quote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, het is hier geen zwaaitopic
Zorg dan voor een betere OP.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, het is hier geen zwaaitopic
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet vrolijk van.
dit is de beste sinds tijdenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zorg dan voor een betere OP.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat gelijk door de knieen.
tellen was niet je sterkte kan hequote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]Zo vaak komt een D.Rode topic nou ook weer niet voor
Mhaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]Zo vaak komt een D.Rode topic nou ook weer niet voor
How did you knowquote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tellen was niet je sterkte kan he
da's niet on-topicquote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef es70 het volgende:
Okay, dan blijf ik iig on-topic als ik zeg: Welterusten.
Welterusten esquote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef es70 het volgende:
Okay, dan blijf ik iig on-topic als ik zeg: Welterusten.
ze zijn nooit geteld, maar denk dat het veilig is te zeggen dat ik de meeste geopend hebquote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb nog geen GCSC-cijfers gezien
het is nog maar 22.44quote:
Dit is de eerste die ik van je ziequote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze zijn nooit geteld, maar denk dat het veilig is te zeggen dat ik de meeste geopend heb
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef dolle_hond het volgende:
hoelang nog voor je dit topic definitief sluit, buzzer?
is goed vader, zal ik je zo even komen instoppen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
doe jij straks t licht uit, mijn zoon
"net"quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welterusten hondje .![]()
hai jag, volgens mij zag ik net iets geels langsvliegen.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef dolle_hond het volgende:
beter kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dit is de eerste die ik van je zie
nog 11 uur een 5 minutenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef dolle_hond het volgende:
morgenochtend om 10 uur is deze wel volquote:
Dan sluiten wij hem dus en jij blauwe blijft er maar vanafquote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
morgenochtend om 10 uur is deze wel vol
wat denk je wel niet van ons?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
morgenochtend om 10 uur is deze wel vol
kloptquote:Op woensdag 28 september 2005 23:05 schreef passie66 het volgende:
IMHO..
Ik weet...ben relatief gezien een n00b..
maar het volgende...der moet mij iets van mijn hart,,,
Laat ieder in zijn waarden...tot zover ik hier, daar waar ik eigenlijk alleen maar toef...in de GCSC...heb ik mensen niet zien veranderen...ondanks kleur of sjit!
Wat hierbuiten gebeurt, boeit me echt geen ene niksniemendal...
mwah, moet kunnen toch ?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef D.Rose het volgende:
wil degene die met zijn poten aan mijn TT zit dit zo snel mogelijk weer terugveranderen
Zou ook zo moeten zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 23:05 schreef passie66 het volgende:
IMHO..
Ik weet...ben relatief gezien een n00b..
maar het volgende...der moet mij iets van mijn hart,,,
Laat ieder in zijn waarden...tot zover ik hier, daar waar ik eigenlijk alleen maar toef...in de GCSC...heb ik mensen niet zien veranderen...ondanks kleur of sjit!
Wat hierbuiten gebeurt, boeit me echt geen ene niksniemendal...
wat was het ook alweer ?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef D.Rose het volgende:
wil degene die met zijn poten aan mijn TT zit dit zo snel mogelijk weer terugveranderen
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou ook zo moeten zijn![]()
Dus dat n00b-gahalte valt wel mee![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat was het ook alweer ?
Ik wilde alleen even plagen
er stond:quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat was het ook alweer ?
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat was het ook alweer ?
Hey trouwens...hoi D.Rose...hoeistie met jouw strings?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef D.Rose het volgende:
De leuke plaatjes mag je me mailenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tiepen gaat nog wel maar als ik leuke plaatjes wil posten....
![]()
was even een reaktie op d_h...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er stond:
en nu weer...
en dat vind ik geen plagen maar misbruik maken van je positie.
Moet ook zeggen dat jij de laatste persoon was van wie ik zoiets verwachtte
Net alsof de hele avond afhangt van degeen in waarvans ogen en zo sjit...,blijf jij nog ff?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
mijn lol voor de avond is hier ook weg, dus ik ook
B
als een grapje al niet meer mag....quote:
Leuke zoals ????quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tiepen gaat nog wel maar als ik leuke plaatjes wil posten....
![]()
Ik had er ook een titel tussendoor gegooid. Daarom die smileyquote:Op woensdag 28 september 2005 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
als een grapje al niet meer mag....
ik reageer alleen even met een cynische opmerking op een cynische opmerking....
ow oke...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had er ook een titel tussendoor gegooid. Daarom die smiley
Tsja..af en toe bekruipt me een idee...van iets waar ik op dat moment was...of van mij en of mijn omgeving.quote:
Ik ga ook zo eens pitten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
mijn lol voor de avond is hier ook weg, dus ik ook
B
B.!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eens pitten.
trusten![]()
Ok...truste en tot snel!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eens pitten.
trusten![]()
Doen joh.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja..af en toe bekruipt me een idee .........of van mij .
Hey Queenie...had ik ook zo gevraagd of jij over dingetjes enzakenzo van valensia beschikte?quote:
Ik ga daaraan werken..mailendingetjesjitje gaat ook...quote:
Jij mag er voor altijd zijn!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
zeg heren ik zei ZO
Maar als jullie mij al weg willen hebben.
ja, ik heb maar 1 nr. spreek PimD ff aan hier op het forum.. hij heeft veelquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hey Queenie...had ik ook zo gevraagd of jij over dingetjes enzakenzo van valensia beschikte?
ik wil je nog niet weg hebben hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
zeg heren ik zei ZO
Maar als jullie mij al weg willen hebben.
neuh ik heb der heul veul...kzie dat je msn hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, ik heb maar 1 nr. spreek PimD ff aan hier op het forum.. hij heeft veel
niet gelijk een janksmiley.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil je nog niet weg hebben hoor
jep, voeg maar toe, ik ga piitenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
neuh ik heb der heul veul...kzie dat je msn hebt?
mailendingetjesjitje?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ga daaraan werken..mailendingetjesjitje gaat ook...![]()
Nee hoor je weet vast en zekers met wat dat ik daarmee nu bedoelde...maar voor degeen die...nee jij bent alijd kewl, zowel of- als onlijn!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor altijd? Wil je me kapot hebben?![]()
*auw*quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*pets![]()
vette sig heb jij zeg.
O nee die heeft D.![]()
Ah jag...van welk een soort muzakjes hou jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Het is nog geen 12 uur nee...
Ik heb net vanmiddag van qu63 de 3 remixes van The Killers binnengekregen. Echt supervet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ah jag...van welk een soort muzakjes hou jij eigenlijk?
Ik zit hier alweer een tijdje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
Zit jag hier nu ook al ?
Ik ben hier lang niet geweest trouwens
hoiquote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
Zit jag hier nu ook al ?
Ik ben hier lang niet geweest trouwens
Nee de AT en ik dacht laat ik hier weer eens kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer een tijdje.Postgeschiedenis aan het doorscrollen?
Hoiquote:
Dat moge ook zijn zoiets als van queen? Nee...maar wat vind jij nu echt toffe muziek? of maakt dat je niet uit?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb net vanmiddag van qu63 de 3 remixes van The Killers binnengekregen. Echt supervet.
Ik ben heel allround. Geen bepaalde voorkeur. Queen is ook supervet, heb ik ook dat 3 dubbele album van. Ik ga van klassiek tot hard rock en van r&b tot nederlandstalig.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef passie66 het volgende:
Nuja Jag..ik hoor het nog wel eventueel...ik ga naar de welbekende mand...
Laterz![]()
hey, succes ermee!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag gesolliciteerd bij een bedrijf dat allerlei websites ontwikkelt op het gebied van stedenreizen. Denk aan newyork.nl en kopenhagen.nl. Ben opgebeld met de vraag of ik een motivatie + cv wil opsturen. Ook moet ik een stukje schrijven over een evenement of bezienswaardigheid in Kopenhagen...
Het feest begint weer.
Jah.. ik heb het in de gaten. Dadelijk toch maar een poging wagen op de brommerquote:
moet je vooral zo reagerenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
was even een reaktie op d_h...
we zijn een beetje aan het opruimen in GC en daar is ie nogal boos over geloof ik...
het was slechts een kwinkslagquote:
ik geloof niet dat dat zo ervaren werd of dat dat gewaardeerd werd.quote:
Oke even serieus:quote:Op donderdag 29 september 2005 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat zo ervaren werd of dat dat gewaardeerd werd.
maar reageer jij eens serieus op mijn vraag.
jij bent hier WEL mod, dus hoef je niet te verschuilen achter "tis niet mijn forum".
wanneer gaat deze reeks dicht wegens postopkrikken?
en cijfer-topic natuurlijk ook, want die wakkert t postopkrikken vooral aan (copyright calvobbes)
Uitslapen tot 10 voor 9quote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen![]()
Vandaag kunnen uitslapen tot nu![]()
Special K gaan eten en dan zien in welke toestand ik mij vind om te beginnen werken
Maar toch: Hallo
Dank u dank uquote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
hey L
je ziet er weer wat beter uit hoor
kijkquote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oke even serieus:
Het is de bedoeling dat er in ieder geval één slowchattopic blijft in GC (en dat zal ws deze zijn) dus je hoeft niet bang te zijn dat dat verdwijnt. Het voorziet duidelijk in een behoefte, en persoonlijk vind ik het ook leuk. Wel is het zo we dit zeer waarschijnlijk gaan samenvoegen met de Singles reeks, omdat twee aparte slowchats ons inziens niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Ook al omdat de singelsreeks allang niet meer het doel dient waar het ooit voor gestart is.
Het lijkt erg rigoreus zoals we nu aan het opruimen zijn, maar hier gaat een vrij lang overleg achter de schermen aan vooraf. De topiclijst van GC was gewoon volledig dichtgeslibt met reeksen, en er werden nauwelijks meer leuke topics geopend. Nu er de laatste tijd weer wat leuke topics bijkomen willen we die ook alle ruimte geven, en dat gaat helaas niet zonder maatregelen. Zelf postte ik bv ook wel in het palindrrom topic, maar als je het rationeel bekijkt voegt het gewoon weinig toe, en we hebben gewoon met z'n allen besloten dat het tijd werd om dat te sluiten.
De reeksen die er nu nog staan zijn in principe de reeksen die blijven, met uitzondering van de Breezah topic. Het statstopic blijft uiteraard, dat is buiten het postopkrikken om een informatief topic waar ook een duidelijke behoefte aan is. Dat is het verhaal ongeveer.
Ja, cake gebakken tot half elf ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uitslapen tot 10 voor 9. Gister een leuke avond gehad ofzo?
Morgen
hehe.. hier heb ik lang op gewacht, een normale uitleg. Mijn dank dus. NU snap ik tenminste (een beetje) wat er zich afspeelt achter de schermen. Ik doe ook al niet eens meer de moeite iets te vragen in FB, omdat ik weet dat een dergelijk antwoord er simperweg niet uit te krijgen is.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oke even serieus:
Het is de bedoeling dat er in ieder geval één slowchattopic blijft in GC (en dat zal ws deze zijn) dus je hoeft niet bang te zijn dat dat verdwijnt. Het voorziet duidelijk in een behoefte, en persoonlijk vind ik het ook leuk. Wel is het zo we dit zeer waarschijnlijk gaan samenvoegen met de Singles reeks, omdat twee aparte slowchats ons inziens niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Ook al omdat de singelsreeks allang niet meer het doel dient waar het ooit voor gestart is.
Het lijkt erg rigoreus zoals we nu aan het opruimen zijn, maar hier gaat een vrij lang overleg achter de schermen aan vooraf. De topiclijst van GC was gewoon volledig dichtgeslibt met reeksen, en er werden nauwelijks meer leuke topics geopend. Nu er de laatste tijd weer wat leuke topics bijkomen willen we die ook alle ruimte geven, en dat gaat helaas niet zonder maatregelen. Zelf postte ik bv ook wel in het palindrrom topic, maar als je het rationeel bekijkt voegt het gewoon weinig toe, en we hebben gewoon met z'n allen besloten dat het tijd werd om dat te sluiten.
De reeksen die er nu nog staan zijn in principe de reeksen die blijven, met uitzondering van de Breezah topic. Het statstopic blijft uiteraard, dat is buiten het postopkrikken om een informatief topic waar ook een duidelijke behoefte aan is. Dat is het verhaal ongeveer.
zeg het maarquote:Op donderdag 29 september 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zo een raar gevoel met die samenvoeging met de Singles reeks eigenlijk
Als ik dan toch eerlijk mag zijn he...
waarom niet meteen zeggen, daar zit wel wat in... We wilden het eigenlijk een beetje gefaseerd doorvoeren zonder in een keer de knuppel in het hoenderhok te gooien.> Gewoon een beetje langzaam wennen aan de veranderingen.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kijk
dit is een verhaal dat ik kan begrijpen en het enige dat ik me afvraag is, waarom jij/jullie dit niet meteen zeggen.
alleen ben ik benieuwd hoe die samenvoeging met Singles zal gaan.
Aha. Ja dat van die cake heb ik gelezen ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, cake gebakken tot half elf ofzo![]()
Nee, ik ben al bijna een week ziek en door toch te blijven werken, voelde ik me echt brak. Nu heb ik een vrije dag en kon ik ff uitslapen
Mja kijk, ik post regelmatig in R&P (ik lurk er tegenwoordig veel meer omdat ik niet meer zo vaak post) dus heb die reeks al van in den beginne gevolgd (toen hij dus nog in R&P stond)quote:
Kun je dan die twee reeksen niet gewoon door de vingers zien?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
waarom niet meteen zeggen, daar zit wel wat in... We wilden het eigenlijk een beetje gefaseerd doorvoeren zonder in een keer de knuppel in het hoenderhok te gooien.> Gewoon een beetje langzaam wennen aan de veranderingen.
Die samenvoeging met Singels, ik heb ook geen idee hoe dat uit gaat pakken. Dat is ook koffiedik kijken, maar het idee erachter dat slowchat slowchat is en dat dan in principe één topic voldoende is. We moeten maar even bezien hoe het gaat lopen. Beslissingen kunnen altijd geëvalueerd worden natuurlijk. De topiclijst vind ik er zo als het er nu uitziet wel een stuk beter uitzien in ieder geval
ja dat mag, ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, maar zoals ik al zei is hier achter de schermen al een tijd overleg over, een eensch moet je knopen doorhakken. En dat is dan de spreekwoordelijke zure appel waar we doorheen moeten. En wat ik net ook al zei: we kunnen het altijd evalueren...quote:Op donderdag 29 september 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zo een raar gevoel met die samenvoeging met de Singles reeks eigenlijk
Als ik dan toch eerlijk mag zijn he...
Ik profiteer er nog van zo lang het duurtquote:Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Aha. Ja dat van die cake heb ik gelezen ja.Vrije dagen
Gelukkig vind buzz de Topiclijst nu al beter. dus wie weetquote:Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja kijk, ik post regelmatig in R&P (ik lurk er tegenwoordig veel meer omdat ik niet meer zo vaak post) dus heb die reeks al van in den beginne gevolgd (toen hij dus nog in R&P stond)
En mja... ik heb gewoon sterk mijn twijfels of die samenvoeging gaat 'werken' (maar nu kom ik zo reteirritant/onvriendelijk/onsociaal over)
Mja, kijk, no offence ofzo, ik vind je een prima kerel. Maar bij dat evalueren op Fok! stel ik mij toch altijd vragen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja dat mag, ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, maar zoals ik al zei is hier achter de schermen al een tijd overleg over, een eensch moet je knopen doorhakken. En dat is dan de spreekwoordelijke zure appel waar we doorheen moeten. En wat ik net ook al zei: we kunnen het altijd evalueren...
nee hoor Leonieke, zo moet je dat niet zien. Je mag gerust je twijfels hebben, daar is niks irritants aan en ook voor ons is het koffiedik kijken, maar we willen in ieder geval een poging wagenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
(maar nu kom ik zo reteirritant/onvriendelijk/onsociaal over)
Uit mijn beetje ervaring die ik heb op mijn eigen forum weet ik dat het 'terugdraaien van besluiten' eigenlijk geen optie is. Het komt in een heviger vorm terug en de de macht van de controleur wordt minder.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja dat mag, ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, maar zoals ik al zei is hier achter de schermen al een tijd overleg over, een eensch moet je knopen doorhakken. En dat is dan de spreekwoordelijke zure appel waar we doorheen moeten. En wat ik net ook al zei: we kunnen het altijd evalueren...
Idd, hetgeen daar verteld wordt is grote shit vind ik... Sorry voor mijn taalgebruik. Oke, hier wordt er ook vaak gezeverd en dat is goed, maar dat is toch nog op een heel ander niveau dan in Singles. Daar wordt altijd gemeld wat ze gegeten hebben en daar blijft het zo wat bij.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig vind buzz de Topiclijst nu al beter. dus wie weetMaar je hebt wel gelijk.. ik ben wel eens in Singles langs geweest, maar dat ging toen zo snel, dat ik er geen touw aan vast kon knopen. Dat is al een wereld van verschil met deze SC. Voor mij een wezenlijke trouwens, ik wordt ook al een dagje ouder
![]()
Kun je het niet samenvoegen met een ander SC-topic ipv dit... ?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee hoor Leonieke, zo moet je dat niet zien. Je mag gerust je twijfels hebben, daar is niks irritants aan en ook voor ons is het koffiedik kijken, maar we willen in ieder geval een poging wagen
Mee eens en een deel van de oorzaak hiervan heb ik geloof ik net boven je neergeschreven, maar dat is wat eigen ervaring. Misschien kun je je er wel in vindenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
- knip -
Ik heb niet het gevoel dat er ooit echt geëvalueerd wordt. Ik zie natuurlijk niets achter de schermen. Dus laat ik het misschien zo stellen: er wordt misschien wel geëvalueerd, maar bitter weinig teruggekomen op beslissingen
singles is volgens mij ook van 'mindere kwaliteit' (poldermodel Nederlands antwoordquote:Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, hetgeen daar verteld wordt is grote shit vind ik... Sorry voor mijn taalgebruik. Oke, hier wordt er ook vaak gezeverd en dat is goed, maar dat is toch nog op een heel ander niveau dan in Singles. Daar wordt altijd gemeld wat ze gegeten hebben en daar blijft het zo wat bij.
Ik vrees dat je door een samenvoeging deze reeks kapot maakt.
hmz misschien wel, ook al denk ik dat het eerder met gezichtsverlies lijden te maken heeft waardoor jouw positie dan minder sterk wordt (maar ik heb natuurlijk de ballen ervaring op een forum want ik ben hier gewoon maar user en jij hebt een ander forum waar je beslissingen neemt)quote:Op donderdag 29 september 2005 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mee eens en een deel van de oorzaak hiervan heb ik geloof ik net boven je neergeschreven, maar dat is wat eigen ervaring. Misschien kun je je er wel in vinden
Het verschil wordt volgens mij alleen maar groter.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef leonieke het volgende:
Excuseer, als ik ff in het lopende topic kijk van singles posten ze idd niet meer alleen het eten.. ze posten liedjesoverzichten en lyrics...
Echt sorry, ik zie dit niet werken
Merken de mods dan niet dat de twee SC-reeksen een totaal ander publiek hebben?
We think alikequote:Op donderdag 29 september 2005 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het verschil wordt volgens mij alleen maar groter.
ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook eerst goed nadenken over de inkleding voor ik definitief het lintje doorknip ik ben het met je eens dat rücksichtlos samenvoegen niet zla gaan werken..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, hetgeen daar verteld wordt is grote shit vind ik... Sorry voor mijn taalgebruik. Oke, hier wordt er ook vaak gezeverd en dat is goed, maar dat is toch nog op een heel ander niveau dan in Singles. Daar wordt altijd gemeld wat ze gegeten hebben en daar blijft het zo wat bij.
Ik vrees dat je door een samenvoeging deze reeks kapot maakt.
nee, ik doelde inderdaad ook op het 'gezichtsverlies', en het daarmee samen komende verlies in macht.. zoals je het wil noemen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
hmz misschien wel, ook al denk ik dat het eerder met gezichtsverlies lijden te maken heeft waardoor jouw positie dan minder sterk wordt (maar ik heb natuurlijk de ballen ervaring op een forum want ik ben hier gewoon maar user en jij hebt een ander forum waar je beslissingen neemt)
jups, ik ga er eens goed over nadenken over de inkleding....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef leonieke het volgende:
Merken de mods dan niet dat de twee SC-reeksen een totaal ander publiek hebben?
Is het dan correct dat ik nu de indruk krijg dat wij gaan moeten veranderen van postgedrag omdat die reeks samengevoegd wordt met een baggerreeks?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook eerst goed nadenken over de inkleding voor ik definitief het lintje doorknip ik ben het met je eens dat rücksichtlos samenvoegen niet zla gaan werken..
* eensquote:Op donderdag 29 september 2005 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het verschil wordt volgens mij alleen maar groter.
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom ze die liedjesoverzichten posten!
Het zijn gewoon de Singles die zij constant opleggen!![]()
Matige grap voor de zondagochtend:quote:Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook eerst goed nadenken over de inkleding voor ik definitief het lintje doorknip ik ben het met je eens dat rücksichtlos samenvoegen niet zla gaan werken..
Dat zou wel jammer zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik profiteer er nog van zo lang het duurt
Binnen twee weken begint waarschijnlijk het nieuwe rooster en ik heb zo het gevoel dat ik die vrije dag dan wel kwijt ga zijn tot het einde van het schooljaar (had ik vorig jaar ook ...)
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is het dan correct dat ik nu de indruk krijg dat wij gaan moeten veranderen van postgedrag omdat die reeks samengevoegd wordt met een baggerreeks?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom ze die liedjesoverzichten posten!
Het zijn gewoon de Singles die zij constant opleggen!![]()
Bedoel je nu dat ik ook beter in Singles zou posten?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar naar Singles onder een kloon![]()
*phew*quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Matige grap voor de zondagochtend:
Gewoon op de twee topics mergen en dan niets zeggen![]()
![]()
whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan makenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat ik ook beter in Singles zou posten?![]()
Jij... jij... jij gedrocht!![]()
Volg jij eigenlijk wel wat ik zeg?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
dus complete cd-tjes mogen niet meedoen zeker?
dan merge je die ook gewoon met die SC alvastquote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
dan hebben we in ioeder geval een langdurige slowchat in het FB topic denk ik
Ah k dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan maken![]()
* indahnesia.com maakt zijn 1e kloon aanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k dan...
Vlug, starten jij! En haast je want anders worden we toch samengevoegd en komen we weer samen![]()
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog meequote:
pssst... laat het dan misschien best zo zoals het is want aan de 'regeltjes' in R&P konden die singles zich ook al niet houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
Geen 'big suprise' enzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogguh..je moet echt teruglezen blauwe...
Voor ons als zwarten welquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef leonieke het volgende:
Echt! Ik word er meer en meer van overtuigd dat singles beter samengevoegd wordt met "wat speel ik momenteel..."
En nu ben ik aan het zagenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor ons als zwarten welin ieder geval is er duidelijkheid geschept door buzzer.. dat vond ik wel zo fijn.
Don't we allquote:Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog mee
Een andere combinatie (elke dag laat gaan en veel springuren) ga ik wel minder zien zitten, maar ik zal het ook moeten overleven
Dat denk ik niet, hij krijgt nu naar mijn mening alleen eerlijke feedback.. Dat is tenminste wat ik probeer te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Buzzer gaat er spijt van hebben dat hij hier duidelijkheid gegeven heeft
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie in de prive springuren?![]()
Ik dacht dat ik dat al gezegd had tegen je, schijnbaar niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen trouwens, T
Pfff wat komen wij achter segquote:
Ik weet niet hoe jij springuren ziet maar ik vind ze wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff wat komen wij achter seg
In mijn tijd toen ik nog in de prive werktehadden we dat helemaal nog niet...
Zie nu weet ik weer waarom ik in het onderwijs ben gestapt
Niezo miepen.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ook een reeks "wat eten we vandaag?" in CUL ofzo? Anders krijgt "Wat spelen we vandaag?" wel concurrentie als ik het topic zo doorlees
niet gezien wellichtquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al gezegd had tegen je, schijnbaar niet dusGoedemorgen
ik ben benieuwd, we kunnen ook wel een paas subfora samenvoegen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ook een reeks "wat eten we vandaag?" in CUL ofzo? Anders krijgt "Wat spelen we vandaag?" wel concurrentie als ik het topic zo doorlees
Oh god kom niet zo bazig over puhleasequote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo miepen.
We shall see.
Ik zie het ook maar aan, maar ben bang dat wij overspoelt worden
Ik vind ze eerder vermoeiendquote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij springuren ziet maar ik vind ze wel tof
Nee, dat is dus niet waar.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh god kom niet zo bazig over puhlease
Jij bent hier geen mod dus je hoeft je hier echt zo niet op te stellen
Buzzer reageert tenminste nog normaal
En je vraagt je af waarom d_h zo op jou reageerde gisteren? Wel lees je post opnieuw en je hebt jouw antwoord
bummer.. maar nu heb je wel meer tijd voor andere dingen, toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft opeens een rustig dagje op het werk in het verschiet.
Ik zou mijn nieuwe cursus moeten geven, maar de inschrijving is geannuleerd
Shit, moet ik weer wachten voordat de cursus een beetje getest en getweaked kan worden
Gewoon niet reageren nieke, is veel makkelijker..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh god kom niet zo bazig over puhlease
Jij bent hier geen mod dus je hoeft je hier echt zo niet op te stellen
Buzzer reageert tenminste nog normaal
En je vraagt je af waarom d_h zo op jou reageerde gisteren? Wel lees je post opnieuw en je hebt jouw antwoord
Ik zou je dan het advies willen meegeven in serieuze gesprekken geen geintjes te maken, maar bij het onderwerp te blijven. Laat dat geinen dan maar aan anderen over. Ik ben bang dat ik je niet genoeg ken (waarvan zou ik je moeten kennen afgezien van een serie posts op het internet) om sommige dingen te kunnen doorzien.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet waar.
Als je mij wat beter had gekent wist je dat ik altijd zo zal reageren.
Ik zeg alleen "doe nou niet zo flauw, ik ben ook benieuwd hoe het zal worden ookal denk ik dat het niet meer hetzelfde zal gaan worden en nog meer verbaggert wordt."
Ik kom inderdaad soms wat anders over dan ik bedoel, maar zoals ik zei, als je mij kent zal je weten dat ik het anders bedoel.
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder vermoeiend![]()
Ik spring liever 's avonds, dan kan ik ook direct in slaap vallen
Ik zit overdag over het algemeen, en mijn bloedsomloop is nog goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
. Overdag is springen is goed voor de bloedsomloop
Misschien heb jij het verkeerd op hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet waar.
Als je mij wat beter had gekent wist je dat ik altijd zo zal reageren.
Ik zeg alleen "doe nou niet zo flauw, ik ben ook benieuwd hoe het zal worden ookal denk ik dat het niet meer hetzelfde zal gaan worden en nog meer verbaggert wordt."
Ik kom inderdaad soms wat anders over dan ik bedoel, maar zoals ik zei, als je mij kent zal je weten dat ik het anders bedoel.
Ik kom nu eenmaal graag uit voor mijn meningquote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren nieke, is veel makkelijker..
Ow...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
. Overdag is springen is goed voor de bloedsomloop
Best want binnen een paar dagen moet jij nog zonder vooroordelen reageren op al die Klaagbak-topics over het samenvoegen van de twee reeksenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:32 schreef Tha_T het volgende:
Overigens meng ik me expres níet in de discussie. Dan weten jullie dat
ik had al een flauw vermoedenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:32 schreef Tha_T het volgende:
Maar, maar...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:32 schreef Tha_T het volgende:
Goeiemorgen Esquote:Op donderdag 29 september 2005 09:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar, maar....
Goedemorgen allemaal.
Boxspring anyone?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit overdag over het algemeen, en mijn bloedsomloop is nog goed hoor![]()
Ja, soms heb ik dat ook wel, gisteren had ik geen zin, nu wel.. dus dan typ ik gezellig meequote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kom nu eenmaal graag uit voor mijn mening
En ik vond dat het niet slecht was dat Rene hoorde hoe ik er over dacht... Liever dit dan alles opkroppen en er opeens alles tegenaan gooien
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow...jij bent echt over springen bezig
Wat een teleurstelling![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Best want binnen een paar dagen moet jij nog zonder vooroordelen reageren op al die Klaagbak-topics over het samenvoegen van de twee reeksen
-knip-
Gisteren was ik er niet... Had ik verdorie alles gemistquote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik dat ook wel, gisteren had ik geen zin, nu wel.. dus dan typ ik gezellig mee![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar, maar....
Goedemorgen allemaal.
Ik hoef niks te oordelen. Volgens de regels van KLB mag je geen klaag-topics over Fok! openenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Best want binnen een paar dagen moet jij nog zonder vooroordelen reageren op al die Klaagbak-topics over het samenvoegen van de twee reeksen
Serieus, ik vind het beter dat je je niet mengt dan dat je met van die fameuze uitspraken afkomt![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had al een flauw vermoeden![]()
Mja, een postopkrikker is het idd welquote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan haalt ie wel een mooi postaantal
![]()
ik ben ook maar weggegaan.. ik had geen zin om zware dingen te bespreken of zo..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren was ik er niet... Had ik verdorie alles gemist![]()
![]()
Ik moet wat schade inhalen dus![]()
Wat zijn jullie streng zegquote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef Tha_T het volgende:
Ik hoef niks te oordelen. Volgens de regels van KLB mag je geen klaag-topics over Fok! openen
Guilty as chargedquote:Op donderdag 29 september 2005 09:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, een postopkrikker is het idd wel![]()
dan wordt het wellicht veel slotjes/verplaatsenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef Tha_T het volgende:
Ik hoef niks te oordelen. Volgens de regels van KLB mag je geen klaag-topics over Fok! openen
Een paar (zoals ik) zullen het niet erg vinden, de rest zal de SC in R&P gaan gebruikenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kijk
dit is een verhaal dat ik kan begrijpen en het enige dat ik me afvraag is, waarom jij/jullie dit niet meteen zeggen.
alleen ben ik benieuwd hoe die samenvoeging met Singles zal gaan.
Bingo!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat zijn jullie streng zeg![]()
Waar moeten we dan in godsnaam onze grieven kwijt? in FB ofzo?![]()
Voor een keer dat ik een topic ging openen in KLB.. tjah, your loss hoor![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wordt het wellicht veel slotjes/verplaatsen![]()
nee hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Buzzer gaat er spijt van hebben dat hij hier duidelijkheid gegeven heeft
gaat vandaag nog allemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
Is het trouwens al verstandig de singles hiervan op de hoogte te stellen? Ipv een lomp slotje opeens alvast melden dat het over (zeg een week/maand/kwartaal) afgelopen is?
En dan mogen ze ginder ook weer vertrekken zoals ze al hebben meegemaaktquote:Op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar (zoals ik) zullen het niet erg vinden, de rest zal de SC in R&P gaan gebruiken
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow LOL![]()
Met jullie moeilijke woorden ook altijd![]()
Ow no... were are doomedquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
gaat vandaag nog allemaal goedkomen
Oh, ik wil het ook wel als roddel erin gooienquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
gaat vandaag nog allemaal goedkomen
Niet allemaal, maar ik welquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]En Belgen zijn altijd lief zeker
Mijn vriendin wel iig
A dirty mind is a .....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ieuw... wat heb jij een vieze gedachten zeg![]()
![]()
we're all doomed?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow no... were are doomed
(of hoe schrijf je dat)
Nee, de SC in R&P is na een k*tstart op zich wel gaan lopen. 1 topic per dag is netjes ipv 1 topic per week (dit is geen geintje)quote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan mogen ze ginder ook weer vertrekken zoals ze al hebben meegemaakt![]()
Neenee, dat ze maar doen, liever naar R&P hoor![]()
Ik bied 5 jaar!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
Is het trouwens al verstandig de singles hiervan op de hoogte te stellen? Ipv een lomp slotje opeens alvast melden dat het over (zeg een week/maand/kwartaal) afgelopen is?
tjah lol die were uiteraard, die is hartstikke verkeerdquote:
dan lost het probleem zich dus vanzelf op...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar (zoals ik) zullen het niet erg vinden, de rest zal de SC in R&P gaan gebruiken
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat klopt. I love my job (let op: Grapje)
Ik heb het gevolgd jaquote:Op donderdag 29 september 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de SC in R&P is na een k*tstart op zich wel gaan lopen. 1 topic per dag is netjes ipv 1 topic per week (dit is geen geintje)
whehe..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook wel als roddel erin gooien
Schiet de reeks meteen 5 topics verder
Mwah, druk enzo... Nieuwe medicijnen met nieuwe bijwerkingen, de fut is er dus een beetje uitquote:
Dan moet er nog aardig gebaggerd worden danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
record slotjeszetter 2005: Tha_T
![]()
doe maar ff nietquote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook wel als roddel erin gooien
Schiet de reeks meteen 5 topics verder
Succes! Hopelijk gaat de frisse lucht jou wat extra energie opleverenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, druk enzo... Nieuwe medicijnen met nieuwe bijwerkingen, de fut is er dus een beetje uit. Nu aan het werk,
.
Is dat een hint?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet er nog aardig gebaggerd worden dan
Niet wegkruipen nuquote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
tjah lol die were uiteraard, die is hartstikke verkeerd
Had ik zelfs niet zien staan.. Ik had het op doomed!
Omg... *kruip onder een grote steen*
Wat voel ik me nu beschaamdecht... uiteraard is het we're
![]()
kunnen we een dealtje maken? Jij zorgt dat ik geen ban krijg, zorg ik dat jij slotjes kan zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet er nog aardig gebaggerd worden dan
Lol, oke, nu voel ik me weer slimquote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet wegkruipen nu. Kan iedereen wel gebeuren, ik wist wasmiddel gister niet
wasmiddel? Wat kun je daar verkeerd aan doen dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet wegkruipen nu. Kan iedereen wel gebeuren, ik wist wasmiddel gister niet
Ik vrees dat dat geen optie isquote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kunnen we een dealtje maken? Jij zorgt dat ik geen ban krijg, zorg ik dat jij slotjes kan zetten![]()
Dacht ik ook.. ook al probeert hij nu terug te krabbelen omdat we hem doorhebbenquote:
Ik kwam niet op het woord. En dan niet even he. Ik heb daar echt over na moeten denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wasmiddel? Wat kun je daar verkeerd aan doen dan?![]()
Ik moet zeggen dat mijn leren pakje nu wel erg bezweet raakt nuquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. ook al probeert hij nu terug te krabbelen omdat we hem doorhebben![]()
Is allemaal een spelletje hoor, hij heeft niets liever![]()
Respect dat je dat hier zomaar durft te posten.. en uitgebreid durft vertellen enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het woord. En dan niet even he. Ik heb daar echt over na moeten denken![]()
geniaal!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het woord. En dan niet even he. Ik heb daar echt over na moeten denken![]()
Ik zie hem wel komenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan doe ik je dit verzoek wel per mail![]()
Het leven is 1 groot spelletje.. tot je blauw wordt natuurlijk. Da's duidelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. ook al probeert hij nu terug te krabbelen omdat we hem doorhebben![]()
Is allemaal een spelletje hoor, hij heeft niets liever![]()
Ik heb nou eenmaal geen levenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Respect dat je dat hier zomaar durft te posten.. en uitgebreid durft vertellen enzo![]()
Ik had gister dus een soort van IQ-test. En toen kwam ik niet op dat woord. Dán voel je je domquote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geniaal!
Ik heb ooit moeite gehad met het woord kachel.. Dan niet het schrijven maar de uitspraak.. en ik maar haperen.. ik snapte niet wat het voor moest stellen.Maar da's zeker 15 jaar geleden gelukkig, in groep 6 of zo.
![]()
Hoe heb je kachel dan vroeger uitgesproken?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geniaal!
Ik heb ooit moeite gehad met het woord kachel.. Dan niet het schrijven maar de uitspraak.. en ik maar haperen.. ik snapte niet wat het voor moest stellen.Maar da's zeker 15 jaar geleden gelukkig, in groep 6 of zo.
![]()
Fok!-ziekte is helaas terminaal onder de verkeerde omstandighedenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow...
En daar is niets aan te doen waarschijnlijk?![]()
Poor you![]()
kan ik inkomen..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had gister dus een soort van IQ-test. En toen kwam ik niet op dat woord. Dán voel je je dom
Ouchquote:Op donderdag 29 september 2005 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fok!-ziekte is helaas terminaal onder de verkeerde omstandigheden
ik zat toen met kasjhel... kun je nagaan, dat weet ik nog als de dag van gisteren, puur traumatische ervaring.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe heb je kachel dan vroeger uitgesproken?
Kak-hel ofzo?
wat zijn die verkeerde omstandigheden?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fok!-ziekte is helaas terminaal onder de verkeerde omstandigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |