Wat een anglicisme met een vet randje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halsema!
Vroeger zag ze er tenminste nog 'fuckable' uit, maar nu dat ook verdwenen is.. zo is mijn sympathie voor haar.
Maar zijn taalgebruik is wel okayquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Piet Hein Donner
Omdat ik het idee heb dat ie van Mars komt. Of een willekeurige andere planeet dan mijn lieve Aarde.
Ik zou wel graag wat onderbouwing willen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef the_jasper het volgende:
jan marrijnisen van de sp
dat schaap mogen ze ook een keer ruimen
Dat is geen reden; dat is de trant van een puber die van z'n moeder de Sixteen nog niet mag kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halsema!
Vroeger zag ze er tenminste nog 'fuckable' uit, maar nu dat ook verdwenen is.. zo is mijn sympathie voor haar.
De morele superioriteit wat elk woord uitstraat en de walgelijke betweterigheid met aangehaakte onrealistische plannen om idealistische doelen te verwezelijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou wel graag wat onderbouwing willen.
Zie mijn onderschrift.
Het zit je nogal hoog he. Het enige wat ze poogt te doen is het beleid van haar voorganger Cohen uitvoeren..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw Rita Verdonk. Deze schofterige ordinaire vrouw staat voor alles wat mensonwaardig is, heeft haar uiterlijk én haar manier van toespreken rechtstreeks van de Trollenkoning uit de Efteling gekopieerd en heeft haar hart verkocht in ruil voor een plaatsje in de schijnwerpers, geen enkel zichzelf 'mens' noemend wezen zou haar beleid normaal gesproken dan ook kunnen uitvoeren. In de middeleeuwen werden dit soort vrouwen nog verbrand, gelukkig voor haar leven we tegenwoordig in een wereld met een dun vernislaagje beschaving. Ik heb medelijden met haar man en kinderen aangezien ze ooit wél wist wat het begrip 'liefde' inhoudt.
Ja, dat kan ik wel volledig met je eens zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:11 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De morele superioriteit wat elk woord uitstraat en de walgelijke betweterigheid met aangehaakte onrealistische plannen om idealistische doelen te verwezelijken.
Natuurlijk niet. Dat is een kutsmoes. Zij is zelf verantwoordelijk voor haar eigen beleid, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog he. Het enige wat ze poogt te doen is het beleid van haar voorganger Cohen uitvoeren..
Dat snap ik, want die woorden kunnen bijna niet van toepassing zijn op Jan Marijnissen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef JanMichiel het volgende:
Mijn commentaar was overigens gericht tot Halsema, Jan M. is wel oke!
Dat dan weer wel.quote:
Wat hij zegt, goed plan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Geniaal idee dat negatieve stemmen. Als iemand dan bv. 60.000 voorkeurstemmen krijgt kan dat ongedaan worden gemaakt als iemand teveel negatieve voorkeurstemmen krijgt.
Deze matige poging tot GeenStijlhumor overschaduwt niet het moment dat hij eens een poging heeft gewaagd bij mij en mijn lobbycollega's. urrrggghhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Archie. het volgende:
Nou en? Hij is vrijgezel en katholiek. Platneucken die dansmariekes, zou ik zeggen.
Toen dacht je niet eens: shit, had ik maar een kort rokje gedragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los en lonken maar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Deze matige poging tot GeenStijlhumor overschaduwt niet het moment dat hij eens een poging heeft gewaagd bij mij en mijn lobbycollega's. urrrggghhhhhhhhhh.
Nou, niet als ik de Tweede Kamer nog levend wil verlaten, nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toen dacht je niet eens: shit, had ik maar een kort rokje gedragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los en lonken maar?
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef De_Godlasteraar het volgende:
alle linkse lui, Halsema als eerst
bijdehand, irritant, grootheidswaan, demoniserende trekjes, niet goed voor het land: sociaal. economisch en moralistisch, etcquote:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar demoniseren? Daar heb ik 'r nog niet op kunnen betrappen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef De_Godlasteraar het volgende:
[..]
bijdehand, irritant, grootheidswaan, demoniserende trekjes, niet goed voor het land: sociaal. economisch en moralistisch, etc
Die ga ik ook gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
"My name is Henk de Haan. I am a male chicken."
Bijna? Je bent tegen solidariteit, tegen woningbouwverenigingen, tegen renationaliseren, maar je houdt wél van de Stones?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die ga ik ook gebruiken![]()
mijn negatieve stem gaat naar Marijnissen, puur en alleen omdat hij qua politieke opvattingen bijna het tegenovergestelde van mij is![]()
maar dat negatieve stemmen idee steun ik trouwens niet
Oh, die vind ik nou wel weer minder erg dan Rosenmoller en Halsema en die walgelijke Europarlementarier van ze, die met die rooie krullen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef Steijn het volgende:
Marijke Vos
Kathalijne Buitenwegquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:47 schreef Floripas het volgende:die walgelijke Europarlementarier van ze, die met die rooie krullen.
waar heb ik wat over solidariteit, woningbouwverenigingen, renationaliseren of de Stones (die idd wel goed zijn, maar The Beatles zijn veel beter) gezegd?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bijna? Je bent tegen solidariteit, tegen woningbouwverenigingen, tegen renationaliseren, maar je houdt wél van de Stones?
Het was een grapje. Grap-je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
waar heb ik wat over solidariteit, woningbouwverenigingen, renationaliseren of de Stones (die idd wel goed zijn, maar The Beatles zijn veel beter) gezegd?
Oh sorry.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:51 schreef Floripas het volgende:
Urgghhhh. Ik krijg antiperistaltische bewegingen van die naam.
Nee, die vin' 'k wel weer tof.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oh sorry.
Krista van Velzen is trouwens ook erg.![]()
Ik hou totaal niet van activisten, als je met een hamer op defensiematerieel gaat slaan hoor je wat mij betreft niet in de kamer thuis. Duivendak kan er trouwens ook wat van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:54 schreef Floripas het volgende:
Nee, die vin' 'k wel weer tof.
Dat was ook omdat ze een keer bij een debat was met een etentje, en alles. Bij dat etentje bestelde ze gewoon de daghap, en na het debat ging ze logeren bij een vriendin, terwijl al die andere politici de bloemetjes buitenzetten met dure braadstukken, heel veel drank en sjieke hotels. Op kosten van de belastingbetaler, natuurlijk.
Vind jij dat mensen met een strafblad niet in de kamer mogen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van activisten, als je met een hamer op defensiematerieel gaat slaan hoor je wat mij betreft niet in de kamer thuis. Duivendak kan er trouwens ook wat van.![]()
al zou ze 16 miljoen tegenstemmen krijgen, dan nog is haar zetelvulling maar gehalveerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Mijn anti-stem gaat ook naar Sharon Dijksma, echt zetelvulling letterijk en figuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
Welke Nederlandse politicus of politica zou jouw negatieve stem krijgen, als zoiets bestond? Wie is echt het fotonegatief van jouw opvattingen of persoonlijke voorkeuren? Spui nu je antipathie!
[afbeelding]
Henk de Haan
Een CDA-kamerlid dat het waagt om luid snurkend in slaap te vallen bij vergaderingen en eens een Nederlandse delegatie in het Midden-Oosten in ernstig discrediet bracht toen hij zich aan de sjeiks voorstelde als: "My name is Henk de Haan. I am a male chicken."
quote:Hij schijnt vervolgens in hysterisch lachen te zijn uitgebarsten.
Ik ken geen dommere backbencher.
Ik heb ooit een briljante aflevering van Harry Mens gezien waarin Mens Camiel (die naam alleen alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank.
Camiel Eurlings zowiezo. Hij is ook nog eens een rokkenjager.
Naieveling. Dat was gewoon een versiertruc van Harry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb ooit een briljante aflevering van Harry Mens gezien waarin Mens Camiel (die naam alleen al) op de man afvroeg of hij homo was. Camiel antwoordde "neen", waarna HM zeide "dan is dat ook weer uit de wereld". Mijn twijfels echter niet
![]()
Volgens mij is zij juist een hele goede politica en de beste GLer, maar ja smaken verschillen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef Steijn het volgende:
Marijke Vos
En waarom dan wel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oh sorry.
Krista van Velzen is trouwens ook erg.![]()
Omdat ze haar politieke visie in het verleden al eens kracht heeft doen bijzetten middels een voorhamer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef DaveM het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Omdat ze opkomt voor zeehonden?
Omdat ze van de SP is?
*mompelt iets over wilde haren en jeugdzondes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef Sickie het volgende:
[..]
Omdat ze haar politieke visie in het verleden al eens kracht heeft doen bijzetten middels een voorhamer?
Als die types voor de VVD in de kamer willen komen is het ok, als het voor de SP of GL is dan is het duidelijk dat ze niets geleerd hebben van hun jeugdzondes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
*mompelt iets over wilde haren en jeugdzondes.
Jij vindt zeker ook dat Yildiz nooit van z'n leven in de 2e Kamer mag komen?
idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als die types voor de VVD in de kamer willen komen is het ok, als het voor de SP of GL is dan is het duidelijk dat ze niets geleerd hebben van hun jeugdzondes.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw Rita Verdonk. Deze schofterige ordinaire vrouw staat voor alles wat mensonwaardig is, heeft haar uiterlijk én haar manier van toespreken rechtstreeks van de Trollenkoning uit de Efteling gekopieerd en heeft haar hart verkocht in ruil voor een plaatsje in de schijnwerpers, geen enkel zichzelf 'mens' noemend wezen zou haar beleid normaal gesproken dan ook kunnen uitvoeren. In de middeleeuwen werden dit soort vrouwen nog verbrand, gelukkig voor haar leven we tegenwoordig in een wereld met een dun vernislaagje beschaving. Ik heb medelijden met haar man en kinderen aangezien ze ooit wél wist wat het begrip 'liefde' inhoudt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Naieveling. Dat was gewoon een versiertruc van Harry.
Names! We want names!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Hmmm, aan de ene kant zou ik voor die schreeuwerige Fortuyn-adepten kiezen, maar die hebben ook wel weer iets vertederends. Ik veracht voornamelijk van die figuren die werkelijk onverwoestbare dogma's hebben of blijk geven van het feit dat ze totaal geen realiteitszin hebben. Ook politici die onnodig angstgevoelens aanzwengelen zijn nou niet bepaald mijn favorieten.
Dat vind ik wat lastig, omdat politici op sommige vlakken heel erg onsympathiek overkomen maar wel vaksbekwaam zijn of op andere vlakken wel weer goed presteren.quote:
Ik heb ook overwogen haar in de TS aan te voeren, maar dan werd het wel één grote CDA-bash.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:05 schreef freako het volgende:
Het is nu wel heel makkelijk voor mij om de halve SP- en/of GroenLinks-fractie in te vullen, maar dat is wel erg makkelijk.
Aangezien ik politiek ergens tussen CDA en VVD hang, kies ik er daar maar een stel van uit.
Schreijer-Pierik (CDA). De standpunten gaan op zich nog wel, vaak ben ik het er nog mee eens ook. Maar het mens zelf is zo ontstellend dom, hoe die ooit in de Kamer is gekomen is een raadsel. Ze is met voorkeursstemmen gekozen. Waarom, ik snap het niet.
Hihihihihi ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar ja ik zie het niet wanneer een man een andere man leuk vindt, ik ben niet zo thuis in die homoversiertrucjes
![]()
dat ging toch om een kernonderzeeer in Schotland???quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind jij dat mensen met een strafblad niet in de kamer mogen?
Volgens mij heeft Krista van Velzen geen strafblad: die vliegtuigen waren er namelijk "officieel" niet, omdat het nucleaire bommenwerpers zijn. En wij hebben geen kernwapens![]()
Ze heeft anders nooit afstand genomen van die vrij a-sociale wijze van actievoeren dus van jeugdzondes zou ik hier niet willen spreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
*mompelt iets over wilde haren en jeugdzondes.
Jij vindt zeker ook dat Yildiz nooit van z'n leven in de 2e Kamer mag komen?
Het kan me geen zak schelen voor welke partij die mensen in de kamer zitten. Mensen die dergelijke middelen hanteren om hun wil er op een ondemocratische wijze door te willen drijven horen in mijn ogen niet in de kamer thuis. Dit geldt voor VVD, GL en de rest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als die types voor de VVD in de kamer willen komen is het ok, als het voor de SP of GL is dan is het duidelijk dat ze niets geleerd hebben van hun jeugdzondes.
Het ging inderdaad om een onderzeeer in Schotland. Verder hebben wij hier in Nederland geen bommenwerpers specifiek gericht op nucleaire bombardementen. De kernkoppen die hier in Nederland liggen worden namelijk, mocht het zover komen, vanaf een F16 geworpen en die bestaan wel degelijk daar ze ook andere taken hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ging toch om een kernonderzeeer in Schotland???
volgens mij heeft ze wel een strafblad overigens.
het mooie van een democratie is dat iedereen in de kamer kan komen. Het zou geen democratie zijn als mensen met een strafblad werden geweigerd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het kan me geen zak schelen voor welke partij die mensen in de kamer zitten. Mensen die dergelijke middelen hanteren om hun wil er op een ondemocratische wijze door te willen drijven horen in mijn ogen niet in de kamer thuis. Dit geldt voor VVD, GL en de rest.
Wat is het dat Geert Wilders doet dat hem zo gevaarlijk maakt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef tillaard het volgende:
Mijn antistem gaat per expresse naar Geert Wilders.
Waarom? Ik schat een deel het Nederlandse volk dermate laag in dat ik Wilders een gevaar vind in de politiek. Hij maakt zo af en toe zijn punten, maar zijn hele optreden, zijn aura en vooral zijn reputatie maken het een man die ik niet in de kamer wil zien zitten.
Ik kan een boek vullen over het hoogst irritante spwaakgebwuik van Halsema, de draaikonterij van Bos of alles aan Agnes Kant wat me niet aan staat. Ik acht hen echter niet gevaarlijk, Geert wel.
I know ... maar volgens mij zijn die kernkoppen er niet (meer?) de kernwapentaak is gewoon door het bondgenootschap vastgelegd iig geloof ik, daar wordt (werd?) ook op geoefendquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het ging inderdaad om een onderzeeer in Schotland. Verder hebben wij hier in Nederland geen bommenwerpers specifiek gericht op nucleaire bombardementen. De kernkoppen die hier in Nederland liggen worden namelijk, mocht het zover komen, vanaf een F16 geworpen en die bestaan wel degelijk daar ze ook andere taken hebben.
Of ze er nog zijn is mij onbekend. Dat onze piloten erop getraind zijn om ze af kunnen werpen is wel een feit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know ... maar volgens mij zijn die kernkoppen er niet (meer?) de kernwapentaak is gewoon door het bondgenootschap vastgelegd iig geloof ik, daar wordt (werd?) ook op geoefend
Eens een vandaal...altijd een crimineel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ze heeft anders nooit afstand genomen van die vrij a-sociale wijze van actievoeren dus van jeugdzondes zou ik hier niet willen spreken.
een Fok!ker die is opgepakt wegens het plaatsen van een tas met balonnen op Den Haag CS.quote:Enne, wie de neuck is Yildiz?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
Henk de Haan
Een CDA-kamerlid dat (...) eens een Nederlandse delegatie in het Midden-Oosten in ernstig discrediet bracht toen hij zich aan de sjeiks voorstelde als: "My name is Henk de Haan. I am a male chicken." Hij schijnt vervolgens in hysterisch lachen te zijn uitgebarsten.
Oh lieve help.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:48 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zelfs voor een of ander zoetsappig emo-toneelstuk zou dit gewoon te erg zijn.
[afbeelding]
Wat een overdosis dramatiek, dramaqueen. Gelukkig blijkt uit bovenstaande post dat je beaamt dat een meerderheid van de Nederlanders een bijzonder streng en rechtlijnig beleid voorstaat. Ze is niet voor niets de meest populaire minister. It's a tough job but someone has to do it.
Van een gemeenschappelijke kennis, hoor ik dat ze een bovenmatig gelukkig huwelijk heeft.
Dan denk ik dat Ayaan Hirsi Ali bij mij een goede kans maaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt mij gezond om als extra verplichting in te stellen dat de persoon kandidaat voor de partij waar je op wilt stemmen is. Dan zou het daadwerkelijk interresant worden denk ik zo.
(nu heb ik alleen het probleem dat ik niet bepaald heb uitgemaakt waar ik op wil stemmen)
Op een dergelijke geweldadige wijze je politieke visie kracht bij zetten noem ik meer dan vandalisme.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:43 schreef DaveM het volgende:
[..]
Eens een vandaal...altijd een crimineel.
[..]
een Fok!ker die is opgepakt wegens het plaatsen van een tas met balonnen op Den Haag CS.
Waarom een tas achterlaten niet zou mogen.
Ik heb wel eens de kwalificatie "gladde jezuïet" gehoord.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
Maxime Verhagen met stip en vlag, wimpel en vaandel
Wat een enge katholieke gluiperd
ja ik ook ... tot hij er zelf hysterisch om begint te lachenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo'n anekdote vind ik juist vóór de beste man pleiten.
Dat zeg ik, hij maakt links en rechts zijn punten maar hij brengt ze te extreem. Je kan ook 'kritisch' t.o.v. moslims zijn zonder meteen een hele bevolkingsgroep tegen je op te stoken. En het 'stomme deel' van ons volk snapt niet dat zo'n situatie het probleem alleen maar verergert ipv oplost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wat is het dat Geert Wilders doet dat hem zo gevaarlijk maakt?
Oh ja...het was een onderzeeer. Dat van die F16s was weer iemand anders. *schaam*quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het kan me geen zak schelen voor welke partij die mensen in de kamer zitten. Mensen die dergelijke middelen hanteren om hun wil er op een ondemocratische wijze door te willen drijven horen in mijn ogen niet in de kamer thuis. Dit geldt voor VVD, GL en de rest.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja...het was een onderzeeer. Dat van die F16s was weer iemand anders. *schaam*
Tot voor kort zaten er nogal veel verzetshelden in de Tweede Kamer. Ook maar wegwerken dan?
En die atoomonderzeeer is er echt niet om gezellig te klaverjassen, maar om moorden mee te plegen. Ik ben geen pacifist; soms vind ik bepaalde vormen van geweld geoorloofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |