Hoiquote:
en poepen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind weinig vies als het om intimiteit met een geliefde gaat, maar ieder zijn meug natuurlijk.
Nou ja, hij moet me niet in mijn bek kotsen of zo.
Oh wacht, dat was geen fransquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij zei mais? hete natte gloeiend hete boterzachte mais denk ik
goede combinatie mais-nonnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was geen frans
dan had hij het behalve die mais dus ook over een glibberige hitsige botergeile non
Ik doe mee
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
ja ram die kolf bij zo'n hitsig nat katholiek kuthoertje in der natte gleuf.
begin ik nu op jullie niveau te komen??
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
Probeer het eens in PUB.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef B_BOY het volgende:
shit weer geen aansluiting gevonden bij een groep.
Hoeveel verschil maakt het nou helemaal... Ik slik gewoon niet (of bij hoge uitzondering). Bij sex is alles mogelijk, zolang je het maar niet tegen je zin doet lijkt me. Ik weiger om iets te doen dat kennelijk 'hoort' maar waar ik geen plezier aan beleef (en ik heb nooit klachten gehad, en ja, ook dat is besprokenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind weinig vies als het om intimiteit met een geliefde gaat, maar ieder zijn meug natuurlijk.
Nou ja, hij moet me niet in mijn bek kotsen of zo.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
Corey Taylor - Bother
gotan project - My Funny Valentine
Queen - It's A Beautiful Day (remix)
Coole muziek!
Lijkt me ook veel relaxter als je niet kijkt naar wat "hoort" maar gewoon doet wat je allebei fijn vindt, en niet wat je niet fijn vindtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel verschil maakt het nou helemaal... Ik slik gewoon niet (of bij hoge uitzondering). Bij sex is alles mogelijk, zolang je het maar niet tegen je zin doet lijkt me. Ik weiger om iets te doen dat kennelijk 'hoort' maar waar ik geen plezier aan beleef (en ik heb nooit klachten gehad, en ja, ook dat is besproken).
Goed he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoef ik dat niet zelf te typen
kom eens terug als het over een onderwerp gaat waar je beter mee om kan gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef B_BOY het volgende:
shit weer geen aansluiting gevonden bij een groep.
Nee, je slaat doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel relaxter als je niet kijkt naar wat "hoort" maar gewoon doet wat je allebei fijn vindt, en niet wat je niet fijn vindtDat is toch het hele idee van genot, eigenlijk
Toch?
Die tweede klinkt wel relaxed, die remix van Queen vind ik rukquote:
Plaatselijk. Hier schijnt de zon. Ik ben net in korte broek buiten geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
brrrr het wordt echt frisjes buitenKan goed merken dat het oktober is
raam maar weer dicht dan
Bron?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
damn... aanslagen in Bali volgens mij. kutzooi..
Min of meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie alweer netjes?
godverquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
damn... aanslagen in Bali volgens mij. kutzooi..
Kuta Square.. hét toeristengebied... KUTquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
teletekst 126 rept over "gewonden"
*gauw broek weer aantrektquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie alweer netjes?
en Jimbaran. Zegt mij niks. Jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kuta Square.. hét toeristengebied... KUT
Is dat een beetje een leuke vent?quote:
Mhwoa, redelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |