als het niet blijkt te werken, kun je er beter 1 x wél 2 tegelijk nemen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat dit soort tactieken daar geen verandering in gaan brengen?
nee, dan sla ik over op zoek naar een moeilijkerequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ze te makkelijk is, dank je haar gewoon af naar DaMook?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, ik ga niet voor gemakkelijk hoor.![]()
Vooral gaan doen, dit gaat nooit goed komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
AfblijvenDe ene probeer ik terug te krijgen en de andere probeer ik ook te krijgen
Ik wil er niet meer tegelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je meer tegelijk wil, ben je een slet.![]()
ja en je lekker een keer je ballen in je keel laten schoppen en humanitair asiel aanvragen in Chili. Dat is een optiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als het niet blijkt te werken, kun je er beter 1 x wél 2 tegelijk nemen..
Joh laat hemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vooral gaan doen, dit gaat nooit goed komen
helaas wel jaquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en je lekker een keer je ballen in je keel laten schoppen en humanitair asiel aanvragen in Chili. Dat is een optie
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja eigelijk wel
ben dan wel eens erg benieuwd hoe dat gaat aflopen
Die ene krijg ik niet meer terug, dat weet ik zeker, maar die andere vind mij wel leuk, maar die zei laatst dat ze jongens had afgezworenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja eigelijk wel
de handkar is ondergewaardeerdquote:
Je wil er 1 maar probeert er 2 te versieren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer tegelijkIk wil er 1 en ik vind ze beiden leuk, dus wil ik er een van de twee versierd krijgen
De ene wil mij schijnbaar toch niet, dus ga ik voor de andere
Opstap ben ik te verlegen om meisjes te versierenDus dan deze van het werk maar proberen
(daar kom ik toch niet meer als het mislukt
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ene krijg ik niet meer terug, dat weet ik zeker, maar die andere vind mij wel leuk, maar die zei laatst dat ze jongens had afgezworenDus die moet ik even overhalen om d'r woord niet te houden
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja eigelijk wel
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de handkar is ondergewaardeerd
In WAT kan je klaarkomen op IEDER moment dat JIJ het wilt? En WAT gaat daarna ook nog binnen 3 minuten een biertje voor je halen, open maken en aangeven? NOU?
Juist! De Handkar![]()
Ik ben normaal echt verlegen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil er 1 maar probeert er 2 te versieren?![]()
Maak dan iemand anders wijs dat je 1 wil.Je wil beide maar aangezien maar 1 hapt hou je het bij die.
![]()
Een verlegen persoon gaat niet gelijk op 2 personen af, werk of prive.
Idd, op 19 al. Dat gelooft toch niemand,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt verlegen hoorserieus! Maar ik weet niet hoe het komt dat ik bij hun wel durf
![]()
Omdat je hun al lange kent dan vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt verlegen hoorserieus! Maar ik weet niet hoe het komt dat ik bij hun wel durf
![]()
Je hapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
W.A.Zquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doen![]()
het gaat wel om een vrouw hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doen![]()
Wacht maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19
Wat als je niet durft te vragen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dan ben ik ineens wel verlegen als ik het rechtuit moet vragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarhet gaat me lukken
En deze wordt wel voor langer als 4 dagen
Wat zeg ik, zelfs langer als 4 jaar
Ik heb er vertrouwen in
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat wel om een vrouw he
Daar is ja niet altijd ja, en nee niet altijd nee
IK WIL ER GEEN 2 TEGELIJKquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hapt.![]()
Boeit mij wat joh, of je er 2 of meer probeert te krijgen.
Hoop voor je dat je niet betrapt wordt.
Dan kom je ook niet verquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je niet durft te vragen ?
precies!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Bij mij anders wel maar 1 ding is wel waar een "misschien" is een nee.
Schandalig, ga terug brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
ik heb eigenlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan Queen spullen deze week
toch wel ¤250 ofzo
CD's?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
ik heb eigenlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan Queen spullen deze week
toch wel ¤250 ofzo
Je had haar MSN toch? bedoel hoe weet je anders die prfoielen, en geloof me als je haar uitvraagt vind ze dat echt niet erg hoor. Maar je moet niet gaan slijmen en hints geven etc. dat is juist vervelend. Straight to the pointquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dan ben ik ineens wel verlegen als ik het rechtuit moet vragen
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Je had haar MSN toch? bedoel hoe weet je anders die prfoielen, en geloof me als je haar uitvraagt vind ze dat echt niet erg hoor. Maar je moet niet gaan slijmen en hints geven etc. dat is juist vervelend. Straight to the point![]()
- een 10cd-box met 2 dvd's erinquote:
Ach, tegenwoordig zijn ze allemaal zo zinnig, eerst zeggen dat uiterlijk niks uit maakt en na een ontmoeting kun je het vergeten en proberen ze je er zo uit te lullen dat ze je dan niet teleur stellen, zwak gedoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |