Okay, dat is net iets anders dan bij de opticiën binnen lopen en verwachten dat die nog wel even een oogmeting doet enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tssss
ik weet wat ik wil kopen, daar ligtie, in de etalage, ik pin, sta RUIM binnen de 5 minuten weer buitenWil je geld verdienen of niet zeg
dat kloptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, dat is net iets anders dan bij de opticiën binnen lopen en verwachten dat die nog wel even een oogmeting doet enzo...
Altijd kwaliteitsposts van mij he.quote:
*proest*.. jazekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd kwaliteitsposts van mij he.![]()
geen idee eigenlijk. Hoever staan jij en hij nu ongeveer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
d_h heeft ook weer aardig zitten posten vanochtend zo te zien.
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, ik vind ze niet storend hoor
Niet meer of minder dan 'verder' oid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, ik vind ze niet storend hoor
ik wilde van start gaan, maar SMS-jes uit Indonesië....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
d_h heeft ook weer aardig zitten posten vanochtend zo te zien.
ach ja, zo'n woordje gaat ook vervelen. "door" was ook een welkome afwisseling geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:59 schreef es70 het volgende:
Nie
[..]
Niet meer of minder dan 'verder' oid.
d_h is begonnen op 133, ik op 477. (3 eindcijfers) hij zit bijna op 300 en ik op iets meer dan 200.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Hoever staan jij en hij nu ongeveer?
oh okeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
d_h is begonnen op 133, ik op 477. (3 eindcijfers) hij zit bijna op 300 en ik op iets meer dan 200.
Gaan met die banaan is misschien ook wel een keer leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach ja, zo'n woordje gaat ook vervelen. "door" was ook een welkome afwisseling geweest
doet het jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef AmyLee het volgende:
doet deze link het? Fotoboek van AmyLee ik heb al tijden fotoboek maar heb niet zo'n icoontje :S
Ook al zo'n postkanon...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeedan heb je dus ook nog met mij te maken
Doet het hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef AmyLee het volgende:
doet deze link het? Fotoboek van AmyLee ik heb al tijden fotoboek maar heb niet zo'n icoontje :S
Duurt ff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef AmyLee het volgende:
zo nu meot er wel zo'n dingetje staan (straks)
ik dacht dat je niet van bananen hield?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaan met die banaan is misschien ook wel een keer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |