Dat was voor Popi en mijquote:
Hé, de kaartjes waren gratis. Je bent een jood of niet he.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
10.30 uur sochtends is natuurlijk ook geen tijd om naar de bioscoop te gaan![]()
oke, k ken t niet, iedereen was tevreden dus?quote:
voor zover we aanwezig waren, werkt meestal niet altijd film kijken en lullen door elkaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, k ken t niet, iedereen was tevreden dus?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor zover we aanwezig waren, werkt meestal niet altijd film kijken en lullen door elkaar
Ik heb nu wel alle tijd om ff iemand een nachtelijk bezoekje te brengen en in elkaar te rossenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat wil je hij heeft thuis niks te zeggen![]()
dan moet je opschieten,ik ga zo naar bedquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nu wel alle tijd om ff iemand een nachtelijk bezoekje te brengen en in elkaar te rossen
I'll eat you for breakfast.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan moet je opschieten,ik ga zo naar bed
Daar had ik net ook wel ff zin in.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nu wel alle tijd om ff iemand een nachtelijk bezoekje te brengen en in elkaar te rossen
En jij blijft slapen als je Tigra z'n benzine iets harder verbrandt dan normaal?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan moet je opschieten,ik ga zo naar bed
wil je Noca slaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar had ik net ook wel ff zin in.
maar groningen of zo is me net iets te ver.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En jij blijft slapen als je Tigra z'n benzine iets harder verbrandt dan normaal?
wie mag er tegen Arsenal ballen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Maar goed,ik ben plat,over een uur of 5 weer richting het beloofde land.
quote:
crazy bastardquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
Maar goed,ik ben plat,over een uur of 5 weer richting het beloofde land.
Wat een grootbekken,die Yanksquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Man, als ik even stevig inadem hang je zo aan m'n lip, zo over de oceaan heen.
geweldig iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef popolon het volgende:
Melancholie topic. FOK! 6-jaar
Leuk topic
Je bent bang he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een grootbekken,die Yanks
Maar goed,tis duidelijk dat jij DG niet kent
Ben nu echt weg
Wat ben je toch altijd snel aangebrand.quote:
idd caroquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
geweldige film dat Cloaca en Caro Lensen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
of je bekijkt effe mijn signature
Bijwerking van Fristi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd snel aangebrand.
BSE had ook een lange incubatietijdquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pas een jaar of 2 dat ik van de Fristi ben afgestapt
't Tast z'n hersencel aan denk ik.quote:
Ik heb even melding gedaan van je scheldkannonade.quote:
Ik heb 2x monopoly gespeeldquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje weer terug van het feestje, nog monopoly gespeeld?
Niet nodig, ik had toch geen aandelen Fristiquote:
Nee ik merk hetquote:
Volgende keer dokter bibber voorstellen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb 2x monopoly gespeeldhet blijft me achter volgen
Heb wel netjes een vriendin thuis gebracht![]()
Hmmm , zuster.. ik heb zo 'pijn'quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgende keer dokter bibber voorstellen?
dus jij krijgt in Australië het bericht dat je vader bent geworden?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb 2x monopoly gespeeldhet blijft me achter volgen
Heb wel netjes een vriendin thuis gebracht![]()
Dat mag ik niet hopenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus jij krijgt in Australië het bericht dat je vader bent geworden?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft 'een' vriendin gewoon over de drempel gemikt en heeft de deur dichtgesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |