En te vrouwelijk voor mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beiden te jong voor me geloof ik![]()
Mooie leeftijd voor mijquote:
quote:
nou ja, sommigen gedragen zich wel zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Tis toch geen voorwerp.
Afblijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat kan nog wel trouwens.
die eerste kijkt een beetje bitchy.. die wil ik wel 'proberen' dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
quote:
Stelletje konijnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, sommigen gedragen zich wel zo![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Tis toch geen voorwerp.
Je bent gewoon een slet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik geen vriendin hoorquote:
Je hoopt op wat weerstand?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die eerste kijkt een beetje bitchy.. die wil ik wel 'proberen' dan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft de handkar nog niet ontdekt
En waarom deed je het niet ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef AmyLee het volgende:
[..]
dat wilde ik al paar berichten eerder zeggen haha
waarom heb ik het idee dat dit soort tactieken daar geen verandering in gaan brengen?quote:
Het maar even leren dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft de handkar nog niet ontdekt
als ze te makkelijk is, dank je haar gewoon af naar DaMook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, ik ga niet voor gemakkelijk hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |