Daarom zet ik diequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leer dat nou eens, n00b
spammen is heel iets anders dan "veel posten"
Gloeiende....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
11188 is het nieuwe record
maar dat moet ik nog posten
zal maandag worden denk ik
ja, of zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zet ik dieer ook achter.
![]()
eeeejjjjjjj d.roosje.quote:
Het boeit omdat er dus 2 wassen buiten hingenquote:
en nu laten repareren door een bedrijf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur aan die wasdroger zitten sleutelen
en niet gelukt om m te maken
zoiets vermoedde ik al ja. Maar goed, het 10 graden ga je toch geen was meer buiten hangen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Het boeit omdat er dus 2 wassen buiten hingen.
is hij nou nog verder naar de sodemieterij dan voordat je eraan begon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur aan die wasdroger zitten sleutelen
en niet gelukt om m te maken
neuh, ik stel voor dat het hier weer over andere zaken gaat en postaantallen in het postaantallentopic besproken wordenquote:
Misschien in de wasmachine?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef D.Rose het volgende:
*ander onderwerp in de groep gooit
mijn moeder is een kat kwijt, al 2,5 dagen
waar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef D.Rose het volgende:
*ander onderwerp in de groep gooit
mijn moeder is een kat kwijt, al 2,5 dagen
Een stil kamertjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets vermoedde ik al ja. Maar goed, het 10 graden ga je toch geen was meer buiten hangen?gewoon, een stil kamertje boven, verwarming paar uur VOL open, klaar
Kan zijn tochquote:
hij snapt t niet hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Een stil kamertje. Waar moet ik dat in jezusnaam vinden, bij de buren ofzo
.
Hier is het altijd nog 14.3 gradenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets vermoedde ik al ja. Maar goed, het 10 graden ga je toch geen was meer buiten hangen?gewoon, een stil kamertje boven, verwarming paar uur VOL open, klaar
maar,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze dat wist dan was ie zo gevonden natuurlijk
'ergens' buiten dus
Dat wordt goed zoeken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze dat wist dan was ie zo gevonden natuurlijk
'ergens' buiten dus
die kinderen worden de hele dag op hun kamer gehouden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij snapt t niet he
4 kinderen=vol huis
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die kinderen worden de hele dag op hun kamer gehouden?
ik weet niet wat jij met die poepluiergeneratoren doet, maarreh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |