Wat een anglicisme met een vet randje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halsema!
Vroeger zag ze er tenminste nog 'fuckable' uit, maar nu dat ook verdwenen is.. zo is mijn sympathie voor haar.
Maar zijn taalgebruik is wel okayquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Piet Hein Donner
Omdat ik het idee heb dat ie van Mars komt. Of een willekeurige andere planeet dan mijn lieve Aarde.
Ik zou wel graag wat onderbouwing willen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef the_jasper het volgende:
jan marrijnisen van de sp
dat schaap mogen ze ook een keer ruimen
Dat is geen reden; dat is de trant van een puber die van z'n moeder de Sixteen nog niet mag kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halsema!
Vroeger zag ze er tenminste nog 'fuckable' uit, maar nu dat ook verdwenen is.. zo is mijn sympathie voor haar.
De morele superioriteit wat elk woord uitstraat en de walgelijke betweterigheid met aangehaakte onrealistische plannen om idealistische doelen te verwezelijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou wel graag wat onderbouwing willen.
Zie mijn onderschrift.
Het zit je nogal hoog he. Het enige wat ze poogt te doen is het beleid van haar voorganger Cohen uitvoeren..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw Rita Verdonk. Deze schofterige ordinaire vrouw staat voor alles wat mensonwaardig is, heeft haar uiterlijk én haar manier van toespreken rechtstreeks van de Trollenkoning uit de Efteling gekopieerd en heeft haar hart verkocht in ruil voor een plaatsje in de schijnwerpers, geen enkel zichzelf 'mens' noemend wezen zou haar beleid normaal gesproken dan ook kunnen uitvoeren. In de middeleeuwen werden dit soort vrouwen nog verbrand, gelukkig voor haar leven we tegenwoordig in een wereld met een dun vernislaagje beschaving. Ik heb medelijden met haar man en kinderen aangezien ze ooit wél wist wat het begrip 'liefde' inhoudt.
Ja, dat kan ik wel volledig met je eens zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:11 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De morele superioriteit wat elk woord uitstraat en de walgelijke betweterigheid met aangehaakte onrealistische plannen om idealistische doelen te verwezelijken.
Natuurlijk niet. Dat is een kutsmoes. Zij is zelf verantwoordelijk voor haar eigen beleid, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog he. Het enige wat ze poogt te doen is het beleid van haar voorganger Cohen uitvoeren..
Dat snap ik, want die woorden kunnen bijna niet van toepassing zijn op Jan Marijnissen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef JanMichiel het volgende:
Mijn commentaar was overigens gericht tot Halsema, Jan M. is wel oke!
Dat dan weer wel.quote:
Wat hij zegt, goed plan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Geniaal idee dat negatieve stemmen. Als iemand dan bv. 60.000 voorkeurstemmen krijgt kan dat ongedaan worden gemaakt als iemand teveel negatieve voorkeurstemmen krijgt.
Deze matige poging tot GeenStijlhumor overschaduwt niet het moment dat hij eens een poging heeft gewaagd bij mij en mijn lobbycollega's. urrrggghhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Archie. het volgende:
Nou en? Hij is vrijgezel en katholiek. Platneucken die dansmariekes, zou ik zeggen.
Toen dacht je niet eens: shit, had ik maar een kort rokje gedragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los en lonken maar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Deze matige poging tot GeenStijlhumor overschaduwt niet het moment dat hij eens een poging heeft gewaagd bij mij en mijn lobbycollega's. urrrggghhhhhhhhhh.
Nou, niet als ik de Tweede Kamer nog levend wil verlaten, nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toen dacht je niet eens: shit, had ik maar een kort rokje gedragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los en lonken maar?
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef De_Godlasteraar het volgende:
alle linkse lui, Halsema als eerst
bijdehand, irritant, grootheidswaan, demoniserende trekjes, niet goed voor het land: sociaal. economisch en moralistisch, etcquote:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar demoniseren? Daar heb ik 'r nog niet op kunnen betrappen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef De_Godlasteraar het volgende:
[..]
bijdehand, irritant, grootheidswaan, demoniserende trekjes, niet goed voor het land: sociaal. economisch en moralistisch, etc
Die ga ik ook gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
"My name is Henk de Haan. I am a male chicken."
Bijna? Je bent tegen solidariteit, tegen woningbouwverenigingen, tegen renationaliseren, maar je houdt wél van de Stones?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die ga ik ook gebruiken![]()
mijn negatieve stem gaat naar Marijnissen, puur en alleen omdat hij qua politieke opvattingen bijna het tegenovergestelde van mij is![]()
maar dat negatieve stemmen idee steun ik trouwens niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |