quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw Rita Verdonk. Deze schofterige ordinaire vrouw staat voor alles wat mensonwaardig is, heeft haar uiterlijk én haar manier van toespreken rechtstreeks van de Trollenkoning uit de Efteling gekopieerd en heeft haar hart verkocht in ruil voor een plaatsje in de schijnwerpers, geen enkel zichzelf 'mens' noemend wezen zou haar beleid normaal gesproken dan ook kunnen uitvoeren. In de middeleeuwen werden dit soort vrouwen nog verbrand, gelukkig voor haar leven we tegenwoordig in een wereld met een dun vernislaagje beschaving. Ik heb medelijden met haar man en kinderen aangezien ze ooit wél wist wat het begrip 'liefde' inhoudt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Naieveling. Dat was gewoon een versiertruc van Harry.
Names! We want names!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Hmmm, aan de ene kant zou ik voor die schreeuwerige Fortuyn-adepten kiezen, maar die hebben ook wel weer iets vertederends. Ik veracht voornamelijk van die figuren die werkelijk onverwoestbare dogma's hebben of blijk geven van het feit dat ze totaal geen realiteitszin hebben. Ook politici die onnodig angstgevoelens aanzwengelen zijn nou niet bepaald mijn favorieten.
Dat vind ik wat lastig, omdat politici op sommige vlakken heel erg onsympathiek overkomen maar wel vaksbekwaam zijn of op andere vlakken wel weer goed presteren.quote:
Ik heb ook overwogen haar in de TS aan te voeren, maar dan werd het wel één grote CDA-bash.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:05 schreef freako het volgende:
Het is nu wel heel makkelijk voor mij om de halve SP- en/of GroenLinks-fractie in te vullen, maar dat is wel erg makkelijk.
Aangezien ik politiek ergens tussen CDA en VVD hang, kies ik er daar maar een stel van uit.
Schreijer-Pierik (CDA). De standpunten gaan op zich nog wel, vaak ben ik het er nog mee eens ook. Maar het mens zelf is zo ontstellend dom, hoe die ooit in de Kamer is gekomen is een raadsel. Ze is met voorkeursstemmen gekozen. Waarom, ik snap het niet.
Hihihihihi ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar ja ik zie het niet wanneer een man een andere man leuk vindt, ik ben niet zo thuis in die homoversiertrucjes
![]()
dat ging toch om een kernonderzeeer in Schotland???quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind jij dat mensen met een strafblad niet in de kamer mogen?
Volgens mij heeft Krista van Velzen geen strafblad: die vliegtuigen waren er namelijk "officieel" niet, omdat het nucleaire bommenwerpers zijn. En wij hebben geen kernwapens![]()
Ze heeft anders nooit afstand genomen van die vrij a-sociale wijze van actievoeren dus van jeugdzondes zou ik hier niet willen spreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
*mompelt iets over wilde haren en jeugdzondes.
Jij vindt zeker ook dat Yildiz nooit van z'n leven in de 2e Kamer mag komen?
Het kan me geen zak schelen voor welke partij die mensen in de kamer zitten. Mensen die dergelijke middelen hanteren om hun wil er op een ondemocratische wijze door te willen drijven horen in mijn ogen niet in de kamer thuis. Dit geldt voor VVD, GL en de rest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als die types voor de VVD in de kamer willen komen is het ok, als het voor de SP of GL is dan is het duidelijk dat ze niets geleerd hebben van hun jeugdzondes.
Het ging inderdaad om een onderzeeer in Schotland. Verder hebben wij hier in Nederland geen bommenwerpers specifiek gericht op nucleaire bombardementen. De kernkoppen die hier in Nederland liggen worden namelijk, mocht het zover komen, vanaf een F16 geworpen en die bestaan wel degelijk daar ze ook andere taken hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ging toch om een kernonderzeeer in Schotland???
volgens mij heeft ze wel een strafblad overigens.
het mooie van een democratie is dat iedereen in de kamer kan komen. Het zou geen democratie zijn als mensen met een strafblad werden geweigerd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het kan me geen zak schelen voor welke partij die mensen in de kamer zitten. Mensen die dergelijke middelen hanteren om hun wil er op een ondemocratische wijze door te willen drijven horen in mijn ogen niet in de kamer thuis. Dit geldt voor VVD, GL en de rest.
Wat is het dat Geert Wilders doet dat hem zo gevaarlijk maakt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef tillaard het volgende:
Mijn antistem gaat per expresse naar Geert Wilders.
Waarom? Ik schat een deel het Nederlandse volk dermate laag in dat ik Wilders een gevaar vind in de politiek. Hij maakt zo af en toe zijn punten, maar zijn hele optreden, zijn aura en vooral zijn reputatie maken het een man die ik niet in de kamer wil zien zitten.
Ik kan een boek vullen over het hoogst irritante spwaakgebwuik van Halsema, de draaikonterij van Bos of alles aan Agnes Kant wat me niet aan staat. Ik acht hen echter niet gevaarlijk, Geert wel.
I know ... maar volgens mij zijn die kernkoppen er niet (meer?) de kernwapentaak is gewoon door het bondgenootschap vastgelegd iig geloof ik, daar wordt (werd?) ook op geoefendquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het ging inderdaad om een onderzeeer in Schotland. Verder hebben wij hier in Nederland geen bommenwerpers specifiek gericht op nucleaire bombardementen. De kernkoppen die hier in Nederland liggen worden namelijk, mocht het zover komen, vanaf een F16 geworpen en die bestaan wel degelijk daar ze ook andere taken hebben.
Of ze er nog zijn is mij onbekend. Dat onze piloten erop getraind zijn om ze af kunnen werpen is wel een feit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know ... maar volgens mij zijn die kernkoppen er niet (meer?) de kernwapentaak is gewoon door het bondgenootschap vastgelegd iig geloof ik, daar wordt (werd?) ook op geoefend
Eens een vandaal...altijd een crimineel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ze heeft anders nooit afstand genomen van die vrij a-sociale wijze van actievoeren dus van jeugdzondes zou ik hier niet willen spreken.
een Fok!ker die is opgepakt wegens het plaatsen van een tas met balonnen op Den Haag CS.quote:Enne, wie de neuck is Yildiz?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
Henk de Haan
Een CDA-kamerlid dat (...) eens een Nederlandse delegatie in het Midden-Oosten in ernstig discrediet bracht toen hij zich aan de sjeiks voorstelde als: "My name is Henk de Haan. I am a male chicken." Hij schijnt vervolgens in hysterisch lachen te zijn uitgebarsten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |