WTF is ozquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef B_BOY het volgende:
ach wat gebeurt dat gebeurt. ik ga echt niet stressen hoor. ik heb een goed leven en als het beeindigt word is dat maar oz.
Natuurlijkquote:
winkels zijn om 8 uur dicht man das wel erg vroeg he:Pquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even weg
wat laatste boodschapjes doen voordat de winkels dicht zijn
Maar ja, wij worden er dan ook nog vrijwel dagelijk mee geconfronteerd, dat scheelt waarschijnlijk ook wel. Plus het feit dat wij die nacht heel bewust hebben meegemaakt, een buurmeisje dat volledig in paniek aankomt omdat ze door iemand gebeld is die haar vertelde dat haar zus 'in de fik' stond, Pat die de halve nacht is wezen zoeken naar het buurmeisje, dat soort dingen hebben meer impact dan op het journaal zien en het als een 'ver van mijn bed show' ervaren...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat bedoel ik. Toeristen zien dat minder ja maar als je er vaker komt is het gewoon raar om er zo overheen te stappen
Klopt, zo bedoelde ik het ook. Zelfde met het buurjongetje om het even in centext te plaatsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ja, wij worden er dan ook nog vrijwel dagelijk mee geconfronteerd, dat scheelt waarschijnlijk ook wel. Plus het feit dat wij die nacht heel bewust hebben meegemaakt, een buurmeisje dat volledig in paniek aankomt omdat ze door iemand gebeld is die haar vertelde dat haar zus 'in de fik' stond, Pat die de halve nacht is wezen zoeken naar het buurmeisje, dat soort dingen hebben meer impact dan op het journaal zien en het als een 'ver van mijn bed show' ervaren...
Niet te hard rijden met de winkelwagen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even weg
Shopze!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even weg
supermarkt ja.. andere winkels nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
winkels zijn om 8 uur dicht man das wel erg vroeg he:P
Ozzz....Australië.....Ozzieland...quote:
Winkels tot 5 uur.quote:
BeFquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weerde vetpan moet maar eens aan
gisteren net het ouwe vet eruit gegooid, kan weer mooi vers nieuw in
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer lekkere versie friet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Smile like you mean it.quote:
Da's Tha_T's ofzo...quote:
Jij snapt hem ook niet?quote:
Hij heeft het al eerder gebruikt, neem aan dat het iets met tof te maken heeft...quote:
Tof met een vquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gebruikt, neem aan dat het iets met tof te maken heeft...
Ah gelukkig, een medestander.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gebruikt, neem aan dat het iets met tof te maken heeft...
Ik dacht eerst dat je toverend bedoelde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tof met een v
Toffend is dan dus tovvend
Dan had ik er wel be voor gezetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je toverend bedoelde.![]()
Bovendien had je het niet over mijquote:
IETS minder hartelijk lachen mag ook best, jaquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
IETS minder hartelijk lachen mag ook best, ja.
Botterikquote:
En wat gaat er allemaal in?quote:
Heb je kaassouffleetjes of krokettenquote:
Waar zie je diequote:
Long time no see.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ff trug of zo idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |