je hebt deze week het woord film al vaker gezegd dan ik geloof ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef golfer het volgende:
Nog een paar uurtjes voordat we naar de film gaan.
Ik heb de schurft aan bioscopen en ga hooguit eens in de 2 jaar naar een film, dus ik moet de spanning even kwijt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef pascalheister het volgende:
je hebt deze week het woord film al vaker gezegd dan ik geloof ik
Hooligansquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
Welke film golfer? Gone with the wind draait niet meer hoor.
Toppertjequote:
me2.. hopelijk dat hij in 't vliegtuig draaitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Ah, die wil ik eigenlijk ook nog wel zien.
Reken maar op 5 tot 6 weken voordat je weer echt pijnvrij alle bewegingen kunt maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:03 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang heb jij trouwens last gehad van die gekneusde rib(ben) Golfer? Na bijna een week ga ik nog steeds door de grond van de pijn en doen simpele zaken zoals ademen, slapen en zitten behoorlijk veel pijn....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef golfer het volgende:
Reken maar op 5 tot 6 weken voordat je weer echt pijnvrij alle bewegingen kunt maken.
Het is echt een pijnlijke kloteblessure
handig, maar kom je daar nu achter? En hoe lang kon je dat al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk werken bij KPN..
blijkt dat ik mijn telefoonkosten enzo kan terug vragen (tot een max van ¤ 200,- ) en aangezien ik nog thuis woon.. kan ik ook de telefoonkosten van mijn ouders terug vragen![]()
Toch een leuke extra deze maand.. kan ik goed gebruiken daar in Oz.
pas sinds dit jaar..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig, maar kom je daar nu achter? En hoe lang kon je dat al?
Volgens mij heeft hij een lastige klant aan de lijn en moet ie nog even blijven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is de kwelling voor Sien over en mag hij naar huis
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
pas sinds dit jaar..we zijn 1 jan overgenomen door KPN... maar goed nu komt het wel goed uit.. want eigenlijk is het nu extra inkomsten
12 november Arminquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang voordat het 19 nov isEn voordat die Line-up nu eens komt...
Armin is ook goedquote:
Fok resized het toch? Hier tenminste welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:09 schreef Suijk het volgende:
Jezus, MrD, mijn buren zeggen dat dat plaatje ook op hun scherm verschijnt, zo groot is het.
[sch-mode]ga maar krom staan tongquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Troost me
M'n cluppie speelt vanmiddag tegen de koploper. Spelen ze helemaal weg. Kansen missen, je kent dat wel. Staaat het 1-1. Krijgen we in de 90ste minuut een penaltie......iemand die nog nooit een penaltie heeft gemist mist hem.Het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef PyTh het volgende:
Voor de mensen die niet in het PSV topic komen.
Mateja met 2 van z'n helden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer foto's zie Het officiële PSV-topic #130: Ruilen van Alexen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |