Er zijn wel meer dingen die me niet fijn lijkenquote:
voor beide partijenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan volgens mij best pijnlijk zijn
mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef B_BOY het volgende:
tis hier ook best druk he. maarja das alleen maar gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ziet er prima uit, maar ik weet dan ook niet hoe het er normaal uit zou moeten zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
wie krijgt er ook geen goede pagina te zien?
http://www.tweakers.net/nieuws/39190
Bij mij is ie normaal. Wat moet er mankeren dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
nu weer wel, net was de layout weggevallen of zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, maar ik weet dan ook niet hoe het er normaal uit zou moeten zien.
nergens last van hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Hangt er vanaf wat je 'ding' is... Als je kickt op hangen is het misschien best okayquote:
met de nadruk op misschienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je 'ding' is... Als je kickt op hangen is het misschien best okay.
scheuren je lippen zo van uit, denk ik danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je 'ding' is... Als je kickt op hangen is het misschien best okay.
Er schijnen mensen te zijn die pijn fijn vindenquote:
vast wel.. maar ikke niet in ieder geval, voor zover ik nu weet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die pijn fijn vinden.
wat? afscheurende lippen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik vind dit onsmakelijk.
Hoef je niet meer naar de piercingshop om er een ijzerwinkel in/aan te kunnen hangenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheuren je lippen zo van uit, denk ik dan
verstevigen met staaldraadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheuren je lippen zo van uit, denk ik dan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoef je niet meer naar de piercingshop om er een ijzerwinkel in/aan te kunnen hangen.
Elk nadeel hep se voordeel...
yes yes...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Een gevoelig zieltje in ons midden
.
die moet nog hardenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Een gevoelig zieltje in ons midden
.
zou je dat direct zien dan? of zou ze het opbiechten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt
totdat je dochter op een dag zo thuiskomt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
oeh..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij raakt opgewonden van hoge coltruien en allesnivellerende skipakken?
mais non.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij raakt opgewonden van hoge coltruien en allesnivellerende skipakken?
Ik ook niet....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vast wel.. maar ikke niet in ieder geval, voor zover ik nu weet.
maar lekkere natte glibberige hitsige gloeiend hete botergeile schaamkleppenpraat vind je onsmakelijk?quote:
Zolang ik er niet naar hoef te kijken gaat ze haar gang maar, maar aangezien ze er al heel lang over gedaan heeft om gaatjes in haar oren te willen denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt
totdat je dochter op een dag zo thuiskomt
Patatje speciaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar lekkere natte glibberige hitsige gloeiend hete botergeile schaamkleppenpraat vind je onsmakelijk?
Vind je ook iets WEL smakelijk?
alles is smakelijker dan je moeder...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar lekkere natte glibberige hitsige gloeiend hete botergeile schaamkleppenpraat vind je onsmakelijk?
Pien heeft wat moeite met het geheimhouden van dingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou je dat direct zien dan? of zou ze het opbiechten?
hij zei mais? hete natte gloeiend hete boterzachte mais denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang ik er niet naar hoef te kijken gaat ze haar gang maar, maar aangezien ze er al heel lang over gedaan heeft om gaatjes in haar oren te willen denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
alles is smakelijker dan je moeder...
ram die kolf in die zure sloot.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij zei mais? hete natte gloeiend hete boterzachte mais denk ik
Ik vind weinig vies als het om intimiteit met een geliefde gaat, maar ieder zijn meug natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en. Hij hoeft niet aan mijn doos te hangen als hij dat niet okay vindt.
hehe.. dan zal ze het wel opbiechten dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pien heeft wat moeite met het geheimhouden van dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |