Okay, dat is net iets anders dan bij de opticiën binnen lopen en verwachten dat die nog wel even een oogmeting doet enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tssss
ik weet wat ik wil kopen, daar ligtie, in de etalage, ik pin, sta RUIM binnen de 5 minuten weer buitenWil je geld verdienen of niet zeg
dat kloptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, dat is net iets anders dan bij de opticiën binnen lopen en verwachten dat die nog wel even een oogmeting doet enzo...
Altijd kwaliteitsposts van mij he.quote:
*proest*.. jazekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd kwaliteitsposts van mij he.![]()
geen idee eigenlijk. Hoever staan jij en hij nu ongeveer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
d_h heeft ook weer aardig zitten posten vanochtend zo te zien.
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, ik vind ze niet storend hoor
Niet meer of minder dan 'verder' oid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, ik vind ze niet storend hoor
ik wilde van start gaan, maar SMS-jes uit Indonesië....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
ach ja, zo'n woordje gaat ook vervelen. "door" was ook een welkome afwisseling geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:59 schreef es70 het volgende:
Nie
[..]
Niet meer of minder dan 'verder' oid.
d_h is begonnen op 133, ik op 477. (3 eindcijfers) hij zit bijna op 300 en ik op iets meer dan 200.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Hoever staan jij en hij nu ongeveer?
oh okeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
d_h is begonnen op 133, ik op 477. (3 eindcijfers) hij zit bijna op 300 en ik op iets meer dan 200.
Gaan met die banaan is misschien ook wel een keer leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach ja, zo'n woordje gaat ook vervelen. "door" was ook een welkome afwisseling geweest
doet het jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef AmyLee het volgende:
doet deze link het? Fotoboek van AmyLee ik heb al tijden fotoboek maar heb niet zo'n icoontje :S
Ook al zo'n postkanon...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeedan heb je dus ook nog met mij te maken
Doet het hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef AmyLee het volgende:
doet deze link het? Fotoboek van AmyLee ik heb al tijden fotoboek maar heb niet zo'n icoontje :S
Duurt ff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef AmyLee het volgende:
zo nu meot er wel zo'n dingetje staan (straks)
ik dacht dat je niet van bananen hield?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaan met die banaan is misschien ook wel een keer leuk.
Nee, bananen zijn viesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet van bananen hield?
Hier is het ook lekker weer. Heerlijk zonnetje.quote:
achquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
hier op fok ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
valt wel mee
druk geweest hier
Waar trekken die buien naar toe?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:oke dan
Awel er nu wel buien vanaf de noordzee binnen komen, ik denk niet dat ik het nog droog hou
zag het ja, net een triple centuryquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
valt wel mee
druk geweest hier
had ik al gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeedan heb je dus ook nog met mij te maken
kwestie van de 250+ reeks doortrekken hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zag het ja, net een triple century![]()
da's nou niet echt wat ik ken als "d_h full throttle"
Check deze radar maar evenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar trekken die buien naar toe?
Spammersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
d_h nu op 251
flash nu op 263
jag nu op 242
ja de 300+ heb je moeten laten gaan ergens geloof ik he? jammerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kwestie van de 250+ reeks doortrekken he
28 september was mijn laatste van de maand met 253quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de 300+ heb je moeten laten gaan ergens geloof ik he? jammer
Oh maar dat is al bij ons geweest dus..quote:
joh lieverdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef es70 het volgende:
Gvd. Ik heb er toch zo'n hekel aan als de zon schijnt en het toch stiekum miezerd.
regenboogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef es70 het volgende:
Gvd. Ik heb er toch zo'n hekel aan als de zon schijnt en het toch stiekum miezerd.
ja ik had in augustus een paar dagen wat anders te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
maar van de 30 dagen 29 keer op t podium en 1 keer 4e
quote:
11188 is het nieuwe recordquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik had in augustus een paar dagen wat anders te doen
hejje die 10k in een maand nou gehaald?
leer dat nou eens, n00bquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
flash is de grootste spammer van vandaag tot nu toe
Daarom zet ik diequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leer dat nou eens, n00b
spammen is heel iets anders dan "veel posten"
Gloeiende....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
11188 is het nieuwe record
maar dat moet ik nog posten
zal maandag worden denk ik
ja, of zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zet ik dieer ook achter.
![]()
eeeejjjjjjj d.roosje.quote:
Het boeit omdat er dus 2 wassen buiten hingenquote:
en nu laten repareren door een bedrijf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur aan die wasdroger zitten sleutelen
en niet gelukt om m te maken
zoiets vermoedde ik al ja. Maar goed, het 10 graden ga je toch geen was meer buiten hangen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Het boeit omdat er dus 2 wassen buiten hingen.
is hij nou nog verder naar de sodemieterij dan voordat je eraan begon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur aan die wasdroger zitten sleutelen
en niet gelukt om m te maken
neuh, ik stel voor dat het hier weer over andere zaken gaat en postaantallen in het postaantallentopic besproken wordenquote:
Misschien in de wasmachine?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef D.Rose het volgende:
*ander onderwerp in de groep gooit
mijn moeder is een kat kwijt, al 2,5 dagen
waar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef D.Rose het volgende:
*ander onderwerp in de groep gooit
mijn moeder is een kat kwijt, al 2,5 dagen
Een stil kamertjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets vermoedde ik al ja. Maar goed, het 10 graden ga je toch geen was meer buiten hangen?gewoon, een stil kamertje boven, verwarming paar uur VOL open, klaar
Kan zijn tochquote:
hij snapt t niet hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Een stil kamertje. Waar moet ik dat in jezusnaam vinden, bij de buren ofzo
.
Hier is het altijd nog 14.3 gradenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets vermoedde ik al ja. Maar goed, het 10 graden ga je toch geen was meer buiten hangen?gewoon, een stil kamertje boven, verwarming paar uur VOL open, klaar
maar,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze dat wist dan was ie zo gevonden natuurlijk
'ergens' buiten dus
Dat wordt goed zoeken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze dat wist dan was ie zo gevonden natuurlijk
'ergens' buiten dus
die kinderen worden de hele dag op hun kamer gehouden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij snapt t niet he
4 kinderen=vol huis
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die kinderen worden de hele dag op hun kamer gehouden?
ik weet niet wat jij met die poepluiergeneratoren doet, maarreh....
Het is al minstens 5 topics niet over postaantallen gegaan, je duikt op op het moment dat er net iets over gezegd wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neuh, ik stel voor dat het hier weer over andere zaken gaat en postaantallen in het postaantallentopic besproken worden
Ik kom weer eens kijkenquote:
mja nee nou goed, er staat een bed in. Boeiend?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar dan is er geen lege, of beetje lege kamer meer
En niks gevonden?quote:
Hey DaMook!quote:
Hee, ik voel een trein woorden uit mijn keel getrokken worden door iemandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is al minstens 5 topics niet over postaantallen gegaan, je duikt op op het moment dat er net iets over gezegd wordt.
'T is niet snel goed bij je tegenwoordig. Ik stel voor dat je gezellig meedoet en stop met azijnpissen
.
en speelgoed enz......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja nee nou goed, er staat een bed in. Boeiend?
Ik ga geen was in kinderkamers drogen... Bovendien is was in huis drogen een slecht plan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die kinderen worden de hele dag op hun kamer gehouden?
ik weet niet wat jij met die poepluiergeneratoren doet, maarreh....
Ik zit in een ontslag procedure en zit in de ziektewetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hee DaMooklang niet gezien
Nog steeds nachtdiensten en zo?
oh bij ons thuis hing vroegah altijd 50 meter drooglijn op de logeerkamer hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga geen was in kinderkamers drogen... Bovendien is was in huis drogen een slecht plan...
en je eerstvolgende prio is fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit in een ontslag procedure en zit in de ziektewet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit in een ontslag procedure en zit in de ziektewet
dan kies ik dus (weer eens) voor het verkeerde moment.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is al minstens 5 topics niet over postaantallen gegaan, je duikt op op het moment dat er net iets over gezegd wordt.
'T is niet snel goed bij je tegenwoordig. Ik stel voor dat je gezellig meedoet en stop met azijnpissen
.
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijersquote:ROTTERDAM - Een politievrouw van het korps Rotterdam-Rijnmond is vrijdagmiddag gewond geraakt, toen vijf jongeren haar belaagden. Dat heeft de politie zaterdag laten weten.
Tijdens een controle bij de Sint Janshaven in Rotterdam werd de agente door een van de jongeren op haar hoofd geslagen, waardoor ze op de grond viel. De agente werd vervolgens geschopt en geslagen. Ze liep diverse lichte verwondingen op.
Pas na het lossen van een waarschuwingsschot konden de verdachten, Rotterdammers van 13 tot 18 jaar, worden aangehouden.
Ik heb in het begin van dit topic al gezegd dat ik niet slikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, ik voel een trein woorden uit mijn keel getrokken worden door iemand
Oh Es, ben jij het
Ik zit nu al 3 weken thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je eerstvolgende prio is fok
succes maar vast kerel
ach ja, het kan niet altijd iedereen naar z'n zin gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kies ik dus (weer eens) voor het verkeerde moment.
Ik probeer het later wel weer
Geen familieleden met gevoelige luchtwegen zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh bij ons thuis hing vroegah altijd 50 meter drooglijn op de logeerkamer hoor
Damn waar gaat de wereld naar toequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer ff wat anders
[..]
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijers
we hebben geen logeerkamerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh bij ons thuis hing vroegah altijd 50 meter drooglijn op de logeerkamer hoor
Moet iets doen als je thuis zit hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dus je denkt: Ach laat ik dan maar fokken
![]()
je postaantal laten DALEN is stukken lastiger andersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef DaMook het volgende:
Maar mijn postaantal is wel gestegen in deze tijd![]()
Dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah zo, nee het wordt wel een beetje een damphok danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen familieleden met gevoelige luchtwegen zeker.
kijk maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
4 dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets doen als je thuis zit he
Ik heb vandeweek trouwens ook nog 4 dagen een vriendin gehadHelaas klikte het volgens haar niet
4 dagen een vriendinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets doen als je thuis zit he
Ik heb vandeweek trouwens ook nog 4 dagen een vriendin gehadHelaas klikte het volgens haar niet
Politie mag toch schieten in levensbedreigende situaties ? Als ik haar was zou ik dit als levensbedreigend zien en idd ze een voor een kapot schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer ff wat anders
[..]
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijers
raar verhaal ditquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Politie mag toch schieten in levensbedreigende situaties ? Als ik haar was zou ik dit als levensbedreigend zien en idd ze een voor een kapot schieten.
Ik was toch meer een vriend als DE vriendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
4 dagen een vriendinwaarom heb je me dat niet laten weten?
Waarom klikte het niet![]()
PR ?quote:
Spoelkeukensletjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was toch meer een vriend als DE vriend
Ach ja nu zit ik achter een vriendin van d'r aanwerken allebei bij vd valk
Ik denk dat hij Persoonlijk Record bedoelde, niet PocketRocket, aangezien het daar nu te laat voor isquote:
aiijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik was je al ff kwijt, maar ik dacht "ik laat het maar zo, da's beter"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
Oh, was alweer het vorige topic dat over slikken ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor mij niet.. Mijn weekend is van vrijdagmiddag t/m dinsdagquote:
Legale drugs is ook niet goed voor je grijze cellen, da's duidelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was je al ff kwijt, maar ik dacht "ik laat het maar zo, da's beter"
Zoals ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
raar verhaal dit
Kun je er wat meer over vertellen?
Ik snapte je wel hoor, ik was het dus ook eens met jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
is ook niet alsof ik de politie bedoelde toen ik het over "teringlijers" hadwat denk je wel?
![]()
o jee, heb je zitten blowen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Legale drugs is ook niet goed voor je grijze cellen, da's duidelijk.
Ex is bediening en andere receptionistequote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nu maar hopen dat dat wel goed gaat komen
![]()
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoals ?
Probeersel:
Ik kende d'r al een beetje van het werk. Een van de laatste keren dat ik er was (bij vd valk dus) toevallig een half uur staan kletsen. Daarna ongeveer een week gemsnt en toen afgesproken om afgelopen zondag naar de bios te gaan. Alles goed en wel, ik dacht dat het klikte, je wilt niet weten hoe we in de bios zaten. Toen afgelopen donderdag gingen we naar de stad en na 1 uurtje ofzo zei ze dat ze me meer als vriend dan als DE vriend zag
. Toen was het dus weer over
Ow nee, dat is 7 maandenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
persoonlijk record?
langste relatie ooit?
Mijn 14 jaar, en nog steeds aan het tellenquote:
Ex?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ex is bediening en andere receptioniste
Ik hoop het ookquote:
receptionistes zijn meestal wel okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ex is bediening en andere receptioniste
Snel, stop ermee! Anders wordt het verbeteren van je record steeds moeilijker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn 14 jaar, en nog steeds aan het tellen.
Behoorlijk klefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL weten
juistemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL weten
knuffelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Behoorlijk klefVooral ik
En na de film buiten ook nog 3 kwartier ofzo staan knuffelen enzo
(je had die mensen van de bios af en toe moeten zien kijken
specifiekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Behoorlijk klefVooral ik
En na de film buiten ook nog 3 kwartier ofzo staan knuffelen enzo
(je had die mensen van de bios af en toe moeten zien kijken
Mwah een beetje welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ex?Jij telt dit als een relatie?
ja, en ik ben Casanova
* naar keuken kijktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn 14 jaar, en nog steeds aan het tellen.
quote:
Jouw geliefde loopt met een millenniumklok op haar kont?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
* naar keuken kijkt
bijna 20 jaar
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snel, stop ermee! Anders wordt het verbeteren van je record steeds moeilijker!
met 2 vingers in zn neus deed ie het misschien wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
specifieker
hoeveel vingers? Waarin?
SPECS willen we, niet vaag gelul als "behoorlijk klef"
Hoezo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
specifieker
hoeveel vingers? Waarin?
SPECS willen we, niet vaag gelul als "behoorlijk klef"
geilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
ex en die rechts waar ik nu achteraan zit
Ik knuffel graagquote:
ik denk dat dat gewoon wepkems warenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geilrukken op corny-horny pics van bewakingscamera's
ah okee. daar kunnen we wat meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo nieuwsgierigMaar als wat ik zeg is er niet gebeurd hoor
Wel op d'r slip niet erin
Webcam picsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geilrukken op corny-horny pics van bewakingscamera's
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee. daar kunnen we wat mee
Maar je hebt haar dus niet eens normaal een vingerbeurt verkocht, maar rekent haar wel tot je exen?
minimalisme is zooooooo 1984
als je een uur met een meid tegen de muur van de bios aan loopt te knuffelen en te zoenen, en je steekt je hand in haar broek zonder dat ze daar iets tegen doet, kan je ook wel vragen "heb je een mooie foto van jezelf?"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Webcam picsen ik kan er niets aan doen dat ze geen betere foto's in hun msn profiel zetten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw geliefde loopt met een millenniumklok op haar kont?
Ik heb ook een gewone duidelijke foto, maar die staat niet onlinequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je een uur met een meid tegen de muur van de bios aan loopt te knuffelen en te zoenen, en je steekt je hand in haar broek zonder dat ze daar iets tegen doet, kan je ook wel vragen "heb je een mooie foto van jezelf?"ipv stiekem MSNprofieltjes te gaan scavengen
kom op zeg
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je een uur met een meid tegen de muur van de bios aan loopt te knuffelen en te zoenen, en je steekt je hand in haar broek zonder dat ze daar iets tegen doet, kan je ook wel vragen "heb je een mooie foto van jezelf?"ipv stiekem MSNprofieltjes te gaan scavengen
kom op zeg
Welke broekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
gooi online danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een gewone duidelijke foto, maar die staat niet onlineen nog 4 andere wepkam pics
nu willen foto's!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke broekDat hele korte rokje bedoel je
sorry, was te makkelijkquote:
die heb ik al te vaak gezien geloof ikquote:
ah okee, een kort rokje dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke broekDat hele korte rokje bedoel je
Heb je daar toestemming voorquote:
Daar heb ik er geen vanquote:
Onder hoeveel namen inmiddels?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
die heb ik al te vaak gezien geloof ik
Rustig aan Flessie, paar keer diep ademhalen enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, een kort rokje dus
en slipje opzij trekken was teveel moeite of zo?
Jezus zeg ik dacht dat IK niks met vrouwen durfde. Een grap is leuk, maar er zijn verdomme GRENZEN DaMook
Ze had zo'n panty aan dus dat ging niet en d'r in mocht nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, een kort rokje dus
en slipje opzij trekken was teveel moeite of zo?
Jezus zeg ik dacht dat IK niks met vrouwen durfde. Een grap is leuk, maar er zijn verdomme GRENZEN DaMook
Ze is geen userquote:
Hebben we het nu genoeg over mijn "ex" gehadquote:
en dat noem jij een relatie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze had zo'n panty aan dus dat ging niet en d'r in mocht nietKan ik er wat aan doen
naah okee dan, ik begrijp het gewoon niet, okee?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Rustig aan Flessie, paar keer diep ademhalen enzo.
God ja, wat hadden jullie al een leven opgebouwd samenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben we het nu genoeg over mijn "ex" gehadDalijk wordt ik weer verdrietig
Ik heb zelfs aan mijn moeder gevraagd of ik een foto van haar tattoo neer mocht zetten, en dat is ook geen Fok!userquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is geen useren ik haal hem zometeen toch offline
dat is op zich volstrekt irrelevant overigensquote:
Mooi, dan kan ik wel even weg, eten enzoquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik wel even weg, eten enzo.
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, wat hadden jullie al een leven opgebouwd samen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja![]()
Probleem met mij is dat ik snel verliefd benen ook makkelijk op meerdere tegelijk
![]()
smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik wel even weg, eten enzo.
gewoon van genietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja![]()
Probleem met mij is dat ik snel verliefd benen ook makkelijk op meerdere tegelijk
![]()
oh dat leer je vanzelf afquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef DaMook het volgende:
![]()
Ze heeft zelf toch ook een foto online staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is op zich volstrekt irrelevant overigens
Damn die 2de is niet mis!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
ex en die rechts waar ik nu achteraan zit
Ja zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef DaMook het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat jullie zo zeuren
Ik heb er nog nooit meerdere tegelijk gehad hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat leer je vanzelf afof ze komen er van elkaar achter en dan ben je de lul, of je kan het gewoon niet meer opbrengen en houdt gewoon de beste over
Die ga ik nu proberenquote:
hormonen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef DaMook het volgende:
ik neem dan iets met de eerste die wil![]()
20 en ik geloof 19quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beiden te jong voor me geloof ik![]()
En te vrouwelijk voor mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beiden te jong voor me geloof ik![]()
Mooie leeftijd voor mijquote:
quote:
nou ja, sommigen gedragen zich wel zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Tis toch geen voorwerp.
Afblijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat kan nog wel trouwens.
die eerste kijkt een beetje bitchy.. die wil ik wel 'proberen' dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
quote:
Stelletje konijnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, sommigen gedragen zich wel zo![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Tis toch geen voorwerp.
Je bent gewoon een slet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik geen vriendin hoorquote:
Je hoopt op wat weerstand?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die eerste kijkt een beetje bitchy.. die wil ik wel 'proberen' dan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft de handkar nog niet ontdekt
En waarom deed je het niet ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef AmyLee het volgende:
[..]
dat wilde ik al paar berichten eerder zeggen haha
waarom heb ik het idee dat dit soort tactieken daar geen verandering in gaan brengen?quote:
Het maar even leren dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft de handkar nog niet ontdekt
als ze te makkelijk is, dank je haar gewoon af naar DaMook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, ik ga niet voor gemakkelijk hoor.![]()
als het niet blijkt te werken, kun je er beter 1 x wél 2 tegelijk nemen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat dit soort tactieken daar geen verandering in gaan brengen?
nee, dan sla ik over op zoek naar een moeilijkerequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ze te makkelijk is, dank je haar gewoon af naar DaMook?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, ik ga niet voor gemakkelijk hoor.![]()
Vooral gaan doen, dit gaat nooit goed komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer tegelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je meer tegelijk wil, ben je een slet.![]()
ja en je lekker een keer je ballen in je keel laten schoppen en humanitair asiel aanvragen in Chili. Dat is een optiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als het niet blijkt te werken, kun je er beter 1 x wél 2 tegelijk nemen..
Joh laat hemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vooral gaan doen, dit gaat nooit goed komen
helaas wel jaquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en je lekker een keer je ballen in je keel laten schoppen en humanitair asiel aanvragen in Chili. Dat is een optie
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja eigelijk wel
ben dan wel eens erg benieuwd hoe dat gaat aflopen
Die ene krijg ik niet meer terug, dat weet ik zeker, maar die andere vind mij wel leuk, maar die zei laatst dat ze jongens had afgezworenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja eigelijk wel
de handkar is ondergewaardeerdquote:
Je wil er 1 maar probeert er 2 te versieren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer tegelijkIk wil er 1 en ik vind ze beiden leuk, dus wil ik er een van de twee versierd krijgen
De ene wil mij schijnbaar toch niet, dus ga ik voor de andere
Opstap ben ik te verlegen om meisjes te versierenDus dan deze van het werk maar proberen
(daar kom ik toch niet meer als het mislukt
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ene krijg ik niet meer terug, dat weet ik zeker, maar die andere vind mij wel leuk, maar die zei laatst dat ze jongens had afgezworenDus die moet ik even overhalen om d'r woord niet te houden
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja eigelijk wel
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de handkar is ondergewaardeerd
In WAT kan je klaarkomen op IEDER moment dat JIJ het wilt? En WAT gaat daarna ook nog binnen 3 minuten een biertje voor je halen, open maken en aangeven? NOU?
Juist! De Handkar![]()
Ik ben normaal echt verlegen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil er 1 maar probeert er 2 te versieren?![]()
Maak dan iemand anders wijs dat je 1 wil.Je wil beide maar aangezien maar 1 hapt hou je het bij die.
![]()
Een verlegen persoon gaat niet gelijk op 2 personen af, werk of prive.
Idd, op 19 al. Dat gelooft toch niemand,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt verlegen hoorserieus! Maar ik weet niet hoe het komt dat ik bij hun wel durf
![]()
Omdat je hun al lange kent dan vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt verlegen hoorserieus! Maar ik weet niet hoe het komt dat ik bij hun wel durf
![]()
Je hapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
W.A.Zquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doen![]()
het gaat wel om een vrouw hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doen![]()
Wacht maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19
Wat als je niet durft te vragen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dan ben ik ineens wel verlegen als ik het rechtuit moet vragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarhet gaat me lukken
En deze wordt wel voor langer als 4 dagen
Wat zeg ik, zelfs langer als 4 jaar
Ik heb er vertrouwen in
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat wel om een vrouw he
Daar is ja niet altijd ja, en nee niet altijd nee
IK WIL ER GEEN 2 TEGELIJKquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hapt.![]()
Boeit mij wat joh, of je er 2 of meer probeert te krijgen.
Hoop voor je dat je niet betrapt wordt.
Dan kom je ook niet verquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je niet durft te vragen ?
precies!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Bij mij anders wel maar 1 ding is wel waar een "misschien" is een nee.
Schandalig, ga terug brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
ik heb eigenlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan Queen spullen deze week
toch wel ¤250 ofzo
CD's?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
ik heb eigenlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan Queen spullen deze week
toch wel ¤250 ofzo
Je had haar MSN toch? bedoel hoe weet je anders die prfoielen, en geloof me als je haar uitvraagt vind ze dat echt niet erg hoor. Maar je moet niet gaan slijmen en hints geven etc. dat is juist vervelend. Straight to the pointquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dan ben ik ineens wel verlegen als ik het rechtuit moet vragen
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Je had haar MSN toch? bedoel hoe weet je anders die prfoielen, en geloof me als je haar uitvraagt vind ze dat echt niet erg hoor. Maar je moet niet gaan slijmen en hints geven etc. dat is juist vervelend. Straight to the point![]()
- een 10cd-box met 2 dvd's erinquote:
Ach, tegenwoordig zijn ze allemaal zo zinnig, eerst zeggen dat uiterlijk niks uit maakt en na een ontmoeting kun je het vergeten en proberen ze je er zo uit te lullen dat ze je dan niet teleur stellen, zwak gedoequote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dus dan ga je toch voor die ene en probeer je de ander niet meer terug te winnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |