ja die groningse boef, geef hem een draai om z'n orenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef clauwheee het volgende:
Gooide Noca um stiekum dicht?
hoe was de vakantie ???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef clauwheee het volgende:
Bjooooooooooor!![]()
Ik ga mn nest zo maar es opzoeken...ut regent pijpestelen hier in Grunn.
Alweer een maand geleden! Gaat veul te snelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe was de vakantie ???
en anders truste
Uit je hol gekropen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ook niet ... feb 2001 heb ik me aangemeld (was wel een tijdje aan het lurken)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarvan ik er nog niet eens twee heb meegekregen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:47 schreef rubbereend het volgende:Help, te ruige sex gehad!
laat dit een waarschuwing zijn voor de bezopen hoolsbezoekers
haha ik werd nat hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:47 schreef rubbereend het volgende:Help, te ruige sex gehad!
laat dit een waarschuwing zijn voor de bezopen hoolsbezoekers
* Eilanden is voorlopig uitgeschakeld met een gekneusde ribquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat zich in het clubkostuum hijsen en naar de voetbal, tot later vandaag!
Ach je hoeft niet zo goed te zoeken hoor...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef methodmich het volgende:
Die eend vindt ook altijd bizarre verhalen op het internet.
hey dan ben ik langer op Fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:oi
aha we zijn jarigben er sinds okt. 2001 dus da's ook alweer ff.
langer op Fok en nog maar zo weinig postsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dan ben ik langer op Fok
zit er zo'n beetje op sinds ik bij Planet werk en dat is in Dec 5 jaar
Mijn posts zijn altijd van kwaliteit.. en daar gaat het om..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
langer op Fok en nog maar zo weinig posts
wat wil ej daarmee zeggen.... ontevreden over de kwaliteit van mijn posts......?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn posts zijn altijd van kwaliteit.. en daar gaat het om..![]()
![]()
o oquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat wil ej daarmee zeggen.... ontevreden over de kwaliteit van mijn posts......?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o o
* appelsientje bevindt zich op gladijs
nee natuurlijk niet![]()
Ik heb gewoon wat minder tijd
Vanavond ga ik gezellig een biertje drinken met vrienden/innen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de lunch zit erin, dadelijk nog ff een middagje werken en dan eens bedenken wat k vanavond allemaal ga doen
monopoly?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanavond ga ik gezellig een biertje drinken met vrienden/innen.
Nee nee gewoon een biertje drinken, bitterballen eten enz.. (bij een grand cafequote:
Zou best kunnen Suijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
Vanavond nog een middeleeuws pilsje pakken dan, tong?
Dankje, de punten waren ook hard nodig.quote:
quote:Voor een volle tribune op het hoofdveld van Nieuwleusen speelde D4 vandaag de kraker tegen Nieuwleusen D4. Na een daverende start met goed voetbal en 2 fraaie goals ( 1 van Tommie en 1 van Hendrie) , zakte het spel weer snel in en viel ook al weer snel een tegendoelpunt. Met het gelijkspel van de vorige week in het achterhoofd zetten we alles op het spel om dat weer te voorkomen. Toch kwam Nieuwleusen nog een paar keer gevaarlijk dicht bij de gelijkmaker, maar Elbert behield voor ons met 2 geweldige reddingen de voorsprong. Toen aan het eind van de wedstrijd de tegenstander moe was gestreden kregen we nog een paar gevaarlijke kansen op 3-1, maar het mocht niet baten en met de 2-1 overwinning op zak, gingen we tevreden de kleedkamer in!
Hoeveel supporters zaten er op de boot ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
Hoi![]()
Bootcombi was gezellig![]()
[afbeelding]
200quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel supporters zaten er op de boot ?
Wedstrijd was al net zo indrukwekkendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
<span style="position: relative; left: -5px; top: 8px;"><hr style="height: 1px; width: 590px; color: rgb(163, 158, 145);"></span>United we stand, divided we fall | Ook belangrijk: Centraal NAC Breda topique!
Klote wedstrijd, 3 punten. Verder niet over nadenken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wedstrijd was al net zo indrukwekkend
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
Hoi![]()
Bootcombi was gezellig![]()
[afbeelding]
Ging ook nog een zooitje met trein, bus enzo.quote:
Okéquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ging ook nog een zooitje met trein, bus enzo.
Vol uitvak dus.![]()
In rbc vakken ook veel naccers.![]()
2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké![]()
Ja, dat is denk ik ook wel te verwachten. Zo ver liggen Roosendaal en Breda niet van elkaar. Ik hoorde een supporter zelfs zeggen dat ze vorig jaar lopend naar Roosendaal zijn gegaan, klopt dat?
De mensen die naar Roosendaal liepen in die vrieskou en sneeuw vonden het toch wat minder dan normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef Bos81 het volgende:
OKe, leuke manieren om naar uitwedstrijden te gaan.
Ik zie het aan de foto inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
De mensen die naar Roosendaal liepen in die vrieskou en sneeuw vonden het toch wat minder dan normaal.![]()
Oké, veel plezierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef Superheld het volgende:
Ik ben weer naar het vriendinnetje toe, en daarna zuipen tot morgen middag ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:47 schreef Eilanden het volgende:
... aldus de hardwerkende en nooit naar de klok kijkende Sientje
werkdagen danquote:
Gelukkig wel, kan ik hem teminste weer voorbij qua postaantallenquote:
Dat bedoel ik min of meer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
Bos ik kan ook posten daaral zal het er niet veel van komen denk ik
![]()
Ga je nog wat leuks doen vanavond??quote:
Ik ga naar een verjaardagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond??
(het is ff rustig op m'n werk)
Gezelligquote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig... tenminste dat neem ik dan maar ff aan
je hebt deze week het woord film al vaker gezegd dan ik geloof ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef golfer het volgende:
Nog een paar uurtjes voordat we naar de film gaan.
Ik heb de schurft aan bioscopen en ga hooguit eens in de 2 jaar naar een film, dus ik moet de spanning even kwijt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef pascalheister het volgende:
je hebt deze week het woord film al vaker gezegd dan ik geloof ik
Hooligansquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
Welke film golfer? Gone with the wind draait niet meer hoor.
Toppertjequote:
me2.. hopelijk dat hij in 't vliegtuig draaitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Ah, die wil ik eigenlijk ook nog wel zien.
Reken maar op 5 tot 6 weken voordat je weer echt pijnvrij alle bewegingen kunt maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:03 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang heb jij trouwens last gehad van die gekneusde rib(ben) Golfer? Na bijna een week ga ik nog steeds door de grond van de pijn en doen simpele zaken zoals ademen, slapen en zitten behoorlijk veel pijn....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef golfer het volgende:
Reken maar op 5 tot 6 weken voordat je weer echt pijnvrij alle bewegingen kunt maken.
Het is echt een pijnlijke kloteblessure
handig, maar kom je daar nu achter? En hoe lang kon je dat al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk werken bij KPN..
blijkt dat ik mijn telefoonkosten enzo kan terug vragen (tot een max van ¤ 200,- ) en aangezien ik nog thuis woon.. kan ik ook de telefoonkosten van mijn ouders terug vragen![]()
Toch een leuke extra deze maand.. kan ik goed gebruiken daar in Oz.
pas sinds dit jaar..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig, maar kom je daar nu achter? En hoe lang kon je dat al?
Volgens mij heeft hij een lastige klant aan de lijn en moet ie nog even blijven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is de kwelling voor Sien over en mag hij naar huis
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
pas sinds dit jaar..we zijn 1 jan overgenomen door KPN... maar goed nu komt het wel goed uit.. want eigenlijk is het nu extra inkomsten
12 november Arminquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang voordat het 19 nov isEn voordat die Line-up nu eens komt...
Armin is ook goedquote:
Fok resized het toch? Hier tenminste welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:09 schreef Suijk het volgende:
Jezus, MrD, mijn buren zeggen dat dat plaatje ook op hun scherm verschijnt, zo groot is het.
[sch-mode]ga maar krom staan tongquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Troost me
M'n cluppie speelt vanmiddag tegen de koploper. Spelen ze helemaal weg. Kansen missen, je kent dat wel. Staaat het 1-1. Krijgen we in de 90ste minuut een penaltie......iemand die nog nooit een penaltie heeft gemist mist hem.Het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef PyTh het volgende:
Voor de mensen die niet in het PSV topic komen.
Mateja met 2 van z'n helden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer foto's zie Het officiële PSV-topic #130: Ruilen van Alexen![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef PyTh het volgende:
Voor de mensen die niet in het PSV topic komen.
Mateja met 2 van z'n helden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer foto's zie Het officiële PSV-topic #130: Ruilen van Alexen![]()
Hoiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]geweldige foto's!!
Goede avond iedereen trouwens
die collega stadions zijn echt bizar grootquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:12 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Zit een beetje College football te kijken, zit gewoon 75.000 man in dat stadion.
Nou inderdaad, Michigan Wolverines: 110.000 man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die collega stadions zijn echt bizar groot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou inderdaad, Michigan Wolverines: 110.000 man.
Koffie![]()
Dat is persoonlijk verschillend maar allebei mateloos populair, ik begin zelfs een beetje aangestoken te worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat is eigenlijk populairder, College football of de NFL
american football is ook best leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk verschillend maar allebei mateloos populair, ik begin zelfs een beetje aangestoken te worden.
Die kan ze ook nog eens uitstekend zelf tappen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Moet Markus zelf maar weten dan, beter dan Human kan niet.
Admirals.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
american football is ook best leuk
Gooooo Admirals![]()
daar heb idd enorme tribnues, maarja tis dan ook een groot terreinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Admirals.
Het grootste 'stadion' is Indianapolis Motor Speedway: 250.000 mensen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef popolon het volgende:
http://www.ballparks.com/
Leuke site, stadions over de hele wereld.
ja dat krijg je, ze zouden dat op die plaatsjes van hun moeten zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
Ja die's nog mooier, was de url kwijt.
www.stadionwelt.de vind ik zelf ook een mooie sitequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
Ja die's nog mooier, was de url kwijt.
Bedanktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef popolon het volgende:
Melancholie topic. FOK! 6-jaar
Leuk topic
Typische opmerking van een meesterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Geinig, Mateja met de beer en de panter!
Dat is hij ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Typische opmerking van een meester![]()
(jij was toch leraar?)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef Harmen_Siezen het volgende:
Goedenavond dames, heren, Tanya's en Kellies.
Sommige vooroordelen worden wel redelijk bevestigd, maar het geeft een redelijk waarheidsgetrouw beeld van de Engelse sides in de stadions en het soort mensen dat daar lid van zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, geen clichefilm dus?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag hier geen nieuws, is dus goed nieuws. Rustige nacht en dag gehad en alles in orde.
Nieuwe kamergenote erbij, een Marokkaanse meid, haar familie (max. 2 zegt het ziekenhuis maar ach, 12 man past ook op een kamer) kreeg gelijk warm eten voor een heel weeshuis plus voor 3 weken aan sapjes, het lijtk er nu wel een kleine supermarkt
Kwam ik vanmiddag thuis uit het ziekenhuis, was er een 'werkploeg' bestaande uit schoonmoeder en schoonvader bezig in m'n huis, wassen, strijken, badkamer doen, tuin vegen, vuilnis etc.
Of ik maar ff rustig wou gaan zitten lunchen en even m'n rust wou pakken.
I love mijn schoonouders
Mwah ik voel me niet zo alleen als je (en ik) misschien in 1e instantie zou verwachten. In het weekend is Glenn gewoon hier, doordeweeks eet ik elke dag bij m'n schoonouders, alwaar Glenn ook is, en m'n vrouw zie ik een keertje of 4, 5 per week zo. Dus voor mij valt het mee, zie alleen m'n vrouw veel minder dan normaal, maar ze ligt er voor het goede doel, wordt goed verzorgd en de afgelopen paar dagen gaat het goed, en elke dag is er weer 1, elke dag doet de risico's verminderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Tof allemaal digger
Je moet je best rottig en alleen voelen![]()
![]()
Je boft inderdaad met zo'n lieve schooonfamilie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
Maar voor m'n schoonfamilie kan ik straks in m'n vrije tijd wel een standbeeld gaan metselen.
idd elke dag is er één extraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah ik voel me niet zo alleen als je (en ik) misschien in 1e instantie zou verwachten. In het weekend is Glenn gewoon hier, doordeweeks eet ik elke dag bij m'n schoonouders, alwaar Glenn ook is, en m'n vrouw zie ik een keertje of 4, 5 per week zo. Dus voor mij valt het mee, zie alleen m'n vrouw veel minder dan normaal, maar ze ligt er voor het goede doel, wordt goed verzorgd en de afgelopen paar dagen gaat het goed, en elke dag is er weer 1, elke dag doet de risico's verminderen.
Maar voor m'n schoonfamilie kan ik straks in m'n vrije tijd wel een standbeeld gaan metselen.
Huur je toch een K1 dvd'tje.quote:
of ga t zelf doenquote:
UFC is gewoon op tv hier.quote:
Aaaaaahhh uit die goeie oude tijd dat ik meer dan de helft van de tijd strontlazerus achter de PC zatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
Digger
Heb net nog een mooi gedicht van je gelezen, n.a.l.v. dit topic.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Ik kom ook hele niets verhullende foto's tegen nu.
just-me weet nog wel van vroeger dat haar 'schoonzoon to be' me op een gegeven moment op de chat aansprak en zei dat ie zich verveelde. Toen is ie vanuit Amersfoort op een late trein naar Enschede gestapt, hebben we de hele nacht keihard lopen zuipen en daanra zijn we wezen chatten en als een gek in de rondte wezen posten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Klinkt herkenbaar, al ben ik niet zo vaak dronken meer de laatste jaren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
just-me weet nog wel van vroeger dat haar 'schoonzoon to be' me op een gegeven moment op de chat aansprak en zei dat ie zich verveelde. Toen is ie vanuit Amersfoort op een late trein naar Enschede gestapt, hebben we de hele nacht keihard lopen zuipen en daanra zijn we wezen chatten en als een gek in de rondte wezen posten.
Volgende middag bij wakker worden geen idee wat we gedaan hadden, in de historie gekeken en echt nog nooit iemand ooit in zulk slecht Nederlands zien posten
't Wordt steeds gekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Cart_man het volgende:
Dan mis je wat...
Leuk trouwens, die melancholietopic.
dr is ook een VBL kanaal geloof kquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon #fok, waar anders dan?
Ik herkeen ook amper namen, alleen die van Breuls en Highlander
#VBLquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr is ook een VBL kanaal geloof k
Jaren gelden, zal ook weer 'ns kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon #fok, waar anders dan?
Ik herken ook amper namen, alleen die van Breuls en Highlander
Daar komt ook nooit een hond.quote:
M'n scherm is nu al half v ol met tekst.quote:
Hè, eindelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Best goede film he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van de film Hooligans.
Aanradertje voor een aantal van jullie om te gaan bekijken.
Wel erg veel knokscenes trouwens.
Het kon veel erger hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè, eindelijk.
Onze loeder heeft beet.
Triest mens he
Eerst Hooligans in de bios en nu van God los op de tv gezien.
Wel weer genoeg zinloos geweld en nepbloed gezien
Cloaca ken ik ook al
Ging inderdaad wel.quote:
Ja, was bij mij bij die 'voorpremiere' om 10.30 's ochtends ook zo. Had wel verwacht dat er veel Ajax jongens waren aangezien het in de City was, maar weinig bekenden gezien. Gros was ook gewoon categorie Breezersletquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging inderdaad wel.
Wat mij verbaasde dat deze 'doelgroepfilm' in de bioscoop in Haarlem in een kleine zaal werd uitgezonden en dat er hooguit 25 mensen in de hele zaal zaten, waarvan de helft onder de categorie Breezah-sletjes viel, die absoluut niets van voetbal of de randverschijnselen daarom heen wisten.
Wanneer ga jij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kon van tevoren verwachten dat deze film veel wannabe's en andere mongolen ging trekken...
Hehe, in Rotjeknor stikte het van de bekenden. Reuzegezellig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, was bij mij bij die 'voorpremiere' om 10.30 's ochtends ook zo. Had wel verwacht dat er veel Ajax jongens waren aangezien het in de City was, maar weinig bekenden gezien. Gros was ook gewoon categorie Breezerslet
Nouja, welterusten!
Tot morgen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik duik m'n nest in trouwens. Morgen 8.00 op, 9.30 instappen. Dan lekker naar rotjeknor. Cart_man, ik zie je morgen he!
quote:
Layer Cake, goede filmquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]en welke film had je uitgekozen voor vanavond?
Dat was voor Popi en mijquote:
Hé, de kaartjes waren gratis. Je bent een jood of niet he.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
10.30 uur sochtends is natuurlijk ook geen tijd om naar de bioscoop te gaan![]()
oke, k ken t niet, iedereen was tevreden dus?quote:
voor zover we aanwezig waren, werkt meestal niet altijd film kijken en lullen door elkaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, k ken t niet, iedereen was tevreden dus?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor zover we aanwezig waren, werkt meestal niet altijd film kijken en lullen door elkaar
Ik heb nu wel alle tijd om ff iemand een nachtelijk bezoekje te brengen en in elkaar te rossenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat wil je hij heeft thuis niks te zeggen![]()
dan moet je opschieten,ik ga zo naar bedquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nu wel alle tijd om ff iemand een nachtelijk bezoekje te brengen en in elkaar te rossen
I'll eat you for breakfast.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan moet je opschieten,ik ga zo naar bed
Daar had ik net ook wel ff zin in.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nu wel alle tijd om ff iemand een nachtelijk bezoekje te brengen en in elkaar te rossen
En jij blijft slapen als je Tigra z'n benzine iets harder verbrandt dan normaal?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan moet je opschieten,ik ga zo naar bed
wil je Noca slaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar had ik net ook wel ff zin in.
maar groningen of zo is me net iets te ver.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En jij blijft slapen als je Tigra z'n benzine iets harder verbrandt dan normaal?
wie mag er tegen Arsenal ballen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Maar goed,ik ben plat,over een uur of 5 weer richting het beloofde land.
quote:
crazy bastardquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
Maar goed,ik ben plat,over een uur of 5 weer richting het beloofde land.
Wat een grootbekken,die Yanksquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Man, als ik even stevig inadem hang je zo aan m'n lip, zo over de oceaan heen.
geweldig iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef popolon het volgende:
Melancholie topic. FOK! 6-jaar
Leuk topic
Je bent bang he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een grootbekken,die Yanks
Maar goed,tis duidelijk dat jij DG niet kent
Ben nu echt weg
Wat ben je toch altijd snel aangebrand.quote:
idd caroquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
geweldige film dat Cloaca en Caro Lensen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
of je bekijkt effe mijn signature
Bijwerking van Fristi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd snel aangebrand.
BSE had ook een lange incubatietijdquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pas een jaar of 2 dat ik van de Fristi ben afgestapt
't Tast z'n hersencel aan denk ik.quote:
Ik heb even melding gedaan van je scheldkannonade.quote:
Ik heb 2x monopoly gespeeldquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje weer terug van het feestje, nog monopoly gespeeld?
Niet nodig, ik had toch geen aandelen Fristiquote:
Nee ik merk hetquote:
Volgende keer dokter bibber voorstellen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb 2x monopoly gespeeldhet blijft me achter volgen
Heb wel netjes een vriendin thuis gebracht![]()
Hmmm , zuster.. ik heb zo 'pijn'quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgende keer dokter bibber voorstellen?
dus jij krijgt in Australië het bericht dat je vader bent geworden?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb 2x monopoly gespeeldhet blijft me achter volgen
Heb wel netjes een vriendin thuis gebracht![]()
Dat mag ik niet hopenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus jij krijgt in Australië het bericht dat je vader bent geworden?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft 'een' vriendin gewoon over de drempel gemikt en heeft de deur dichtgesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |