Hebben we het nu genoeg over mijn "ex" gehadquote:
en dat noem jij een relatie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze had zo'n panty aan dus dat ging niet en d'r in mocht nietKan ik er wat aan doen
naah okee dan, ik begrijp het gewoon niet, okee?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Rustig aan Flessie, paar keer diep ademhalen enzo.
God ja, wat hadden jullie al een leven opgebouwd samenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben we het nu genoeg over mijn "ex" gehadDalijk wordt ik weer verdrietig
Ik heb zelfs aan mijn moeder gevraagd of ik een foto van haar tattoo neer mocht zetten, en dat is ook geen Fok!userquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is geen useren ik haal hem zometeen toch offline
dat is op zich volstrekt irrelevant overigensquote:
Mooi, dan kan ik wel even weg, eten enzoquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik wel even weg, eten enzo.
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, wat hadden jullie al een leven opgebouwd samen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja![]()
Probleem met mij is dat ik snel verliefd benen ook makkelijk op meerdere tegelijk
![]()
smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik wel even weg, eten enzo.
gewoon van genietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja![]()
Probleem met mij is dat ik snel verliefd benen ook makkelijk op meerdere tegelijk
![]()
oh dat leer je vanzelf afquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef DaMook het volgende:
![]()
Ze heeft zelf toch ook een foto online staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is op zich volstrekt irrelevant overigens
Damn die 2de is niet mis!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
ex en die rechts waar ik nu achteraan zit
Ja zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef DaMook het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat jullie zo zeuren
Ik heb er nog nooit meerdere tegelijk gehad hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat leer je vanzelf afof ze komen er van elkaar achter en dan ben je de lul, of je kan het gewoon niet meer opbrengen en houdt gewoon de beste over
Die ga ik nu proberenquote:
hormonen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef DaMook het volgende:
ik neem dan iets met de eerste die wil![]()
20 en ik geloof 19quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beiden te jong voor me geloof ik![]()
En te vrouwelijk voor mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beiden te jong voor me geloof ik![]()
Mooie leeftijd voor mijquote:
quote:
nou ja, sommigen gedragen zich wel zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Tis toch geen voorwerp.
Afblijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat kan nog wel trouwens.
die eerste kijkt een beetje bitchy.. die wil ik wel 'proberen' dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
quote:
Stelletje konijnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, sommigen gedragen zich wel zo![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Tis toch geen voorwerp.
Je bent gewoon een slet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik geen vriendin hoorquote:
Je hoopt op wat weerstand?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die eerste kijkt een beetje bitchy.. die wil ik wel 'proberen' dan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft de handkar nog niet ontdekt
En waarom deed je het niet ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef AmyLee het volgende:
[..]
dat wilde ik al paar berichten eerder zeggen haha
waarom heb ik het idee dat dit soort tactieken daar geen verandering in gaan brengen?quote:
Het maar even leren dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft de handkar nog niet ontdekt
als ze te makkelijk is, dank je haar gewoon af naar DaMook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, ik ga niet voor gemakkelijk hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |