor de zekerheid en hij heeft dus nu tot november 2006 apk...

Verder ik heb nu geen budget. Ik ga denk ik sparen en dan zie ik het wel, als de bimmer weg is, dan kan ik veeeeel makkelijker sparen...
pi_31121776
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef hicham het volgende:

Heel gaaf verslag Hicham. De smileys vooral er in laten , dat benadrukt de verschillende elementen in je verhaal. De ANWB is vaak best snel, maar dit was dan wel heel snel inderdaad. Nou ja beter zo, je bent niet voor niets lid. Ze zullen wel vaker iets heel simpels op moeten lossen.

Het leek me vantevoren al een erg leuke route. Wat ik ervan begreep was: klaverblad, dijkjes en andere leuke bochtige wegen. Dat klinkt al als maximaal plezier natuurlijk.

Ik had niet verwacht dat het allemaal toch nog relatief snel opgelost kon worden en dat de meet dus gewoon door kon gaan. Super tof dat het gelukt is .

Maarruh Worldpimber en ik eisen wel een herhaling van deze route.
pi_31121820
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Maarruh Worldpimber en ik eisen wel een herhaling van deze route.
Het verslag klinkt inderdaad wat te leuk ...

zondag 2 oktober 2005 @ 19:10:16 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31121897
okee buik is vol geprobbed met voedsel dus kan nu wel even verhaal vertellen wat er met mijn motor was.

ik heb gisteren kleine knipperlichtjes op mijn motor gemonteerd en dat was eigenlijk een klusje van niets de aansluitingen waren exact hetzelfde als de originele knippers dus het was zo gepiept.

vanmorgen op de A2 had ik net een koekblik ingehaald en reed op de linkerbaan toen ineens een plof en mijn motor deed niets meer dus ik snel naar de vluchtstrook toe gesneld door een claxon serenade van wat koekblikken

gelijk maar ANWB gebeld dat ik met pech langs de weg stond.

ik heb wel gelijk mijn knipperlichten gecontroleerd en die deden niets meer ik de zekering nagekeken die was dus stuk. ik durfde niet de reserve te gebruiken omdat het een nieuw soort mini zekering betrof en ik wist niet of meneer a.nwb die bij zich zou hebben.

toen meneer a.nwb arriveerde verteld wat ik ondekt had en dat er een zekering stuk was hij meteen een nieuwe ering gedaan en toen starte de motor gelijk weer was echter van korte duur 1x keer gas geven en zekering brandde meteen door

na een hoop gezoek en tientallen zekeringen verder bleek dat er ergens een aardsluiting was, die kon hij niet gelijk vinden maar hij gaf gelukkig niet op.

ik de plastic achterkuip al gedemonteert en samen de knipperlicht aansluitingen gecontroleerd en daar bleek dus een probleem te zitten. ik heb de gemerkte draad als + gezien en gebruikt en dat is bij mijn Honda een -

nadat hij mijn bedrading omgewisseld had en goed aangesloten was het probleem eigenlijk over. hij had nog wel mijn lampje stukgeknepen met de tang toen hij wilde controleren of er in de zitting ervan sluiting zou zitten en helaas is het een 23Watt lampje die hij niet bij zich had en maar vervangen door 1 van 5 watt

daarna de motor weer helemaal in elkaar gezet en toen kon ik weer rijden
Let's race
Buienradar
pi_31121967
Ok, de smilies houden we erin
Hier nog 4 pics, baggerkwaliteit vergeleken met OPM's cam
Er zijn niet meer pics gemaakt, we hebben ons gefocssed op het rijden

Parkeerplaats waar Mercy stond, linksachter ANWB wagen staat de Fazer van Rebel

Samen met ANWB gast kloten aan de CBR, even later zouden ook de kontkappen eraf gaan

En dit was een plaspauze bij een tankstation

Alwaar Mercy een rotschop aan de Fazer gaf terwijl Rebel op het toilet was
pi_31122063
Martie, alle 4 meteen rondom vervangen? Waar gekocht en voor welke prijs? En is dat een beetje makkelijk te monteren?

Weinig foto's ja maar wel liev dat meneer A.Nwb toevallig jullie beide tegenkwam
pi_31122347
Ow ja, ik had al eerder gezegd tegen OPM en ook hier gepost dat ik niet de juiste bougiesleutel had. Maar Mercy wist me te vertellen dat die gewoon bij mijn standaard gereedschapssetje zat Na controle bleek dat inderdaad zo te zijn

Morgen meteen even de nieuwe bougies erin teffen
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:23:36 #123
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31122355
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef worldpimber het volgende:
Martie, alle 4 meteen rondom vervangen? Waar gekocht en voor welke prijs? En is dat een beetje makkelijk te monteren?

Weinig foto's ja maar wel liev dat meneer A.Nwb toevallig jullie beide tegenkwam
jaaah had ie snel gedaan vanuit Amsterdam naar Kerkdriel

ik heb ze nu rondom klein en het verschil is te merken met het in de schuur zetten

bij elkaar was ik 21 euro kwijt en het monteren kan gewoon op de bestaande aansluitingen
Let's race
Buienradar
pi_31122665
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

bij elkaar was ik 21 euro kwijt en het monteren kan gewoon op de bestaande aansluitingen
Maar wel op de juiste manier doen dan heH Zullen we die ANWB gasten ook ff vragen of ze bij de Fok!MC willen komen? Stelletje klunzen hier
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:42:33 #125
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31122927
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Maar wel op de juiste manier doen dan heH Zullen we die ANWB gasten ook ff vragen of ze bij de Fok!MC willen komen? Stelletje klunzen hier
strak plan
Let's race
Buienradar
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:43:58 #126
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31122982

mooi he die kleine knippers
Let's race
Buienradar
pi_31123031
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]

mooi he die kleine knippers
Jep

Is er helemaal bij ingeschoten door dat hectische gedoe voordat we konden rijden

Hoewel het wel de veroorzakers van de ellende waren
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:53:37 #128
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31123331
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef hicham het volgende:

[..]

Jep

Is er helemaal bij ingeschoten door dat hectische gedoe voordat we konden rijden

eigenlijk was ik de oorzaak van de storing
Let's race
Buienradar
pi_31123400
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

eigenlijk was ik de oorzaak van de storing
Dit is je 2de keer al, ik zou maar eens oppassen nu.

Op de foto wel te zien ja Die vorige waren echt dikke knotsen
pi_31124038
nice avatar

tok tok city geweest vandaag
pi_31124466
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice avatar
alhoewel deze ook aardig is

i'm off
pi_31124587
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef hicham het volgende:

[..]

Jep

Op de foto was ik ook even vergeten te kijken. Ze zijn ook zo klein dat je ze bijna niet meer ziet! Pas in vergelijking met die Fazer valt het zo op dat grote knippers echt niet mooi zijn , en kleintjes wel.
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:32:52 #133
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31124697
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]

i'm off
De nieuwe is beter.
op de oude zit je zo gruwelijk rechtop
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:33:56 #134
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31124745
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:48 schreef yup het volgende:
WA+ is echt wat anders dan WA hoor...

Denk dat het daardoor komt... Bij WA betalen ze GEEN FUCK aan je brommer. En motorrijders veroorzaken meestal minder klappers die hun eigen schuld is, zeg maar door roekeloos rijden etc. want meestal bekoop je zulke dingen met zware verwondingen of zelfs de dood... Met een auto is het klapper maken en uitstappen...

Maar het is bij orion direct... Ik ga morgen direct een belletje plegen want 130 per jaar is ECHT GEEN GELD...

http://www.oriondirect.nl/
Probeer maar eens https://www.myaon.nl/knmvverzekeringen/

Ik moet bij Orion 1150 euro betalen (all-risk) en bij de knmv betaal ik 900 euro.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31124885
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]

i'm off
Een gedeelte van de harde kern + introducé was iig naar toktokcity

Aan alles had ik gedacht:

Maar op worldpimber2.jpg zie je meer motor ... en de beelden zijn al zo onduidelijk
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:41:42 #136
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31124904
Who the fuck is rebel?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:58:40 #137
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31125149
Heîja, allemaal toch een leuke dag gehad dus.

2 pechgevallen die eigenlijk niet hoefden.
Zou het besmettelijk zijn.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
Who the fuck is rebel?
Een Bossche bol.

M-F.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

ik betaal nu 550 euro per jaar voor mijn CeeBeeR en dan is ie wel all risk verzekerd
Ik betaalde voor de Beemer die een hogere nieuwwaarde heeft en ruim 4.000 euro aan accesoires had ook 550 euro bij de KNMV .. die eigenlijk gewoon London verzekeringen is.
pi_31125177
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Probeer maar eens https://www.myaon.nl/knmvverzekeringen/

Ik moet bij Orion 1150 euro betalen (all-risk) en bij de knmv betaal ik 900 euro.

Met schade opzittenden kost het 200+ euri, niet zo duur dus...

Naja eerst effe me eigen verzekering (Meeus) vragen... Ik kan daar 40% korting krijgen...

En voor OPM: zolang die ZZR400 van je collega nog niet weg is heb ik interesse, als mijn geldstroom goed is (lees = koekblik verkocht is ) hoor je nog wel van me... Uiteraard als het ding dan niet weg is :-)
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:01:57 #139
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31125278
De nieuwe Aprilia 2 cylinder SuperMotard 450 cc, ca 60 pk bij weinig, zeer weinig kilo's..

Mooie achterbrug, maar vooral die seatpipe!

Blokje is ook een goede basis voor de opvolger van de RS-250.
Wel opvallend dat ze hem eerst in een SM introduceren, de sterkste groeimarkt denk ik.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:20:26 #140
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31125949
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Een Bossche bol.

M-F.
[..]

Ik betaalde voor de Beemer die een hogere nieuwwaarde heeft en ruim 4.000 euro aan accesoires had ook 550 euro bij de KNMV .. die eigenlijk gewoon London verzekeringen is.
Maar ik kan mijn beemer bij london niet allrisk verzekerd krijgen en bij de knmv wel(london max. 15000 euro nieuwwaarde... )
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:21:06 #141
17709 hollander172
pi_31125975
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie achterbrug, maar vooral die seatpipe!
Leuk voor de duo zo'n warmte kanon.
pi_31126176
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Leuk voor de duo zo'n warmte kanon.
Leuke duosteppies ook
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:

Toppie dag gehad

Heeft Nick nou onderhand al mogen gassen? Of is dit een domme vraag gezien het feit dat jij nog niets over een ziekenhuis of iets dergelijks hebt gepost?

Enneuh, ik heb het gevoel dat jij ons besmet ja

Ik ben moe, ga zo pitten Fok! server werkt ook niet echt mee
pi_31126578
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef yup het volgende:

[..]

Met schade opzittenden kost het 200+ euri, niet zo duur dus...

Naja eerst effe me eigen verzekering (Meeus) vragen... Ik kan daar 40% korting krijgen...

En voor OPM: zolang die ZZR400 van je collega nog niet weg is heb ik interesse, als mijn geldstroom goed is (lees = koekblik verkocht is ) hoor je nog wel van me... Uiteraard als het ding dan niet weg is :-)
Opzittende verzekering heb je niets aan, is netzoiets als een levensverzekering

/oude koeien uit de sloot
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:04:19 #144
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31127313
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:39 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Opzittende verzekering heb je niets aan, is netzoiets als een levensverzekering

/oude koeien uit de sloot
Ach, je kleding is cheap-ass meeverzekerd.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31127325
Hmmm dan maar geen opzittenden shit

Naja who cares eerst een rijbewijs + motor scoren

Ik zit effe nu te broeden hoe ik mijn geldstroom kan vergroten, geldnet overvallen word nu wel erg aantrekkelijk, nu nog een AK-47, kogelwerende vest + bivakmuts scoren
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:06:27 #146
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31127394
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef yup het volgende:
Hmmm dan maar geen opzittenden shit

Naja who cares eerst een rijbewijs + motor scoren

Ik zit effe nu te broeden hoe ik mijn geldstroom kan vergroten, geldnet overvallen word nu wel erg aantrekkelijk, nu nog een AK-47, kogelwerende vest + bivakmuts scoren
Tip:

Het begint met een W en eindigt op erken

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31127662
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Tip:

Het begint met een W en eindigt op erken

Hard & veel

En vakkenvullen iig niet, moet je teveel uren voor maken
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:20:49 #148
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31128047
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hard & veel

En vakkenvullen iig niet, moet je teveel uren voor maken
Laat ik dat nu net doen

Naja dan maar MEER vakkenvullen

Als ik in me achterhoofd heb dat ik daar een mooie brommer voor terugkrijg gaat de tijd zo hard, dat ik in notime een brommer heb gekocht
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:33:06 #150
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31128313
Toch nog even goed bezig geweest, dacht om 8 uur vanavond: 1 koppie thee en .

Maar toch de moed bij elkaar geraapt om iets nuttigs te doen van het weekend en het voorwiel van de remschijf ontdaan en het zaakje op het bandenapparaatje gezet.

Nu direct met veel, veel, heel veel sop. Al doende leert "mên". (foto's = clickable )

Ik was al met een kwartiertje klaar dit keer.

Velgje even in de kruipolie gezet bij alle gaatjes van de spaken, en morgen de spaken eraf halen.

Dat rare ding rechts is om je binnenband op zijn plaats te houden bij een bandenspanning van 1 bar in het terrein.
pi_31128920
Vaselin Pepijn, vaseline ... je hebt vast wel zo een pot bij je bed staan Maar gaat idd wel beter, gelukkig dat je eerst twee oefenvelgjes in bezit had. Maar dat ding rechtsonder, zit dat nou op de velg en daaroverheen pas de band

En ga je nu gewoon normale banden op je spaakwielen zetten en geen velgen meer kopen?
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef yup het volgende:

[..]

Laat ik dat nu net doen

Naja dan maar MEER vakkenvullen

Als ik in me achterhoofd heb dat ik daar een mooie brommer voor terugkrijg gaat de tijd zo hard, dat ik in notime een brommer heb gekocht
!! Dawissiknie Vind je het gek dat je naar een budgetmotor op zoek bent Je gaat me zeker niet vertellen waar je de vakken vult 1 van de 2 Lidl's bij je in de buurt, de AH/Dirk bij het Osdorpplein?

Internet werkt echt verrot hier momenteel, af en toe tig keer F5'en voor een pagina het doet
pi_31129198
Dirk van den Broek.

Jaja ik weet ga me maar afzeiken. Maar een ding: goed werk is zeldzaam... Goed verdienend werk kan je overal vinden maar het is allemaal saai of werk dat slecht is voor je gezondheid...

Ik ga binnenkort een andere opleiding doen. In de tussentijd voor Februari (dan begint school) ga ik wel wat meer werken denk ik...

Verder is mijn doelbudget max 2500 euro (kan hoger of lager zijn) maar ik denk dat dit haalbaar is MET motorrijlessen etc. erbij...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:09:07 #153
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31129670
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Vaselin Pepijn, vaseline ... je hebt vast wel zo een pot bij je bed staan

Vaseline is trouwens overschat.

En niets werkt beter op rubber dan gewone groene zeep.
Met veel water ben je die zeep ook weer gewoon kwijt als de band er bijvoorbeeld na montage juist omheen moet blijven zitten.
quote:
Maar gaat idd wel beter, gelukkig dat je eerst twee oefenvelgjes in bezit had. Maar dat ding rechtsonder, zit dat nou op de velg en daaroverheen pas de band
Geen idee, heb de band eraf gesloopt, en inelkaar is andere koek.

Maar ik kan morgen nog bij de achtervelg kijken. Deze ging er zo snel af.
Ik ging maar gewoon door zonder te stoppen.
quote:
En ga je nu gewoon normale banden op je spaakwielen zetten en geen velgen meer kopen?
Eerst de spaken eruit draaien, ben benieuwd hoeveel werk dat is.
Dan de naven oppoetsen, opsturen naar Haan Wheels, en mooie 17' inch velgen terugkrijgen na 1-2 weken. Geen gedoe met de remklauwen, maatvoering van de wielen of afstandsbussen.
pi_31130182
Weer lekker actief bezig, als dit werk maar niet ook weer in de prullenbak eindigt
quote:
De laatste jaren is Super Motard rijden een echte trend aan het worden. Meer en meer mensen beginnen met hun MX motor over de circuits te glijden, maar ook over de weg voor de hobby.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef yup het volgende:
Dirk van den Broek.

Jaja ik weet ga me maar afzeiken. Maar een ding: goed werk is zeldzaam... Goed verdienend werk kan je overal vinden maar het is allemaal saai of werk dat slecht is voor je gezondheid...

Ik ga binnenkort een andere opleiding doen. In de tussentijd voor Februari (dan begint school) ga ik wel wat meer werken denk ik...
Zo ben ik niet hoor, andermans putjesschepwerk afzeiken. Heb het zelf alleen nooit gedaan omdat ik het uurloon te laag vond, maar weet van genoeg anderen dat ze dat werk doen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:26:03 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31130254
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Weer lekker actief bezig, als dit werk maar niet ook weer in de prullenbak eindigt

KLX in onderdelen kopen?
quote:

En ik hoorde ook van iemand dat je met gietwielen niet op de SM circuitjes mag komen.
Dus dan is deze keus ook voordelig, ik wil volgend jaar toch wel een paar keer de baan op.

i
pi_31130282
Het heeft weinig loon maar is fokking chill werk... Is niet supersaai, altijd lachen met collega's ook...

Maar bijv. ik heb in een loods gewerkt, saai aftands werk maar wel hoge lonen...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:32:48 #157
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31130522
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef yup het volgende:
Het heeft weinig loon maar is fokking chill werk... Is niet supersaai, altijd lachen met collega's ook...

Maar bijv. ik heb in een loods gewerkt, saai aftands werk maar wel hoge lonen...
Maar wel in no-time een vette fiets onder je reet!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31130574
Dude ik zeg jou een ding: in die loods ging me rug totall loss (niet te letterlijk nemen) dat doe ik nooit meer dus echt waar niet...

Want ik meen dit echt: na een week daar werken zou ik zelfs niet op een motor kunnen stappen... Liever wat minder geld maar betere gezondheid...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:35:36 #159
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31130632
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef yup het volgende:
Dude ik zeg jou een ding: in die loods ging me rug totall loss (niet te letterlijk nemen) dat doe ik nooit meer dus echt waar niet...

Want ik meen dit echt: na een week daar werken zou ik zelfs niet op een motor kunnen stappen... Liever wat minder geld maar betere gezondheid...
Mietje...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31130794
Dat soort kutwerk doe ik onder andere nu ook, omdat ik geld nodig heb voor mijn C rijbewijs doe ik naast mijn gewone werk nu ook post. Het verdient zoals je zegt best goed en ik zou na 2 maanden nu al niet meer zonder kunnen, tis gewoon fijn als je gestort krijgt

Maar wat je inderdaad zegt..nu de winter eraankomt en het bedrijf bekend wordt (concurrent van TPG, TPG=lage lonen ) heb je ongelofelijk veel poststukken en die mensen die daar min of meer permanent werken zitten dan flink te balen en dat gaat zo iedere werkdag (2 maal per week) door.

Dan zit ik echt zo van wtf, wat voor leven hebben jullie Die zitten echt te vloeken en te tieren wanneer er weer een aantal pallets post binnenkomen, ik ook trouwens wanneer er weer veel te sorteren valt, want dat is kutwerk waar je rug kapot van gaat, en bezorgen niet Ik ga daar ook zo snel mogelijk meestoppen zodra ik ben aangenomen als koerier. Dat is pas lekker werk, hele dag toeren zonder moe te worden
pi_31130964
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:35 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Mietje...

Dit is gewoon een conspiricy van jou zodat ik te hard werk en niet meer kan motorrijden
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Dat soort kutwerk doe ik onder andere nu ook, omdat ik geld nodig heb voor mijn C rijbewijs doe ik naast mijn gewone werk nu ook post. Het verdient zoals je zegt best goed en ik zou na 2 maanden nu al niet meer zonder kunnen, tis gewoon fijn als je gestort krijgt

Maar wat je inderdaad zegt..nu de winter eraankomt en het bedrijf bekend wordt (concurrent van TPG, TPG=lage lonen ) heb je ongelofelijk veel poststukken en die mensen die daar min of meer permanent werken zitten dan flink te balen en dat gaat zo iedere werkdag (2 maal per week) door.

Dan zit ik echt zo van wtf, wat voor leven hebben jullie Die zitten echt te balen iedere werkdag, ik ook trouwens wanneer er weer veel te sorteren valt, want dat is kutwerk waar je rug kapot van gaat, en bezorgen niet Ik ga daar ook zo snel mogelijk meestoppen zodra ik ben aangenomen als koerier. Dat is pas lekker werk, hele dag toeren zonder moe te worden
Herkenbaar, en verder heb ik ook zware medelijden met vaste mensen bij zulke baantjes, heb ze zelf ook gezien en het is echt geen leven nee...
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:46:45 #162
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31131070
Truste

en werk/spaar ze!!!!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31131122
Slaapzeeeeeee

Thx verder.

We zien wel hoe ver we komen, iemand hier E30 kopen
pi_31131278
Nop geen interesse hier

gHum ze allen i
pi_31131834
Oh ik heb een nieuwe topicstart gemist

Beetje druk gehad de laatste dagen. Zal nu ook al weer slapen
pi_31136622
morgen
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef yup het volgende:
toen ik serieus overwoog die ZZR400 te nemen had ik mijn oude ZXR400 nog te koop staan, wat pepijn toen voorstelde was om nu alvast wat handgeld te geven (desnoods 100 euro) om hem alvast te reserveren.

het liefst wil ze hem zsm kwijt natuurlijk want hij staat al een tijdje te koop, maar ik weet zeker dat als jij uitlegt dat je eerst je auto wilt verkopen en dan pas die motor kunt wilt kopen ze echt bereid zal zijn om even te wachten (met de wetenschap dat die motor echt verkocht is) zodat jij de tijd hebt om je cashflow te fiksen.

ik hoor het wel
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:13:44 #167
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31136873
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:51 schreef worldpimber het volgende:
gHum ze allen i
Ik geloof niet dat 1 van de 8 dromen over motoren ging.
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:39:23 #168
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_31137048
Goedemorgen allemaal

@Pep zie mail
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:59:31 #169
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31137237
Mogge mensen

Peppovitorrio zie je mail
Let's race
Buienradar
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:52:09 #170
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31137963
Mogguh

Volgens mij ben ik hier een dag of 5 niet geweest ofzo

Nog spannende dingen gebeurd

Ik ga straks naar een huis kijken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:53:01 #171
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31137982
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:56:10 #172
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31138062
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
Ik ga straks naar een huis kijken
Kijken is altijd relaxed.
Samen met je vriendin even het weekend verlengen of moet je daarna gelijk weer aan den arbeid?
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef stinkie het volgende:
Quad te koop
Voor m'n woon-werk verkeer.
Lijkt me wel lachen in de winter.

Ben je trouwens nog lekker voor je kanis geschoten?
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:10:35 #173
19297 stinkie
pi_31138390
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Samen met je vriendin even het weekend verlengen of moet je daarna gelijk weer aan den arbeid?
[..]

Voor m'n woon-werk verkeer.
Lijkt me wel lachen in de winter.

Ben je trouwens nog lekker voor je kanis geschoten?
hoe raad je het zo

Schoot balletje onder helm door vanaf de zijkant, vol op mijn lip, gevolgd door 2 op de schouder terwijl ik stond te tieren en verf uit te spugen. Was iig net nadat ik er die ronde 3 van de tegenstanders had gepakt

Het konijnenpak werd door de soon-to-be ex-vrijgezel ook gewaardeerd Die hebben we eens flink voor z'n kloten geschoten
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:31:10 #174
17596 Makster
pi_31138852
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ben al aan de arbeid en ga daarna weer verder. Heb het echt TE druk om vrij te sjeffen. Morgen ook weer 2 dagen naar Nunspeet voor cursus dus het tikt lekker aan zo

Ga je je naven naar Haan sturen
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:06:26 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31139632
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef stinkie het volgende:
hoe raad je het zo

Schoot balletje onder helm door vanaf de zijkant, vol op mijn lip, gevolgd door 2 op de schouder terwijl ik stond te tieren en verf uit te spugen. Was iig net nadat ik er die ronde 3 van de tegenstanders had gepakt

Het konijnenpak werd door de soon-to-be ex-vrijgezel ook gewaardeerd Die hebben we eens flink voor z'n kloten geschoten

Was het inderdaad in een drassig gebied tussen de bomen?
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef Makster het volgende:
Ga je je naven naar Haan sturen

Even in het kort.

Heb de godfather van de CR opgeroepen per mail, en die raadt het af om de GPZ wielen af te draaien.
(hij kan het zelf niet eens )

Ik had oorspronkelijk verwacht dat een paar bussen ertussen om het wiel te centreren wel afdoende zou zijn.
JIj hebt immers 150/70 en 120/70 banden, dus ik dacht met 130/90 en 110/90 zijn deze wielen smaller.

Maar die oude Kawa dingen zijn echt megabreed, de naaf loopt ver door en de remschijf zit 4 centimeter buiten het wiel ofzo. Bij het KLX achterwiel zie je de remschijf niet eens als je boven op de band kijkt.

De losse meenemer waar het tandwiel op zit is 35 mm breed uitwendig, en daar moet 22.5 mm vanaf.
Dus ik denk zelf dat er wel een losse meenemer te fabriceren is, mits je kan draaien.
Kees zegt dat het heel moeilijk is om een nieuwe adapter te maken, want een viertakt heeft meer remmende werking en je moet je rubber in de meenemer wel kwijt.

Dus dan maar omspaken, en zonder problemen of aanpassingen de wielen erin zetten.
Schijnt dat je met gietwielen niet het circuit op mag, dus bijkomend voordeel.
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:09:18 #176
19297 stinkie
pi_31139684
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:16:11 #177
17709 hollander172
pi_31139847
quote:
........en die vind je echt mooi?
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:23:39 #178
19297 stinkie
pi_31139998
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:16 schreef hollander172 het volgende:

[..]

........en die vind je echt mooi?
kleur niet, model heeft wel iets vind ik.
pi_31140002
De meeting van zondag had dus genoeg verrassingen in petto. Gelukkig maar dat alles snel opgelost was en dat jullie nog konden genieten van het mooie weer.
intuition will take you further than logics will ever do
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:24:28 #180
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31140019
Net even een laskap uit de fabriek geleend en naar de zonsverduistering gekeken.

Die Transalp staat bij Lars om de hoek zie ik.
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:28:30 #181
19297 stinkie
pi_31140108
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Net even een laskap uit de fabriek geleend en naar de zonsverduistering gekeken.

Die Transalp staat bij Lars om de hoek zie ik.
Africa Twin, geen TransAlp
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:32:00 #182
17596 Makster
pi_31140191
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Was het inderdaad in een drassig gebied tussen de bomen?
[..]

[afbeelding]

Even in het kort.

Heb de godfather van de CR opgeroepen per mail, en die raadt het af om de GPZ wielen af te draaien.
(hij kan het zelf niet eens )

Ik had oorspronkelijk verwacht dat een paar bussen ertussen om het wiel te centreren wel afdoende zou zijn.
JIj hebt immers 150/70 en 120/70 banden, dus ik dacht met 130/90 en 110/90 zijn deze wielen smaller.

Maar die oude Kawa dingen zijn echt megabreed, de naaf loopt ver door en de remschijf zit 4 centimeter buiten het wiel ofzo. Bij het KLX achterwiel zie je de remschijf niet eens als je boven op de band kijkt.

De losse meenemer waar het tandwiel op zit is 35 mm breed uitwendig, en daar moet 22.5 mm vanaf.
Dus ik denk zelf dat er wel een losse meenemer te fabriceren is, mits je kan draaien.
Kees zegt dat het heel moeilijk is om een nieuwe adapter te maken, want een viertakt heeft meer remmende werking en je moet je rubber in de meenemer wel kwijt.

Dus dan maar omspaken, en zonder problemen of aanpassingen de wielen erin zetten.
Schijnt dat je met gietwielen niet het circuit op mag, dus bijkomend voordeel.
Met gietwielen NIET op het circuit Vreemd, waarom niet

Maar goed, je naven opsturen is wel een idee ja als ik het zo hoor

Mijn buurjoch heeft voor 220 Euro GS500 wielen gescoord voor zijn LC4, inclusief 320mm zwevende (zelf gemaakte) porno schijf en adapter

alleen de lagers waren net te smal voor de naaf, gaat ie morgen even naar zijn oom met die garage waar ze die tractorpull motoren bouwen. ff lagers eruit persen, nieuwe erin en klaar

Owja, ik heb achter een 160 er omheen liggen
pi_31140230
Mogguh

Pep, check je mail

maandag 3 oktober 2005 @ 11:36:51 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31140286
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:
Africa Twin, geen TransAlp
Je hebt het steeds over een transalp, dus ik las weinig maar oordeelde over de overgespoten rat bike.
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:38:27 #185
19297 stinkie
pi_31140325
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je hebt het steeds over een transalp, dus ik las weinig maar oordeelde over de overgespoten rat bike.
die kleur is idd niet veel, aar daar is wel wat aan te doen natuurlijk
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:46:18 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31140525
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Makster het volgende:
Met gietwielen NIET op het circuit Vreemd, waarom niet
Idd, mag met wegmotoren toch ook.
Maar dat las ik ergens van iemand die zich erin aan het verdiepen was.
Misschien is het gevaarlijker met vallen.
SM's rijden vaak op kartbaantjes en zo, en gaan we vaker onderuit.

Edit: bedacht me al eerder dat het misschien inverband met het onverharde deel is, en spaakwielen kunnen beter tegen jumpen.
quote:
Maar goed, je naven opsturen is wel een idee ja als ik het zo hoor

Mijn buurjoch heeft voor 220 Euro GS500 wielen gescoord voor zijn LC4, inclusief 320mm zwevende (zelf gemaakte) porno schijf en adapter

alleen de lagers waren net te smal voor de naaf, gaat ie morgen even naar zijn oom met die garage waar ze die tractorpull motoren bouwen. ff lagers eruit persen, nieuwe erin en klaar
Ik wist niet dat dit ding op kenteken stond.

Maar het was dus een compleet setje?
quote:
Owja, ik heb achter een 160 er omheen liggen
Wreed.

Die 130 zat er hier al zo krap onder.

Staat al vet goed genoeg en stuurt nog wat lichter.
Nog breder is natuurlijk nog meer porno.

maandag 3 oktober 2005 @ 11:50:43 #187
17596 Makster
pi_31140635
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd, mag met wegmotoren toch ook.
Maar dat las ik ergens van iemand die zich erin aan het verdiepen was.
Misschien is het gevaarlijker met vallen.
SM's rijden vaak op kartbaantjes en zo, en gaan we vaker onderuit.
[..]

Ik wist niet dat dit ding op kenteken stond.

Maar het was dus een compleet setje?
[..]

Wreed.

Die 130 zat er hier al zo krap onder.

Staat al vet goed genoeg en stuurt nog wat lichter.
Nog breder is natuurlijk nog meer porno.

[afbeelding]
Die van mijn buurjoch staat gewoon op kenteken hoor ding ziet er niet uit maar rijdt als een aap zonder banaan

Vorige week ergens in de avond nog wezen crossen door de blubber bij wegwerkzaamheden een kilomter ofzo verderop. Was goed te doen, ik kwam zo zwart als een zebra thuis man

Maar idd een compleet setje.... Zag er goed uit, ik moest gelijk aan jou denken
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:57:53 #188
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31140813
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
Mogguh

Pep, check je mail

Let's race
Buienradar
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:59:17 #189
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31140851
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef Makster het volgende:
Die van mijn buurjoch staat gewoon op kenteken hoor ding ziet er niet uit maar rijdt als een aap zonder banaan

Vorige week ergens in de avond nog wezen crossen door de blubber bij wegwerkzaamheden een kilomter ofzo verderop. Was goed te doen, ik kwam zo zwart als een zebra thuis man

Maar idd een compleet setje.... Zag er goed uit, ik moest gelijk aan jou denken
Ah, dus zo kom je nog een beetje aan je trekken.

En maar zeggen dat je te druk hebt voor ons.
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
Mogguh

Pep, check je mail

Moet ik inderdaad al een tijd doen.

Zijn lesfilmpjes van Youssef geloof ik, of van jou, ik zie toch geen verschil.
Moet ze hier eens met geluid bekijken.
pi_31141079
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Moet ik inderdaad al een tijd doen.

Zijn lesfilmpjes van Youssef geloof ik, of van jou, ik zie toch geen verschil.
Moet ze hier eens met geluid bekijken.
[afbeelding]

Je had het al eerder gepost ja, maar ik wist niet dat ze van ons waren Je had ze kennelijk gedownload en daarna naar jezelf gestuurd zodat je het niet zou vergeten? Zijn idd de lesfilmpjes, heb ff het nummer opgezocht in mijn eigen archief

Grootte: Enorm
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:09:39 #191
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31141163
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
Grootte: Enorm

Zo maar eens even doen, jullie hebben een maand rond de wereld gezworven.
Kreeg hem pas donderdag of vrijdag binnen.
Wie weet moest het Echelon ze eerst bekijken..
pi_31141214
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Vond het al heel wat dat FS eerst goedemorgen zei
De nieuwste rage heH Die van jouw was toch ook niet serieus bedoelt?

Is dit wat voor jou Peppovitch, een ZZR1200 ScooTaH!!!!!!!!
pi_31141281
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef hicham het volgende:

[..]

Vond het al heel wat dat FS eerst goedemorgen zei
De nieuwste rage heH Die van jouw was toch ook niet serieus bedoelt?

[afbeelding]
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:14:01 #194
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31141287
quote:

[afbeelding]
Coole shop. Maar inderdaad.
pi_31141332

Zat gisteravond nog even wat filmpies te kijken, oa. How to Pull Wheelies 1 en 3.. zag daar een minibike voorbij komen en ik dacht.. hey das toch best leuk
Zou het best wel weer eens willen proberen, ik denk dat ik nu toch wel iets beter kan manoeuvreren met dat ding. Nee toen bakte ik er niks van, alhoewel ik toen meer bezig was met achterom kijken aangezien ik niet in de weg wou rijden voor de snellere gasten.. ja en dan vlieg je wel eens bij de boarding op

Goh.. moet maar eens ophouden met dat gedagdroom. Maar goed, dat heb je hè, als je op school zit

pi_31141391
quote:

[afbeelding]
@Hicham;
hoe kan ik daar mijn icon van maken?
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:23:45 #197
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31141532
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

@Hicham;
Blijft helaas weinig van over denk ik.
pi_31141581

Sorry Mercy & Raus
Pic zal waarschijnlijk al bekend zijn via MF, maar besloot het nu maar eens te posten op Fok
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef Fulcrum_X het volgende:

Zat gisteravond nog even wat filmpies te kijken, oa. How to Pull Wheelies 1 en 3.. zag daar een minibike voorbij komen en ik dacht.. hey das toch best leuk
Zou het best wel weer eens willen proberen, ik denk dat ik nu toch wel iets beter kan manoeuvreren met dat ding. Nee toen bakte ik er niks van, alhoewel ik toen meer bezig was met achterom kijken aangezien ik niet in de weg wou rijden voor de snellere gasten.. ja en dan vlieg je wel eens bij de boarding op

Goh.. moet maar eens ophouden met dat gedagdroom. Maar goed, dat heb je hè, als je op school zit

[afbeelding]
Nog makkelijker KD-en
Ga eens op bezoek bij Lars ofzo, die heeft ook een minibike
Kunnen jullie wedstrijdjes houdeuh
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

@Hicham;
Stuur een significant bedrag naar mijn girorekening incl. je accountgegevens en de rest gaat vanzelf
pi_31141787
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef hicham het volgende:

[..]

Nog makkelijker KD-en
Ga eens op bezoek bij Lars ofzo, die heeft ook een minibike
Kunnen jullie wedstrijdjes houdeuh
KD-en zal nu wel lukken denk ik. Lukte mij destijds niet op de kartbaan, maar goed.. toen had ik ook nog nooit eerder een 2-wieler met motortje bereden

Heb hem trouwens niet meer hè, verkocht in mei ofzo
pi_31141811
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Blijft helaas weinig van over denk ik.
[afbeelding]
Waarom doe jij altijd een flare of hoe dat dan ook genoemd wordt bij de koplampen op foto's

@R2-D2, kopieer deze URL: http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/zzr1200scootah.jpg. Klik op "Wijzig Profiel" bovenaan de pagina, en plak het adres vervolgens in het veldje "Webicon" Je kunt ook het plaatje op je PC opslaan, en vervolgens naar de Usericon Manager op dezelfde pagina. Daar vervolgens het plaatje op je PC selecteren en uploaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')