Met rijbewijs bijna een jaar...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je wilt wel heel veelHoe lang rij je al motor?
En zonder rijbewijs ook al tig kilometers erop zitten?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
En zo heel oud ben ik toch niet hoor.![]()
inkoppen mannen..
Idd, we hebben ze hier gehad die na tig rondjes oefen op het circuit bij de eerste de beste bocht of rotonde op hun plaat gingenquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik rij legaal vanaf september 1993.![]()
in kale koppen mannen..
Niet sportief genoeg die BT-20's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef stinkie het volgende:
Idd, we hebben ze hier gehad die na tig rondjes oefen op het circuit bij de eerste de beste bocht of rotonde op hun plaat gingen
De echte?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef worldpimber het volgende:
Sorry, moest nog even bijslapen en heb daarna Dr. Phil gezien in de moskeeWat moet ie hier in Amsterdam
![]()
quote:
Ik denk niet de echtequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
De echte?![]()
En hoe ken jij die. [afbeelding]
Lars is onze Pretenderquote:Vorig jaar was Hollander nog onze eigen dr.Phil hier![]()
Reminds mequote:Nog 1.5 uur werken.
![]()
![]()
Leer gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:34 schreef worldpimber het volgende:
Zeg stinkie, wil je geen posts doen die ik drie keer moet lezen voor ik ze snap?Meki-wannabe
![]()
Erg mooie link, architectonisch zeer verantwoord.quote:
ben ik blauw? kan ik bij notes komen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Erg mooie link, architectonisch zeer verantwoord.maar hij werkt niet
die tweede ook niet![]()
Volgens mij werkt dat daar niet zo, kan je ook prnt scrn doen, doe gelijk maar eentje van mijn notes.
Je ligt er om de zoveel tijd opquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ben ik blauw? kan ik bij notes komen?
Ik heb pas sinds een paar maanden mijn eigen motor, is van m'n schoonzus geweest.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Rij je langer dan Hicham en censuur Worldpimber.![]()
(en ook langer dan Raus en Fulcrum)
Ik rij legaal vanaf september 1993.![]()
inkoppen mannen..
Maar op zich zegt het allemaal vrij weinig natuurlijk.
![]()
![]()
Ik dacht dat ik bleef glijden...quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef stinkie het volgende:
en? biedt zo'n 1200cc nog een beetje bescherming tegen vallen
hij wilde gewoon beide kanten even aanraken denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bleef glijden...
Dat was niet het ergste, probeer zo'n geval maar eens op te tillen. Een toegesnelde voetganger was erg behulpzaam en liet 'm op de andere zijkant vallen![]()
Och verdorie, 'kheb 'm nu pas door...quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef stinkie het volgende:
en? biedt zo'n 1200cc nog een beetje bescherming tegen vallen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Och verdorie, 'kheb 'm nu pas door...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Tot overmaat van ramp was het forum eventjes niet bereikbaar
quote:... Je snapt wel dat ik voorlopig niet naar meetings toe ga![]()
Tussen de regenbuien door kan je heel lekker rijdenquote:En nu is het weekend en ga ik weer lekker rijden!![]()
Ik zie het verband niet tussen een onbereikbaar forum en niet naar meetings gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[Shamemode]
Tot overmaat van ramp was het forum eventjes niet bereikbaar... Je snapt wel dat ik voorlopig niet naar meetings toe ga![]()
[/Shamemode]
Net alweer door de regen heen getuftquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[Shamemode]
Tot overmaat van ramp was het forum eventjes niet bereikbaar... Je snapt wel dat ik voorlopig niet naar meetings toe ga![]()
[/Shamemode]
En nu is het weekend en ga ik weer lekker rijden!![]()
Fok Motorclub [SC Deel 319]choco met slagroom voorwintermeetquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
@hicham: bougies heeft ie ook ?
Zit Gilex aan de gracht ?
Bougies voor mijn motor hadden ze wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
@hicham: bougies heeft ie ook ?
Zit Gilex aan de gracht ?
dat kreng zal iig minder snel wegglijden op de Lekdijk dan dat gele kreng wat ik nu hebquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
Ik kan het nie zien stinkie
Iemand nog iets te klagen over het verkeer in Nederland? [afbeelding]
Lijpe sjit, zouden ze het daar ook al over fijnstof en roetfilters hebben
Niet te vroeg het filpmje sluiten, wacht even tot het stoplicht op groen gaat voor een andere richting![]()
'88ers kom je al tegen voo 700 euroquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil die NX wel hebben voor een heel zacht prijsje![]()
Voor een ragbike wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef stinkie het volgende:
En toch he, en toch heeft het iets
[afbeelding]
maar om mee te spelen is het volgens best een leuk dingquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
'88ers kom je al tegen voo 700 euro
vind 'm wat te klein en te weinig kuip hebben voor woon-werk, anders had ik denk ik niet lang gewacht....
vast wel, maar ik rij er voornamelijk praktisch mee. Vandaar toch de voorkeur voor de africa twinquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar om mee te spelen is het volgens best een leuk ding![]()
Leuk om mee te raggen als in ompleuren, offroaden en dergelijke. Maar niet voor wheelies en stoppies denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil die NX wel hebben voor een heel zacht prijsje![]()
We got used to itquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Of moet ik eerst beginnen met? Ben al even weggeweest.
![]()
Daarom meldde ik het zelf alvast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk om mee te raggen als in ompleuren, offroaden en dergelijke. Maar niet voor wheelies en stoppies denk ik
[..]
We got used to it![]()
![]()
Is ie in iedergeval aan allebij de kanten een beetje beschadigd.Staat wel zo netjes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bleef glijden...
Dat was niet het ergste, probeer zo'n geval maar eens op te tillen. Een toegesnelde voetganger was erg behulpzaam en liet 'm op de andere zijkant vallen![]()
nee, pringlesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Is iedereen nu aan de choco met slagroom![]()
![]()
Stinkyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |