Idd, op 19 al. Dat gelooft toch niemand,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt verlegen hoorserieus! Maar ik weet niet hoe het komt dat ik bij hun wel durf
![]()
Omdat je hun al lange kent dan vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt verlegen hoorserieus! Maar ik weet niet hoe het komt dat ik bij hun wel durf
![]()
Je hapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
W.A.Zquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doen![]()
het gaat wel om een vrouw hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vraag die ene gewoon uit, ja is ja en nee is nee en klaar verder niet moeilijk doen![]()
Wacht maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appeltje-eitje, met een gemiddelde vrouw van 19
Wat als je niet durft te vragen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dan ben ik ineens wel verlegen als ik het rechtuit moet vragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarhet gaat me lukken
En deze wordt wel voor langer als 4 dagen
Wat zeg ik, zelfs langer als 4 jaar
Ik heb er vertrouwen in
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat wel om een vrouw he
Daar is ja niet altijd ja, en nee niet altijd nee
IK WIL ER GEEN 2 TEGELIJKquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hapt.![]()
Boeit mij wat joh, of je er 2 of meer probeert te krijgen.
Hoop voor je dat je niet betrapt wordt.
Dan kom je ook niet verquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je niet durft te vragen ?
precies!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Bij mij anders wel maar 1 ding is wel waar een "misschien" is een nee.
Schandalig, ga terug brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
ik heb eigenlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan Queen spullen deze week
toch wel ¤250 ofzo
CD's?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
ik heb eigenlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan Queen spullen deze week
toch wel ¤250 ofzo
Je had haar MSN toch? bedoel hoe weet je anders die prfoielen, en geloof me als je haar uitvraagt vind ze dat echt niet erg hoor. Maar je moet niet gaan slijmen en hints geven etc. dat is juist vervelend. Straight to the pointquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dan ben ik ineens wel verlegen als ik het rechtuit moet vragen
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Je had haar MSN toch? bedoel hoe weet je anders die prfoielen, en geloof me als je haar uitvraagt vind ze dat echt niet erg hoor. Maar je moet niet gaan slijmen en hints geven etc. dat is juist vervelend. Straight to the point![]()
- een 10cd-box met 2 dvd's erinquote:
Ach, tegenwoordig zijn ze allemaal zo zinnig, eerst zeggen dat uiterlijk niks uit maakt en na een ontmoeting kun je het vergeten en proberen ze je er zo uit te lullen dat ze je dan niet teleur stellen, zwak gedoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |