Ja, ik las hetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
In oktober.![]()
![]()
[..]
Ja, vooral na mijn afsluiter.![]()
![]()
Rubber? bah, vies ventje.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja, ik las het![]()
Had al bijna zelf weer een nieuwe geopend, met een TT over rubber ofzo![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef bwt het volgende:
En ik zat al te broeden op een TT
Ja, ik zat ook al even te kijken, zal ik wel, zal ik niet posten.. of even terug naar MF.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef bwt het volgende:
Ik zat zelf ook al aan een winter titel te denken
quote:yo pepijn.
ik ga je ff advies geven dat je echt niet wil horen.
verkopen die hap. denk echt niet dat je dat voor mekaar krijgt. als je der
zoveel af moet draaien blijft er niks meer over voor de rubbers. en je
verzwakt de velg der alleen maar mee.
denk dat je beter voor een zelfde soort velg kan kijken met een smalle naaf.
of zoals ik bij de cr had gedaan een voorwiel achter zetten....
alleen heb je dan geen rubbers om de klappen op de vangen.....das minder bij
een viertakt.
wat voor auto had je trouwens? een met middenmotor zal toch wel nie zo
modern meer zijn......tenzij je een lambo of een ferrari had.....?
wel klote dattie uitgefikt is. brand zuigt echt zwaar, hoop het nooit mee te
maken.
mzzl kees.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
En het antwoord van een machinebankwerker, alias de godfather van de CR.
![]()
[..]
![]()
Aanstaande zondag?quote:
Succesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoogste tijd om deze te updaten![]()
volgens mij suckt het weer dit weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Aanstaande zondag?Het weer is de afgelopen tijd bagger, maar zolang het niet regent is het wel goed genoeg voor een meet volgens mij
Sinds ik op stage zit wil ik op z'n minst 1x in de week rijden. En dat is dus in het weekend
![]()
quote:Succes![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb meteen maar even een bakkie Café choco gemaakt.. mis alleen de slagroom![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoogste tijd om deze te updaten![]()
Goed geluk, en onder het mom van alles is te verbouwen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Hoezo had je eigenlijk die GPZ wielen gekocht, op goed geluk?
Jammer dat jij ze nu al beschadigd hebt
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag B-day (alweer?? ja alweer!! zus en schoonzus waren gisteren jarig)
een onhandelbare motorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Hey hey...![]()
Ik ben altijd blij geweest met m'n maxjes maar na 7 jaar max rijden werd het gewoon hoog tijd voor iets nieuws.Voor mij blijft de Vmax een prachtmasjientje,als je écht wilt stoeien in de bochten dan heb je daarmee een prachtapparaat,iedere bocht is een uitdaging!![]()
Gewoon een geweldige moordenaar,super instabiel met extreem veel power!.
valt meequote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je doet het gewoon expresIk vraag me af hoeveel verjaardagen je wel niet heb moeten afzeggen toen je 4 dagen naar duitsland ging
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Deil?? kon ik je ook wel vertellenrij er elke dag overheen
Misschien moet je pa je maar eens wat tikken geven met zijn lineaalquote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft je pa nog slagroom in verband met leuke spelletjes.![]()
![]()
ik heb me niet gemengd met de 'naar welk KB-discussie' omdat ik eigenlijk op dat moment naar Den Bosch zou gaan, dus is aan me voorbij gegaan...onderweg besloot ik toch maar ff mee te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef Rausdouwer het volgende:![]()
en daar hadden we het zondag nog over. Het was allemaal niks en geen volledig klaverblad etc. etc.
ik zeg niet dat jij dat zei, maar heb het horen zeggen.![]()
V-power.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
een onhandelbare motoris precies iets voor Popijn
![]()
Hoeft niet, dit is het enige wat hij goed af kan met zijn handen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien moet je pa je maar eens wat tikken geven met zijn lineaal![]()
![]()
ik ook niet, maar op de kaart was verder eigenlijk ook niets te zien en ik kende dat hele klaverblad verder niet eens. We hadden het erover of het wel een klaverblad was en of het eigenlijk wel de moeite zou zijn. Het blijkt toch wel wat te zijn!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb me niet gemengd met de 'naar welk KB-discussie' omdat ik eigenlijk op dat moment naar Den Bosch zou gaan, dus is aan me voorbij gegaan...onderweg besloot ik toch maar ff mee te gaan
quote:
Zielig.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef hollander172 het volgende:
Niet geschoten is altijd mis.![]()
Help! Argentijntje in nood!
voor jullie is het 15 min rijden ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ook niet, maar op de kaart was verder eigenlijk ook niets te zien en ik kende dat hele klaverblad verder niet eens. We hadden het erover of het wel een klaverblad was en of het eigenlijk wel de moeite zou zijn. Het blijkt toch wel wat te zijn!![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder heeft Makster 120/70 en 150/70 op zijn KLX, dus ik dacht velgen met banden 110/90 en 130/90 moeten zeker passen. [afbeelding]
Klaverblad - checkquote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanavond even klaverblad Deil eens onderzocht op geschiktheiden het blijkt dat Hicham gelijk heeft
en wij hebben dus een redelijk mooi klaverblad in de buurt
![]()
Die pics op motorfreaks zijn maar vaagquote:
voor het volgend seizoen ga ik deze winter wel een leren pakkie+sliders halenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Klaverblad - check
Grote houten blokken voor op de kneeslider ... check
Of heb je die nog niet gehaald
Even te lam geweest denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
En ik maar zoeken naar een clickable link in je post.
![]()
Ja hoor, nog een leernichtquote:Op donderdag 29 september 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor het volgend seizoen ga ik deze winter wel een leren pakkie+sliders halenmissch dat ik ze dan wel kan gebruiken
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
Zielig.![]()
Maar ophalen + veel pegels zeker?
* zouden wel handig zijn geweest die blokken, KD uit de Ford lukte niet helemaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
en nu? Marktplaats maar weer op en gemailed worden door allerhande debielen?
Dan maar even Fulcrum's wielen eraf sjeffen heH, die doet toch alleen maar brutaal de laatste tijd
[..]
Klaverblad - check
Grote houten blokken voor op de kneeslider ... check*
Of heb je die nog niet gehaald
[..]
Die pics op motorfreaks zijn maar vaag
Of heb jij andere pics gezien**
Precies, wanneer komt die jongen naar een meet?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Dan maar even Fulcrum's wielen eraf sjeffen heH, die doet toch alleen maar brutaal de laatste tijd
Originele wielen maar omspaken dan.quote:en nu? Marktplaats maar weer op en gemailed worden door allerhande debielen?
join the clubquote:Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, nog een leernicht![]()
OPM in leer, spannend![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Even te lam geweest denk ik.![]()
maar hier alsnog dan![]()
Had FS al gespamt, maar die wordt er zo emotioneel bij betrokken dat ze gestopt is met lezen voordat ze zichzelf overhaald.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:Gelukkig niet, de eigenaar is overgehaald het beestje gratis weg te doen.
Anders kost het hem alsnog geld voor het in laten slapen e.d.![]()
Beestje wordt nu enorm verwaarloosd, niet qua voeding oid maar emotioneelen als er iets is wat je niet moet doen bij een dergelijk ras.........
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, wanneer komt die jongen naar een meet?![]()
![]()
![]()
Waar is vetprob eigenlijk.. lang niet gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:
OPM in leer??Wie wordt dan onze nieuwe vetprob?
![]()
Deil was toch al bekend als klaverblad zijnde? Maarjah, als je Pepijns posts stelselmatig negeert heb je ws ook nooit gelezen over die jongen die onderuitging op knooppunt Deil door onbekende reden..
Ik heb niet echt een behoefte aan KD eigenlijk, vind het niet echt tof op een Naked om dat te doenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
join the clubjij kan ze nu al wel gebruiken
Bikkelsquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
* zouden wel handig zijn geweest die blokken, KD uit de Ford lukte niet helemaal.![]()
Ik bespeur in lichte mate een beginnetje van een overstap richting Naked. Honda Hornet als optie mocht die CBR weggaan en nu een GSR mooi vinden, what happenedquote:** ja motorfreaks, beetje lastig kijken (misschien is ie daarom wel zo mooi), zie post
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar is vetprob eigenlijk.. lang niet gezien![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
Had FS al gespamt, maar die wordt er zo emotioneel bij betrokken dat ze gestopt is met lezen voordat ze zichzelf overhaald.![]()
![]()
met stom ^^quote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, wanneer komt die jongen naar een meet?![]()
![]()
![]()
Als iemand niet naar de meet komt, komt die meet maar naar diegenequote:
noob! KD-en is uber leet roxorquote:Op donderdag 29 september 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een behoefte aan KD eigenlijk, vind het niet echt tof op een Naked om dat te doenWe zullen zien wat de volgende zomer teweeg brengt, het weer gaat nu alleen nog maar bergafwaarts
Ssst.. het was toch geheim?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Af en toe kom je met je opmerkingen waarvan ik me afvraag of je het nu wel of niet weet
Ander vet ombouwprojectje van Kees.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:
Edit: Pepijn ... wat doe je??Die wielen
![]()
Hij had ook mijn bandentopic gezien.quote:> zonde zeg, zijn coole auto's. mooi geluidje ook....
>
> had dat gevecht met je band gezien op het forum....hahaha was wel een
> feest
> om die band eraf te krijgen he.
>
> met die velgen ist altijd een hele meterij voordat het erin past. je hebt
> altijd problemen met de breedte van de naaf.
> ik wilde perse zo smal mogelijke naven, omdat je dan makkelijk
> verloopringen
> kan maken.
>
> heb voor een gast uit delft een voorvork van een hyabusa pas gemaakt in
> z,n kawa z1000 (nieuwe type). was een heel gekloot omdat het originele wiel al
> best een brede naaf had.
> ging gelukkig wel, maar met veel moeite.... check de pics.
>
> heb alleen geen complete pic van de fiets, maar staat echt vet.
> der zit normaal een gewone vork in en nu dus zo,n usd.
Ja gaaf, kom maar naar Fryslânquote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als iemand niet naar de meet komt, komt die meet maar naar diegene![]()
![]()
![]()
Vooral in de winter kunnen we [insert topictitel] doen...Dit geldt voor 3 personen momenteel
quote:
Aansteller.. ik moet voor elke meet zo'n 400km rijdenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we een huismeet gehad in Grûnn.
Was voor mij 300 kilometer.![]()
Nachtje slapen, en we terug.![]()
Raus en Martie Mercy waren er ook.![]()
Maar jij rijdt op toerbandjesquote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aansteller.. ik moet voor elke meet zo'n 400km rijden![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij rijdt op toerbandjes
Nog een laatste keertje voor jou, het verschil tussen KD-enquote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
noob! KD-en is uber leet roxor![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
Eenieder die me tegenspreekt is bij voorbaat n00b, want ik heb 50.000 circuitkm's erop zitten en ben tevens de oprichter van de Fok!MC. Toedels
Ik had ook al het idee dat ie 1 foto was vergetenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Account gekraakt?
![]()
Maar niet eerlijk, die motoren eronder rijden op 1 na allemaal op slicks.![]()
![]()
Wat nou, ben je homo ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was meer om het contrast aan te geven en dus de extremen van beide kanten te posten opdat mijn punt duidelijk zou wordenquote:Maar niet eerlijk, die motoren eronder rijden op 1 na allemaal op slicks.![]()
![]()
![]()
<blaat> overbodige uitleg <blaat> homo'squote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef hicham het volgende:
Was meer om het contrast aan te geven en dus de extremen van beide kanten te posten opdat mijn punt duidelijk zou worden
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
<blaat> overbodige uitleg <blaat> homo's
Account gekraakt dus.![]()
In 1990 hadden ze nog houten banden tochquote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat er nog geen internet was in 1990.
Zoek elbow down pics van Jean Philippe Ruggia.![]()
Die moeten er veel spectaculairder zijn dan deeeez.
[afbeelding]
Mark, jij had toch ook nagedacht over het nemen van een hond?quote:
Het nemen van je hond ...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mark, jij had toch ook nagedacht over het nemen van een hond?![]()
Kan je nagaan hoe knap die man is .. nou ja knap..quote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
In 1990 hadden ze nog houten banden toch
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het nemen van je hond ...???
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef D@@antje het volgende:
Ik heb gewoon een baan dus onderhoud, verzekering ed zijn geen probleem. Heb alleen niet zo'n grote som geld liggen. Het idee om te gaan motorrijden kwam een beetje op als poepen zeg maar...en vandaar dat ik niet veel gespaard heb
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een onhandelbare motoris precies iets voor Popijn
![]()
noob! Ik kan gewoon niet platterquote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog een laatste keertje voor jou, het verschil tussen KD-enen ... KD-en
KD-en
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
KD-en
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als laatst de KD-homo's
[afbeelding]
Eenieder die me tegenspreekt is bij voorbaat n00b, want ik heb 50.000 circuitkm's erop zitten en ben tevens de oprichter van de Fok!MC. Toedels
Wat zit je nou de hele tijd te noobenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
noob! Ik kan gewoon niet platter![]()
noob! je blijft hier.. je bent gewoon bang hèquote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef hicham het volgende:
Waaaaaah [afbeelding]
Ik had allang moeten slapen maar had een nieuwe filmpjessite gevonden dus ik blijf er maar achter hangen. Moet 4.30 opDus ik ga nu maar
![]()
goed relatief nieuws Herr.Flick, en richardgie zit verkeerd ja
![]()
[..]
Wat zit je nou de hele tijd te noobenIk weet dat je niet platter kunt, maar rot is ff op van die rotondes en ga andere dingen doen dan als een aap aan je motor hangen
Klonk dat aardig?![]()
Was ook niet de bedoeling
Doeiii
met stom ^^quote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
Als iemand niet naar de meet komt, komt die meet maar naar diegene![]()
![]()
![]()
Vooral in de winter kunnen we [insert topictitel] doen...Dit geldt voor 3 personen momenteel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
waaaah, zoveel filmpjes [afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:25 schreef bwt het volgende:
Veel te veeeel filmpjes
zo kom ik echt niet meer aan mijn slaap toe zeg
Gilex op de Marnixstraat heeft tweedehands motorenquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:08 schreef Drifter__ het volgende:
Ik zoek een Motor-Shop ergens in A'dam, liefst nog in west ook... iemand?
Gilex verkoopt die ook onderdelen enzo ? En waar op de Marnixstraat precies ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
'smorgens
[..]
[..]Ben ik iig niet de enige geweest
Ach, tis toch vrijdag vandaag. Even volhouden en dan morgen uitslapen![]()
[..]
Gilex op de Marnixstraat heeft tweedehands motoren
Safe op het industrieterrein rondom station Sloterdijk
Motoport in de buurt van station Duivendrecht aan de Spaklerweg
Dat is die ik zo uit mijn hoofd weet
Jij leest wel lekker weg de afgelopen 2 dagen.quote:
Oeh oehquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij leest wel lekker weg de afgelopen 2 dagen.![]()
![]()
Nergens vanquote:Waar ben je hyper van?![]()
Zoiets zeg maar?quote:En wel wat minder smileys in zinnen gebruiken want zo moet ik veel te lang edittenen ik heb meer te doen hier.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat nou, ben je homo ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was meer om het contrast aan te geven en dus de extremen van beide kanten te posten opdat mijn punt duidelijk zou worden![]()
![]()
hey Spaklerweg weet ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
'smorgens
[..]
[..]Ben ik iig niet de enige geweest
Ach, tis toch vrijdag vandaag. Even volhouden en dan morgen uitslapen![]()
[..]
Gilex op de Marnixstraat heeft tweedehands motoren
Safe op het industrieterrein rondom station Sloterdijk
Motoport in de buurt van station Duivendrecht aan de Spaklerweg
Dat is die ik zo uit mijn hoofd weet
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:00 schreef hicham het volgende:
En als ik zo door blijf posten heb ik echt dat "Zo, dat was wel weer genoeg in de baas z'n tijd" gevoel
Vink wel ver hoor, van de Spaklerweg naar de Keileweg is meer dan 60 kmquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey Spaklerweg weet ikzat een klant van mij
![]()
Die gezichten die ze er ook bij trekkenquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
Oeh oehWat een eer
Dat is een compliment toch?
Blaat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:00 schreef hicham het volgende:
En als ik zo door blijf posten heb ik echt dat "Zo, dat was wel weer genoeg in de baas z'n tijd" gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nog aan het slaapwerken, en nog niet helemaal helder.![]()
![]()
Heb je trouwens al koffie leren drinken@"werk"?![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 30-09-2005 09:20:40 (typo, niet alle :')) ]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het in mijn achterhoofd houden
Nope, drink nu elke ochtend een blikje golden power leeg. Meer uit gewenning dan uit het feit dat ik het lekker vind ofzoquote:Heb je trouwens al koffie leren drinken@"werk"?![]()
![]()
Sterker nog, vind het eerder vies
![]()
Aanstaande dinsdag of woensdag begint de Ramadan dus dit soort gewenningen zijn alleen maar nadelig
![]()
Ah, je bent al in training.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:24 schreef hicham het volgende:
Nope, drink nu elke ochtend een blikje golden power leeg. Meer uit gewenning dan uit het feit dat ik het lekker vind ofzo![]()
heH wat jammer nou, die had ik al gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:< omdat Hicham nog niet genoeg filmpjes heeft gezien.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Oeh oehWat een eer
Dat is een compliment toch?
[..]
Nergens vanMaar laat de baas het maar niet horen
Moet toch wat als ik hier als eerst om 8 uur
zit zonder collega's die me steeds op fok kunnen zien browsen
Okay, het is maar 1 collega
mijn stagegenoot
En het grootste deel van de tijd ziet ie mijn scherm toch niet
Maar ik probeer de schijn op te houden dat ik een harde werker ben
Laatst zei hij tegen me hoe ik het voor elkaar kreeg zo lang achter elkaar te kunnen programmeren
![]()
Ik zo vanIk programmeer helemaal niet zo lang achter elkaar
Ik ALT-TAB gewoon steeds op tijd
Hij weet dat ik hier zit en soms leest ie ook wel eens mee volgens mij
Mocht hij dat nu ook doen dan zeg ik bij deze, hoi Robert
![]()
[..]
Zoiets zeg maar?
Volgens mij heb ik nergens een smiley dubbel gebruikt![]()
Oh jawel, de schaamsmileyNu dus triple
.. en nu alweer vier
Oh shit, nou heb ik de
smiley ook weer dubbel. Hmpf, en door het typen van die laatste zin triple. Ik hou met die smiley op...
Wat ben jij een smiley slet zeg, teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef hicham het volgende:
Volgens mij moeten we de taken evenrediger verdelen. Jij wat meer filmpjes kijken en ik wat meer koffie drinken. Dan hoef ik niet steeds oude filmpjes te kijken van jou
Jij kan er ook wel wat van op MSNquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat ben jij een smiley slet zeg, tering![]()
![]()
![]()
Ramadanquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een ramadan houden.![]()
Mag ik dan gelijk een paar dagen vakantie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel wat van op MSN
En nu kappen met posten keej, anders heb ik weer een reden om te F5'en
Ik ga ff bikkelen![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt er ook zin in vandaag zie ik![]()
klinkt goed (ook van he maat). GSX heef ook maar 15 liter en doet ook maar 1 op 17 (nou ja, deed ie ...)quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Herr.Flick het volgende:
Een Vmax is geen onhandelbare motor, het is meer een motor voor gevorderde rijders....
Voor woon-werk verkeer is ie ook geschikt, het echte grote nadeel vond ik altijd zijn kleine tank(15 ltr),het zuinigste ooit gereden was 1:22,het schadelijkste 1:8 ,gemiddeld 1:16.
Olie verbruik 0,0 en verder zijn ze oer degelijk, het blok is eigenlijk een verbouwde Venture motor(de goldwing van Yamaha) dus 100.000+ km is geen enkel probleem.
M'n maat is vanavond thuis aangekomen met de ambulance,morgen een bezoekje brengen, hij werd nogal emotioneel toen hij de foto's zag van de beruchte bocht en z'n motor.
Heeej drifterquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:14 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gilex verkoopt die ook onderdelen enzo ? En waar op de Marnixstraat precies ?
2 smilies aan het einde van de zin begint ook steeds meer een rtend te worden hequote:
quote:
Heb ik ook een keer gedaanquote:
Voor de leraren vast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef worldpimber het volgende:
Hoe is school nu zonder mij, saai he?
Nop, maar vond een uur lang niet op de Fok!MC komen wel weer genoegquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je nu alweer over je klus heen dan?![]()
![]()
Quote oud leraar wiskunde youssef: Als Youssef slaagt springt de hele school een gat in de lucht.quote:Voor de leraren vast.![]()
Dat is misschien wel wat voor yup jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor de 20,35Kwers; Kawa ZZR-400 uit 1996 met 5.000 echte kms:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_47365413451-01.jpg]afbeelding][/url]
Van een collega, zat toen ook te twijfelen of ik hem zou nemen want het is een fiets in nieuwstaat voor een zacht prijsje. Alleen het tekort aan vermogen was wat voor mij de reden was dat ik toch voor een 7 ging. Missch iets voor 1 van jullie
Ik bied 1.500 euro, ding staat al zo lang te koop.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_47365413451-01.jpg]afbeelding][/url]
Van een collega, zat toen ook te twijfelen of ik hem zou nemen want het is een fiets in nieuwstaat voor een zacht prijsje. Alleen het tekort aan vermogen was wat voor mij de reden was dat ik toch voor een 7 ging. Missch iets voor 1 van jullie
Pfff, kan me niet voorstellen dat ik nu nog steeds overdag bezig zou zijn met leren e.d.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ja, het gaat om het eindresultaat dat ze van hem af zijn.![]()
Dat we die zijn vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik vind dat kleurtje wel mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat we die zijn vergeten![]()
Dat zou op zich wel wat zijn voor onze yuppeke, prijs technisch gezien... dan moet ie echter wel de rode kleur en de 'saaiheid' van de ZZR tegenover de ZX'en voor lief nemen ...
![]()
Rode zijn het snelst!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat we die zijn vergeten![]()
Dat zou op zich wel wat zijn voor onze yuppeke, prijs technisch gezien... dan moet ie echter wel de rode kleur en de 'saaiheid' van de ZZR tegenover de ZX'en voor lief nemen ...
![]()
Tja, hoe langer ze wacht wordt'ie niet echt beter van of meer waard.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1500 is te weinigze heeft al eens een bod van 1750 afgeslagen, vond ze net te weinig.
Nou.. als je lang genoeg wacht, welquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, hoe langer ze wacht wordt'ie niet echt beter van of meer waard.
almost not in your own life.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou.. als je lang genoeg wacht, wel![]()
Bijna lunchtijd, en ja van de lims en brabo's moeten we het duidelijk niet hebben vandaag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is hier stil.. dan moet ik maar aan't werk zeker![]()
Ik ben net klaar met lunchen, was ondertussen aan het bombermannenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijna lunchtijd, en ja van de lims en brabo's moeten we het duidelijk niet hebben vandaag.![]()
http://www.bikenet.nl/ >> motormarktquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
Ik vind het ook tegenvallen. Wie heeft er behalve marktplaats en ebaynog sites voor 2e hands motoren
ze weten daar wel de prijzen zeg: 3K voor een '93 transalpquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.bikenet.nl/ >> motormarkt
en ruim 4000 voor een antieke ZXR 750.. niet de goedkoopsten neequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze weten daar wel de prijzen zeg: 3K voor een '93 transalp
Zijn tweedehands motoren bij verschillende dealers die zijn aangesloten bij het koop/verkoop systeem van bikenet. Volgens mij zijn er ook motoren van Motoport en Safe in te vinden, en Gilexquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze weten daar wel de prijzen zeg: 3K voor een '93 transalp
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag,
Wat me het eerst opviel bij het lezen van de post is het nieuwe icoon van Mercy, is hij dat zelf in z'n nieuwe pyama?![]()
er moet (soms) ook nog gewerkt worden hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijna lunchtijd, en ja van de lims en brabo's moeten we het duidelijk niet hebben vandaag.![]()
Bikenetquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
Ik vind het ook tegenvallen. Wie heeft er behalve marktplaats en ebaynog sites voor 2e hands motoren
Onvolwassen gedrag... *Proest*quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar kijk eens hier wie dat is.![]()
volgens mij, als je al dat overbodige plastic eraf sloopt is het best een leuk ding om mee te gaan raggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Ik heb de stuurtechniek door. De volgende stap is het maken van KD-ers zoals je op de vorige pagina hebt gepost.![]()
Aangezien dat nog heel veel rijervaring en oefenen betekend kan ik dat beter op mijn huidige motor doen.
Het gevolg daarvan is dat ik volgend jaar geen andere motor koop maar dit jaar een 2e woon-werk motor koop. Waarschijnlijk zoiets Nou nog rijderservaringen lezen over de BMW 650GS Dakar![]()
Waar is je icoonquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er moet (soms) ook nog gewerkt worden hoor![]()
en als er geword dan zijn we er echt wel bij hoor
![]()
![]()
en het vreemde is, dat het gedrag nu nog steeds hetzelfde isquote:
ff kijken op motorfreaks.nl. Staan genoeg reviewsquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Ik heb de stuurtechniek door. De volgende stap is het maken van KD-ers zoals je op de vorige pagina hebt gepost.![]()
Aangezien dat nog heel veel rijervaring en oefenen betekend kan ik dat beter op mijn huidige motor doen.
Het gevolg daarvan is dat ik volgend jaar geen andere motor koop maar dit jaar een 2e woon-werk motor koop. Waarschijnlijk zoiets Nou nog rijderservaringen lezen over de BMW 650GS Dakar![]()
Dat wordt mij ook verweten, dat onvolwassen gedrag. Vooral als ik van de motor afstap met een "Big Smile"quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het vreemde is, dat het gedrag nu nog steeds hetzelfde is![]()
en we zijn ondertussen wel 3 jaar verder![]()
onvolwassen gedrag is het probleem ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat wordt mij ook verweten, dat onvolwassen gedrag. Vooral als ik van de motor afstap met een "Big Smile"![]()
moet ik me nu aangesproken voelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onvolwassen gedrag is het probleem ook nietkan er zelf ook wel wat van
![]()
maar er is een verschil tussen mensen bewust beledigen & kwetsen. dan jezelf onvolwassen gedragen![]()
Heb ik je net beledigd met je pyjama-icoon? Ik vind het echt een mooie pyjama hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onvolwassen gedrag is het probleem ook nietkan er zelf ook wel wat van
![]()
maar er is een verschil tussen mensen bewust beledigen & kwetsen. dan jezelf onvolwassen gedragen![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet ik me nu aangesproken voelen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb ik je net beledigd met je pyjama-icoon? Ik vind het echt een mooie pyjama hoor!
*Grinnik*quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zat veel te strak
kreeg een hoog stemmetje en er stroomde te weinig bloed naar mijn hoofd
![]()
en dat is niet goed voor de Hamster die daar woont![]()
Veel rijervaring nodig om te kunnen KD-en? Welneequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Hebben we cup E weer hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn
Zie mail in en reactie svp met spoed
Sorry, moest nog even bijslapen en heb daarna Dr. Phil gezien in de moskeequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt veel motor voor weinig euro'squote:Op vrijdag 30 september 2005 14:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, heb het gevraagd wat ze er minimaal voor wil hebben. is toch wel ongeveer 2.500 euro...oja, accu is in orde volgens haar - dit weekend nog gestart en geen probleem (tot voor kort ook altijd bij een kennis gestaan die regelmatig een stukje ging rijden).
dus als je serieus interesse hebt gewoon erheen gaan en 2.250 biedendan gaat ie echt wel weg
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Met rijbewijs bijna een jaar...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je wilt wel heel veelHoe lang rij je al motor?
En zonder rijbewijs ook al tig kilometers erop zitten?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
En zo heel oud ben ik toch niet hoor.![]()
inkoppen mannen..
Idd, we hebben ze hier gehad die na tig rondjes oefen op het circuit bij de eerste de beste bocht of rotonde op hun plaat gingenquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik rij legaal vanaf september 1993.![]()
in kale koppen mannen..
Niet sportief genoeg die BT-20's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef stinkie het volgende:
Idd, we hebben ze hier gehad die na tig rondjes oefen op het circuit bij de eerste de beste bocht of rotonde op hun plaat gingen
De echte?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef worldpimber het volgende:
Sorry, moest nog even bijslapen en heb daarna Dr. Phil gezien in de moskeeWat moet ie hier in Amsterdam
![]()
quote:
Ik denk niet de echtequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
De echte?![]()
En hoe ken jij die. [afbeelding]
Lars is onze Pretenderquote:Vorig jaar was Hollander nog onze eigen dr.Phil hier![]()
Reminds mequote:Nog 1.5 uur werken.
![]()
![]()
Leer gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:34 schreef worldpimber het volgende:
Zeg stinkie, wil je geen posts doen die ik drie keer moet lezen voor ik ze snap?Meki-wannabe
![]()
Erg mooie link, architectonisch zeer verantwoord.quote:
ben ik blauw? kan ik bij notes komen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Erg mooie link, architectonisch zeer verantwoord.maar hij werkt niet
die tweede ook niet![]()
Volgens mij werkt dat daar niet zo, kan je ook prnt scrn doen, doe gelijk maar eentje van mijn notes.
Je ligt er om de zoveel tijd opquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ben ik blauw? kan ik bij notes komen?
Ik heb pas sinds een paar maanden mijn eigen motor, is van m'n schoonzus geweest.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Rij je langer dan Hicham en censuur Worldpimber.![]()
(en ook langer dan Raus en Fulcrum)
Ik rij legaal vanaf september 1993.![]()
inkoppen mannen..
Maar op zich zegt het allemaal vrij weinig natuurlijk.
![]()
![]()
Ik dacht dat ik bleef glijden...quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef stinkie het volgende:
en? biedt zo'n 1200cc nog een beetje bescherming tegen vallen
hij wilde gewoon beide kanten even aanraken denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bleef glijden...
Dat was niet het ergste, probeer zo'n geval maar eens op te tillen. Een toegesnelde voetganger was erg behulpzaam en liet 'm op de andere zijkant vallen![]()
Och verdorie, 'kheb 'm nu pas door...quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef stinkie het volgende:
en? biedt zo'n 1200cc nog een beetje bescherming tegen vallen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Och verdorie, 'kheb 'm nu pas door...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Tot overmaat van ramp was het forum eventjes niet bereikbaar
quote:... Je snapt wel dat ik voorlopig niet naar meetings toe ga![]()
Tussen de regenbuien door kan je heel lekker rijdenquote:En nu is het weekend en ga ik weer lekker rijden!![]()
Ik zie het verband niet tussen een onbereikbaar forum en niet naar meetings gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[Shamemode]
Tot overmaat van ramp was het forum eventjes niet bereikbaar... Je snapt wel dat ik voorlopig niet naar meetings toe ga![]()
[/Shamemode]
Net alweer door de regen heen getuftquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[Shamemode]
Tot overmaat van ramp was het forum eventjes niet bereikbaar... Je snapt wel dat ik voorlopig niet naar meetings toe ga![]()
[/Shamemode]
En nu is het weekend en ga ik weer lekker rijden!![]()
Fok Motorclub [SC Deel 319]choco met slagroom voorwintermeetquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
@hicham: bougies heeft ie ook ?
Zit Gilex aan de gracht ?
Bougies voor mijn motor hadden ze wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
@hicham: bougies heeft ie ook ?
Zit Gilex aan de gracht ?
dat kreng zal iig minder snel wegglijden op de Lekdijk dan dat gele kreng wat ik nu hebquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
Ik kan het nie zien stinkie
Iemand nog iets te klagen over het verkeer in Nederland? [afbeelding]
Lijpe sjit, zouden ze het daar ook al over fijnstof en roetfilters hebben
Niet te vroeg het filpmje sluiten, wacht even tot het stoplicht op groen gaat voor een andere richting![]()
'88ers kom je al tegen voo 700 euroquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil die NX wel hebben voor een heel zacht prijsje![]()
Voor een ragbike wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef stinkie het volgende:
En toch he, en toch heeft het iets
[afbeelding]
maar om mee te spelen is het volgens best een leuk dingquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
'88ers kom je al tegen voo 700 euro
vind 'm wat te klein en te weinig kuip hebben voor woon-werk, anders had ik denk ik niet lang gewacht....
vast wel, maar ik rij er voornamelijk praktisch mee. Vandaar toch de voorkeur voor de africa twinquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar om mee te spelen is het volgens best een leuk ding![]()
Leuk om mee te raggen als in ompleuren, offroaden en dergelijke. Maar niet voor wheelies en stoppies denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil die NX wel hebben voor een heel zacht prijsje![]()
We got used to itquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Of moet ik eerst beginnen met? Ben al even weggeweest.
![]()
Daarom meldde ik het zelf alvast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk om mee te raggen als in ompleuren, offroaden en dergelijke. Maar niet voor wheelies en stoppies denk ik
[..]
We got used to it![]()
![]()
Is ie in iedergeval aan allebij de kanten een beetje beschadigd.Staat wel zo netjes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bleef glijden...
Dat was niet het ergste, probeer zo'n geval maar eens op te tillen. Een toegesnelde voetganger was erg behulpzaam en liet 'm op de andere zijkant vallen![]()
nee, pringlesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Is iedereen nu aan de choco met slagroom![]()
![]()
Stinkyquote:
sowieso iets anders...denk niet dat ik nog wat aan die gsx doe als de banden en ketting op zijn..... over 15K km moet er dus vervanging komen. lekkere goedkope woon-werk fiets en iets leuks voor erbijquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stinkystinky
, zoek je nog een ratbike erbij?
![]()
Jammer dat Fok! vanmiddag plat ging, wilde net een pic van mijn oude GSX-R1100WP posten.![]()
Vanmiddag met Nickachterop de scoot naar Rotterdam gereden in de regen.
Hij vind het echt keigaaf en wilde morgen wel 2 uur toeren samen.![]()
Volgend jaar is' ie 8, dus ik denk dat hij wel een keer met een motormeet meekan.![]()
Waarom is een BMW GS niets?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
sowieso iets anders...denk niet dat ik nog wat aan die gsx doe als de banden en ketting op zijn..... over 15K km moet er dus vervanging komen. lekkere goedkope woon-werk fiets en iets leuks voor erbij
Hmmm... okay. Je had me goed te pakken vanmiddag, ik heb er op de motor nog om gelachenquote:
i aim to pleasequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmm... okay. Je had me goed te pakken vanmiddag, ik heb er op de motor nog om gelachen![]()
Ik moet er nog goed over nadenken en daarom ga ik naar bedquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
i aim to please
Een tijdje sparen en dan zo'n bedrag aan een fiets uitgeven, mwah.... maar ik zie mezelf niet alleen maar op een allroad stappen, dan zou ik er toch nog een leuk toerfietsje bij willen hebben
Specifications:quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
klinkt goed (ook van he maat). GSX heef ook maar 15 liter en doet ook maar 1 op 17 (nou ja, deed ie ...)
Hoe zit het met acceleratie? max snelheid? koppel?
Als je maar niet op een ScOoTaH komtquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgend jaar is' ie 8, dus ik denk dat hij wel een keer met een motormeet meekan.![]()
ik zit heel erg te twijffelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
Idd mooi weertje vandaag![]()
![]()
Hopen dat het morgen ook zo is, of misschien dat ik straks nog ga rijden
Een vrouw die om airbaggrappen lacht, knee downs wilt maken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef R2-D2 het volgende:
Hmmm... okay. Je had me goed te pakken vanmiddag, ik heb er op de motor nog om gelachen![]()
Heb je er al eens op 1 gereden dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef stinkie het volgende:
.... maar ik zie mezelf niet alleen maar op een allroad stappen, dan zou ik er toch nog een leuk toerfietsje bij willen hebben
Ik wist hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Als je maar niet op een ScOoTaH komt
Als je morgen gaat kunnen we wel samen afsprekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zit heel erg te twijffelenof ik nu nog even op de brommer stap of maar afwacht of er morgen misschien mooi weer is
![]()
Heindenau was ik al een beetje gek op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:08 schreef Mafketel het volgende:
Mag ik even waarschuwen voor de pirelli sport demon.......
Ik heb ze nu onder een gpz600r liggen en ze bevallen net zo slecht als de avon supervenom banden, al hebben ze een voordeel de 16000km die de avon heeft gehaald gaat het niet worden met 7 a 8000 gaan ze er weer af hoop ik(zonde geld maar dan kan ik weer ander rubber er op gooien).
Ervaring met de bt45 is wel goed(boven de 5 graden) en voor op het circuit(was met cb1) perfect.
En als iemand de duitse banden probeert laat me alsjeblift weten hoe ze bevallen want ik ben zo bang in de winter met me bt45
@brommer verhaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
Toer ze popijn <<insert stuiterende scootersmiley.gif>>![]()
![]()
Oh ja, blijf je zelf dan wel achterop zitten als je hem gas laat geven?Heb een keer mijn neefje van 12 op de brommer gelaten. Op een brommer is er verder niet veel ruimte dus liet hem alleen gaan, achterop paste niet
Rechtdoor ging nog wel goed, maar toen moest ie keren, om terug te komen
Pleurde hij zo om
![]()
Wilt ie de brommer oprapen, pakt ie hem bij het gashendel waardoor de brommer er samen met hem vanzelf weer vandoor gaatNiet echt slim idee van mij, om hem mijn brommer even te lenen
![]()
![]()
Naja, bleef ie iig niet meer aan mijn kop zeuren, en als ie het nu weer vraagt kan ik tenminste zeggen Jij kan helemaal niet brommerrijden dus waarom zou ik je laten!
[..]
Als je morgen gaat kunnen we wel samen afsprekentenzij jij daar geen zin in hebt
![]()
Ik ga vandaag niet rijden denk ik, als ik zo een uitslaapdaggie heb ben ik meestal halfbrakNiet echt het ideale moment om dan op de motor te stappen
Dus ik ga gewoon lekker lui doen vandaag
Geplanned lui doen r0x!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben ook zo'n lui dagjevandaar de twijfel of ik ga rijden of niet
![]()
en @ afspreken morgen![]()
![]()
Nog niet gezien, zal vanaaf ff kijken. Ken hem uiteraard al lang - de motor dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
Hej peppovitch, waarom heb ik je nog helemaal niet over deze motorfreaks review gehoord
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Geplanned lui doen r0x!![]()
Ik kan overigens niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventueel baggerweer morgen
Hej peppovitch, waarom heb ik je nog helemaal niet over deze motorfreaks review gehoord
Had gehoopt dat ik nee kon zeggen, maar ik kende hem alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
Spectaculair acceleratiefilmpje, R1 - Porsche - supersonische toestel.
Uiteraard al lang bekend bekend bij Hicham.![]()
Heb het artikel zelf ook nog niet gelezen, ben ik nu mee bezig. Geen tijd gehad op stagequote:[..]
Nog niet gezien, zal vanaaf ff kijken. Ken hem uiteraard al lang - de motor dan.
begin van het jaar op de beurs veel pics van gemaakt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jawel en als het regent is het
voor jou
![]()
Best wel grappig. Juist als je jezelf weer eens een lui dagje toestaat, dan ben je bijna nog brakker dan een gewone werkdag enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
Ik ga vandaag niet rijden denk ik, als ik zo een uitslaapdaggie heb ben ik meestal halfbrakNiet echt het ideale moment om dan op de motor te stappen
Dus ik ga gewoon lekker lui doen vandaag
aan het kontje te zien is het wel een R1quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ik nee kon zeggen, maar ik kende hem al
Alleen is de motor op het filmpje geen R1 maar een CBR volgens mij
[..]
Heb het artikel zelf ook nog niet gelezen, ben ik nu mee bezig. Geen tijd gehad op stage
[..]
[afbeelding]
Komt door de overdosis aan slaap die je dan te verwerken krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Best wel grappig. Juist als je jezelf weer eens een lui dagje toestaat, dan ben je bijna nog brakker dan een gewone werkdag enzo.Toch is het wel lekker zo'n hele dag niks doen.
![]()
Zou het niet weten, op google ziet het er bijna hetzelfde uit als ik zoek op blauwe R1's en blauwe CBR'en. Dacht dat ik het filmpje ooit had gedownload onder de naam "CBR vs Porsche vs ... ", vandaar mijn opmerking. Niet dat ik nou zoveel weet van motormodellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan het kontje te zien is het wel een R1![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
What is good is coming quick, fast, and only takes a few minutes for 100% satisfaction.quote:Even de husky "uitlaten", dat lijkt nog het beste motto voor deze fiets. Twintig rondjes om de kerk, om de alledaagse stress van je af te laten waaien. Ben jezelf daarvan bewust, dan staat hier een geweldige fiets die je absoluut niet zal teleurstellen. En die betrouwbaarheid? Persoonlijk zou dat nog het laatste zijn waar ik me druk om zou maken. Een racer moet ook regelmatig worden gereviseerd en zo zou ik het ook bij deze Supermotard zien. Per slot van rekening is het ook de meest extreme Supermotard die je bij Husqvarna kunt kopen. Daarbij zal een complete revisie nog altijd goedkoper zijn dan een gemiddelde grote beurt van menig Supersport, dus waar praten we eigenlijk over?
Schitterend bericht jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef hicham het volgende:
http://www.stuntcook.com/index.php?i=4626
Is waarschijnlijk niet een echt nieuwsbericht, maar wel grappigen motorgerelateerd
Alleen minder als je motormaten door het hele land wonenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Essentie of it all.
[..]
What is good is coming quick, fast, and only takes a few minutes for 100% satisfaction.![]()
Ik krijg vierkante ogen van die gasten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Alleen minder als je motormaten door het hele land wonen![]()
Tijdens lessen nam ik de transalp als de cb500 bezet was. Vond het niet een denderende fiets.....quote:[b]Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45
Heb je er al eens op 1 gereden dan?![]()
Zeker die Beemer vervangt zowel een goede toermotor als een AT als een sportbike.![]()
Hij is wat duurder ja, waarom denk je?![]()
![]()
En verder moet je goed nadenken of je wel 2 ouders fietsen wilt bezitten die het wel eens wat eerder niet doen.Kan je weer op een karretje naar de dealer.
![]()
[..]
Tis dat ik al ga trouwen, maar anders .....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een vrouw die om airbaggrappen lacht, knee downs wilt maken.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik krijg vierkante ogen van die gasten. [afbeelding]
Maar inderdaad, elk voordeel hebt zijn nadeel. [afbeelding]
Weer een Voorne Putten gast, ik zou ver uit de buurt van die gasten blijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
Niet zo'n leuk kusje.![]()
[[url=http://img6.imageshack.us/img6/5300/artie0017bi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Fulcrum had zich al aangebodenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis dat ik al ga trouwen, maar anders .....
Heb ik je ook nooit aangeraden ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef stinkie het volgende:
Tijdens lessen nam ik de transalp als de cb500 bezet was. Vond het niet een denderende fiets.....
Er zijn motoren waarbij je dat niet gelijk ziet.quote:En aangezien mijn motor het hele jaar buiten in de tuin staat weg te rotten vind het zonde om een nieuwe/dure te nemen, zeker met dat pekelrijden van mij.
Ik dacht eerst aan een kloon, hoorde allemaal dingen die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef stinkie het volgende:
Tis dat ik al ga trouwen, maar anders .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
Weer een Voorne Putten gast, ik zou ver uit de buurt van die gasten blijven
Hoe is het nu met die andere gozer die tegen een betonnen paaltje was gebotst
Kerkdriel is niet ver van Zaltbommel afquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Voor de JOZti, check dit topic op motor-forum. Jij ging voor leer toch?
(weet alleen niet waar Kerkdriel is en ook geen zin om het op te zoeken)
[..]
Alleen minder als je motormaten door het hele land wonen![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef Patrick281 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Een CR500 vind ik ook niks. En daar heb ikook op gereden jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ik je ook nooit aangeraden ofzo.![]()
[..]
quote:Verder landinwaarts zijn opklaringen en blijft het meest droog. De westenwind is boven land matig, 4 Bft en aan de kust vrij krachtig, 5 Bft.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef stinkie het volgende:
Cardan
sterk punt, scheelt weer een paar 100 per jaar aan kettingen vervangen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef hicham het volgende:
http://www.stuntcook.com/index.php?i=4626
Is waarschijnlijk niet een echt nieuwsbericht, maar wel grappigen motorgerelateerd
nu de 3e ketting in 2 jaar. Zo te merken wel betere kwaliteit, want nog nauwelijks rek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef worldpimber het volgende:Hoevaak per jaar vervang jij je ketting wel niet?
Ik sta verbaasd van mijn ketting, heb hem sinds de aankoop niet hoeven stellen en die van hicham gedraagd zich als pancake titties
Die ene keer dat me ketting iets te strak stond (niet aan de stelschroeven gezeten, maar na het verwisselen van de band stond ie ineens strakker) ben ik ermee doorgereden onder het mom van "het rekt vanzelf wel, en dan staat ie goed"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
nu de 3e ketting in 2 jaar. Zo te merken wel betere kwaliteit, want nog nauwelijks rek.
Maar ik jaag er dan ook dagelijks mee naar mijn werk, weer of geen weer. Dat zie je wel terug aan dat ding. plus het buiten staan is ook geen pluspunt zeg maar
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Morgen meetenen we hoeven niet vroeg op
![]()
Juist het beginnen vanaf 0 is moeilijk, daarna hoef je alleen nog maar up te daten, te onderhouden en leuke dingetjes te verzinnen, dat is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Rausdouwer het volgende:
ben bang dat mijn website nog wel jaren gaat duren. Ik ben al uren bezig, maar ik heb nog niets concreets bedacht.
Dan heb ik het alleen nog maar over het bedenken ervan, nog niet eens over het leren van PHP
![]()
Ketting die ik nu heb heeft zich tot nu toe goed gehoudenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hoevaak per jaar vervang jij je ketting wel niet?
Ik sta verbaasd van mijn ketting, heb hem sinds de aankoop niet hoeven stellen en die van hicham gedraagd zich als pancake titties
![]()
Voor de paupers met motorenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ketting die ik nu heb heeft zich tot nu toe goed gehouden
Voor de paupers met motorenLet op!
Sorry, dat moest ff want niet iedereen leest meer alles na dus het moet wel opvallen
Morgen meeting om 11:30 in de buurt van Geldermalsen, Ede en de rest van de omgeving. Beginpunt is MacDonalds Geldermalsen, Afrit 15 van de A2 (volg de grote gele M). Degene die tot nu toe komen zijn Mercy, Raus en ik. Worldpimber heb ik nog niet gevraagd. Oh Peej Em kan niet en de rest moet maar even posten of ze wel / niet komen
Ik heb ooit voor school een website moeten maken met HTML. Dat was best leuk en nog niet eens al te moeilijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]Meld eens even iets
[..]
Juist het beginnen vanaf 0 is moeilijk, daarna hoef je alleen nog maar up te daten, te onderhouden en leuke dingetjes te verzinnen, dat is veel makkelijker
Euhh ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
FTP begrijp ik ook (kan alleen niet al te veel opmaak mee maken), daar is nu mijn website op gebaseerd, maar het is ook helemaal niks wat er nu staat.
nu is er van die 3 wel een verziekt door dat mijn wiel een klap kreeg waardoor hij ietsje schever kwam te staan en de ketting aan gort trok (niet pretting als die er tijdens het rijden vanaf loopt)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Dat ga/doe ik ook, moet alleen nog een beetje actiever smeren aan die ketting
Maar hopelijk wordt die van mij niet zo lelijk als die van jou, hij staat wel onder een hoes
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Euhh ...FTP gebruik je om bestanden te uploaden/downloaden toch
En designen is ook lastig jaAls je het niet kan wordt het gewoon wat simpels in photoshop
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:
PHP wordt mijn volgende plan. Geen idee waar ik moet beginnen, maar dat komt nog wel. Het probleem is dat de site wel een beetje professioneel over moet komen omdat het voor mijn vertaalbureau is. Ik heb al wat basisdingetjes bedacht, maar tot nu toe valt het tegen.![]()
Ah, dat vermoede ik al eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]vertaling. in Word iets gemaakt en dat via FTP naar de site gekopieerd
![]()
Nop, niet echtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is dat een beetje dichtbij voor mij?![]()
Je heb geen motorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef hicham het volgende:
Nop, niet echtEerstvolgende meet houden we wel ff rekening met jou tijdens het plaatsbepalen, onder 1 voorwaarde. Als we in de buurt meeten dan moet je ook wel komen
![]()
quote:
nee denk het nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
als jullie het aandurven welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik betaal al 2 jaar voor een domein + ruimte .. maar heb er nooit wat mee gedaan. Juist omdat het begin moeilijk is...
Dit jaar laat ik het denk ik verlopen, scheelt me weer 80 euro's, alleen de domeinnaam is een beetje interessant dus die hou ik misschien
Hichaaaaaaaaaaaam !![]()
![]()
Dus jij rijdt morgen voor Martie?
.. aldus de gekuipte ridderquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ralf rijdt ook vaak behoorlijk wat kilomters over
snelweg
![]()
Fulcrum moet niet zeure en gewoon komen voor de gezelligkeitlichheit
Fulcrum is een rotonde sletje dus die houd lang rechtdoor rijden niet uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je heb geen motorhttp://www.map24.nl ff invullen.. en dan even inschrijven bij de balie als je mee wil
![]()
Weet nog steeds niet waar je woont dus.
![]()
[..]Ralf rijdt ook vaak behoorlijk wat kilomters over
snelweg
![]()
Fulcrum moet niet zeure en gewoon komen voor de gezelligkeitlichheit
Van Friesland naar Nederland rijden is erg ver op een GS500.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef stinkie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef stinkie het volgende:
Een CR500 vind ik ook niks. En daar heb ik ook op gereden jaHeb ik je die ooit aangeraden.
En een ritje van 10 mtr is geen testrit.![]()
Sowiezo geen ding voor woon-werk.
Heb het wel een paar keer gedaan, maar het is dan ook maar 2x 10 kilometer.![]()
Al zijn er ook die voor 2x 3-4 kilometer een SV pakken.![]()
Ik ben dus nog 15 kilometer zo door geredenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Heb hem toen maar langs de weg gezet en verder geduwd, was maar 1 straat nogKreeg de motorkap ook zo snel niet open, bleek dat je hem andersom moet openen en niet van voor.
Tot zover mijn © Pepijn dag
Baas is later met een fles water naar me toegekomen, hebben het bijgevuld en en het krot bij zijn huis gedumpt en weer richting huis getuft.
volgens mij heeft de garage een aangetekende brief verstuurd dat zij geen verantwoordelijkheid nemen.
![]()
Heb een ophaalbericht om langs het postkantoor te gaan omdat ik niet thuis was gisteren.![]()
WTF, ligt Friesland zo ver weg ofzo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef hicham het volgende:
Hemelsbreed is het vanuit het zuidelijkste puntje van Fryslan Boppeal 240 km in totaal (heen en terug) en dan moet ie ook nog de meet zelf zien te rijden, dus ik begrijp het wel een beetje
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben dus nog 15 kilometer zo door gereden![]()
Ik moet een beetje vechten met de programma's, maar uiteindelijk na wat gevloek en getier komt er toch nog aardig wat uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Euhh ...FTP gebruik je om bestanden te uploaden/downloaden toch
En designen is ook lastig jaAls je het niet kan wordt het gewoon wat simpels in photoshop
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, ligt Friesland zo ver weg ofzo??NL is niet eens zo lang/breed
![]()
Nooit verwacht zo ver, neem mijn woorden (gedeeltelijk) terugOh shit, moet wel cash meenmene morgen want de rekeningen zijn leeg.
![]()
Niet dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:
FTP begrijp ik ook (kan alleen niet al te veel opmaak mee maken)
Dat weten wequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
geduld is niet echt aan mij besteedt...![]()
Ziequote:
Vind je het vreemd dat de garage geen aansprakelijkheid accepteerd ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben dus nog 15 kilometer zo door geredenvolgens mij heeft de garage een aangetekende brief verstuurd dat zij geen verantwoordelijkheid nemen.
![]()
Heb een ophaalbericht om langs het postkantoor te gaan omdat ik niet thuis was gisteren.![]()
Verkeerde woordkeus, ik weet nog net hoe ik het op internet moet krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Edit:loop een half uur achter ofzo.
![]()
![]()
Ging bij Martie en Anita weg, en damn wat wilde ik graag thuis zijn.quote:
Gebruik dan minimaal Frontpage.quote:
Midden in de nacht, geen beltegoed of nummer van de ANWB bij je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vind je het vreemd dat de garage geen aansprakelijkheid accepteerd ?![]()
je heb 15KM doorgereden met een oververhitte motor![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat weten weIk demonstreer bij deze Raus in actie: [afbeelding]
Nog nooit gehoord van praatpalen zeker ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging bij Martie en Anita weg, en damn wat wilde ik graag thuis zijn.
Begint 25 kilometer voor huis die auto raar te doen.
Wilde kost wat kost thuiskomen.![]()
![]()
Dat het niet slim was wist ik al lang.
Oh ja, het regende ook nog.![]()
[..]
Gebruik dan minimaal Frontpage.![]()
[..]
Midden in de nacht, geen beltegoed of nummer van de ANWB bij je.
En de garage zegt dat eerst de oliedruk wegviel, waarna de riem vastliep doordat alle olie eruit kwam.
Ik geloof ze alleen niet.
Maar probeer het maar te bewijzen, zeker nu.![]()
Misschien wordt er dan nog wat aan gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vingertje
![]()
ik ben benieuwd of het opgenomen isen dat de pomp houder dat de volgende ochtend zag
![]()
ja hoor schatjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien wordt er dan nog wat aan gedaan.![]()
ik gedroeg me nog best rustig toch![]()
![]()
Niet gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nog nooit gehoord van praatpalen zeker ?![]()
Die zag zoiets op de cameraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vingertje
![]()
ik ben benieuwd of het opgenomen isen dat de pomp houder dat de volgende ochtend zag
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Die zag zoiets op de camera [afbeelding]
Even de helm buiten beschouwing laten dan heH
[..]
Leuke bestandsnaam, homerzondertshirtmetarmenindelucht.gifquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik zocht die ene met 6 smilies die stupide met elkaar zijn
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Van Friesland naar Nederland rijden is erg ver op een GS500.Ik kan het weten. Snelweg rijden was met de GS niet mijn meest favoriete hobby.
![]()
quote:niks zegt:
En wederom nomineer ik je tot grootste infantiele kutkneus van het hele universem...... hahahahaNiet weten wat Deil is, terwijl je er naast woont, LOL
M¤®©Y zegt:
rot op Debiel
Ik ben ook ooit begonnen in Wordquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gebruik dan minimaal Frontpage.![]()
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuke bestandsnaam, homerzondertshirtmetarmenindelucht.gif
Dacht even dat OPM was die poste met je groene schuin-door-de-bocht motor icon
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |