ah ook op de toeristen gericht dus. Slim planquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jimbaran is voor de rijken (toeristen)
er is al een topic over ook hoor, misschien wel meer zelfsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet dat het boeit ofzo maar dan hoeven we dat al niet meer te behandelen vandaag
3 heb ik er geteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is al een topic over ook hoor, misschien wel meer zelfs
Mooiquote:
Nee gelukkig niet. Bij 10 jaar praten we verder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet dat het boeit ofzo maar dan hoeven we dat al niet meer te behandelen vandaag
Hou er dan over opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooidan hoeven we dat hier niet meer te behandelen
Dan is er trouwens weer een meetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Bij 10 jaar praten we verder.![]()
Ik zou niet speciaal voor Nolius naar NY toe gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius komt waarschijnlijk namelijk met vriendin ChrisJX naar de New York meet, dus ik was even benieuwd of het de moeite waard was.
Ik ben er dan al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zou niet speciaal voor Nolius naar NY toe gaan![]()
Ga er dan niet op doorquote:
Niks mis met kerst en de jaarwisseling in NY dunkt me.quote:
Dat niet maar om dat nou met Fok!kers te vierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis met kerst en de jaarwisseling in NY dunkt me.
Powernap zequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:tijd voor een lekker middagdutje
dan gaan we daarna lekker aan het bier en de frituur
Och het is geen hele vakantie hoor maar gewoon 30 december even ergens wat drinken ofzo. Ik ben er dan toch al een week.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat niet maar om dat nou met Fok!kers te vieren
Gaan we hier nou een verkapt palindroom topic van maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |