Klote wedstrijd, 3 punten. Verder niet over nadenken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wedstrijd was al net zo indrukwekkend
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Superheld het volgende:
Hoi![]()
Bootcombi was gezellig![]()
[afbeelding]
Ging ook nog een zooitje met trein, bus enzo.quote:
Okéquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ging ook nog een zooitje met trein, bus enzo.
Vol uitvak dus.![]()
In rbc vakken ook veel naccers.![]()
2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké![]()
Ja, dat is denk ik ook wel te verwachten. Zo ver liggen Roosendaal en Breda niet van elkaar. Ik hoorde een supporter zelfs zeggen dat ze vorig jaar lopend naar Roosendaal zijn gegaan, klopt dat?
De mensen die naar Roosendaal liepen in die vrieskou en sneeuw vonden het toch wat minder dan normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef Bos81 het volgende:
OKe, leuke manieren om naar uitwedstrijden te gaan.
Ik zie het aan de foto inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
De mensen die naar Roosendaal liepen in die vrieskou en sneeuw vonden het toch wat minder dan normaal.![]()
Oké, veel plezierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef Superheld het volgende:
Ik ben weer naar het vriendinnetje toe, en daarna zuipen tot morgen middag ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:47 schreef Eilanden het volgende:
... aldus de hardwerkende en nooit naar de klok kijkende Sientje
werkdagen danquote:
Gelukkig wel, kan ik hem teminste weer voorbij qua postaantallenquote:
Dat bedoel ik min of meer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
Bos ik kan ook posten daaral zal het er niet veel van komen denk ik
![]()
Ga je nog wat leuks doen vanavond??quote:
Ik ga naar een verjaardagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond??
(het is ff rustig op m'n werk)
Gezelligquote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig... tenminste dat neem ik dan maar ff aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |