Hee, ik voel een trein woorden uit mijn keel getrokken worden door iemandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is al minstens 5 topics niet over postaantallen gegaan, je duikt op op het moment dat er net iets over gezegd wordt.
'T is niet snel goed bij je tegenwoordig. Ik stel voor dat je gezellig meedoet en stop met azijnpissen
.
en speelgoed enz......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja nee nou goed, er staat een bed in. Boeiend?
Ik ga geen was in kinderkamers drogen... Bovendien is was in huis drogen een slecht plan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die kinderen worden de hele dag op hun kamer gehouden?
ik weet niet wat jij met die poepluiergeneratoren doet, maarreh....
Ik zit in een ontslag procedure en zit in de ziektewetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hee DaMooklang niet gezien
Nog steeds nachtdiensten en zo?
oh bij ons thuis hing vroegah altijd 50 meter drooglijn op de logeerkamer hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga geen was in kinderkamers drogen... Bovendien is was in huis drogen een slecht plan...
en je eerstvolgende prio is fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit in een ontslag procedure en zit in de ziektewet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit in een ontslag procedure en zit in de ziektewet
dan kies ik dus (weer eens) voor het verkeerde moment.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is al minstens 5 topics niet over postaantallen gegaan, je duikt op op het moment dat er net iets over gezegd wordt.
'T is niet snel goed bij je tegenwoordig. Ik stel voor dat je gezellig meedoet en stop met azijnpissen
.
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijersquote:ROTTERDAM - Een politievrouw van het korps Rotterdam-Rijnmond is vrijdagmiddag gewond geraakt, toen vijf jongeren haar belaagden. Dat heeft de politie zaterdag laten weten.
Tijdens een controle bij de Sint Janshaven in Rotterdam werd de agente door een van de jongeren op haar hoofd geslagen, waardoor ze op de grond viel. De agente werd vervolgens geschopt en geslagen. Ze liep diverse lichte verwondingen op.
Pas na het lossen van een waarschuwingsschot konden de verdachten, Rotterdammers van 13 tot 18 jaar, worden aangehouden.
Ik heb in het begin van dit topic al gezegd dat ik niet slikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, ik voel een trein woorden uit mijn keel getrokken worden door iemand
Oh Es, ben jij het
Ik zit nu al 3 weken thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je eerstvolgende prio is fok
succes maar vast kerel
ach ja, het kan niet altijd iedereen naar z'n zin gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kies ik dus (weer eens) voor het verkeerde moment.
Ik probeer het later wel weer
Geen familieleden met gevoelige luchtwegen zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh bij ons thuis hing vroegah altijd 50 meter drooglijn op de logeerkamer hoor
Damn waar gaat de wereld naar toequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer ff wat anders
[..]
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijers
we hebben geen logeerkamerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh bij ons thuis hing vroegah altijd 50 meter drooglijn op de logeerkamer hoor
Moet iets doen als je thuis zit hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dus je denkt: Ach laat ik dan maar fokken
![]()
je postaantal laten DALEN is stukken lastiger andersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef DaMook het volgende:
Maar mijn postaantal is wel gestegen in deze tijd![]()
Dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah zo, nee het wordt wel een beetje een damphok danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen familieleden met gevoelige luchtwegen zeker.
kijk maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
4 dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets doen als je thuis zit he
Ik heb vandeweek trouwens ook nog 4 dagen een vriendin gehadHelaas klikte het volgens haar niet
4 dagen een vriendinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets doen als je thuis zit he
Ik heb vandeweek trouwens ook nog 4 dagen een vriendin gehadHelaas klikte het volgens haar niet
Politie mag toch schieten in levensbedreigende situaties ? Als ik haar was zou ik dit als levensbedreigend zien en idd ze een voor een kapot schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer ff wat anders
[..]
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijers
raar verhaal ditquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Politie mag toch schieten in levensbedreigende situaties ? Als ik haar was zou ik dit als levensbedreigend zien en idd ze een voor een kapot schieten.
Ik was toch meer een vriend als DE vriendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
4 dagen een vriendinwaarom heb je me dat niet laten weten?
Waarom klikte het niet![]()
PR ?quote:
Spoelkeukensletjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was toch meer een vriend als DE vriend
Ach ja nu zit ik achter een vriendin van d'r aanwerken allebei bij vd valk
Ik denk dat hij Persoonlijk Record bedoelde, niet PocketRocket, aangezien het daar nu te laat voor isquote:
aiijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik was je al ff kwijt, maar ik dacht "ik laat het maar zo, da's beter"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
Oh, was alweer het vorige topic dat over slikken ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor mij niet.. Mijn weekend is van vrijdagmiddag t/m dinsdagquote:
Legale drugs is ook niet goed voor je grijze cellen, da's duidelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was je al ff kwijt, maar ik dacht "ik laat het maar zo, da's beter"
Zoals ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
raar verhaal dit
Kun je er wat meer over vertellen?
Ik snapte je wel hoor, ik was het dus ook eens met jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
is ook niet alsof ik de politie bedoelde toen ik het over "teringlijers" hadwat denk je wel?
![]()
o jee, heb je zitten blowen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Legale drugs is ook niet goed voor je grijze cellen, da's duidelijk.
Ex is bediening en andere receptionistequote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nu maar hopen dat dat wel goed gaat komen
![]()
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoals ?
Probeersel:
Ik kende d'r al een beetje van het werk. Een van de laatste keren dat ik er was (bij vd valk dus) toevallig een half uur staan kletsen. Daarna ongeveer een week gemsnt en toen afgesproken om afgelopen zondag naar de bios te gaan. Alles goed en wel, ik dacht dat het klikte, je wilt niet weten hoe we in de bios zaten. Toen afgelopen donderdag gingen we naar de stad en na 1 uurtje ofzo zei ze dat ze me meer als vriend dan als DE vriend zag
. Toen was het dus weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |