Wat hij zegt, goed plan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Geniaal idee dat negatieve stemmen. Als iemand dan bv. 60.000 voorkeurstemmen krijgt kan dat ongedaan worden gemaakt als iemand teveel negatieve voorkeurstemmen krijgt.
Deze matige poging tot GeenStijlhumor overschaduwt niet het moment dat hij eens een poging heeft gewaagd bij mij en mijn lobbycollega's. urrrggghhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Archie. het volgende:
Nou en? Hij is vrijgezel en katholiek. Platneucken die dansmariekes, zou ik zeggen.
Toen dacht je niet eens: shit, had ik maar een kort rokje gedragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los en lonken maar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Deze matige poging tot GeenStijlhumor overschaduwt niet het moment dat hij eens een poging heeft gewaagd bij mij en mijn lobbycollega's. urrrggghhhhhhhhhh.
Nou, niet als ik de Tweede Kamer nog levend wil verlaten, nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toen dacht je niet eens: shit, had ik maar een kort rokje gedragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los en lonken maar?
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef De_Godlasteraar het volgende:
alle linkse lui, Halsema als eerst
bijdehand, irritant, grootheidswaan, demoniserende trekjes, niet goed voor het land: sociaal. economisch en moralistisch, etcquote:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar demoniseren? Daar heb ik 'r nog niet op kunnen betrappen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef De_Godlasteraar het volgende:
[..]
bijdehand, irritant, grootheidswaan, demoniserende trekjes, niet goed voor het land: sociaal. economisch en moralistisch, etc
Die ga ik ook gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
"My name is Henk de Haan. I am a male chicken."
Bijna? Je bent tegen solidariteit, tegen woningbouwverenigingen, tegen renationaliseren, maar je houdt wél van de Stones?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die ga ik ook gebruiken![]()
mijn negatieve stem gaat naar Marijnissen, puur en alleen omdat hij qua politieke opvattingen bijna het tegenovergestelde van mij is![]()
maar dat negatieve stemmen idee steun ik trouwens niet
Oh, die vind ik nou wel weer minder erg dan Rosenmoller en Halsema en die walgelijke Europarlementarier van ze, die met die rooie krullen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef Steijn het volgende:
Marijke Vos
Kathalijne Buitenwegquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:47 schreef Floripas het volgende:die walgelijke Europarlementarier van ze, die met die rooie krullen.
waar heb ik wat over solidariteit, woningbouwverenigingen, renationaliseren of de Stones (die idd wel goed zijn, maar The Beatles zijn veel beter) gezegd?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bijna? Je bent tegen solidariteit, tegen woningbouwverenigingen, tegen renationaliseren, maar je houdt wél van de Stones?
Het was een grapje. Grap-je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
waar heb ik wat over solidariteit, woningbouwverenigingen, renationaliseren of de Stones (die idd wel goed zijn, maar The Beatles zijn veel beter) gezegd?
Oh sorry.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:51 schreef Floripas het volgende:
Urgghhhh. Ik krijg antiperistaltische bewegingen van die naam.
Nee, die vin' 'k wel weer tof.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oh sorry.
Krista van Velzen is trouwens ook erg.![]()
Ik hou totaal niet van activisten, als je met een hamer op defensiematerieel gaat slaan hoor je wat mij betreft niet in de kamer thuis. Duivendak kan er trouwens ook wat van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:54 schreef Floripas het volgende:
Nee, die vin' 'k wel weer tof.
Dat was ook omdat ze een keer bij een debat was met een etentje, en alles. Bij dat etentje bestelde ze gewoon de daghap, en na het debat ging ze logeren bij een vriendin, terwijl al die andere politici de bloemetjes buitenzetten met dure braadstukken, heel veel drank en sjieke hotels. Op kosten van de belastingbetaler, natuurlijk.
Vind jij dat mensen met een strafblad niet in de kamer mogen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van activisten, als je met een hamer op defensiematerieel gaat slaan hoor je wat mij betreft niet in de kamer thuis. Duivendak kan er trouwens ook wat van.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |