quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt er ook zin in vandaag zie ik![]()
klinkt goed (ook van he maat). GSX heef ook maar 15 liter en doet ook maar 1 op 17 (nou ja, deed ie ...)quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Herr.Flick het volgende:
Een Vmax is geen onhandelbare motor, het is meer een motor voor gevorderde rijders....
Voor woon-werk verkeer is ie ook geschikt, het echte grote nadeel vond ik altijd zijn kleine tank(15 ltr),het zuinigste ooit gereden was 1:22,het schadelijkste 1:8 ,gemiddeld 1:16.
Olie verbruik 0,0 en verder zijn ze oer degelijk, het blok is eigenlijk een verbouwde Venture motor(de goldwing van Yamaha) dus 100.000+ km is geen enkel probleem.
M'n maat is vanavond thuis aangekomen met de ambulance,morgen een bezoekje brengen, hij werd nogal emotioneel toen hij de foto's zag van de beruchte bocht en z'n motor.
Heeej drifterquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:14 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gilex verkoopt die ook onderdelen enzo ? En waar op de Marnixstraat precies ?
2 smilies aan het einde van de zin begint ook steeds meer een rtend te worden hequote:
quote:
Heb ik ook een keer gedaanquote:
Voor de leraren vast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef worldpimber het volgende:
Hoe is school nu zonder mij, saai he?
Nop, maar vond een uur lang niet op de Fok!MC komen wel weer genoegquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je nu alweer over je klus heen dan?![]()
![]()
Quote oud leraar wiskunde youssef: Als Youssef slaagt springt de hele school een gat in de lucht.quote:Voor de leraren vast.![]()
Dat is misschien wel wat voor yup jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor de 20,35Kwers; Kawa ZZR-400 uit 1996 met 5.000 echte kms:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_47365413451-01.jpg]afbeelding][/url]
Van een collega, zat toen ook te twijfelen of ik hem zou nemen want het is een fiets in nieuwstaat voor een zacht prijsje. Alleen het tekort aan vermogen was wat voor mij de reden was dat ik toch voor een 7 ging. Missch iets voor 1 van jullie
Ik bied 1.500 euro, ding staat al zo lang te koop.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_47365413451-01.jpg]afbeelding][/url]
Van een collega, zat toen ook te twijfelen of ik hem zou nemen want het is een fiets in nieuwstaat voor een zacht prijsje. Alleen het tekort aan vermogen was wat voor mij de reden was dat ik toch voor een 7 ging. Missch iets voor 1 van jullie
Pfff, kan me niet voorstellen dat ik nu nog steeds overdag bezig zou zijn met leren e.d.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ja, het gaat om het eindresultaat dat ze van hem af zijn.![]()
Dat we die zijn vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik vind dat kleurtje wel mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat we die zijn vergeten![]()
Dat zou op zich wel wat zijn voor onze yuppeke, prijs technisch gezien... dan moet ie echter wel de rode kleur en de 'saaiheid' van de ZZR tegenover de ZX'en voor lief nemen ...
![]()
Rode zijn het snelst!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat we die zijn vergeten![]()
Dat zou op zich wel wat zijn voor onze yuppeke, prijs technisch gezien... dan moet ie echter wel de rode kleur en de 'saaiheid' van de ZZR tegenover de ZX'en voor lief nemen ...
![]()
Tja, hoe langer ze wacht wordt'ie niet echt beter van of meer waard.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1500 is te weinigze heeft al eens een bod van 1750 afgeslagen, vond ze net te weinig.
Nou.. als je lang genoeg wacht, welquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, hoe langer ze wacht wordt'ie niet echt beter van of meer waard.
almost not in your own life.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou.. als je lang genoeg wacht, wel![]()
Bijna lunchtijd, en ja van de lims en brabo's moeten we het duidelijk niet hebben vandaag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is hier stil.. dan moet ik maar aan't werk zeker![]()
Ik ben net klaar met lunchen, was ondertussen aan het bombermannenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijna lunchtijd, en ja van de lims en brabo's moeten we het duidelijk niet hebben vandaag.![]()
http://www.bikenet.nl/ >> motormarktquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
Ik vind het ook tegenvallen. Wie heeft er behalve marktplaats en ebaynog sites voor 2e hands motoren
ze weten daar wel de prijzen zeg: 3K voor een '93 transalpquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.bikenet.nl/ >> motormarkt
en ruim 4000 voor een antieke ZXR 750.. niet de goedkoopsten neequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze weten daar wel de prijzen zeg: 3K voor een '93 transalp
Zijn tweedehands motoren bij verschillende dealers die zijn aangesloten bij het koop/verkoop systeem van bikenet. Volgens mij zijn er ook motoren van Motoport en Safe in te vinden, en Gilexquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze weten daar wel de prijzen zeg: 3K voor een '93 transalp
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag,
Wat me het eerst opviel bij het lezen van de post is het nieuwe icoon van Mercy, is hij dat zelf in z'n nieuwe pyama?![]()
er moet (soms) ook nog gewerkt worden hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijna lunchtijd, en ja van de lims en brabo's moeten we het duidelijk niet hebben vandaag.![]()
Bikenetquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
Ik vind het ook tegenvallen. Wie heeft er behalve marktplaats en ebaynog sites voor 2e hands motoren
Onvolwassen gedrag... *Proest*quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar kijk eens hier wie dat is.![]()
volgens mij, als je al dat overbodige plastic eraf sloopt is het best een leuk ding om mee te gaan raggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Ik heb de stuurtechniek door. De volgende stap is het maken van KD-ers zoals je op de vorige pagina hebt gepost.![]()
Aangezien dat nog heel veel rijervaring en oefenen betekend kan ik dat beter op mijn huidige motor doen.
Het gevolg daarvan is dat ik volgend jaar geen andere motor koop maar dit jaar een 2e woon-werk motor koop. Waarschijnlijk zoiets Nou nog rijderservaringen lezen over de BMW 650GS Dakar![]()
Waar is je icoonquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er moet (soms) ook nog gewerkt worden hoor![]()
en als er geword dan zijn we er echt wel bij hoor
![]()
![]()
en het vreemde is, dat het gedrag nu nog steeds hetzelfde isquote:
ff kijken op motorfreaks.nl. Staan genoeg reviewsquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Ik heb de stuurtechniek door. De volgende stap is het maken van KD-ers zoals je op de vorige pagina hebt gepost.![]()
Aangezien dat nog heel veel rijervaring en oefenen betekend kan ik dat beter op mijn huidige motor doen.
Het gevolg daarvan is dat ik volgend jaar geen andere motor koop maar dit jaar een 2e woon-werk motor koop. Waarschijnlijk zoiets Nou nog rijderservaringen lezen over de BMW 650GS Dakar![]()
Dat wordt mij ook verweten, dat onvolwassen gedrag. Vooral als ik van de motor afstap met een "Big Smile"quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het vreemde is, dat het gedrag nu nog steeds hetzelfde is![]()
en we zijn ondertussen wel 3 jaar verder![]()
onvolwassen gedrag is het probleem ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat wordt mij ook verweten, dat onvolwassen gedrag. Vooral als ik van de motor afstap met een "Big Smile"![]()
moet ik me nu aangesproken voelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onvolwassen gedrag is het probleem ook nietkan er zelf ook wel wat van
![]()
maar er is een verschil tussen mensen bewust beledigen & kwetsen. dan jezelf onvolwassen gedragen![]()
Heb ik je net beledigd met je pyjama-icoon? Ik vind het echt een mooie pyjama hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onvolwassen gedrag is het probleem ook nietkan er zelf ook wel wat van
![]()
maar er is een verschil tussen mensen bewust beledigen & kwetsen. dan jezelf onvolwassen gedragen![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet ik me nu aangesproken voelen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb ik je net beledigd met je pyjama-icoon? Ik vind het echt een mooie pyjama hoor!
*Grinnik*quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zat veel te strak
kreeg een hoog stemmetje en er stroomde te weinig bloed naar mijn hoofd
![]()
en dat is niet goed voor de Hamster die daar woont![]()
Veel rijervaring nodig om te kunnen KD-en? Welneequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Hebben we cup E weer hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn
Zie mail in en reactie svp met spoed
Sorry, moest nog even bijslapen en heb daarna Dr. Phil gezien in de moskeequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt veel motor voor weinig euro'squote:Op vrijdag 30 september 2005 14:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, heb het gevraagd wat ze er minimaal voor wil hebben. is toch wel ongeveer 2.500 euro...oja, accu is in orde volgens haar - dit weekend nog gestart en geen probleem (tot voor kort ook altijd bij een kennis gestaan die regelmatig een stukje ging rijden).
dus als je serieus interesse hebt gewoon erheen gaan en 2.250 biedendan gaat ie echt wel weg
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |