quote:Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom ze die liedjesoverzichten posten!
Het zijn gewoon de Singles die zij constant opleggen!![]()
Matige grap voor de zondagochtend:quote:Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook eerst goed nadenken over de inkleding voor ik definitief het lintje doorknip ik ben het met je eens dat rücksichtlos samenvoegen niet zla gaan werken..
Dat zou wel jammer zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik profiteer er nog van zo lang het duurt
Binnen twee weken begint waarschijnlijk het nieuwe rooster en ik heb zo het gevoel dat ik die vrije dag dan wel kwijt ga zijn tot het einde van het schooljaar (had ik vorig jaar ook ...)
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is het dan correct dat ik nu de indruk krijg dat wij gaan moeten veranderen van postgedrag omdat die reeks samengevoegd wordt met een baggerreeks?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom ze die liedjesoverzichten posten!
Het zijn gewoon de Singles die zij constant opleggen!![]()
Bedoel je nu dat ik ook beter in Singles zou posten?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar naar Singles onder een kloon![]()
*phew*quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Matige grap voor de zondagochtend:
Gewoon op de twee topics mergen en dan niets zeggen![]()
![]()
whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan makenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat ik ook beter in Singles zou posten?![]()
Jij... jij... jij gedrocht!![]()
Volg jij eigenlijk wel wat ik zeg?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
dus complete cd-tjes mogen niet meedoen zeker?
dan merge je die ook gewoon met die SC alvastquote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
dan hebben we in ioeder geval een langdurige slowchat in het FB topic denk ik
Ah k dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan maken![]()
* indahnesia.com maakt zijn 1e kloon aanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k dan...
Vlug, starten jij! En haast je want anders worden we toch samengevoegd en komen we weer samen![]()
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog meequote:
pssst... laat het dan misschien best zo zoals het is want aan de 'regeltjes' in R&P konden die singles zich ook al niet houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
Geen 'big suprise' enzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogguh..je moet echt teruglezen blauwe...
Voor ons als zwarten welquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef leonieke het volgende:
Echt! Ik word er meer en meer van overtuigd dat singles beter samengevoegd wordt met "wat speel ik momenteel..."
En nu ben ik aan het zagenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor ons als zwarten welin ieder geval is er duidelijkheid geschept door buzzer.. dat vond ik wel zo fijn.
Don't we allquote:Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog mee
Een andere combinatie (elke dag laat gaan en veel springuren) ga ik wel minder zien zitten, maar ik zal het ook moeten overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |