dr is ook een VBL kanaal geloof kquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon #fok, waar anders dan?
Ik herkeen ook amper namen, alleen die van Breuls en Highlander
#VBLquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr is ook een VBL kanaal geloof k
Jaren gelden, zal ook weer 'ns kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon #fok, waar anders dan?
Ik herken ook amper namen, alleen die van Breuls en Highlander
Daar komt ook nooit een hond.quote:
M'n scherm is nu al half v ol met tekst.quote:
Hè, eindelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Ik kom ook hele niets verhullende foto's tegen nu.
Best goede film he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van de film Hooligans.
Aanradertje voor een aantal van jullie om te gaan bekijken.
Wel erg veel knokscenes trouwens.
Het kon veel erger hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè, eindelijk.
Onze loeder heeft beet.
Triest mens he
Eerst Hooligans in de bios en nu van God los op de tv gezien.
Wel weer genoeg zinloos geweld en nepbloed gezien
Cloaca ken ik ook al
Ging inderdaad wel.quote:
Ja, was bij mij bij die 'voorpremiere' om 10.30 's ochtends ook zo. Had wel verwacht dat er veel Ajax jongens waren aangezien het in de City was, maar weinig bekenden gezien. Gros was ook gewoon categorie Breezersletquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging inderdaad wel.
Wat mij verbaasde dat deze 'doelgroepfilm' in de bioscoop in Haarlem in een kleine zaal werd uitgezonden en dat er hooguit 25 mensen in de hele zaal zaten, waarvan de helft onder de categorie Breezah-sletjes viel, die absoluut niets van voetbal of de randverschijnselen daarom heen wisten.
Wanneer ga jij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kon van tevoren verwachten dat deze film veel wannabe's en andere mongolen ging trekken...
Hehe, in Rotjeknor stikte het van de bekenden. Reuzegezellig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, was bij mij bij die 'voorpremiere' om 10.30 's ochtends ook zo. Had wel verwacht dat er veel Ajax jongens waren aangezien het in de City was, maar weinig bekenden gezien. Gros was ook gewoon categorie Breezerslet
Nouja, welterusten!
Tot morgen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik duik m'n nest in trouwens. Morgen 8.00 op, 9.30 instappen. Dan lekker naar rotjeknor. Cart_man, ik zie je morgen he!
quote:
Layer Cake, goede filmquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]en welke film had je uitgekozen voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |