Ach je hoeft niet zo goed te zoeken hoor...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef methodmich het volgende:
Die eend vindt ook altijd bizarre verhalen op het internet.
hey dan ben ik langer op Fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:oi
aha we zijn jarigben er sinds okt. 2001 dus da's ook alweer ff.
langer op Fok en nog maar zo weinig postsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dan ben ik langer op Fok
zit er zo'n beetje op sinds ik bij Planet werk en dat is in Dec 5 jaar
Mijn posts zijn altijd van kwaliteit.. en daar gaat het om..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
langer op Fok en nog maar zo weinig posts
wat wil ej daarmee zeggen.... ontevreden over de kwaliteit van mijn posts......?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn posts zijn altijd van kwaliteit.. en daar gaat het om..![]()
![]()
o oquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat wil ej daarmee zeggen.... ontevreden over de kwaliteit van mijn posts......?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o o
* appelsientje bevindt zich op gladijs
nee natuurlijk niet![]()
Ik heb gewoon wat minder tijd
Vanavond ga ik gezellig een biertje drinken met vrienden/innen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de lunch zit erin, dadelijk nog ff een middagje werken en dan eens bedenken wat k vanavond allemaal ga doen
monopoly?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanavond ga ik gezellig een biertje drinken met vrienden/innen.
Nee nee gewoon een biertje drinken, bitterballen eten enz.. (bij een grand cafequote:
Zou best kunnen Suijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
Vanavond nog een middeleeuws pilsje pakken dan, tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |