Hallo dolle_quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ff trug of zo idd
er moesten wat dingen in de tuin gebeuren en dat kon ik niet alleenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Long time no see.Wat had je voor afspraak vanochtend dan om 08.00?
Ah, zulke pogingen heeft Pat ook al een paar keer gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb net een mislukte poging gedaan om de wasdroger te repareren
Hmzquote:
en dat zet je m aan en schrik je je te pletter van de herrie die hij nog steeds maaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, zulke pogingen heeft Pat ook al een paar keer gedaan.
Lekker.quote:
Aaahhh op die manier... Gelukt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er moesten wat dingen in de tuin gebeuren en dat kon ik niet alleen
gewicht te hoog en zo
dat welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aaahhh op die manier... Gelukt?
Hier maakt 'ie geen herrie, hij doet het gewoon niet, reden vooralsnog onbekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat zet je m aan en schrik je je te pletter van de herrie die hij nog steeds maakt
In de winter is een droger wel fijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier maakt 'ie geen herrie, hij doet het gewoon niet, reden vooralsnog onbekend.
En ondertussen zit ik alweer weken zonder droger
2 nieuwe....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat wel
alleen waar je 1 probleem oplost ontstaan er weer 2 nieuwen
He vervelend. Zwaar leven heb je toch ook.quote:
Zeker met de hoeveelheden was die zich hier altijd opstapelen....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de winter is een droger wel fijn
Nog 18 minuten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal , deze winkel gaat om 17 uur dicht.![]()
Liefst eerder.![]()
hier lijkt t geluid op een drilboor, echt oorverdovend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier maakt 'ie geen herrie, hij doet het gewoon niet, reden vooralsnog onbekend.
En ondertussen zit ik alweer weken zonder droger
En het bordje "Open" omdraaien naar "Closed".quote:
Lijkt me niet toch...quote:
stinken waarnaar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hier lijkt t geluid op een drilboor, echt oorverdovend.
en na enkele minuten gaat t stinken. maar dat proberen we niet eens uit.
Die hebben we niet, wel een rolpoortquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het bordje "Open" omdraaien naar "Closed".
vergelijk t maar met een overbelaste boormachinequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stinken waarnaar?Schroeien en smeulen en zo?
Dat stinkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vergelijk t maar met een overbelaste boormachine
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het bordje "Open" omdraaien naar "Closed".
Ik heb liever zo'n bordje, "kan je niet lezen we zijn dicht."quote:
Nog 12 minuten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die hebben we niet, wel een rolpoort
En die kan je niet vervangen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn koolstofborstels, heb ik ooit in een fok!topic geleerd
Problemen worden wel opgelost.quote:
Als ik door het raam kijk en ik zie jou daar voorover gebogen staan, dan bleef ik het ook nog ff proberen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n bordje, "kan je niet lezen we zijn dicht."
Aangezien ze vaker aan de deur blijven trekken en duwen.
Of: Rot op, wij hebben ook een leven... Mensen schijnen niet te begrijpen dat het niet okay is om 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n bordje, "kan je niet lezen we zijn dicht."
Aangezien ze vaker aan de deur blijven trekken en duwen.
En dan weekend!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog 7 en dan sluit ik alle pc's af![]()
Bloesje snel wat meer dicht maaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik door het raam kijk en ik zie jou daar voorover gebogen staan, dan bleef ik het ook nog ff proberen hoor
Tssssquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Of: Rot op, wij hebben ook een leven... Mensen schijnen niet te begrijpen dat het niet okay is om 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen te gaan.
Hmmquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bloesje snel wat meer dicht maakt![]()
Idd,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Of: Rot op, wij hebben ook een leven... Mensen schijnen niet te begrijpen dat het niet okay is om 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |