Oe lekker .quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Cake in de oven, laptop in de keuken om alles in de gaten te houden.
Iemand hier die regelmatig een cake bakt?
Mja, volgens het recept moet hij er 30-35minuten inquote:Op woensdag 28 september 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe lekker .
Soms, niet regelmatig
ik heb geen idee...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, volgens het recept moet hij er 30-35minuten in
Nu zit hij er al 45 minuten in en als ik de cake een beetje uit de oven schuif om te zien of hij goed is, dan is het nog altijd als het ware vloeibare deeg.
Raar toch? Nochtans, oven op 180° zoals in recept
Het is nog vloeibaar? Heb je er wel alles inzitten?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, volgens het recept moet hij er 30-35minuten in
Nu zit hij er al 45 minuten in en als ik de cake een beetje uit de oven schuif om te zien of hij goed is, dan is het nog altijd als het ware vloeibare deeg.
Raar toch? Nochtans, oven op 180° zoals in recept
quote:
Mja hij is redelijk vast, maar toch ook vloeibaarquote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is nog vloeibaar? Heb je er wel alles inzitten?
Tis een drabquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja hij is redelijk vast, maar toch ook vloeibaar
Ik kan het niet goed uitleggen
Ja iddquote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een drab![]()
Neem aan dat die nu wel klaar is![]()
Ga je trakteren ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ondertussen is hij klaar en hij ziet er heel lekker uit
Nu cake twee aan het bakken
En waarom ik ze niet samen in de over heb gezet? Ik had te weinig deeg gemaakt waardoor vorm 2 maar voor een vijfde gevuld was
Ik niet neequote:
Neem aan dat je de oven wat hoger heb gezetquote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ondertussen is hij klaar en hij ziet er heel lekker uit
Nu cake twee aan het bakken
En waarom ik ze niet samen in de over heb gezet? Ik had te weinig deeg gemaakt waardoor vorm 2 maar voor een vijfde gevuld was
andere bakkerij?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet nee
Phille wel voor zijn verjaardag
Alle taarten waren op bij de bakkers, dus maar zelf begonnen vanavond
Nee want dan ging hij zwart zijn ipv doorbakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem aan dat je de oven wat hoger heb gezet
Dan gaat het wat sneller.
Wat liefquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet nee
Phille wel voor zijn verjaardag
Alle taarten waren op bij de bakkers, dus maar zelf begonnen vanavond
quote:
Lezen is ook een deugd hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alle taarten waren op bij de bakkerS, dus maar zelf begonnen vanavond
Hmm, kwaliteit is best goed, iig hier wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
[..]
Lezen is ook een deugd hoor
En een taart van een supermarkt moet ik niet hebben, sorry, dus dat gaat phille dan ook niet meenemen om te trakteren
Welnee, ik zet altijd de oven hoger, want als ik 'm zo zet als ze op de verpakking zetten dan is dubbele baktijd amper genoegquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee want dan ging hij zwart zijn ipv doorbakken
Daar word ik ook niet vrolijk vanquote:
Yeps morgen, 25 jaarquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Proficiat alvast, is hij morgen jarig?
Mja, ik heb het niet voor supermarkt-taartenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, kwaliteit is best goed, iig hier wel.
Albertheijn heeft puike taartjes voor een suup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |