Snel, stop ermee! Anders wordt het verbeteren van je record steeds moeilijker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn 14 jaar, en nog steeds aan het tellen.
Behoorlijk klefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL weten
juistemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat willen we dus uitdrukkelijk WEL weten
knuffelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Behoorlijk klefVooral ik
En na de film buiten ook nog 3 kwartier ofzo staan knuffelen enzo
(je had die mensen van de bios af en toe moeten zien kijken
specifiekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Behoorlijk klefVooral ik
En na de film buiten ook nog 3 kwartier ofzo staan knuffelen enzo
(je had die mensen van de bios af en toe moeten zien kijken
Mwah een beetje welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ex?Jij telt dit als een relatie?
ja, en ik ben Casanova
* naar keuken kijktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn 14 jaar, en nog steeds aan het tellen.
quote:
Jouw geliefde loopt met een millenniumklok op haar kont?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
* naar keuken kijkt
bijna 20 jaar
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snel, stop ermee! Anders wordt het verbeteren van je record steeds moeilijker!
met 2 vingers in zn neus deed ie het misschien wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
specifieker
hoeveel vingers? Waarin?
SPECS willen we, niet vaag gelul als "behoorlijk klef"
Hoezo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
specifieker
hoeveel vingers? Waarin?
SPECS willen we, niet vaag gelul als "behoorlijk klef"
geilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
ex en die rechts waar ik nu achteraan zit
Ik knuffel graagquote:
ik denk dat dat gewoon wepkems warenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geilrukken op corny-horny pics van bewakingscamera's
ah okee. daar kunnen we wat meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo nieuwsgierigMaar als wat ik zeg is er niet gebeurd hoor
Wel op d'r slip niet erin
Webcam picsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geilrukken op corny-horny pics van bewakingscamera's
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee. daar kunnen we wat mee
Maar je hebt haar dus niet eens normaal een vingerbeurt verkocht, maar rekent haar wel tot je exen?
minimalisme is zooooooo 1984
als je een uur met een meid tegen de muur van de bios aan loopt te knuffelen en te zoenen, en je steekt je hand in haar broek zonder dat ze daar iets tegen doet, kan je ook wel vragen "heb je een mooie foto van jezelf?"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Webcam picsen ik kan er niets aan doen dat ze geen betere foto's in hun msn profiel zetten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw geliefde loopt met een millenniumklok op haar kont?
Ik heb ook een gewone duidelijke foto, maar die staat niet onlinequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je een uur met een meid tegen de muur van de bios aan loopt te knuffelen en te zoenen, en je steekt je hand in haar broek zonder dat ze daar iets tegen doet, kan je ook wel vragen "heb je een mooie foto van jezelf?"ipv stiekem MSNprofieltjes te gaan scavengen
kom op zeg
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je een uur met een meid tegen de muur van de bios aan loopt te knuffelen en te zoenen, en je steekt je hand in haar broek zonder dat ze daar iets tegen doet, kan je ook wel vragen "heb je een mooie foto van jezelf?"ipv stiekem MSNprofieltjes te gaan scavengen
kom op zeg
Welke broekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
gooi online danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een gewone duidelijke foto, maar die staat niet onlineen nog 4 andere wepkam pics
nu willen foto's!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke broekDat hele korte rokje bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |