Ah, dan valt het mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och het is geen hele vakantie hoor maar gewoon 30 december even ergens wat drinken ofzo. Ik ben er dan toch al een week.
Altijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:28 schreef B_BOY het volgende:
kan ik ondertussen weer mee praten?
ach tegenwoordig vind iedereen het maar normaal weer een aanslag dat is voortaan zo vaak. de mensheid stompt af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Breaking News op CNN is het.
jep.. helaas.. ik zit over 5 maanden dus in een leeg vliegtuigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Breaking News op CNN is het.
Ga je er wel nog heen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. helaas.. ik zit over 5 maanden dus in een leeg vliegtuig![]()
Lekker languit liggen. Ach, men denkt ook dat er een aanslag op NY gepleegd gaat worden op kerstavond...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. helaas.. ik zit over 5 maanden dus in een leeg vliegtuig![]()
al dat complotdenken slaat nergens op. het kan overal gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker languit liggen. Ach, men denkt ook dat er een aanslag op NY gepleegd gaat worden op kerstavond...
Ah boeie, zodra je op je vakantiebestemming bent denk je nergens meer aan.quote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah boeie, zodra je op je vakantiebestemming bent denk je nergens meer aan.
Ik weet het niet... Voor toeristen is het misschien anders, maar als ik op de dijk hier loop is het nog steeds raarquote:
Das dan persoonlijk.quote:
Wat is daar gebeurt dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Voor toeristen is het misschien anders, maar als ik op de dijk hier loop is het nog steeds raar.
Goede woorden, mijn waardequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef B_BOY het volgende:
ach wat gebeurt dat gebeurt. ik ga echt niet stressen hoor. ik heb een goed leven en als het beeindigt word is dat maar oz.
De cafebrand met oud en nieuw...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurt dan?Of gaat het gewoon over de algemene overstroming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |