Bedanktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef popolon het volgende:
Melancholie topic. FOK! 6-jaar
Leuk topic
Typische opmerking van een meesterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Geinig, Mateja met de beer en de panter!
Dat is hij ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Typische opmerking van een meester![]()
(jij was toch leraar?)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef Harmen_Siezen het volgende:
Goedenavond dames, heren, Tanya's en Kellies.
Sommige vooroordelen worden wel redelijk bevestigd, maar het geeft een redelijk waarheidsgetrouw beeld van de Engelse sides in de stadions en het soort mensen dat daar lid van zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, geen clichefilm dus?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag hier geen nieuws, is dus goed nieuws. Rustige nacht en dag gehad en alles in orde.
Nieuwe kamergenote erbij, een Marokkaanse meid, haar familie (max. 2 zegt het ziekenhuis maar ach, 12 man past ook op een kamer) kreeg gelijk warm eten voor een heel weeshuis plus voor 3 weken aan sapjes, het lijtk er nu wel een kleine supermarkt
Kwam ik vanmiddag thuis uit het ziekenhuis, was er een 'werkploeg' bestaande uit schoonmoeder en schoonvader bezig in m'n huis, wassen, strijken, badkamer doen, tuin vegen, vuilnis etc.
Of ik maar ff rustig wou gaan zitten lunchen en even m'n rust wou pakken.
I love mijn schoonouders
Mwah ik voel me niet zo alleen als je (en ik) misschien in 1e instantie zou verwachten. In het weekend is Glenn gewoon hier, doordeweeks eet ik elke dag bij m'n schoonouders, alwaar Glenn ook is, en m'n vrouw zie ik een keertje of 4, 5 per week zo. Dus voor mij valt het mee, zie alleen m'n vrouw veel minder dan normaal, maar ze ligt er voor het goede doel, wordt goed verzorgd en de afgelopen paar dagen gaat het goed, en elke dag is er weer 1, elke dag doet de risico's verminderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Tof allemaal digger
Je moet je best rottig en alleen voelen![]()
![]()
Je boft inderdaad met zo'n lieve schooonfamilie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
Maar voor m'n schoonfamilie kan ik straks in m'n vrije tijd wel een standbeeld gaan metselen.
idd elke dag is er één extraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah ik voel me niet zo alleen als je (en ik) misschien in 1e instantie zou verwachten. In het weekend is Glenn gewoon hier, doordeweeks eet ik elke dag bij m'n schoonouders, alwaar Glenn ook is, en m'n vrouw zie ik een keertje of 4, 5 per week zo. Dus voor mij valt het mee, zie alleen m'n vrouw veel minder dan normaal, maar ze ligt er voor het goede doel, wordt goed verzorgd en de afgelopen paar dagen gaat het goed, en elke dag is er weer 1, elke dag doet de risico's verminderen.
Maar voor m'n schoonfamilie kan ik straks in m'n vrije tijd wel een standbeeld gaan metselen.
Huur je toch een K1 dvd'tje.quote:
of ga t zelf doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |