abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31318263
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:48 schreef Tarak het volgende:

[..]

Zelfs voor een of ander zoetsappig emo-toneelstuk zou dit gewoon te erg zijn.

[afbeelding]

Wat een overdosis dramatiek, dramaqueen. Gelukkig blijkt uit bovenstaande post dat je beaamt dat een meerderheid van de Nederlanders een bijzonder streng en rechtlijnig beleid voorstaat. Ze is niet voor niets de meest populaire minister. It's a tough job but someone has to do it.

Van een gemeenschappelijke kennis, hoor ik dat ze een bovenmatig gelukkig huwelijk heeft.
Oh lieve help.
  zondag 9 oktober 2005 @ 22:05:22 #102
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31318264
Het lijkt mij gezond om als extra verplichting in te stellen dat de persoon kandidaat voor de partij waar je op wilt stemmen is. Dan zou het daadwerkelijk interresant worden denk ik zo.

(nu heb ik alleen het probleem dat ik niet bepaald heb uitgemaakt waar ik op wil stemmen )
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_31318643
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt mij gezond om als extra verplichting in te stellen dat de persoon kandidaat voor de partij waar je op wilt stemmen is. Dan zou het daadwerkelijk interresant worden denk ik zo.

(nu heb ik alleen het probleem dat ik niet bepaald heb uitgemaakt waar ik op wil stemmen )
Dan denk ik dat Ayaan Hirsi Ali bij mij een goede kans maakt
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:26:29 #104
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31320796
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:43 schreef DaveM het volgende:

[..]

Eens een vandaal...altijd een crimineel.
[..]

een Fok!ker die is opgepakt wegens het plaatsen van een tas met balonnen op Den Haag CS.
Waarom een tas achterlaten niet zou mogen.
Op een dergelijke geweldadige wijze je politieke visie kracht bij zetten noem ik meer dan vandalisme.

Die Yildiz is een aandachtsgeil internetsletje. Daar besteed ik geeneens aandacht aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sickie op 10-10-2005 18:20:12 ]
Say your prayers
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:40:04 #105
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31321229
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
Maxime Verhagen met stip en vlag, wimpel en vaandel

Wat een enge katholieke gluiperd
Ik heb wel eens de kwalificatie "gladde jezuïet" gehoord. . Komt ongeveer op hetzelfde neer.
  Moderator maandag 10 oktober 2005 @ 11:12:25 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31329511
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo'n anekdote vind ik juist vóór de beste man pleiten.
ja ik ook ... tot hij er zelf hysterisch om begint te lachen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:45:46 #107
54647 tillaard
levensgenieter
pi_31337800
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef Modwire het volgende:

[..]

Wat is het dat Geert Wilders doet dat hem zo gevaarlijk maakt?
Dat zeg ik, hij maakt links en rechts zijn punten maar hij brengt ze te extreem. Je kan ook 'kritisch' t.o.v. moslims zijn zonder meteen een hele bevolkingsgroep tegen je op te stoken. En het 'stomme deel' van ons volk snapt niet dat zo'n situatie het probleem alleen maar verergert ipv oplost.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:52:30 #108
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31340365
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Sickie het volgende:

[..]

Het kan me geen zak schelen voor welke partij die mensen in de kamer zitten. Mensen die dergelijke middelen hanteren om hun wil er op een ondemocratische wijze door te willen drijven horen in mijn ogen niet in de kamer thuis. Dit geldt voor VVD, GL en de rest.
Oh ja...het was een onderzeeer. Dat van die F16s was weer iemand anders. *schaam*

Tot voor kort zaten er nogal veel verzetshelden in de Tweede Kamer. Ook maar wegwerken dan?

En die atoomonderzeeer is er echt niet om gezellig te klaverjassen, maar om moorden mee te plegen. Ik ben geen pacifist; soms vind ik bepaalde vormen van geweld geoorloofd.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:29:12 #109
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31348559
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh ja...het was een onderzeeer. Dat van die F16s was weer iemand anders. *schaam*

Tot voor kort zaten er nogal veel verzetshelden in de Tweede Kamer. Ook maar wegwerken dan?

En die atoomonderzeeer is er echt niet om gezellig te klaverjassen, maar om moorden mee te plegen. Ik ben geen pacifist; soms vind ik bepaalde vormen van geweld geoorloofd.

Let op, het verschil is met name te vinden in de grootte van de vleugels, de aanwezige kofferruimte en het feit dat de persoon in dat tweede plaatje geen snorkel bij zich heeft.

En lieve Floripas, ik maak wel een onderscheid tussen het molesteren van oorlogsmateriaal van de vijand / agressor in oorlogstijd, en het vandaliseren van eigen militair materieel dat ergens op een basis geparkeerd staat. Toch ben ik het met je eens dat bijvoorbeeld een kernonderzeeer een gruwelijk wapen is en ik ben er dan ook zeker geen voorstander van dat die dingen uberhaupt bestaan. Dit neemt niet weg dat ik niet geloof in dergelijke a-democratische methoden om een politiek standpunt duidelijk te maken. Door dat toe te staan zagen we aan de stoelpoten van onze maatschappij. Discussies over deze zaken horen thuis in het parlement en in de maatschappij zelf. Ik besef dat dat de trage methode is maar op termijn is het wel de meest duurzame.

Of geloof jij niet zoals ik dat een activist op die methode meer aversie kweekt tegen een maatschappelijke beweging tegen dergelijke bewapening in plaats van een draagvlak?

Say your prayers
pi_31355810
Verhagen, Verdonk en Dittrich
pi_31356093
Wilders en Hirsi Ali. Wilders omdat hij een polariserende eikel is die ik nog niet heb kunnen betrappen op een constructieve bijdrage in het debat over zijn enige agendapunt. En Hirsi Ali omdat ze opportunististe is die ik ook alleen maar veel hoor schreeuwen zonder dat er daadwerkelijk iets uitkomt.
pi_31415157

Hans van Baalen
pi_31419257
Halsma en Bos. De eerste vanwege het immer moraliserende gemekker en de tweede vanwege het feit dat het een ontzettende gladjakker is.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:32:13 #114
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31695738
Hier volgt mijn waslijst:

Laurens-Jan Brinkhorst: Een gefrustreerde politicus die zich helaas doodwerkt, had eigenlijk al met pensioen moeten gaan omdat zijn beleid van geen kanten deugt.
Wouter Bos: Stemde voor de EU-grondwet met als doel zieltjes te winnen. Sindsdien liet ik hem vallen als een baksteen. Ik hoop ook dat hij geen premier wordt omdat hij het slechter zal doen dan Balkenende nu doet.
Femke Halsema: Is niet meer GroenLinks-waardig door te roepen dat de koers wat liberaler gezet moet worden. Door dit te roepen geeft ze aan dat ze lak aan het milieu heeft en voor het zakkenvullen gaat.
Jozias van Aartsen: VVD-leider die zich gedraagt als dictator en ook domme uitspraken doet. Zulke politici mogen direct in de bijstand geplaatst worden.
Eddy van Hijum: Verkapte autolobbyist van het CDA.
pi_31697937
Alleen mensen die niet van deze wereld zijn stemmen groenlinks.
Het gaat ze vaak niet eens om het milieu, het zijn ongekende zuurpruimen binnen die partij, vaak zijn ze gepest vroeger en willen ze nu die bullebakken gaan terugpakken met hun -totaal nergens op slaande - moties.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31698119
Dat kunnen er maar twee zijn.
Femke Halsema (GL): betweterige kinderjuf. Leuk hoor al die dromerige idealen voor een betere wereld zonder auto's maar realistisch is het niet en wenselijk al helemaal niet.

Wijnand Duyvendak (GL): Bekijk zijn loopbaan, dat zegt meer dan genoeg. Meneer is nooit uit zijn infantiele protestjaren gekomen. Tragisch dat zo'n meneer zonder enige carriere zich bezig houdt met hoe een land beter kan worden.
Hij moet eerst eens ontwaken en zijn ogen openen en zien dat de wereld héél anders is dan als hij droomt, want volgens mij doet hij niets anders dan dromen. De hele dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')