4 dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets doen als je thuis zit he
Ik heb vandeweek trouwens ook nog 4 dagen een vriendin gehadHelaas klikte het volgens haar niet
4 dagen een vriendinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets doen als je thuis zit he
Ik heb vandeweek trouwens ook nog 4 dagen een vriendin gehadHelaas klikte het volgens haar niet
Politie mag toch schieten in levensbedreigende situaties ? Als ik haar was zou ik dit als levensbedreigend zien en idd ze een voor een kapot schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer ff wat anders
[..]
Gelijk standrechtelijk executeren die teringlijers
raar verhaal ditquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DaMook het volgende:
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Politie mag toch schieten in levensbedreigende situaties ? Als ik haar was zou ik dit als levensbedreigend zien en idd ze een voor een kapot schieten.
Ik was toch meer een vriend als DE vriendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
4 dagen een vriendinwaarom heb je me dat niet laten weten?
Waarom klikte het niet![]()
PR ?quote:
Spoelkeukensletjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was toch meer een vriend als DE vriend
Ach ja nu zit ik achter een vriendin van d'r aanwerken allebei bij vd valk
Ik denk dat hij Persoonlijk Record bedoelde, niet PocketRocket, aangezien het daar nu te laat voor isquote:
aiijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik was je al ff kwijt, maar ik dacht "ik laat het maar zo, da's beter"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
Oh, was alweer het vorige topic dat over slikken ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor mij niet.. Mijn weekend is van vrijdagmiddag t/m dinsdagquote:
Legale drugs is ook niet goed voor je grijze cellen, da's duidelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was je al ff kwijt, maar ik dacht "ik laat het maar zo, da's beter"
Zoals ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
raar verhaal dit
Kun je er wat meer over vertellen?
Ik snapte je wel hoor, ik was het dus ook eens met jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
is ook niet alsof ik de politie bedoelde toen ik het over "teringlijers" hadwat denk je wel?
![]()
o jee, heb je zitten blowen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Legale drugs is ook niet goed voor je grijze cellen, da's duidelijk.
Ex is bediening en andere receptionistequote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nu maar hopen dat dat wel goed gaat komen
![]()
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoals ?
Probeersel:
Ik kende d'r al een beetje van het werk. Een van de laatste keren dat ik er was (bij vd valk dus) toevallig een half uur staan kletsen. Daarna ongeveer een week gemsnt en toen afgesproken om afgelopen zondag naar de bios te gaan. Alles goed en wel, ik dacht dat het klikte, je wilt niet weten hoe we in de bios zaten. Toen afgelopen donderdag gingen we naar de stad en na 1 uurtje ofzo zei ze dat ze me meer als vriend dan als DE vriend zag
. Toen was het dus weer over
Ow nee, dat is 7 maandenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
persoonlijk record?
langste relatie ooit?
Mijn 14 jaar, en nog steeds aan het tellenquote:
Ex?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ex is bediening en andere receptioniste
Ik hoop het ookquote:
receptionistes zijn meestal wel okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ex is bediening en andere receptioniste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |