Ach je hoeft niet zo goed te zoeken hoor...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef methodmich het volgende:
Die eend vindt ook altijd bizarre verhalen op het internet.
hey dan ben ik langer op Fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:oi
aha we zijn jarigben er sinds okt. 2001 dus da's ook alweer ff.
langer op Fok en nog maar zo weinig postsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dan ben ik langer op Fok
zit er zo'n beetje op sinds ik bij Planet werk en dat is in Dec 5 jaar
Mijn posts zijn altijd van kwaliteit.. en daar gaat het om..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
langer op Fok en nog maar zo weinig posts
wat wil ej daarmee zeggen.... ontevreden over de kwaliteit van mijn posts......?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn posts zijn altijd van kwaliteit.. en daar gaat het om..![]()
![]()
o oquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat wil ej daarmee zeggen.... ontevreden over de kwaliteit van mijn posts......?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o o
* appelsientje bevindt zich op gladijs
nee natuurlijk niet![]()
Ik heb gewoon wat minder tijd
Vanavond ga ik gezellig een biertje drinken met vrienden/innen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de lunch zit erin, dadelijk nog ff een middagje werken en dan eens bedenken wat k vanavond allemaal ga doen
monopoly?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanavond ga ik gezellig een biertje drinken met vrienden/innen.
Nee nee gewoon een biertje drinken, bitterballen eten enz.. (bij een grand cafequote:
Zou best kunnen Suijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
Vanavond nog een middeleeuws pilsje pakken dan, tong?
Dankje, de punten waren ook hard nodig.quote:
quote:Voor een volle tribune op het hoofdveld van Nieuwleusen speelde D4 vandaag de kraker tegen Nieuwleusen D4. Na een daverende start met goed voetbal en 2 fraaie goals ( 1 van Tommie en 1 van Hendrie) , zakte het spel weer snel in en viel ook al weer snel een tegendoelpunt. Met het gelijkspel van de vorige week in het achterhoofd zetten we alles op het spel om dat weer te voorkomen. Toch kwam Nieuwleusen nog een paar keer gevaarlijk dicht bij de gelijkmaker, maar Elbert behield voor ons met 2 geweldige reddingen de voorsprong. Toen aan het eind van de wedstrijd de tegenstander moe was gestreden kregen we nog een paar gevaarlijke kansen op 3-1, maar het mocht niet baten en met de 2-1 overwinning op zak, gingen we tevreden de kleedkamer in!
Hoeveel supporters zaten er op de boot ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
Hoi![]()
Bootcombi was gezellig![]()
[afbeelding]
200quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel supporters zaten er op de boot ?
Wedstrijd was al net zo indrukwekkendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
<span style="position: relative; left: -5px; top: 8px;"><hr style="height: 1px; width: 590px; color: rgb(163, 158, 145);"></span>United we stand, divided we fall | Ook belangrijk: Centraal NAC Breda topique!
Klote wedstrijd, 3 punten. Verder niet over nadenken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wedstrijd was al net zo indrukwekkend
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
Hoi![]()
Bootcombi was gezellig![]()
[afbeelding]
Ging ook nog een zooitje met trein, bus enzo.quote:
Okéquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ging ook nog een zooitje met trein, bus enzo.
Vol uitvak dus.![]()
In rbc vakken ook veel naccers.![]()
2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké![]()
Ja, dat is denk ik ook wel te verwachten. Zo ver liggen Roosendaal en Breda niet van elkaar. Ik hoorde een supporter zelfs zeggen dat ze vorig jaar lopend naar Roosendaal zijn gegaan, klopt dat?
De mensen die naar Roosendaal liepen in die vrieskou en sneeuw vonden het toch wat minder dan normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef Bos81 het volgende:
OKe, leuke manieren om naar uitwedstrijden te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |